Прескочи до съдържание

Къде да почивам? И познават ли парите по българското черноморие.. :)


Препоръчани мнения

Чудя се дали и там няма някаква тарикатлъщина от страна на хотелите - да си правят акаунти на фиктивни гости и да си добавят фалшиви оценки и коментари. 

 

в такъв случай не трябва ли хотелът да плати на booking такса за резервацията? т.е. това изпълнение няма да им излезе евтино

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Абсолютно вярно. Ама скоро май и с това няма да са полезни... Не знам дали е само мое наблюдение, но напоследък попадам на все повече хотели със свръхзавишени оценки. Гледаш в сайта нещо от порядъка на 8,5 и нагоре, при това не от една и две оценки, пък като отидеш, попадаш в някаква абсолютна дупка за 3,5-4,0 максимум... Чудя се дали и там няма някаква тарикатлъщина от страна на хотелите - да си правят акаунти на фиктивни гости и да си добавят фалшиви оценки и коментари.  Уж при натрупване на сериозен брой реални гости оценката трябва що-годе да се уравновесява, ама знаеш ли - май повечето хора не обичат да се занимават с оценки, особено отрицателни, освен ако не са били свръхиздразнени, комбинирано с нагло отношение от страна на хотела.

 

Лично на мен оценките в Букинг ми изглеждат безпричинно весели. Няма начин системата да не може да бъде програмирана и да филтрира само положителните мнения, като тук-там има по някое по-лошо, ей така за цвят. И аз съм писал силно положителни мнения за места, които съм посетил, но не мога да ги докарам в духа на "безпричинно веселите". А те са учудващо еднакви в някои отношения.

 

в такъв случай не трябва ли хотелът да плати на booking такса за резервацията? т.е. това изпълнение няма да им излезе евтино

 

Дори и да е така. Ако положително мнение "струва" 10 валутни единици, но ще докара постъпления от 100 валутни единици за хотела, си е оправдана инвестиция. Троловете разширяват сферата на действие.

Връзка към коментар

Каквато им е бизнес-етиката на българските хотелиери и ресторантьори, такива са им и постиженията.

Сайтовете за повръщане на пари (cashback) нерядко дават отстъпки от 10%, че и повече, за резервиране през големите платформи - защо да не се възползвам от тях, ами ще се занимавам да се пазаря с някой „хотелиер“, на който целта в живота му е да печели с тарикатлъци на дребно?

 

На море в България - от 23 години съм НЕ B)

 

 

P.S. Мейджъре - някои хотели дават безплатни екстри (например включена закуска, без да си резервирал такава), ако публикуваш положителен отзив за хотела им. Това - в световен мащаб, не само тук.

 

Не съм попадал на такива още. Може би аз трябва да направя първата крачка? :O

 

Ако е толкова масово явление, колкото казваш, може би от Буукинг е добре да поставят на видимо място в сайта надпис: "Купуването и продаването на оценки е престъпление" :D

 

Значи, прескачането на посредника и договарянето пряко с хотела е "тарикатлъщина", а експлоатацията на клошарията "кешбек", при която хрантутиш още един допълнителен (паразитиращ) посредник, дето реално го няма никакъв в цялата схема, си е тип-топ по всички морални норми?!? Да ви имам и двойните стандарти :D

Връзка към коментар

Написах коментар за хотел в Неапол и дадох доста лоша оценка. В последствие получих посмо от hotels.com, че няма да ми публикуват коментара, защото съдържал обидни квалификации!? Не съм описала нищо с обидни думи, използвах - семпъл, базов, ограничен избор и т.н. И вече не вярвам на коментарите и оценките.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Написах коментар за хотел в Неапол и дадох доста лоша оценка. В последствие получих посмо от hotels.com, че няма да ми публикуват коментара, защото съдържал обидни квалификации!? Не съм описала нищо с обидни думи, използвах - семпъл, базов, ограничен избор и т.н. И вече не вярвам на коментарите и оценките.

Напиши си коментара в Трип Адвайзор и нека оттам да ти звъннат, че няма да го публикуват.. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Значи, прескачането на посредника и договарянето пряко с хотела е "тарикатлъщина", а експлоатацията на клошарията "кешбек", при която хрантутиш още един допълнителен (паразитиращ) посредник, дето реално го няма никакъв в цялата схема, си е тип-топ по всички морални норми?!? Да ви имам и двойните стандарти :D

 

Таръкатлък е да се възползваш от популярността и де-факто рекламата, които напълно безплатно ти дава голямата платформа, а след това да се договориш „на лични“, за да избегнеш плащането на съответното отчисление. Като искаш да се договаряш директно с клиентите - плати си за реклама, докарай хората на твоя си сайт/телефон и си се договаряй на воля. А не да разиграваш номера от селски вечеринки и само да инкасираш приходи.

Бизнес-етиката явно е имагинерно понятие за тези хорица.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Лично на мен оценките в Букинг ми изглеждат безпричинно весели. Няма начин системата да не може да бъде програмирана и да филтрира само положителните мнения, като тук-там има по някое по-лошо, ей така за цвят. И аз съм писал силно положителни мнения за места, които съм посетил, но не мога да ги докарам в духа на "безпричинно веселите". А те са учудващо еднакви в някои отношения.

 

 

Викаш, може и системата умишлено да си вдига оценките с цел стимулиране на резервациите през нея? Хммм, не бях се замислял. Има логика, мдааам...

 

Иначе естествено, че е добра инвестиция да платиш няколко комисиони за няколко фиктивни "весели" коментари/оценки. Как му се викаше - маркетинг ли? :) И в крайна сметка цената няма да я плати хотелът, ами реалните гости, най-малкото като им турят 15% по-висока цена на нощувка :) 

 

 

Следващ самоцитат от мен:

 

"Никога не се доверявай на ревюта само от един източник, като винаги проверявай оценките на второ място и задължително в TripAdvisor..."

 

Нямаше ли баш с TripAdvisor някакъв скандал с фалшиви отзиви преди време? И какво пречи на предприемчивите тарикати да си обиколят основните сайтове за резервации и да си нащракат фалшивите коментари и оценки?

 

~

 

Между другото, много хубава беше идеята за Магеланския каталог на посетените хотели, ама нещо май не потръгнаха нещата като замисленото... То и аз не съм се отчел с едно ревю, какво говоря въобще... Не знам, вероятно ми пада мотивацията от това, че прилича на "умряла инициатива"... Основател?  

Връзка към коментар

Според мен всеки от нас има право да си търси най-добрата цена.Да оставим търговската етика настрана.Мисля,че booking са достатъчно мощни,за да вържат хотелите с неустойки при доказване на прескачане.Къде е етиката от тяхна страна,ако съм букнал хотел от тях преди три месеца на цена 90 евро без канцелария,а в момента същия хотел го продават по 80 евро?

В момента се пазаря за цената на нощувки в Шри Ланка букнати през booking,но цената която ми дават директно от хотелите е почти същата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Таръкатлък е да се възползваш от популярността и де-факто рекламата, които напълно безплатно ти дава голямата платформа, а след това да се договориш „на лични“, за да избегнеш плащането на съответното отчисление. Като искаш да се договаряш директно с клиентите - плати си за реклама, докарай хората на твоя си сайт/телефон и си се договаряй на воля. А не да разиграваш номера от селски вечеринки и само да инкасираш приходи.

Бизнес-етиката явно е имагинерно понятие за тези хорица.

 

Аз говоря от името на клиента/госта на хотела какво е. Иначе, ако хотелът ти звъни, за да ти предлага заобикаляне на резервацията или да те подкупва с безплатни закуски, естествено че си е тарикатлък, който няма нищо общо с бизнес етиката. 

Връзка към коментар

Аз да си кажа мъката и по двата въпроса - за мен отзивите в букинг са точни,просто трябва да се има пред вид контингента на хотела -ако е към млади хора например насочен, може да има супер оценки дори и само затова,че е чисто , персонала е усмихнат и знае езици, има нет. Хора с деца търсят друго, съответно ще дадат положителни оценки за други неща и така... В един хотел във Виена с оценка 8,5 много се зачудихме на какво отгоре - ами на това, хотела е евтин,ходят хора с по- малко претенции, съотношението цена - качество е добро. При същите условия и два пъти по - висока цена за хотела,оценката би била 7./каквато бе нашата,да речем/. По същия начин се изумявам на Дюни /така минавам на втората тема/ как най- скъпия и най - хубав хотел от комплекса е с най - ниска оценка. Ами заради цената има невероятно по -големи очаквания и претенции. Та по темата, обичам си нашето черноморие и нямам намерение да ходя в Гърция и да им поддържам фалиралата мързелива икономика. Това честно. Ние ходим на Дюни от доста време, храната ни харесва,забавленията ни харесват,плажа ни харесва, разстоянието до там ни харесва. Били сме в 5 звездни хотели в Турция при сравнима цена - губиш цял ден в път до там, 1.30 ч. До София, 1.30ч. До самолета, 2 ч.полет, още 1 час до хотела. Храната не ни хареса толкова повече,че да го преглътнем, морето не ни харесва, обслужването не беше по-Добро, стоя на тръни нещо да не стане с някое дете... тенкс, бат Ноу, тенкс. Защо да пея,че е супер в Турция? Изкарваме парите си в България, отглеждаме децата си в България, колкото можем,ще оставяме парите си тук,ако искаме да сме добре.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Имам чувството, че 95% от пишещите, ако им спрат интернет-а /адвайзъра, фейсбука, тривагото и тнт./ , не могат да отидат на почивка и в Горна баня...
Малко извън темата е... Не ми се задълбава по-нататък,  не е тук мястото, извинявай,  luccc.
 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Аз говоря от името на клиента/госта на хотела какво е. Иначе, ако хотелът ти звъни, за да ти предлага заобикаляне на резервацията или да те подкупва с безплатни закуски, естествено че си е тарикатлък, който няма нищо общо с бизнес етиката. 

 

Мейджъре, регистрирането в големите платформи за резервиране е доброволно. Когато даден хотелиер регистрира хотела си в такава платформа, той го прави доброволно и доброволно се съгласява с правилата и условията, наложени от платформата. Съответно заобикалянето на тези правила е нечестно. Това - от гледна точка на бизнес-етиката.

Да минем към гледната точка на потребителя. Тя се побира в една фраза: „Виж сега, аз ония глупаци от xyz.com ги работя с дребните си тарикатски номерца, но с теб ще бъда честен и изряден“.

А?! Моля???

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Аз пътувам активно от около десет години. Под активно да се разбира през два до три месеца за по няколко дни и поне два пъти годишно за по-дълъг период от време. Винаги резервирам чрез booking.com Досега имам не повече от десетина резервации направени от други системи или директно в сайтовете на хотелите. Никога не съм предплащал за резервация в booking.com, защото повече държа на мобилността, отколкото на спестените стотинки в разликата между "предплатена" и свободна "резервация". За всичките тези години, десетки хотели и нощувки, само веднъж съм останал недоволен от качеството на хотелското настаняване. Обаче, има едно голямо обаче! Аз предварително знаех, че този хотел и хотелска стая няма да ми харесат и не покриват изискванията ми, но въпреки това поради чисто логистични причини направих резервация. От години чета тук във форума мнения на препатили магеланци и честно да си призная за мен всичко това е необяснимо. Как избирате тези хотели, че после се оказвате излъгани в очакванията си? Наистина не разбирам, а и честно казано се отказах да се опитвам да проумея този негативизъм към определени резервационни системи и авиокомпании. На мен отстрани всичко това ми изглежда като опит да оневините грешките допуснати от вас при личните ви предварителни избори на хотелски стаи. Сигурно и аз не съм застрахован. Сигурно и на мен може да ми се случи да не получа това, което предварително съм очаквал да получа, но може би на този етап ме спасява факта, че при мен изборите на самолетен билет, билет за влак, рент-а-кар, хотелска стая и т.н. туристически услуги, се случват едва след много внимателен и педантичен рисърч, който освен чисто удоволствие и удовлетворение от постигнатите резултати ми носи и много положителни емоции в периода на "изчакване" до следващото пътуване...

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

и аз като Duke ползвам основно booking, досега не съм имал негативна случка... гледам три неща основно:

- оценка и отзиви от клиентите - резервирам места с високи оценки и такива с достатъчен брой отзиви от клиенти (50-60 ми е минимума, колкото повече, толкова по-добре)... чета и най-новите отзиви от клиенти и си правя изводи дали се е влошила услугата или не...

- местоположение - това си е според човека, аз винаги търся добра локация; дори и да е малко по-скъпо в последствие спестяваш допълнителни разходи за транспорт, както и ценно време...

- да има опция за безплатна анулация

 

поне досега не съм забелязвал и booking да ме прецакват с цените когато съм ги сравнявал с директна покупка от хотел да речем...

 

 

иначе почивките в България съм ги отписал отдавна - идеята да храня мутроикономика не ме кефи... 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Аз за букинг съм се изказвал някъде във форума - резервирам само през тях и не съм имал проблеми.

 

 Между другото, много хубава беше идеята за Магеланския каталог на посетените хотели, ама нещо май не потръгнаха нещата като замисленото... То и аз не съм се отчел с едно ревю, какво говоря въобще... Не знам, вероятно ми пада мотивацията от това, че прилича на "умряла инициатива"... Основател?  

 

Тази идея сега я виждам и много ми допада! Бих си направил труда да си прегледам историята в booking и да напиша магелански ревюта тук. :)

 

Може би обаче когато се натрупат много, много ревюта ще стане трудно за боравене по начина, по който е в момента.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Изкарваме парите си в България, отглеждаме децата си в България, колкото можем,ще оставяме парите си тук,ако искаме да сме добре.

 

Всъщност няма нужда от криворазбран патриотизъм тук. Защо да му давам парите на родния мутряк, та после с тях да осира още повече от родината? Айде нема нужда! Нихилистката позиция - никога България, защото тук всички хотелиери са маскари - също не я разбирам кого се опитва да заблуди? 

 

Цялата работа се корени в потребителската култура. Всичко си зависи от отделния човек - с информиран избор и разумна преценка да възнагради този, който реално заслужава - дори да му излезе малко по-скъпо, дори да му излезе малко по-неудобно и дори да му отнеме малко повече време. Какво се получава обаче? За повече леснотия или за пет стинки отстъпка масово се хрантутят какви ли не хищни риби и посредници паразити по веригата и после се реве как това и онова не отговаряло или как изчезнали нормалните услуги/стоки. Ами как да стане, като няма потребителска култура - всеки мрънкоти за горните неща, ама пак си ходи на познатото място за леснотията и далаверката, свикнал е там и го мързи да се огледа за алтернатива. Ей това нещо направо ме изкарва извън кожата от нерви и безпомощност!!! 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Само да вметна нещо по въпроса за ревютата: лично собственик на хотел в България /Сл. бряг/ ми е споделял, че има начини да се повиши ниска оценка на хотела в различните сайтове. Услугата не е евтина, излиза няколко хилядарки, но явно в дългосрочен план инвестицията си заслужава. Има хора, които се занимават с този бизнес, нямам представа как точно стават нещата. Но както каза Дюк, внимателното подбиране и сравняването на информацията е най-важното. Винаги има вероятност да останеш разочарован, идеята е тази вероятност да е сведена до минимум.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Петзвездния на Дюни е излишно скъп за абсолютно същия скапан ол инклузив като в другите 4-ри хотела от комплекса. И ако случайно си настанен в стая до кея жална ти майка от смрадта, която ще си принуден да търпиш. В ъгъла на пристана точно до хотела се застоява вода и боклуци, които никой не чисти. 

 

Това, че в БГ има един единствен горе долу сносен комплекс, не означава че той е някакъв връх на сладоледа. Няма да забравя как собственика беше затворил част от комплекса заради частно парти. Що пък не? Иначе отдавна не се кефя на обстановка тип студенстки стол в ресторанта на хотел 5 звезди, боя за маси в същия този ресторант, соковете тип Степ, номерцата със запазване на шезлонги и т.н. Да си кажа честно срам ме е да си призная, че съм правила тази грешка да почивам на Дюни. Някакво умопомрачение ще да е било.

 

И да, рейтинга отразява съотношението цена / качество според критериите на всеки оценяващ. За едни това измерение е едно за един хотел, а за други клиенти е друго за същия хотел.

 

Честно и аз не разбирам както Meidj тоя криворазбран патриотизъм. Да не говорим, че нашата си родна икономика е далеч по мързелива и мутранизирана в сравнение с гръцката. Но това е предмет на един друг спор. С удоволствие всяко лято си спестявам по един ентеро вирус на детето си. На БГ море няма да стъпя, но с удоволствие ползвам минералните води в България. Примерно. Изкарвам си парите с як бач и нямам намерение да ги загробвам само в името на криворазбран патриотизъм, който отгоре на всичко не ми дава и това за което съм платила. Що да се чувствам длъжна да ги давам на Людмил Стойков Висаджията? http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2007/02/16/312419_ljusi_-_barmanut_koito_stana_industrialec/

 

Дюк аз пак да кажа за Букинг. Винаги се стремя да резервирам в хотели с рейтинг над 9,5(рядко в хотели с рейтиг над 9), винаги с опция за отмяна, винаги чета мненията в сайта и в Трипа (всички), винаги гледам да е в хотел с повече мнения (с оглед спецификата на държавата, в Гърция рядко има хотели със стотици мнения, в Италия също има такива региони). И въпреки това имам две неприятни случки с Букинг, като основното ми оплакване е липса на какъвто и да било съпорт от сайта.

 

И честно казано повтаряйки тази си позиция толкова пъти: "На мен отстрани всичко това ми изглежда като опит да оневините грешките допуснати от вас при личните ви предварителни избори на хотелски стаи.", сериозно подценяваш нивото на съфорумците. Нали не мислиш, че само ти сериозно и педантично проучваш услугите, които смяташ да ползваш?

Редактирано от Bliss
  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Моля? "Сериозният опит" в случая се изчерпа с елементарно търсене на хотел на 3-4 топ сайта, които и баба ми знае, комбинирано с добри цени на Wizz точно за нашите дати (чист късмет). Повтарям, че цялата ваканция беше ласт минит и резервирах всичко точно за 15 минути, едва 2 седмици преди заминаване. Самолетните билети даже ги взех директно от сайта на Wizz, тоест нямаше никакви допълнителни отстъпки.

 

Всеки може да намери ниска цена, но просто трябва лекичко усилие и задължително търсене и извън booking.com. Които лично според мен вече са полезни единствено като каталог с оценки и коментари за хотелите.

Само искам да вметна, болшинството не подозира за периодичните 20% отстъпка на Уиз, а какво остава за дебнене на трендове. Ласт минет оферти са си чист късмет и не много хора успяват  да се докопат до тях, особено ако си задължен с конкретни дати за отпуска. Да не говорим, че семейства с деца са просто заковани в определени периоди, заради ваканциите, а там цените традиционно са по високи. Често елементарни неща като знаенето на няколко сайта за сравнение на цените на полети или хотели е занимание с което не се оправят всички. Може би пресилих определението "сериозен опит", но определено си трябва опит и известна доза късмет.
 

иначе почивките в България съм ги отписал отдавна - идеята да храня мутроикономика не ме кефи... 

Избягването на почивка в България с подобен мотив е един от системните бъгове на обществото ни - нихилистично отношение за почти всичко, което ни прави "няма такава държава". Не всички хотели са собственост на Делян Пеевски (използвам го като събирателен образ на мутроикономиката) за да ги сложим под общ знаменател и да се откажем от почивка тук. Природните ни дадености не са за подценяване и е доста трудно да се отиде за уикенда до Алпите за ски, до най - близкия гръцки плаж или просто за разходка до друго място. Говорил съм с колеги от Хърватска и Израел и съм чувал доста сериозна критика за техните плажове и туризъм като цяло, но всички знаем какви туристически дестинации са двете страни. Миналата седмица се засякох с един австралиец, който като разбра че съм от България каза "Пич, бил съм в Слънчев бряг. Няма такъв як курорт". Същото преди години го беше казал и един колега от Латвия, който даже си купи апартамент там. Не съм чул нито един положителен коментар от българи, повечето от които не са стъпвали от десетилетия в Слънчев бряг или изобщо по черноморието.

С това искам да обобщя, че да се измери всичко с един аршин не е правилно - има добри има и лоши места. Има трипадвайзор, както за България, така и за останалата част от света. Ако прочетем коментарите там, не са по - различни от за което и да е било друго място по света.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 

Избягването на почивка в България с подобен мотив е един от системните бъгове на обществото ни - нихилистично отношение за почти всичко, което ни прави "няма такава държава". Не всички хотели са собственост на Делян Пеевски (използвам го като събирателен образ на мутроикономиката) за да ги сложим под общ знаменател и да се откажем от почивка тук. Природните ни дадености не са за подценяване и е доста трудно да се отиде за уикенда до Алпите за ски, до най - близкия гръцки плаж или просто за разходка до друго място. Говорил съм с колеги от Хърватска и Израел и съм чувал доста сериозна критика за техните плажове и туризъм като цяло, но всички знаем какви туристически дестинации са двете страни. Миналата седмица се засякох с един австралиец, който като разбра че съм от България каза "Пич, бил съм в Слънчев бряг. Няма такъв як курорт". Същото преди години го беше казал и един колега от Латвия, който даже си купи апартамент там. Не съм чул нито един положителен коментар от българи, повечето от които не са стъпвали от десетилетия в Слънчев бряг или изобщо по черноморието.

С това искам да обобщя, че да се измери всичко с един аршин не е правилно - има добри има и лоши места. Има трипадвайзор, както за България, така и за останалата част от света. Ако прочетем коментарите там, не са по - различни от за което и да е било друго място по света.

 

Абсолютно подкрепям! И мен това ми е адски неприятно, няма толкова мразещ историята си,културата си, събратята си,народ . Все ми са на уста словата на Паисий. Разбира се, аз също не харесвам Слънчев бряг, смятам,че е презастроено по Черноморието, но това не ми пречи да си търся и намирам място, където ми харесва тук,а не в Чужбина. В този смисъл, Мейдж, не говоря за криворазбран патриотизъм, аз така ги усещам нещата ... но както аз няма да наругая някой,който отива в Гърция ,така и очаквам да не се плюе а априори и пред скоби нещо, което е лошо само щото е бг.

Блис, мнението ти за Дюни, Круизите и безкрайната ти любов към Гърция го знам, не е необходимо да сееш огън и жупел винаги, в този форум ми се струва,че така или иначе почивката се разбира по друг начин, надали ще навия някой да отиде на Дюни, от което явно те е страх, та спокойно... има равновесие.

Връзка към коментар

 

 

Дюк аз пак да кажа за Букинг. Винаги се стремя да резервирам в хотели с рейтинг над 9,5(рядко в хотели с рейтиг над 9), винаги с опция за отмяна, винаги чета мненията в сайта и в Трипа (всички), винаги гледам да е в хотел с повече мнения (с оглед спецификата на държавата, в Гърция рядко има хотели със стотици мнения, в Италия също има такива региони). И въпреки това имам две неприятни случки с Букинг, като основното ми оплакване е липса на какъвто и да било съпорт от сайта.

 

Bliss, аз също пак да кажа. Не те познавам лично, дори не знам как се казваш. Въпреки това, аз ти вярвам безрезервно и нито за миг не поставих под съмнение написаното от теб, относно лошите ти преживявания в Гърция с Букинг. Приех за установено,  че хотела е бил с висок рейтинг - не получих доказателство, защото той вече беше изтрит от системата на Букинг. Приех за установено, че е имало достатъчно мнения в подкрепа на високия рейтинг - не получих доказателство, пак поради горната причина. ОК! Аз продължавам да ти вярвам безрезервно, нищо, че не се познаваме и въпреки, че дори не знам как се казваш...

 

И тогава написах, ще го напиша отново. Примерът ти е ирелевантен по отношение на всяка подобна тема. На първо място говорим за Гърция. Да, знам отношението ти към тази страна. Ангела Меркел също има отношение, а покрай нея и останалите членки на ЕС. Живи и здрави! На второ място, твоят проблем затвърждава правилото. Не е виновна резервацонната система за възникналите проблеми с хотела, а твоят личен избор да резервираш стая именно в този хотел. Очевидно отново ще се обидиш от това последното. Няма нищо, нали не се познаваме? За сметка на това обаче си вярваме...

 

С две думи. Аз съм доволен потребител на Букинг от десетина години. Нямам лоши преживявания с тях, в противен случай не се съмнявай, че акуратно щях да ги опиша и да си послужа с преки доказателства. Другото е в сферата на хипотезата и догадката. И  крайна сметка, никой не те задължава да ползваш услугите на въпросната система...

 

Доволните в подобни ситуации би следвало да заемат пасивна страна за разлика от недоволните, които следва да представят доказателства за твърдените от тях обстоятелства. Така е справедливо, не мислиш ли? Аз не агитирам никого да ползва услугите на Букинг, но не съм съгласен да чета негативни мнения "по принцип", без да е безспорно установена вина на коментирания търговец. Приеми го за моя професионална деформация...

