Ardent Публикувано: 1 март, 2017 Сподели Публикувано: 1 март, 2017 Ха! Депортира се народ към чудесни местенца. А може ли да е някакъв чартър на спортен отбор или пък туристи? 1 Връзка към коментар
VladimirK Публикувано: 1 март, 2017 Сподели Публикувано: 1 март, 2017 ... 01/03/2017 07:10 JP763 Загреб/Faro T2 Adria Airways Излетял 07:21... този полет е бил за депортирани Мда, не ми върши работа. Флайтрадар24 показва, че и на 27февруари2017 е имало такъв полет Връзка към коментар
Branko Публикувано: 1 март, 2017 Сподели Публикувано: 1 март, 2017 мдаа,тогава е дошъл от Любляна Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 3 март, 2017 Сподели Публикувано: 3 март, 2017 Wizz Air: Новите летищни такси носят €10 млн. загуба на Летище София Според компанията изравняването на тарифите на двата терминала дава конкурентно предимство на някои оператори 02 мар 2017 | 16:48 Новата схема за начисляване на летищните такси на Летище София ще донесе допълнителна загуба на аеропорта между 8 и 10 млн. евро. Това показва анализ на нискотарифната авиокомпания Wizz Air, която е внесла своите изчисления заедно с втора жалба срещу изравняването на летищните такси за Терминал 1 и Терминал 2. Летището доброволно е приело допълнителна загуба от 8 до 10 млн. евро, пари, които то не може да си позволи да загуби, се казва в становището.Wizz Air е уверена, че българската „Гражданска въздухоплавателна администрация“ сега има всички необходими документи, за да заключи, че прилагането на новата схема за такси на летището е била опорочена не само от гледна точка на условията на процеса, но също така създава незаконно конкурентно предимство в услуга на всички превозвачи, които оперират на Терминал 2.В малко вероятния случай, българската „Гражданска въздухоплавателна администрация“ да подкрепи решението на летището, тогава WIZZ ще отправи искане към двете национални съдилища, както и към органите на Европейския съюз, отговарящи за конкуренцията и държавните помощи, се казва в изявлението. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 3 март, 2017 Сподели Публикувано: 3 март, 2017 (редактирано) Кадрови рокади и в "Летище София" (това е отпреди 10-тина дни, но аз, лично, сега разбрах) Редактирано 3 март, 2017 от Фичо Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 9 март, 2017 Сподели Публикувано: 9 март, 2017 (редактирано) Чудеса от днес, ще се строи и още един ескалатор на Т2 http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/vynshni-eksperti-shte-reshavat-za-koncesiiata-na-letishte-sofiia-235371/ Редактирано 9 март, 2017 от Двуцветко 2 Връзка към коментар
akair Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 "Гледам и не вярвам на ушите си"... До няколко седмици ще започне разместване на check-in гишетата, защото в момента състоянието им и начинът, по който са подредени, е "допотопен", коментира той. Терминал 2 е архитектурно решение от 1998 г., когато България все още не беше член на Европейския съюз, припомни Станчев. Той обаче предупреди, че това по никакъв начин няма да разтовари струпването на хора при рентгена и проверките на гранична полиция. Станчев посочи за пример концесионираните летища Варна и Бургас, които работели с персонал под хиляда души, а Летище София - с 2400 души Какво общо имат гишетата за check-in с ЕС... И кому е нужно цялото харчене на пари за реорганизация, ако това няма да реши сериозния проблем... 4 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 (редактирано) "Гледам и не вярвам на ушите си"... Какво общо имат гишетата за check-in с ЕС... И кому е нужно цялото харчене на пари за реорганизация, ако това няма да реши сериозния проблем... И аз се запитах същото...И какъв проблем ще реши втори ескалатор, при положение, че задръстването става горе? Редактирано 10 март, 2017 от Фичо 2 Връзка към коментар
Mary Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 И аз се запитах същото... И какъв проблем ще реши втори ескалатор, при положение, че задръстването става горе? Ще може да се чака на/върху два ескалатора. 7 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Ще може да се чака на/върху два ескалатора. Връзка към коментар
iaia_mama Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Снощи в централните новини по Бтв казаха, че щели да добавят още два скенера на Т2, за да се минава по-бързо. Ама чак от догодина Връзка към коментар
Duke Публикувано: 10 март, 2017 Сподели Публикувано: 10 март, 2017 Идеята не е да се монтира само втори ескалатор, а площадката горе да се разшири с добавяне на още два скенера. Възниква обаче нов проблем свързан с щатните бройки служители на гранична полиция. Ако не бъде увеличен техния брой, начинанието се обезсмисля защото "тапата" ще се премести от скенерите към гишетата за паспортна проверка... Връзка към коментар
