Прескочи до съдържание

БДЖ - общи въпроси


Препоръчани мнения

Предположих, че причината е, че не продават билети с места от София Север, но пробвах и от ЦГ София - положението е същото. А и номерата на влаковете са различни.Правят сериозни ремонти в тази посока, вероятно проблема идва от това. Както и калпавата им онлайн система, разбира се. Решението е аналогово- купува на място от касите на БДЖ.

Всъщност може да променят разписание, но мисля, че това го правеха в края на октомври. БДЖ винаги може да те изненадат.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

В сайта за покупка на билети си го пише:

Screenshot_20240926_232333_Chrome.jpg.af7dfa0b1c591223c8c0bdf81c0caeb4.jpg

 

Според мен е свързано с новите вагони. Лятото купувах билет и пак имаше ограничения по дати.

Но понеже това е все пак БДЖ, по-късно билети вече се продаваха, но написаното ограничение си стоеше на първата им страница. 😃

Изчакайте ден-два.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Хубаво си го пише, обаче аз мога да избера места за влак София Север - Варна на 1-ви октомври, само не на 2-ри
🤣🤣 А това лято си бях купила едни места за конкретен вагон, обаче на място се оказа, че вагонът не е това, което е, и местата ни не бяха едно до друго (по-скоро едно зад друго) 🤣

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
На 2.09.2023 г. в 18:50, phasma каза:

През август ходихме с нощен влак Бургас-София-Бургас.

Спални билети купих точно 30 дена предварително онлайн. Малко е тромава системата им, че не дава 2 купета да се купят наведнъж. Та за семейство 4 човека трябваше на 2 пъти да купувам. Билетите се харчат доста бързо, затова ги взимах някъде в 1 през нощта, щом пуснаха нужната ми дата.

Интересното бе че при 2 влака всеки ден, онлайн спалните билети даваха само за единия. От Бургас до София даваха за по-дългия влак (през Пловдив, 8 часа път), а от София за Бургас по-бързия (подбалканската, 6h50). Влака през Пловдив беше с 2 спални вагона, А от София за Буграс (подбалканската) беше само 1 спален вагон. Другите вагони бяха седящи и бяха си стандартната БДЖ мизерийка. Спалните вагони са си топ - чисти, с климатик, мивка в купето (ама няма сапун 🙂 ). Туалетните са ок, но без тоалетна хартия и без течен сапун 🙂

Возеше ни локомотив Сименс.

 

Общо взето много добра услуга, на цена ... 1 класа 38 лева за 1ва класа което е колкото и със рейс, ама много-по комфортно.

(2 класа : всички 3 легла се заемат в купето;  1 класа :2 легла от 3 възможни се заемат; има още бизнес класа: само 1 легло от 3 се заема, и цената не е чак толкоз по-висока от 1ва класа). Определено си заслужава! Децата много се накефиха.

Благодаря на всички, които помагаха с информацията по повод расписанията!

Поздрави на всички!

Как ги купувате билетите онлайн 30 дни по-рано, аз освен, че не мога, от БДЖ също ми казаха, че можело само за следващите 5!!! дни да се вземат само онлайн билети:

 

"

Здравейте, може да се свържете с компетентните служители по системата за онлайн билетоиздаване по следните начини: Електронна поща: onlineticket@bdz.bg Телефони: 0889/ 071-139 и 02 931 1111, бутон 5 / В работни дни от 08:00ч. до 12:00ч и от 12:45 ч. до 16:45 ч. Също така моля да имате предвид, че закупуването на запазено място посредством онлайн системата е възможно само ако пътуването ще се осъществи в рамките на следващите пет дни

"

 

Което е няма да казвам колко голяма тъпотия. Понеже аз тогава нямам шанс да се добера за празниците до спалните вагони, тъй като най-вероятно ще са изкупени на гарите още предварително.

Връзка към коментар
преди 5 минути , ivailo_radev каза:

PS. Коригирам си мнението, сега става пак.

Така е.  В определени ситуации пускат билетите 5-10-15 дена предварително, а не 30 дена. 

преди 24 минути , ivailo_radev каза:

тъй като най-вероятно ще са изкупени на гарите още предварително.

В БДЖ спалните места са разпределени за продажба "онлайн" и "на каса". Не знам дали съотношението е 50:50. Често се случва онлайн всички спални места  да са разпродадени, а на касата да има и човек да си купи спално място. По-рядка е обратната ситуация.

Връзка към коментар
преди 1 минута , epetkov каза:

Така е.  В определени ситуации пускат билетите 5-10-15 дена предварително, а не 30 дена. 

В БДЖ спалните места са разпределени на продажба "онлайн" и "на каса". Не знам дали съотношението е 50:50. Често се случва онлайн всички спални места  да са разпродадени, а на касата да има и човек да си купи спално място. По-рядка е обратната ситуация.

Това е много полезна информация, благодаря ти! Ще ги дебна по нощите значи.

Връзка към коментар
преди 5 часа, epetkov каза:

В БДЖ спалните места са разпределени за продажба "онлайн" и "на каса". Не знам дали съотношението е 50:50. Често се случва онлайн всички спални места  да са разпродадени, а на касата да има и човек да си купи спално място. По-рядка е обратната ситуация.

Официално няма такова разпределение, а и няма логика да има такова, защото на тях е важно да си продадат местата без значение как.

Може да не е такъв случая, но системата автоматично запазва място при симулиране на покупка на билет и го пази сигурно 10мин., а може и повече, докато изтече брояча. Може някой случайно или не да блокира местата. Също така, ако има вече купено спално място в спалната кабина от жена, а се опита да купи мъж, не му показва, че има свободно място в същата.

Връзка към коментар
преди 51 минути , Patrick K каза:

Официално няма такова разпределение,

Тук в пълна сила важи поговорката: Не питай старило, а питай патило.  Някоя лелка на каса "спални вагони" , там където има такива каси, ще го каже много добре как е. 

преди 51 минути , Patrick K каза:

а и няма логика да има такова,

Много неща в БДЖ са алогични.

Аз умишлено и съзнателно блокирах едно спално място (от едно възможно), защото се ядосах, че не можело да  упгрейдна спално място първа класа до спално място биизнес място (сам човек в спално купе).  Трябвало било да си върна вече купения билет (загуба на 10%  от цената)  и после да си купя нов спален билет  бизнес класа.  При  тази операция,предложена ми от БДЖ щях да загубя  6 лева. Загубих само  2  лева, като блокирах едно място в моето  купе.  Когато се отказах от "блокираното" място  точно 24 часа преди пътуването, то не беше пуснато отново в продажба през 24те часа до пътуването. В крайна сметка пътувах сам в спалното купе. А едното легло беше подготвено с чаршафи за "втория" пътник.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 9.11.2024 г. в 16:26, Patrick K каза:

Официално няма такова разпределение, а и няма логика да има такова, защото на тях е важно да си продадат местата без значение как.

Няма такова нещо. За тях е важно да си взимат субсидията с най-малко усилия. Няма значение има ли пътници, ако има - дали са доволни, дали са стигнали навреме, дали са мръзнали и т.н. Трябва само да се отчете, че курсът е изпълнен. По празници са по-внимателни, защото журналистите нямат много работа и раздухват клиентски оплаквания, но това няма да ги накара напр. да направят продажбата на билети по-удобна. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.