 

Накрая, относно това:

 

 

И честно казано повтаряйки тази си позиция толкова пъти: "На мен отстрани всичко това ми изглежда като опит да оневините грешките допуснати от вас при личните ви предварителни избори на хотелски стаи.", сериозно подценяваш нивото на съфорумците. Нали не мислиш, че само ти сериозно и педантично проучваш услугите, които смяташ да ползваш?

 

Ще те помоля да не ми вменяваш излишни вини, нито пък да навеждаш доводи в посока подценяване на съфорумците от моя страна, защото това е чиста проба заяждане, а нали си вярваме? :wub:

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Люба Ризова това, че ти си изказала едно мнение по никакъв начин не лишава мен да изкажа противното. Бих се изразила така: И твоята безкрайна любов към Дюни я знаем, към круизите, а и омразата към гръцката икономика и гърците изобщо също. Но за разлика от теб, аз не не оспорвам правото ти да се изкажеш. Ще те помоля официално повече да не си позволяваш подобни апострофи. Просто не си в позицията да го правиш. И те приканвам да запазиш добрия тон без язвителни коментари.

И честно казано изобщо не ме интересува дали някой изобщо ходи в Дюни и дали имаш шанс да навиеш някой от този форум да посещава комплекса. Нямам за цел да очерням комплекса, а съвсем обективно да изкажа мнение на почивал в там.

Дюк прекалено се вживяваш с тези доказателства. Факт е че се опитах да извадя хотела от резервацията си, но не се получава. Дава това: Mediterraneo Resort isn’t bookable on our site anymore, but we’ve found some great alternatives for you in Парга! Хотелът беше с доста висок рейтиг и при всички положения над 9,3(но не помня точно). С достатъчно мнения. Ето го в Трипа http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g189452-d1984114-Reviews-Mediterraneo_Resort-Parga_Preveza_Region_Epirus.html :lol:

Това, че ти до този момент не си имал проблем с booking изобщо не значи, че сайта няма проблеми. И отново удобно не обръщаш внимание на основното ми оплакване. Станалото с хотела станало. НООООООО booking изобщо нищо не направиха за да помогнат и да решат ситуацията. Нищо! Хайде да приемем, че изборът ми уж бил грешен(макар това изобщо да не е вярно. Направила съм абсолютно същото, което и ти описваш, че правиш). Но тогава booking къде са? Не следва ли те да са в услуга на клиента си в подобни ситуации? Да не говорим, че има описани случаи на избомбени чисто нови кредитни карти с които единствената транзакция е била именно резервация в сайта. А на сайта пише следното:
"Booking.com използва сигурна връзка за защита на Вашата резервация:
Вашите лични данни и тези от кредитната Ви карта са криптирани.
Нашият защитен сървър използва технология за криптиране на мрежови трафик "Secure Socket Layer" (SSL), стандартизирана за онлайн индустрията.
Нашият SSL сертификат е издаден от Thawte."

Ще кажеш, ама той хотела е направил източването. А дали е така? Кой, кой ще ми каже? ;)

И последно. Толкова хора пишат за недоволството си от Booking и при това не само в този форум. И с оглед острия ти тон. Може ли поне веднъж да допуснеш, че всеки от недоволстващите е направил необходимото за да е сигурен в резервацията си и въпреки това сайта не се е справил идеално със сървиса. Нали не мислиш, че някой тръгва на почивка и е силно немарлив към факта къде ще нощува детето му (например)? И доброволно си създава тези неприятни изживявания. :lol: И може ли поне веднъж да допуснеш, че си късметлия, че до този момент нямаш неприятно изживяване с booking.com. Или ти си безгрешен, а всички останали сме немарливи и затова правим грешни избори. Нали си вярваме? :)

 

Редактирано от Bliss
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Форумът има някаква драма и не искаше да публикува цялото ми мнение.

 

Не си разбрала, не мразя гърците,мразя българите, които припадат от любов по тях, а мразят собствения си народ и природа. А за Дюни просто дадох пример как може един 5 звезден хотел с по- добро качество все пак от съседните четиризвездни да има много по-лоша оценка, независимо ,че обективно не е така. За това ми беше после и язвителния коментар, веднага почваш да сипеш от твоята жлъч, и го очаквах, а иначе, всеки си има право на мнение,нали това всички казваме и общо взето не спорим, истините са ни различни и това му е хубавото на живота.
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.