bobole4e Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Наскоро ми се случи нещо подобно с резервация в Италия. Получихме имейл, как са се опитвали по телефон да се свържат с нас и че резервацията не е потвърдена. Комуникацията стана изцяло по имейл, след около 18часа получихме имейл ,че вече е потвърдена. Т.е. имаше забавяне от почти ден след дърпането на парите и потвърждението. Но всичко накрая беше ок. 1
Alexander Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Пак звънях в хотела, нямат нищо за мен.. Писах им мейл на индийците, ама като гледам няма много време..
T.E.Lawrence Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Някои хотели се правят на луди за резервации в последния момент, случвало ми се е и за букинг, и за агода. Иначе това ми се струва по-скоро проблем на картата ти. Това 3д е голяма каша, който както си иска го изисква. 1
Alexander Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Отговориха ми много бързо. Отново искат да им пратя телефон, ид на резервацията и поща и да съм чакал отговор до 24 часа! Супер ядосан съм Плащането мина вендага, виждам си го в банкирането. Дори ме натовари с още 4 евро
Щастливеца Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Отговориха ми много бързо. Отново искат да им пратя телефон, ид на резервацията и поща и да съм чакал отговор до 24 часа! Супер ядосан съм Плащането мина вендага, виждам си го в банкирането. Дори ме натовари с още 4 евро Отговори на имейла, от който са ти писали. Поне 5 пъти съм имал проблема с непотвърдената резервация и в рамките на няколко часа само с коренспонденция по имейл всичко се е уреждало. Защото когато върнеш на имейла то казуса ще бъде получен от някой , който е запознат с проблема, а когато звъниш по телефона предполагам, че ти вдига някой от многото им кол центрове и тепърва започват да търсят какъв ти е проблема.
ESK Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 А може ли да споделиш какво резервира в Будапеща? Благодаря! Извинявам се, но не съм видяла питането Това резервирах https://hotelz.makemytrip.com/makemytrip/site/hotels/detail?session_cId=1478073248147&city=BUD&country=HU&checkin=11262016&checkout=11292016&area=&roomStayQualifier=2e0e&hotelId=1370794655844505&deviceRes=desktop&NwType=wifi&searchCallStartTime=1478073248125&showtime=false&hrnMobEnabled=false&hrnHtlAvailable=false&clearFilters=false&cityName=Budapest&countryName=Hungary&showMTR=false&mtrConversionFactor=3 , но студиото вече го няма и цената е друга. Понеже резервирам за пръв път от тук, моля за малко помощ. Получих потвърждение на пощата, в което пише, че резервацията ми е потвърдена и няма нужда да се свързвам с хотела или сайта за да препотвърждавам. Трябва ли да очаквам писмо от хотела /както е в повечето случай с букинг/ или това е всичко, което ми е необходимо? Вчера са си изтеглили и парите от картата. Благодаря ви предварително!
Alexander Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Отговори на имейла, от който са ти писали. Поне 5 пъти съм имал проблема с непотвърдената резервация и в рамките на няколко часа само с коренспонденция по имейл всичко се е уреждало. Защото когато върнеш на имейла то казуса ще бъде получен от някой , който е запознат с проблема, а когато звъниш по телефона предполагам, че ти вдига някой от многото им кол центрове и тепърва започват да търсят какъв ти е проблема. Върнах го, те така искаха да направя. След това видях, че за пътувания след 24 часа, трябвало да звъня. Отново звънях и след поне 10 опита да се въведе номера на резервацията се свързах със служителка. Обясни ми, че резервацията е failed, ще я анулират и ще ми върнат парите. Още докато говорих, получих за мейл за канселиране. Понеже ми беше първи опит и се провали, надали ще тръгна отново да се занимавам с тях. 1
Щастливеца Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Понеже ми беше първи опит и се провали, надали ще тръгна отново да се занимавам с тях. Неприятно да. Първото впечатление е много важно. Загубиха те, като клиент, те да го мислят .