akair Публикувано: 11 март, 2017 Сподели Публикувано: 11 март, 2017 Личните ми наблюдения са, че обикновено проверката на багажа отнема повече време от паспортната проверка. Това действа като естествен shaper на потока от хора - по същия начин светофарът в началото на широк булевард е естественият shaper на потока от коли. Не е изключено 2 нови скенера да не наложат добавяне на допълнитлни служители на ГП за голяма част от времето. За полети към 3-ти страни, когато има много пътуващи, които не са граждани на ЕС, може би ще се наложи да има допълнителни ресурси - просто техните проверки са по-обстойни (в общия случай). Да видим какво ще натворят с гишетата за check-in... 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 11 март, 2017 Сподели Публикувано: 11 март, 2017 (редактирано) Идеята не е да се монтира само втори ескалатор, а площадката горе да се разшири с добавяне на още два скенера. Възниква обаче нов проблем свързан с щатните бройки служители на гранична полиция. Ако не бъде увеличен техния брой, начинанието се обезсмисля защото "тапата" ще се премести от скенерите към гишетата за паспортна проверка... Местят скенерите от Т1 на Т2, барабар със служителите от граничната. Накрая остава да преместят и всчките полети на Уиз. Редактирано 11 март, 2017 от Hollywood 2 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 13 март, 2017 Сподели Публикувано: 13 март, 2017 (редактирано) Ръстът на пътникопотока на летище София кърти всякакви рекорди, а екселските таблици на потенциалните концесионери пушат от зор, за да могат да се преборят със сметките ФевруариФевруари 2017 (2016)пътници 456 212 (313 751) +45.4%самолетодвижения 4 184 (3 416) +22.5%карго 1 494 (1 653) -9.6%Януари-февруари 2017 (2016)пътници 925 180 (641 807) +44.2%самолетодвижения 8 713 (7 045) +23.7%карго 3 033 (2 975) +3.7% Редактирано 13 март, 2017 от Topfly 6 Връзка към коментар
iliana_t Публикувано: 14 март, 2017 Сподели Публикувано: 14 март, 2017 Само дето концесия може и да няма...язък за екселските таблици Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 14 март, 2017 Сподели Публикувано: 14 март, 2017 Местят скенерите от Т1 на Т2, барабар със служителите от граничната. Накрая остава да преместят и всчките полети на Уиз. Това усложнява ли обслужването на пътниците от Т1? Ако някой е пътувал тези дни, ще се радвам да сподели. Връзка към коментар
Божидар Публикувано: 14 март, 2017 Сподели Публикувано: 14 март, 2017 Това усложнява ли обслужването на пътниците от Т1? Ако някой е пътувал тези дни, ще се радвам да сподели. аз преди четири дни бях сутринта и чаках 50 минути за секенер и паспорт ,много бавно ми се стори. 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 14 март, 2017 Сподели Публикувано: 14 март, 2017 Само дето концесия може и да няма...язък за екселските таблици Едва ли ще има по добър момент от сегашния за даване на концесия на летището. Много важен елемент при определянето на цената на концесията е растежа на пътниците, а той сега е в небесата. Не бих се учудил ако няма нито едно голямо летище в света, което януари и февруари да е направило 45% ръст спрямо базата. Дано политиците не провалят една сделка която би могла да е изгодна и за държавата и за пътниците. Подробности за условията на концесията не знам, но летището си плаче за нови инвестиции и по ефективно управление. 4 Връзка към коментар
iliana_t Публикувано: 15 март, 2017 Сподели Публикувано: 15 март, 2017 Едва ли ще има по добър момент от сегашния за даване на концесия на летището. Много важен елемент при определянето на цената на концесията е растежа на пътниците, а той сега е в небесата. Не бих се учудил ако няма нито едно голямо летище в света, което януари и февруари да е направило 45% ръст спрямо базата. Дано политиците не провалят една сделка която би могла да е изгодна и за държавата и за пътниците. Подробности за условията на концесията не знам, но летището си плаче за нови инвестиции и по ефективно управление. В сряда ще се разбере. Натам отиват нещата. Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 15 март, 2017 Сподели Публикувано: 15 март, 2017 Някой да има идея дали бизнес салона на Т1 работи? Не намерих актуална информация. В края на феврури два пъти минах от там и двата пъти си имаше спусната чудесна решетка преди стълбите към него. Връзка към коментар
Mary Публикувано: 15 март, 2017 Сподели Публикувано: 15 март, 2017 Някой да има идея дали бизнес салона на Т1 работи? Не намерих актуална информация. В края на феврури два пъти минах от там и двата пъти си имаше спусната чудесна решетка преди стълбите към него. Работи(поне преди седмица работеше), но работното му време е променено. Не може да се ползва от сутрешните полети за съжаление... 2 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 15 март, 2017 Сподели Публикувано: 15 март, 2017 (редактирано) Понеже след 20:00 има полети на рояци на т1, затова работи до 22.00. Тия са пълни......., а да не използвам думата. Редактирано 15 март, 2017 от Hollywood 1 Връзка към коментар
bibi Публикувано: 15 март, 2017 Сподели Публикувано: 15 март, 2017 Тоя салон е пълна скръб ! 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега