Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

  • 2 седмици по-късно ...

Привет, Колеги,

 

Имам един бърз въпрос.
Трябва утре да хвана полета на Lufthansa до Мюнхен от 06:15 ч.

Кой ще е най-удобният транспорт от района на метростанция "Г. М. Димитров" до терминал 2?

 

Доколкото виждам тук, най-подходящ би бил автобус 84 от площада на авиацията. Минава оттам около 04:42 ч. и би трябвало около 05:05 ч. да е на терминал 2.

С раница съм и пешеходното разстояние от около 1,5 км не е проблем. 🙂

 

Първият влак на метрото ще е на Т2 около 05:35 ч., а никоя от нощните линии не стига до летището.

 

Благодаря Ви!  

Връзка към коментар
преди 33 минути , dando каза:

Привет, Колеги,

 

Имам един бърз въпрос.
Трябва утре да хвана полета на Lufthansa до Мюнхен от 06:15 ч.

Кой ще е най-удобният транспорт от района на метростанция "Г. М. Димитров" до терминал 2?

 

Доколкото виждам тук, най-подходящ би бил автобус 84 от площада на авиацията. Минава оттам около 04:42 ч. и би трябвало около 05:05 ч. да е на терминал 2.

С раница съм и пешеходното разстояние от около 1,5 км не е проблем. 🙂

 

Първият влак на метрото ще е на Т2 около 05:35 ч., а никоя от нощните линии не стига до летището.

 

Благодаря Ви!  

Ако си извикаш такси едва ли да ти излезе повече от 7-8лв.Ще имаш повече време за сън,а и не бих разчитала на среднощни автобуси.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 1 минута , Фичо каза:

Че то имаше пиано, махнали ли са го?

Не съм забелязала. Но и не съм чула някой да свири.

Пропуск! Но като бързам да вляза в салон Преслав!😄

  • Смея се 1
Връзка към коментар
Мирослав Василев
преди 44 минути , dando каза:

Привет, Колеги,

 

Имам един бърз въпрос.
Трябва утре да хвана полета на Lufthansa до Мюнхен от 06:15 ч.

Кой ще е най-удобният транспорт от района на метростанция "Г. М. Димитров" до терминал 2?

 

Доколкото виждам тук, най-подходящ би бил автобус 84 от площада на авиацията. Минава оттам около 04:42 ч. и би трябвало около 05:05 ч. да е на терминал 2.

С раница съм и пешеходното разстояние от около 1,5 км не е проблем. 🙂

 

Първият влак на метрото ще е на Т2 около 05:35 ч., а никоя от нощните линии не стига до летището.

 

Благодаря Ви!

Ако си свалиш TaxiMe и си въведеш карта Виза в приложението и платиш с нея, ще получиш 3 кода за по 5 лева отсъпка.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Сега видях,че между 5:35 и 6:50 има 5 полета на Т2,може би е добре да тръгнеш по-рано.На секюрити става лудница и ако пристигнеш на терминала в 5:05 може и да е твърде късно.

Връзка към коментар
преди 12 часа, dando каза:

Кой ще е най-удобният транспорт от района на метростанция "Г. М. Димитров" до терминал 2?

Такси със сигурност е най-удобният.

Не се сещам за нито едно предимство на градския транспорт в тоя часови пояс, най-малкото - за удобство.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

От есента Wizz Air сменя оператора за наземно обслужване в София и минава от дръжавната фирма към гръцката Голедър Хендлинг. Тя е спечелила обявение от Wizz конкурс. Към момента Суиспорт обслужват 41.5% от полетите, Голдеър -  около 15% и останалите се обслужват от държавната фирма. WIzz изпълнява около 40% от полетите и така от есента Голдеър ще обслужва около 55% от полетите. Това ще създаде 2 предизвикателства - какво да прави държавната фирма с целия наличен персонал, за който няма да има работа, както и какво да прави Голдеър при чувствителното увеличение на обема извършвани дейности, за които няма достатъчно пероснал...