oli_mali Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Понеже резервирам за пръв път от тук, моля за малко помощ. Получих потвърждение на пощата, в което пише, че резервацията ми е потвърдена и няма нужда да се свързвам с хотела или сайта за да препотвърждавам. Трябва ли да очаквам писмо от хотела /както е в повечето случай с букинг/ или това е всичко, което ми е необходимо? Вчера са си изтеглили и парите от картата. Благодаря ви предварително! Щом имаш потвърждение по пощата, значи всичко е точно. Наистина няма нужда от препотвърждаване с хотела. Това е всичко, нищо повече не трябва да чакаш. Носи си разпечатан ваучер на резервацията за всеки случай, въпреки че на мен никога не са ми искали. Вече ми минаха 6 резервации и не съм имал никакъв проблем. Днес букнах за Рим 2х2 нощувки с код: MMTSEARCHER, общо спестени 63,86 евро спрямо Booking. Изкарах една вечеря на аванта, доволен съм 4
T.E.Lawrence Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Аз имам поредния тъп казус, за половин година имам букнати 4 хотела с тях. Като се пробвам да вкарам промо код, ми пищи, че съм използвал 5 в рамките на месец и трябвало да чакам. Явно пак като при намаленията с кода на предишната резервация, дори само да пробваш, го брои за използвано.
Божидар Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Върнах го, те така искаха да направя. След това видях, че за пътувания след 24 часа, трябвало да звъня. Отново звънях и след поне 10 опита да се въведе номера на резервацията се свързах със служителка. Обясни ми, че резервацията е failed, ще я анулират и ще ми върнат парите. Още докато говорих, получих за мейл за канселиране. Понеже ми беше първи опит и се провали, надали ще тръгна отново да се занимавам с тях. Сашо не е приятно това което ти се е случило но моя съвет е да не ги отписваш ,аз и много други хора от форума сме спестили не малки суми.
woman_in_white Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Резервирах двойна стая за две нощувки в Лисабон за началото на февруари.Обща цена 85 евро. Цена в Букинг 180 евро. Използвах кода HTLOFF и ми намали общата цена с 2200 рупии (дава отстъпка само при суми над 5000 рупии). С кода INTHTLOFF ми даваше отстъпка 1500 рупии за две нощувки. А като пробвах 1+1 нощувки (цената беше една и съща на вечер) с INTHTLOFF отстъпката беше по 1000 рупии на вечер. Благодаря за споделеното! 5
Щастливеца Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Аз имам поредния тъп казус, за половин година имам букнати 4 хотела с тях. Като се пробвам да вкарам промо код, ми пищи, че съм използвал 5 в рамките на месец и трябвало да чакам. Явно пак като при намаленията с кода на предишната резервация, дори само да пробваш, го брои за използвано. Не мисля , че опита го брой за ползван , защото съм правил много опити. Но пък направи регистрация с друго име и друг имейл и си направи резервацията. Аз съм го правил и става. 1
Щастливеца Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Резервирах двойна стая за две нощувки в Лисабон за началото на февруари.Обща цена 85 евро. Цена в Букинг 180 евро. Използвах кода HTLOFF и ми намали общата цена с 2200 рупии (дава отстъпка само при суми над 5000 рупии). С кода INTHTLOFF ми даваше отстъпка 1500 рупии за две нощувки. А като пробвах 1+1 нощувки (цената беше една и съща на вечер) с INTHTLOFF отстъпката беше по 1000 рупии на вечер. Благодаря за споделеното! В случая по-голяма е далаверата от голямата разлика между цената на букинг и ММТ, но когато към това добавиш и кода, който ти спестява още около 30 евро е супер. Дай боже да се разширяват , че има места по света дет имат малко предложения.
Alexander Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Сашо не е приятно това което ти се е случило но моя съвет е да не ги отписваш ,аз и много други хора от форума сме спестили не малки суми. Пределно ясно ми е това. Аз съм от тези 1-2%, които са имали проблем. Сега ще чакам да видя след колко време ще получа парите, за да реша как да процедирам в бъдеще. 1
T.E.Lawrence Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Просто не ги използвай за ласт минит, че индийците не са известни с големия зор дето си дават при проблем. 6
iMari Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 (редактирано) Моят първи опит с MMT е описан няколко страници по-назад.Пак така отменена резервация,неясно поради какви причини.В крайна сметка след няколко любезни и един гневен мейл нещата се оправиха,но пак си беше късане на нерви. Доколкото си спомням при изпращането на последния мейл,имаше опция да се добави като получател и супервайзора на тази с която кореспондирах.Той беше препратил моето писмо към нея с коментар"Направете каквото е необходимо" .След това вече ми изпратиха ваучер с потвърждение. Това не ме е отказало да си правя резервации при тях.Просто съм свикнала да имам затруднения в началото.Да не описвам пак какви проблеми имах с първата резервация към edreams.И колко още пъти резервирах там. Сега гледах темата със закъсненията на Раянеър и си мисля ,че ми е все тая ,че държат челни места в статистиката за полети навреме,като преди години техния полет закъсня с 3,5ч ,заради което изпуснах другия си полет,с ограничени средства и телефон достигнал лимита си.Но пак си пътувам с тях. С една дума и да сте кърък и да не сте ,не се отказвайте лесно.Такива неща се случват,особено на хора, които често пътуват. Освен,че се пестят много пари, MMT имат според мен,още едно предимство..За нощта на музеите в Пловдив почти всичко беше резервирано седмици по-рано,а останалите варианти бяха на луди цени. С MMT букнах хотел,който навсякъде излизаше пълен и то на много ниска цена.Не мога да кажа ,че имат голям избор,но в натоварени периоди винаги може да намериш нещо на изгодни цени. Редактирано 2 ноември, 2016 от Мари Николова 6
Hollywood Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 (редактирано) И при мен имаше проблем с резервацията. Плащането мина нормално, получих успешна резервация в приложението, но на мейл дойде, че е не минала. След час изпратиха писмо с вече активна резервация. За всеки случай ще пиша на настаняването, за да потвърдят. Редактирано 2 ноември, 2016 от Hollywood
lyubo21 Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Още един частен случай с makemytip ... имам повече от 5 успешни резервации с много добри отстъпки, но преди около месец се опитах няколко пъти да направя резервация за хотел в Пловдив в последния момент... с една free нощувка в акаунта и не мина... през 4 различни карти! Съответно имаше картова авторизация за всички тях, и то не веднъж... в крайна сметка останах без резервация през тях и с малка сума авторизации по картите. След малко занимавка и няколко мейла със съпорта им, установих че makemytip няма как да ми дърпат реално средства по картите и има някаква грешка при опита за плащане. Като цяло съм разочарован от загубеното време покрай този случай, но до момента съм спестил над 300 евро през тях (реално сравнимо с други сайтове). В бъдеще ще ги ползвам отново със сигурност... но, както и други хора съветваха тук... проверявайте поне още няколко източника за същия хотел и дати, за да сте сигурни, че си заслужава. Много често някои хотели излизат на същата цена в други сайтове (сравнимо с приложени промо ваучери в makemytip), а други хотели са с по-ниска цена от 30% до 50%. Просто си трябва търсене, за който му се занимава... :-) 1
water Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 Резервирах двойна стая за две нощувки в Лисабон за началото на февруари.Обща цена 85 евро. Цена в Букинг 180 евро. Използвах кода HTLOFF и ми намали общата цена с 2200 рупии (дава отстъпка само при суми над 5000 рупии). С кода INTHTLOFF ми даваше отстъпка 1500 рупии за две нощувки. А като пробвах 1+1 нощувки (цената беше една и съща на вечер) с INTHTLOFF отстъпката беше по 1000 рупии на вечер. Благодаря за споделеното! И аз да благодаря за HTLOFF, получих приятно намаление от 2000 рупии с него, вместо 1000. Отделно и хотелът приложи някаква 20% отстъпка от цената, което се видя при резервирането чак (в общия списък беше нормалната) и сега ще спим в замък с рейтинг 9.6 в Бергамо за 60 евро 6
Фил Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 ще спим в замък с рейтинг 9.6 в Бергамо Би ли споделила кое е това място? 1
water Публикувано: 2 ноември, 2016 Публикувано: 2 ноември, 2016 (редактирано) да, разбира се - цък Някакъв бивш замък с 4 метрови тавани, сега превърнат в B&B. На сайта на хотела цената за двойна стая е 100 евро, в Expedia - 88, в Booking - 80, ММТ- 59. Но в ММТ е без закуска, да уточня. Редактирано 2 ноември, 2016 от water 2
water Публикувано: 3 ноември, 2016 Публикувано: 3 ноември, 2016 Малко бързичко се похвалих Току-що MMT ми отмениха резервацията, предлагайки ми избор от други два хотела.
edbloom Публикувано: 3 ноември, 2016 Публикувано: 3 ноември, 2016 Жалко, изглеждаше страхотен този в замъка Здраве да е.
stanimir Публикувано: 3 ноември, 2016 Публикувано: 3 ноември, 2016 Малко бързичко се похвалих Току-що MMT ми отмениха резервацията, предлагайки ми избор от други два хотела. A пише ли на какво основание ?
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега