Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

38 minutes ago, adreno said:

Никакво предимство не е - даже обратното първите имат по-голям шанс да са с по-малко закъснение.

 Австрийци, Луфтханза, България Ер и Райън (85% от сутрешните полети) ги обслужва Суиспорт, като те в хубаво време едвам смогват. Най-малкото заради даейсинга са поне 30 минути назад. Отделно писта, забавяния с багажи, технически проблеми и т.н. Днес средното закъснение на първия пик (6-7ч) е било по час и половина, на втория (7-8) 2:30-3ч. Уиз (Летище София) са минавали с по 45мин до час.

Утре пак ще вали, а и ще е по-студено. Няма да е по-различна картинката.

Ботълнекът не са пистата и багажите. Техническите проблеми също не влияят на забавянето на други полети, обслужвани от същия оператор. Ботълнеците са 2 - претоварени трасета в Европа и забавяне на deicincg - недостатъчната техника за deicing, както и недостатъчните площадки.

Иначе е относително прост scheduling problem. Ако между 6 и 7 има 10 до 13 полета. При необходимост от deicing, няма как да излитат през 4 до 5 минути,  въпреки pipelining на операциите, за да се вместят в този един час. Но относително празния час от 7 до 8 дава време тези полети да бъдат обслужени и в 8 всичко да е по график.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 45 минути , funny каза:

 

И аз точно това си мислех, че или аз имам грешна представа за това колко минути има в 2 часа или те :lol:

 

ПП. Оправили са го. Сега вече е ..... не по-късно от 90 минути....

Сигурно имаме внедрен магеланец на летището. Или летището са внедрили тяхна къртица във форума. :lol:

  • Харесвам 3
  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 1 час, akair каза:

Ботълнекът не са пистата и багажите. Техническите проблеми също не влияят на забавянето на други полети, обслужвани от същия оператор. Ботълнеците са 2 - претоварени трасета в Европа и забавяне на deicincg - недостатъчната техника за deicing, както и недостатъчните площадки.

Иначе е относително прост scheduling problem. Ако между 6 и 7 има 10 до 13 полета. При необходимост от deicing, няма как да излитат през 4 до 5 минути,  въпреки pipelining на операциите, за да се вместят в този един час. Но относително празния час от 7 до 8 дава време тези полети да бъдат обслужени и в 8 всичко да е по график.

Когато 1/3 от служителите ти не дойдат на работа или си вземат болнични това води до забавяне по веригата - обслужване на самолет-багажи-обслужване на пътници. Технически проблеми - за наземната техника - от отказ та до невъзможност трактора да завлече 15 минути багажите до самолета, просто защото се пързаля. Нещата се натрупват. Отделно отпаднат слотове и това допълнително да обърка изтънения график. Накрая идва и деайсинга - отделно, че ако има много сняг/лед може да се окаже, че докато го изпръскат и трябва да го повтарят.

Така че наваксване при такова време - трудно, още повече пък за час да успеят да го избият

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 За сеа вървят с около 1 час закъснение. Не мога да разбера какъв им е проблема. 

Това са първи полети за деня, всички все пак излитат, но  с идентично закъснение. 

99% ще изтървем връзката, това ще ми е първи случай от над 10 години, когато при мъгла в София спираха всички полети.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В момента нашия полет за Барселона закъснява с около един час. От един час седим в самолета.

В момента ни поливат против обледеняване.

Редактирано от Marisha
  • Замислям се 3
Връзка към коментар

От Т1 излитат с около час закъснение още от първия полет. Бордингът мина бързо, както и отвеждането до самолета. Сега си стоим вътре. 

20180227_070508.jpg.64b0254b2335c092b7d1c05b564f2be1.jpg

 

Update: Нашият полет вече има половин час закъснение. Пилотът съобщи, ще чакаме на опашка да минем deicing, което ще отнеме още час поне. 

Редактирано от Алекс
  • Замислям се 2
Връзка към коментар

1 час седим, сега отидохме на пръскалките. Лошото е, че дори за обедния полет Виена - Цюрих пише, че няма места, поне в нета.

Възможно ли е да искам билета до друга крайна дестинация в същата държава?

Връзка към коментар
преди 7 минути , Alexander каза:

1 час седим, сега отидохме на пръскалките. Лошото е, че дори за обедния полет Виена - Цюрих пише, че няма места, поне в нета.

Възможно ли е да искам билета до друга крайна дестинация в същата държава?

Всичко можеш да искаш, въпросът е закъде има места - забавените полети тук и там пренареждат схемата.

Като кацнете, бързай към трансферно гише и виж какви опции имат налични.

Редактирано от 45#2
Връзка към коментар
преди 6 часа, Alexander каза:

 За сеа вървят с около 1 час закъснение. Не мога да разбера какъв им е проблема. 

 

Какъв може да им е проблемът, слабата подготовка. Пистата на летище София не е толкова натоварена, че да се налага отмяна на полети, за да има време кога да се изчисти. Вчера например летище Пловдив не е било подготвено да приеме полет на Райън, при положение, че там да каца самолет през ден.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
3 hours ago, tch said:

Какъв може да им е проблемът, слабата подготовка. Пистата на летище София не е толкова натоварена, че да се налага отмяна на полети, за да има време кога да се изчисти. Вчера например летище Пловдив не е било подготвено да приеме полет на Райън, при положение, че там да каца самолет през ден.

Погледни на Google Maps  площадките за deicing на летището - на западната има линии и може и да се съберат 2 самолета. На източната няма такива екстри. Това означава, че ако активната писта е 27, пропускливостта на летището за излитания е точно толкова, колкото е пропускливостта на въпросната площадка.

 

Не знам дали проблемът с организацията на работа е толкова сериозен, че чак 1/3 от служителите да не се явят на работа и почистването на апрона да е толкова лошо, че количките с багаж да се пързалят... Звучи ми слабо вероятно за летището в София...

Връзка към коментар
преди 46 минути , akair каза:

Звучи ми слабо вероятно за летището в София...

От големите летища, то остана единственото държавно, така че там нищо не бива да те учудва

Връзка към коментар
преди 2 часа, tch каза:

От големите летища, то остана единственото държавно, така че там нищо не бива да те учудва

 

Те частните щото не затварят за няколко часа или дни като завали сняг. Софийското поне го затваря за по половин час.

 

За почистването на перона - каквото утъпче наземната техника...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

На български не намерих информацията, но според фейсбук страницата на унгарското посолство в София между 20 часа на 8-ми април 2018-та година и 8 часа на 10-ти април 2018 година ще има ъпдейт на системата на граничните служби в България. В този период е възможно проверките на пътниците да се извършват в “режим на технически проблем“, което означава, че е възможно да има забавяне при преминаването през всички български граници и образуване на опашки. цък

 

Пуснах информацията в тази тема, защото ако има проблем най-критично ще е положението на летището в София.

 

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

http://dnes.dir.bg/news/pasazheri-dopusnati-granichna-proverka-26985033?nt=4

 

Пътници са слезли от самолета и са влезли на българска територия, без да минат гранична проверка на Терминал 2 :blackeye:

Редактирано от master_of_germs
  • Шок 1
  • Смея се 2
  • Замислям се 2
Връзка към коментар
преди 33 минути , master_of_germs каза:

http://dnes.dir.bg/news/pasazheri-dopusnati-granichna-proverka-26985033?nt=4

 

Пътници са слезли от самолета и са влезли на българска територия, без да минат гранична проверка на Терминал 2 :blackeye:

Additional coverage: http://www.mediapool.bg/kak-polovinata-pasazheri-na-polet-ot-parizh-vlyazoha-u-nas-bez-nikakva-proverka-news277136.html

 

Това междудругото не е първият път. Преди години така ни пуснаха с полет от Рим с WizzAir. 

  • Шок 1
Връзка към коментар

Нова авиокомпания на име Tayaran Jet е в процес на организация и навлизане на българския пазар. 

През последните седмици дружеството е особено активно в търсене на летателен и наземен персонал с обещания за щедри възнаграждения, показват обяви на компанията.

От Tayaran Jet заявяват, че ще оперират със собствена флотилия самолети Boeing 737.

"Заявлението за първоначално сертифициране на "ТАЯРАН ДЖЕТ" ЕАД е подадено на 02.02.2018 г.", заявиха за OFFNews от Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация", която е структура към транспортното министерство.

Оттам уточниха, че до момента същинската процедура по сертифициране на оператора не е започнала, поради това че дружеството не е представило всички изискуеми документи, съгласно Регламент (ЕС) 965/2012 на Комисията и приложимите средства за съответствие и на Наредба № 37.

Справка на OFFNews в Търговския регистър показа, че "ТАЯРАН ДЖЕТ" ЕАД е новосъздадена компания, която е еднолична собственост на малтийската фирма „ТАЯРАН ХОЛДИНГ“ ООД.

Компанията се представлява от Огнян Денчев Костадинов и Паоло Ди Гранди.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Нова инициатива на летището в София - прожектиране на късометражни филми след проверката за сигурност. Проектът се казва "Филм Гейт"

https://offnews.bg/kultura/veche-mozhe-da-gledame-kino-dokato-chakame-polet-na-terminal-2-680437.html

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 5 часа, akair каза:

Нова инициатива на летището в София - прожектиране на късометражни филми след проверката за сигурност. Проектът се казва "Филм Гейт"

https://offnews.bg/kultura/veche-mozhe-da-gledame-kino-dokato-chakame-polet-na-terminal-2-680437.html

Да сложат едно пиано , като естонците или група на живо, като корейците.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
On 3/25/2018 at 5:08 PM, Salvuccio said:

Нова авиокомпания на име Tayaran Jet е в процес на организация и навлизане на българския пазар. 

През последните седмици дружеството е особено активно в търсене на летателен и наземен персонал с обещания за щедри възнаграждения, показват обяви на компанията.

От Tayaran Jet заявяват, че ще оперират със собствена флотилия самолети Boeing 737.

"Заявлението за първоначално сертифициране на "ТАЯРАН ДЖЕТ" ЕАД е подадено на 02.02.2018 г.", заявиха за OFFNews от Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация", която е структура към транспортното министерство.

Оттам уточниха, че до момента същинската процедура по сертифициране на оператора не е започнала, поради това че дружеството не е представило всички изискуеми документи, съгласно Регламент (ЕС) 965/2012 на Комисията и приложимите средства за съответствие и на Наредба № 37.

Справка на OFFNews в Търговския регистър показа, че "ТАЯРАН ДЖЕТ" ЕАД е новосъздадена компания, която е еднолична собственост на малтийската фирма „ТАЯРАН ХОЛДИНГ“ ООД.

Компанията се представлява от Огнян Денчев Костадинов и Паоло Ди Гранди.

Компанията вече има един 737-300, боядисан в нейните цветове - LZ-TYR

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.