Паралелно с това правителството е взело решение да поднови процедурата за концесия на летището.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Уиз много ясно показва, че няма да търпи простотиите на летище София с произволното промяна на таксите. Сега съвсем няма да мога да излязат на печалба, да се чудят завалиите от къде ще крадат.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

Техника, предполагам, могат да изпратят от гръцките летища, на които оперира компанията и няма много трафик зимата. С кадрите ще е по-интересно - ако държавната фирма реши да си държи служителите и започнат война с повишаване на зпалатите, ще стане интересно.

Компаниите често подписват договор с определен срок и след изтичнаето му обявяат конкурс за нов доставчик - с цел сваляне на цената.

Връзка към коментар
преди 22 минути , Jorro каза:

Wizz да сменят и терминала вече, че не се търпи тоя Т1....нали се жалеха, че с  Раянеър са неравнопоставени на двата терминала. Имаше ли резултат от тази жалба?

Не, и по всяка вероятност това им е ответният удар 🙂

Връзка към коментар

А аз мисля, че това е част от концесионния сценарий. Намаляване на работата -> съкращаване на щата. Така летището става по-привлекателно за потенциалните концесионери. Никой не иска раздут щат с почти 100% връзкари.

Връзка към коментар
преди 1 минута , Ilian359 каза:

А аз мисля, че това е част от концесионния сценарий. Намаляване на работата -> съкращаване на щата. Така летището става по-привлекателно за потенциалните концесионери. Никой не иска раздут щат с почти 100% връзкари.

На всяко нормално летище голяма част от приходите идват не само от летищни такси, а от зареждане на гориво и от наземно обслужване. Като изгубиш едно от тези три пера, как ще стане летището по-атрактивно?!

Връзка към коментар

Защо мислиш, че свиването на дейността е вечно? Нов стопанин ще може отново да привлече АК с по-добри условия и по-добра организция. Съответно - с подбран по собствени правила персонал.

Връзка към коментар
преди 13 минути , Ilian359 каза:

Защо мислиш, че свиването на дейността е вечно? Нов стопанин ще може отново да привлече АК с по-добри условия и по-добра организция. Съответно - с подбран по собствени правила персонал.

Защото става въпрос за АК, която държи 35-40% от пазара на летище София, никой не би изгубил наземното обслужване на подобен клиент доброволно. Годините на бурен разтеж за летище София свършиха, тая година ще е под 7% и то въпреки европредседателството, което е донесло поне 100к допълнителни пътници.

Редактирано от tch
Връзка към коментар
преди 17 минути , aleksandrina каза:

Защо ще строят тогава Термнал 3?

Казвам, че летището ще се върне към нормалния си годишен растеж от около 4-8% годишно. Т3 ще го строят след около 10 години. При среден ръст от 5% на година това са близо 60% ръст в сравнение с днешните нива. 

А и дали ще строят Т3 или ще разширят отдавна остарелия Т1 също е въпросителна.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 часа, bad kid каза:

Кажете за опашките на Т2 сутрин, за час ще мина ли само с ръчен, има 11 полета до 7,10? 🙂

Отпусни си още време. Веднъж попаднах на ужасен ужас, игла нямаше къде да се хвърли от народ и всички бяха за първа контрола на паспортите, и аз съм на входа, не мога да мина от хора, а виждам, че гейта ще затвори вече, никой не мърда, другите са с полети преди мен и те стоят заклещени, ужасно беше, забавиха полетите естествено. Вчера се прибрах през Т2, едната от двете врати е затворена, минава се само през едната, направили са я въртяща със сектори, а след нея са сложили скенер за багаж с двама служителя. Не ме отклониха на скенера, всъщност никой не мина през него, но те си стояха там. Преди месец това го нямаше. Казвам всичко това, защото смятам, че 1 час няма да е достатъчен.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.