Прескочи до съдържание

Къде да почивам? И познават ли парите по българското черноморие.. :)


Препоръчани мнения

Всички ви харесвам,а много от вас познавам и лично и бих казал,че си помагаме адски много,но с това каране дискусията не се развива в правилна посока.Моля, да се върнем към добрият тон и да спрем с заяждането и кавгите!!! ;) 

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

 

Ласт минет оферти са си чист късмет и не много хора успяват  да се докопат до тях...

 

Така е, късмет са си.... B)

Редактирано от Zaro
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Всички ви харесвам,а много от вас познавам и лично и бих казал,че си помагаме адски много,но с това каране дискусията не се развива в правилна посока.Моля, да се върнем към добрият тон и да спрем с заяждането и кавгите!!! ;) 

 

А аз няма да помоля, а направо ще заповядам :) Темата е интересна, да се видят максимално много гледни точки, но се въздържайте от лични нападки, въздържайте се от лични пристрастия към другия пишещ и всичко ще е точно. 

 

Да отбележа някои неща:

 

- оценката на букинг като нищо е манипулирана и може да е напълно законно. Със сигурност не взимат средно аритметично от вашите оценки или от всички оценки, а може да се дава определена тежест, така че в крайна сметка общата оценка да излиза доста по-висока, от колкото средно аритметичното от всички. Някой, ако иска да хване хотел с десетина ревюта да провери, но мисля, че средните оценки по този начин отдавна не се изчисляват по прост алгоритъм, като почнеш от амазон, минеш през imdb, и не бих се учудил и booking.

 

Пък и какво ви дава цифрата точно? Трябва да се четат ревютата за детайлите в тях, това че някой е оценил даден хотел с 1, защото чистачката го е погледнала на криво, не значи че хотела не е чист, на перфектна локация и с добро изложение. Ето този комикс добре го илюстрира:

 

tornadoguard.png

 

От същото място:

 

star_ratings.png

 

- понеже Meidj и П. Кръстев попитаха за нашата система за хотели за ревюта. За съжаление това нещо не потръгна. И ми се плаче, защото не е истина колко часа заминаха да си играя да го наглася този шаблон, но не проработи. Явно хората предпочитат да си дадат ревюто в малко по-неформална обстановка. Ако пуснеш тема да помолиш за съвет за хотели еди къде си, ще получиш доста мнения с кратки ревюта, но цяло ревю на точно място изисква повече усилия, изисква да мислиш звездички, плюсове и минуси и е по-отговорно :)

 

И пак да помоля, без лични нападки. Въздържайте се и от генерализации какви са българите, и какви са чужденците, Паисий и Бай Ганьо. Всеки от нас е индивидуалност, с лично мнение и на никой не му е приятно да го вкарват в някакъв калъп с язвителни забележки. Няколко теми имаме в този форум започнали по този начин, едва ли има някоя, която не е завършила с ключ. 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

 

- понеже Meidj и П. Кръстев попитаха за нашата система за хотели за ревюта. За съжаление това нещо не потръгна. И ми се плаче, защото не е истина колко часа заминаха да си играя да го наглася този шаблон, но не проработи. Явно хората предпочитат да си дадат ревюто в малко по-неформална обстановка. Ако пуснеш тема да помолиш за съвет за хотели еди къде си, ще получиш доста мнения с кратки ревюта, но цяло ревю на точно място изисква повече усилия, изисква да мислиш звездички, плюсове и минуси и е по-отговорно :)

 

 

 

Основател, вместо да плачеш, направи опит за възраждане - има огромен потенциал джаджата ;)

 

Според мен проблемът с непотръгването не е толкова от повсеместен мързел и липса на интерес към тази форма на мнения за хотелите, колкото:

 

А) опцията не е добре анонсирана и промотирана във форума и сайта и повечето участници дори не знаят за нейното съществуване (ето дори отдавнашен и редовен магеланец като Кръстев я разбира чак сега; дори и аз си мислех, че отдавна е свалена и най-случайно я преоткрих преди малко);

 

Б) липсата на активност има силно демотивиращо действие за включване, дори да имаш време и желание за такова (поне при мен);

 

В) липса на допълнителни дребни мотиватори (примерно може да вържеш писането на ревю с печелене на някакви магелански мили - твърдо на пуснато ревю или процент на резервации, направени за съответния хотел през афилиейт линковете; тъкмо и да раздвижиш и ММ валутата ;))

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

 

Дюк прекалено се вживяваш с тези доказателства. Факт е че се опитах да извадя хотела от резервацията си, но не се получава. Дава това: Mediterraneo Resort isn’t bookable on our site anymore, but we’ve found some great alternatives for you in Парга! Хотелът беше с доста висок рейтиг и при всички положения над 9,3(но не помня точно). С достатъчно мнения. Ето го в Трипа http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g189452-d1984114-Reviews-Mediterraneo_Resort-Parga_Preveza_Region_Epirus.html :lol:

 

Това, че ти до този момент не си имал проблем с booking изобщо не значи, че сайта няма проблеми. И отново удобно не обръщаш внимание на основното ми оплакване. Станалото с хотела станало. НООООООО booking изобщо нищо не направиха за да помогнат и да решат ситуацията. Нищо! Хайде да приемем, че изборът ми уж бил грешен(макар това изобщо да не е вярно. Направила съм абсолютно същото, което и ти описваш, че правиш). Но тогава booking къде са? Не следва ли те да са в услуга на клиента си в подобни ситуации? Да не говорим, че има описани случаи на избомбени чисто нови кредитни карти с които единствената транзакция е била именно резервация в сайта. А на сайта пише следното:

"Booking.com използва сигурна връзка за защита на Вашата резервация:

Вашите лични данни и тези от кредитната Ви карта са криптирани.

Нашият защитен сървър използва технология за криптиране на мрежови трафик "Secure Socket Layer" (SSL), стандартизирана за онлайн индустрията.

Нашият SSL сертификат е издаден от Thawte."

 

Ще кажеш, ама той хотела е направил източването. А дали е така? Кой, кой ще ми каже? ;)

 

И последно. Толкова хора пишат за недоволството си от Booking и при това не само в този форум. И с оглед острия ти тон. Може ли поне веднъж да допуснеш, че всеки от недоволстващите е направил необходимото за да е сигурен в резервацията си и въпреки това сайта не се е справил идеално със сървиса. Нали не мислиш, че някой тръгва на почивка и е силно немарлив към факта къде ще нощува детето му (например)? И доброволно си създава тези неприятни изживявания. :lol: И може ли поне веднъж да допуснеш, че си късметлия, че до този момент нямаш неприятно изживяване с booking.com. Или ти си безгрешен, а всички останали сме немарливи и затова правим грешни избори. Нали си вярваме? :)

 

 

Виж пак мнението ми по-горе. Изрично посочвам, че може да се случи и на мен. Явно съм късметлия...

 

Останалото отказвам да коментирам, защото се въртим в кръг. Очевидно имаш своя гледна точка относно ролята на резервационна система и търговец-хотелиер в целия този процес. Оттам следва и разочарованието и търсенето на вина на място, на която същата няма как да се намира...

Връзка към коментар

Основател, вместо да плачеш, направи опит за възраждане - има огромен потенциал джаджата ;)

 

Според мен проблемът с непотръгването не е толкова от повсеместен мързел и липса на интерес към тази форма на мнения за хотелите, колкото:

 

А) опцията не е добре анонсирана и промотирана във форума и сайта и повечето участници дори не знаят за нейното съществуване (ето дори отдавнашен и редовен магеланец като Кръстев я разбира чак сега; дори и аз си мислех, че отдавна е свалена и най-случайно я преоткрих преди малко);

 

Б) липсата на активност има силно демотивиращо действие за включване, дори да имаш време и желание за такова (поне при мен);

 

В) липса на допълнителни дребни мотиватори (примерно може да вържеш писането на ревю с печелене на някакви магелански мили - твърдо на пуснато ревю или процент на резервации, направени за съответния хотел през афилиейт линковете; тъкмо и да раздвижиш и ММ валутата ;))

 

Силно вероятно е да си прав. Опцията беше промотирана доста по-добре преди, имаше подфорум във всеки дестинационен форум и т.н. Седя така доста време, и освен моите първоначални ревюта другите бяха единици... За милите е добра идея, но това ще стане чак като се автоматизира целия процес, а ме е страх, че може и да не е тази година, контрола върху пускането на фиктивни ревюта с цел трупане на мили също няма да е лек. 

 

Но да, там където няма активност е трудно да се постигне такава. Видео секцията страда също, а съм сигурен, че много хора гледат клипчета за/от дестинациите, които са си харесали, нищо не пречи за няколко секунди да ги пускат тук, но не така работи интернет в днешно време. 

Връзка към коментар

А бе аз друго имах предвид....

 

Той Мейджъра баш същото имаше предвид. B)

 

Основател, според мен проблемът на секция с ревюта на хотели (а и на каквото и да било) е в субективизма. Отначало ще е добре - всички пишат, нови и нови хотели получават своите ревюта... Но идва момент, в който някой избира да спи в даден хотел заради много доброто ревю, което е прочел тук, и в крайна сметка остава разочарован от преживяването. И се започва: абе, как можа да препоръчаш оня дупка, ти нормален ли си...? И се сещаш нататък.

Редактирано от captain_oveur
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Георги, оценките на съответния сайт и посочения рейтинг пак там, сами по себе си не означават нищо. Затова апелирам към сравнителен анализ. За целта ползвам поне още един източник, както и задължително чета ревюта в TripAdviser...

Връзка към коментар

Хотели, които се опитват да цакат резервационните системи, си патят от ужилени потребители с нисък рейтинг. Бегъл преглед на ревютата и става ясно, че собственикът е мизерник. Говоря за случаите букваш, отиваш на място и се оказва, че са дали стаята на някой друг. Ако не се ръководите единствено от това, да се мине най-тънко и се резервират хотели с читав рейтинг от прилично количество хора, вероятността за прецакване клони към нула. :) Евтиното винаги крие рискове, без значение дали е хотел или стока на пазара.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Основател, според мен проблемът на секция с ревюта на хотели (а и на каквото и да било) е в субективизма. Отначало ще е добре - всички пишат, нови и нови хотели получават своите ревюта... Но идва момент, в който някой избира да спи в даден хотел заради много доброто ревю, което е прочел тук, и в крайна сметка остава разочарован от преживяването. И се започва: абе, как можа да препоръчаш оня дупка, ти нормален ли си...? И се сещаш нататък.

 

Така е, но пък я има обратната връзка, за разлика от безлицевите мнения в букинг и трипадвайзър. Тук, ако видиш ревю, което ти допада може да попиташ - "Хей, а имаше ли хубав ресторант наблизо?" и евентуално да получиш отговор. Та ние пък имаме това предимство... но да, предполагам страха от неодобрение си оказва сериозно влияние също. Избора на хотел е супер субективен. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Така е, но пък я има обратната връзка, за разлика от безлицевите мнения в букинг и трипадвайзър. Тук, ако видиш ревю, което ти допада може да попиташ - "Хей, а имаше ли хубав ресторант наблизо?" и евентуално да получиш отговор. Та ние пък имаме това предимство... но да, предполагам страха от неодобрение си оказва сериозно влияние също. Избора на хотел е супер субективен. 

 

Я по-добре се заеми с организирането на церемонията по раздаването на годишните награди на Магеланската академия B)

Връзка към коментар

 

Но да, там където няма активност е трудно да се постигне такава. Видео секцията страда също, а съм сигурен, че много хора гледат клипчета за/от дестинациите, които са си харесали, нищо не пречи за няколко секунди да ги пускат тук, но не така работи интернет в днешно време. 

 

В момента точно съм на вълна осмисляне на това "как работи интернет в днешно време" и опитвам да си обясня прословутото оправдание "хората нямат време". Как пък нямат време, като прекарват поне от два до пет пъти повече време в нета, отколкото преди 10 години?!?! Всичко е до подходящото анонсиране на съответното нещо и до умението да го представиш по такъв начин, че участието да носи вътрешно удоволетворение и радост. Това са ми най-базисните предварителни изводи :) 

 

Другото ми генерално наблюдение е, че интернетО се задръсти от боклучак и потребителите почнаха да се давят вече от цялото това пренасищане с тотално безполезна и безсмислена информация. Всеки сульо тръгнал с някакъв убит сайт, натоварил го с лайна-залъгалки за гугъл ботовете, заредил адсенсите и ще монетизира, разбираш ли. Наспамиха целия интернет тези ненормалници, човек не може да си отсее истинското от толкова много плява. Но пък от друга страна си мисля, че това не е толкова лошо, защото е уникален шанс за нещата, направени от любов "от хората за хората" - да изпъкнат над цялото това безкрайно море от посредственост. Хората са зажаднели за стойностни неща, поднесени по ценителски начин. Като доказателство виж как бързо се разработи форумчето. Други с години си пълнят съдържание и плащат луди пари на платени участници с по няколко профила да им имитират дискусии и активност и пак не са стигнали доникъде :) 

 

Тъй че за какво трудно постигане на активност може да става дума тук?!? Ти много скромно и пасивно го даваш в някои отношения - едва ли не хората сами да се усетят, а то си трябва нежно и деликатно пришпорване за някои неща ;) Спомням си, че и за форума те беше налазил един песимизъм - нямало смисъл, щял да пустее, форумите замирали в глобален мащаб, а тя каква стана... :lol: Айде малко по-сериозно!  ;)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Абсолютно вярно. Ама скоро май и с това няма да са полезни... Не знам дали е само мое наблюдение, но напоследък попадам на все повече хотели със свръхзавишени оценки. Гледаш в сайта нещо от порядъка на 8,5 и нагоре, при това не от една и две оценки, пък като отидеш, попадаш в някаква абсолютна дупка за 3,5-4,0 максимум... Чудя се дали и там няма някаква тарикатлъщина от страна на хотелите - да си правят акаунти на фиктивни гости и да си добавят фалшиви оценки и коментари.  Уж при натрупване на сериозен брой реални гости оценката трябва що-годе да се уравновесява, ама знаеш ли - май повечето хора не обичат да се занимават с оценки, особено отрицателни, освен ако не са били свръхиздразнени, комбинирано с нагло отношение от страна на хотела.

В Германия е официален бизнес, има специални агенции,които сами пишат позитивни оценки и избутват негативните назад.. Всичко си има определена цена, много големи фирми/вериги ги ползват, малките почти не могат да си го позволят.Предполагам, че навсякъде е така.

Редактирано от БраниB
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Колкото до българското Черноморие, с удоволствие се прибирам за морето "почти" всяка година. Факт е, че в сравнение с Гърция, Италия, Франция и т.н., нашият туризъм има много да учи. Но това не е само на Черноморието, нали така?! 

Миналото лято взех апартамент в Несебър, за тези пари сигурно щях в Гърция да имам много повече, но изборът си беше мой. В крайна сметка се прибирахме само за спане и къпане, мястото беше идеално, 50м до плажа, близо до Стария град, тези неща за мен бяха много по-важни. Просто другия път ще търся по-задълбоченo. Колкото до апартамента, беше за 4ма човека имаше чаршафи и кърпи само за 2, телефонът естествено даваше свободно, никой не го вдигаше. На рецепция не можеха да ми помогнат, защото този апартамент бил към друга фирма...  Ядосвах се точно един ден, все пак бях на почивка. Е заплаших ги, че ще си изтегля парите на обратно, нали бях платила с кредитна карта, и въпросното допълнително бельо го донесаха в 22  часа. Aпартамента го взех през expedia.de, обадих се там по немски да се оплача, но от съпорта ме изслушаха внимателно и обещаха да се обадят с резултати, но и до днес си чакам.

Иначе очарована съм от малки семейни ресторантчета, от обслужването навсякъде, има значително подобрение. Аз си обичам България и се прибирам при всяка възможност, все пак си знаем номерата, малко са нещата с които могат да ме изненадат(надявам се ;) ).

Редактирано от БраниB
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Изборите на хотели са нещо безкрайно субективно. Мога обаче конкретно да посоча защо не искам да ползвам повече booking.com от поне година насам, въпреки че преди му бях голям фен.

 

1) Вече съвсем редовно успявам да намеря до 2 пъти (!) по-ниски цени за едни и същи хотели чрез други сайтове като makemytrip, galahotels и тн. Ако за някои хора бюджета няма значение - чудесно, но аз предпочитам да спестя максимално много пари, които да вложа в други пътувания. Предплащането също така не е никакъв проблем стига резервацията да позволява free cancellation - при отмяна сумата се връща по картата до 1 седмица.

 

2) При едно настаняване бях потресен, когато случайно видях потвърдителен факс с моята резервация, пратен от booking.com до хотела. На листа имаше ПЪЛНИТЕ данни на кредитната ми карта от-до. Буквално и чистачката можеше да има достъп до инфото. Такава крещяща липса на сигурност определено ми дойде в повече. А вие после се чудете защо се източват карти, ползвани на booking.com.

 

3) Вече няколко пъти ми се случва по време на настаняване да констатирам, че цените на рецепция са по-ниски спрямо цената, на която съм резервирал от booking.com. Действа доста разочароващо и определено ме накара да се замисля.

 

Колкото до темата. Не страдам от излишен национализъм, но и не боготворя задължително всичко чуждестранно. Просто съм реалист. Огромна част от българските хотели, и то не само по морето, просто са супер скапани. Най-вече като обслужване... рядко те карат да се почувстваш като наистина желан и добре дошъл гост. И докато не усетя положителна промяна ще продължа да наливам пари в чуждите икономики и няма да имам никакви угризения.

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Георги, всъщност и аз за пръв път сега научавам за тази опция към форума. А иначе бих я приветствала. Особено като познавам по отблизо критериите и начина на мислене на съфорумците дали отзиви. 

 

Дюк, изобщо не е проблема в моето понятие (може би имаше предвид грешно) за взаимоотношенията между резервационна система и търговец-хотелиер.

 

Не е нормално да имам валидна и потвърдена резревация и на личния ми мейл да получвам съобщение (което не е минало през booking системата) с предложение от хотела АЗ (а не хотела) да анулирам резервацията защото била дублирана от тях. И не е нормално booking да няма механизми да ме защити в случая вместо да ме кара да анулирам резервацията. В случая нормалното поведение беше booking да анулират служебно резервацията и да накарат хотелиера да си плати таксата към тях (която той искаше да спести с настояването аз, а не той да прекрати взаимоотношенията ни; защото само в този случай на анулация той не я дължи към Booking). Освен това бяха длъжни да ни намерят поне същото като условия място, което те не направиха. Тяхното поведение беше пасивно, не предложиха подходяща алтернатива за настаняване и подробно ми обясниха че имам само две опции: 1. да отида на място и хотелиера да не ме настани заради дублажа; 2. да не отида и хотелиера да ми инкасира сума за една нощувка(въпреки, че на всички беше ясно чия е вината). Изобщо не предложиха те да анулират резервацията или да накарат хотела да я анулира. Ей това е. В този случай се държаха като пълни измекяри и от тогава резервирам през тях само ако нямам други алтернативи и абсолютно винаги се презастраховам. Освен това силно ме стресна разказа на съфорумка за източена нова кредитна карта - използвана само в booking. Дори и в случая преките изпълнители да са служители от конкретния хотел, вина отново имат от резeрвационната система. Не е нормално данните от кредитните ни карти да се размятата по начина по който е описал Георги Матеев. Не е нормално най-голямата резервационна система да е толкова немарлива по отношение сигурността на клиентите си и да си измиват ръцете, че отговорността не е тяхна. Просто това не е приемливо. И очевидно не само аз виждам проблем в това. Оплакванията не само тук в този форум не са вече едно и две. 

Редактирано от Bliss
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Колкото до темата. Не страдам от излишен национализъм, но и не боготворя задължително всичко чуждестранно. Просто съм реалист. Огромна част от българските хотели, и то не само по морето, просто са супер скапани. Най-вече като обслужване... рядко те карат да се почувстваш като наистина желан и добре дошъл гост. И докато не усетя положителна промяна ще продължа да наливам пари в чуждите икономики и няма да имам никакви угризения.

 Това напълно го подкрепям. Не е тайна, че зимата посещавам масово СПА хотелите. Била съм в повечето 4 и 5 звездни хотели с претенции по зимните курорти и СПА дестинации. С изключение на един (който не е с БГ мениджмънт и е от чужда верига) и още един, който много приятно ме изненада тази зима, НЯМА друг хотел за който да кажа, че с чиста съвест си е заслужил парите. Ценя парите, но се и глезим. Но и не съм склонна да ги пилея.  Бурен кикот предизвика новогодишната оферта на един СПА хотел във Велинград при това с 4 звезди. Беше с 20% по скъпа от същата за 5 звезден хотел с отлична репутация в Анталия заедно със самолетните билети. Базата на хотела във Велинград не е лоша, но сървиса е на ниво село в Родопите, като е много вероятно в някоя къща за гости да получите и по-добро обслужване. 

Редактирано от Bliss
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Май се налага да опишем съвсем простичко какво представлява една резервационна система, независимо дали става дума за booking.com, Agoda, MakeMyTrip, Galahotels и т.н.

 

Какво е резервационната система?

Най-общо казано каталог от участващи в системата търговци, които предоставят места за настаняване.

 

Какво не е резервационната система?

Търговец осъществяващ самата услуга по настаняване.

 

Какво гарантира резервационната система?

Настаняване на конкретна дата, при конкретно изброени в резервацията условия, а определени резервационни системи гарантират и възможно най-ниска цена на настаняване при конкретния търговец-хотелиер.

 

Какво не гарантира резервационната система?

Качеството на обслужване и настаняване от търговеца-хотелиер.

 

Кой гарантира горното?

Субективните мнения (ревюта и оценки) на клиенти, които са ползвали услугата и са описали преживяното в съответния раздел на резервационната система, както и на други специализирани места в интернет.

 

Какви данни предоставяме при резервация в системата?

Лични, а в повечето случаи и данни от кредитна/дебитна карта с цел гарантиране на резервацията.

 

Кой има право да блокира/тегли пари от дебитна/кредитна карта, чиито данни сме предоставили в процеса на резервация?

Търговецът-хотелиер, а не резервационната система единствено има право да оперира с парите ни, като в интерес на истината тук има различни варианти в зависимост от вида на резервационната система, но най-известната от тях работи по описания начин.

 

Това са основните характеристики на една резервационна система. Ако съм пропуснал някоя от тях, моля за допълнение. Различни нюанси биха могли да бъдат свързани с конкретни условия на дадена резервационна система или търговец предоставящ услуги по настаняване, но основните характеристики, които се покриват от почти всички резервационни системи ми се струва, че са посочени по-горе...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 

Какво гарантира резервационната система?

Настаняване на конкретна дата, при конкретно изброени в резервацията условия, а определени резервационни системи гарантират и възможно най-ниска цена на настаняване при конкретния търговец-хотелиер.

 

Какво не гарантира резервационната система?

Качеството на обслужване и настаняване от търговеца-хотелиер.

 

Би ли дал малко повече разяснения по горното. Настаняването на конкретна дата, при конкретно изброени в резервацията условия всъщност не е ли точно резервацията, направена при конкретния търговец-хотелиер. Как тогава не гарантира настаняването при търговеца-хотелиер. Нещо ми се бият тези двете или пък не ги разбирам правилно.

Връзка към коментар

Дюк пак ще ти повторя, че сериозно подценяваш аудиторията и умишлено се стараеш да не разбираш какво ти се пише не само от мен. 

 

Но по този начин не убеждаваш никого в перфектността нито на България еър, нито на Букинг. След като има безброй вече оплаквания, значи има бъг в системата. И колкото и пъти да си преработват общите условия с цел да си намалят отговорността  резултатът все ще продължава да е този - недоволни клиенти и по-малко клиенти.  И да ти кажа, подробно им изчетох общите условия тогава когато имах казуса. В ОУ имаше клаузи за анулация по вина на хотела и предлагане на същия или по-добър хотел. Еееее тези клаузи вече липсват. :lol:  За сметка на това са поразширили доста клаузата за НЕотговорност от тяхна страна. Та така. Продължавай да разясняваш неща, които всички знаем. 

 

А иначе ей този текст от сайта им е в пълна противоположност с описаното от Георги Матеев:

 

"Сигурност
Какви процедури по сигурността използва Booking.com за гарантиране на личните ви данни?

В съответствие с европейското законодателство за защита на личните данни, ние спазваме всички разумни процедури за предотвратяване на неоторизирания достъп и неправилната употреба на личните данни."

 

Разумна процедура е да пращат по факс/мейл всички данни по кредитните карти!?!?!?!? Аз сериозно  се замислям и ще проверя дали такива обстоятелства не са изключени като риск по Общите условия на банката издател на кредитната ми карта.

 

И с това приключвам дискусията. Просто няма смисъл да циклим едно и също 50 пъти.

Редактирано от Bliss
Връзка към коментар

Качеството на настаняване със сигурност няма как да се гарантира, тъй като е доста субективна категория. Обаче при случая на Блис и въобще при дублирани резервации (а такива се случват) няма как да се гарантира и настаняването при конкретния търговец. Виж настаняването по принцип някъде (вкл. при друг търговец) със сигурност може да гарантира, а що се отнася до подобните или по-добри условия това също е много субективен критерии.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

mililia да субективно е, но все пак има някакви измерими критерии като в конкретния случай бяха: местоположение, наличие на басейн, наличие на отделна спалня, наличие на паркинг. А в повечето случаи това са звезди, местоположение и някакви основни удобства. 

 

Наистина сега прочетох отново ОУ на booking и точно в частта им за отговорност са претърпели доста корекции. Като са включили и че не отговарят за "за никаква неточност, свързана с (описателна) информация (включително цени, наличност и рейтинги) на мястото за настаняване, достъпна на сайта ни; за извършените услуги", което вече е абсолютно пълен абсурд. Което пък доказва, че и Дюк не е наясно какво представлява резервационната система booking.  :lol:  Шегувам се и не е лично. 

 

 

 

Какво гарантира резервационната система?
Настаняване на конкретна дата, при конкретно изброени в резервацията условия, а определени резервационни системи гарантират и възможно най-ниска цена на настаняване при конкретния търговец-хотелиер.

В моя случай точно това не можа да гарантира резервационната система booking. И именно от това е оплакването ми за скапано обслужавне.

Редактирано от Bliss
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.