Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Да и аз не харесвам особено ОК.Ползвам ги в редки случай.Като при последното пътуване от Т1.

 

В салона за багаж ме спират трима зъзнещи сладури и ме питат от къде могат да си купят топли дрехи.Гледам ги с едни тънички якета-късна пролет-ранна есен,а на вън е - 6С.Били от Канарските острови и не очаквали тук да е толкова студено.Отидох с тях до гишето на ОК,за да не ги завлече междувременно някоя копърка.С голямо недоверие ме погледнаха като им казах,че курса до Мола на Ц-ко ще им струва около 7лв."Това на човек ли?"беше въпроса.Излязох с тях, дадох белешката на диспечера и той ги насочи към колата.А аз казах къде отивам и диспечера извика друга кола от опашката.Падна ми се някакъв егати мрънкащия тип.Аз съм им свикнала ,обаче този беше роден талант.Той бил чакал на опашка 2часа,не му бил проблем краткия курс(6лв),а това че взел чужд късмет.

 

Та,аз обикновенно викам Радио СВ такси-тел.1263.Може да изчакам 10мин.,но с тях никога не съм имала проблем,дори да ползвам любимия ни шорткът през кв.Христо Ботев :)Не,че ще са особено щастливи за курс между двата терминала,де.

Редактирано от Мари Николова
Връзка към коментар

Кацането на Т1 никога не разочарова : )

 

Последният път на въпрос към таксиметров шофьор на Т1 колко ще ни струва курс до Т2 отговорът, който получих беше "Не искаш да знаеш".

 

Добрах се до Т2 някак си, хванах метрото и слязох на Младост 1. Влакчето празно, метростанциите също. По едно време чувам разпалена дискусия зад мен - една жена и 4 контрольорки + полицай. Въпросната дама също току що кацнала на летището, но имаше лошия късмет куфарът и да е със сбор 148см при позволени в метрото 140см. Постараха се да и направят добро посрещане за Коледните празници. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

4 пожарни току що влезнаха през 3-ката....някой да има видимост какво се случва на пистата? Може и тренировка да си правят, но все пак.......... :blink:

 

+ Още 5 броя пожарни - общо 9 видях до сега.....вътре пожарникарите са с пълна екипировка.

Редактирано от iliana_t
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В интерес на истината все по-малко мрънкат. Ние пътуваме служебни и лично сумарно по 10-15 полета годишно. Живеем в Дружба и в последните 2 г. не ми се е случвало някой да обърка пътя или да мрънка. И аз закръглявам сметката с 1-2 лв. нагоре, ако съм доволна от возенето. 

п.с. Последният объркал пътя беше преди 4-5 от р-т Александрия и мина през Младост за Дружба, но бяхме 4 броя подпийнали устати женки, та накрая не му и платихме

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

4 пожарни току що влезнаха през 3-ката....някой да има видимост какво се случва на пистата? Може и тренировка да си правят, но все пак.......... :blink:

 

+ Още 5 броя пожарни - общо 9 видях до сега.....вътре пожарникарите са с пълна екипировка.

 

Италиански военен самолет "Спартан" с един двигател кацна аварийно на летище София, предаде репортер на Dnes.bg

По предварителна информация самолетът е бил на военно учение на база "Граф Игнатиево", но е поискал принудително кацане заради проблем с единия двигател.

Към аеропорта отидоха 7 пожарни, 3 линейки и две полицейски коли.

Булевард "Брюксел" не е отцепен, движението се осъществява нормално.

 

 

 

Редактирано от TeshkaR28
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Очакваните сутрешни опашки на Т2, днес се разминаха.

Аз също се бях притеснил и пристигнах, нетипичните за мен, час и половина преди полета.

В 4:36 се качих по ескалатора, в 4:41 бях минал секюрити.

Работеха 5 скенер ленти.

Още 5 мин. ми отне паспортния контрол.

Раян чекираха багаж на 4 гишета, докато Луфтханза бяха на три  за економи клас и опашката беше до входа.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Заминаващите вечерни полети  на Раян до Станстед и Берлин са със статус РЕГИСТРАЦИЯ. Да няма новост в регистрацията на т2? :)

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Не знам какви сметки си правят бакшишите, но аз ако бях на тяхно място, щях изрично да искам от диспечерката да правя само курсове между двата терминала. Едни 15-20 такива курса на ден са грубо 50-60 кинта, едва ли с чакане 3 часа на опашката за "дълъг" курс някой ще ги направи. Да не говорим, че управата на летището е супер неадекватна на ситуацията - защо например не се пусне един микробус, който да върти само между Т1 и Т2 примерно през 15 мин.? Да сложат цена левче на човек one way и ще си избият всички разходи. За целта е необходим само един микробус и двама шофьори, в най-лошия случай трима.

 

Редактирано от Hayasko
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Прекалено много акъл трябва за това. Средния български таксиджия не може да прави такива сложни сметки, че от кратки курсове могат да се правят пари. Нали затова има първоначална такса, да им покрие всички разходи, които краткия курс от 200 метра ще им навърти.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Прекалено много акъл трябва за това. Средния български таксиджия не може да прави такива сложни сметки, че от кратки курсове могат да се правят пари. Нали затова има първоначална такса, да им покрие всички разходи, които краткия курс от 200 метра ще им навърти.

Нека да е с фиксирана цена, примерно 2 лева на посока на човек, или нещо подобно,  пак всички ще са на далавера. Въпрос на организация, желание и инициативност.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Прекалено много акъл трябва за това. Средния български таксиджия не може да прави такива сложни сметки, че от кратки курсове могат да се правят пари. Нали затова има първоначална такса, да им покрие всички разходи, които краткия курс от 200 метра ще им навърти.

E то идеята е, че е чакал много време на опашката, затова не се харесват късите курсове. А ако е така, за междутерминални трябва да се организира друга опашка.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

E то идеята е, че е чакал много време на опашката, затова не се харесват късите курсове. А ако е така, за междутерминални трябва да се организира друга опашка.

Демек пак опираме до организация и желание :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Без желание нищо не става. А за друга опашка предполагам, че трябва от управата на летището да я организират, не вярвам да може всеки да си ползва мястото отпред както си реши.

Връзка към коментар

А колко голям реално е потокът от Т1 към Т2 и обратно? Според мен бусче на 15 минути няма да може да се запълва изобщо...

Редактирано от П.Кръстев
Връзка към коментар

А колко голям реално е потоък от Т1 към Т2 и обратно? Според мен бусче на 15 минути няма да може да се запълва изобщо...

 

Бусчето би било вариант за хора, които могат да стигнат до летището с метрото, но не и с автобус, а пътуват от Т1,

Връзка към коментар

Това за 15-те минути го написах като пример, може да е на 30 минути, или да се движи през 15 минути само когато има полети на Т1. Като има много хора на спирката, отива, оставя едните, веднага се връща за другите и т.н. Пак всичко е въпрос на преценка и организация. И на адекватна реакция към ситуацията.

Връзка към коментар

И пак го докарахме до потоци, опашки и queuing theory, а тези концепции не са приоритет на администрацията  :)

 

Ааа, не сте справедливи, полагат усилия хората, полагат!  :lol:

 

post-139-0-23828400-1484728381_thumb.jpg

  • Харесвам 14
Връзка към коментар

Сега ще напиша нещо, което на мнозина може да им се стори еретично , леко глупаво или пък наивно . Аз обичам да ходя пеш, ако предвидя повече време до полета и съм на Т2 със метрото, защо да няма възможност да стигна пеш до Т1? Няма ли някакъв пряк път ? Мечтая си за онези бързите линии - елеватори, дето хем си вървиш, хем те возят...или поне обезопасена пътека , по която мога да стигна до заветния терминал...Не казвам , че това е най добрата опция, но ми е интересно толкова ли е трудно да се осъществи? Излишно е да споменавам , че би била най евтината...

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.