epetkov Публикувано: 17 декември, 2019 Публикувано: 17 декември, 2019 преди 6 часа, Topfly каза: До сега не е имало прецедент с европейски пари да се спасява авиокомпания... Ето един интересен материал за Tarom 2
epetkov Публикувано: 18 декември, 2019 Публикувано: 18 декември, 2019 Atlas Global възстанови продажбата на билети на собствения си сайт: https://www.atlasglb.com/en/ 1
epetkov Публикувано: 29 декември, 2019 Публикувано: 29 декември, 2019 Италианската Ernest е с прекратена лицензия.
stanislavpp Публикувано: 29 декември, 2019 Публикувано: 29 декември, 2019 Общо за годината 23 авиокомпании са прекратили дейност : https://samchui.com/2019/12/26/summary-23-airlines-ceased-operation-in-2019/ 2
epetkov Публикувано: 29 декември, 2019 Публикувано: 29 декември, 2019 преди 24 минути , stanislavpp каза: Общо за годината 23 авиокомпании са прекратили дейност : Почакай малко. Има още цели два дена до края на 2019 година! 2
vinidj Публикувано: 30 декември, 2019 Публикувано: 30 декември, 2019 преди 10 часа, epetkov каза: Италианската Ernest е с прекратена лицензия. Пътуваха по едно време от Генуа и Верона до Букурещ.
epetkov Публикувано: 30 декември, 2019 Публикувано: 30 декември, 2019 преди 1 час, vinidj каза: до Букурещ. Сега основно летят от Италия до няколко украински града. Именно затова датата на прекратяване на лицензията е 13.01.2020, за да минат Коледа и Нова година по стар. стил.
epetkov Публикувано: 6 януари, 2020 Публикувано: 6 януари, 2020 На 16.10.2019 г. в 18:51, tch каза: Държавна е, има да наливат в кацата поне до следващата криза Май няма да налива държавата в кацата повече. Има отправена необвързваща оферта за Croatia Airlines: цък 1
Topfly Публикувано: 6 януари, 2020 Публикувано: 6 януари, 2020 8 minutes ago, epetkov said: Май няма да налива държавата в кацата повече. Има отправена необвързваща оферта за Croatia Airlines: цък Време е някой на направи "Balkan airlines" и да консолидира всички традиционни превозвачи на Балканите...Само така има шанс тези авиокомпании да работят на печалба... 3
Ilian359 Публикувано: 6 януари, 2020 Публикувано: 6 януари, 2020 Не става. Сърбите работят само в сряда, българите само в понеделник... Няма да се намери персонал за всеки ден от седмицата. 1 18
Фил Публикувано: 13 януари, 2020 Публикувано: 13 януари, 2020 На 6.01.2020 г. в 14:55, Topfly каза: Време е някой на направи "Balkan airlines" и да консолидира всички традиционни превозвачи на Балканите...Само така има шанс тези авиокомпании да работят на печалба... Звучи разумно и логично, обаче като се сетим за историческите дадености, нравите и манталитета на балканците, идеята изглежда по-скоро утопична. 6 1 1
Goal & Boss Публикувано: 13 януари, 2020 Публикувано: 13 януари, 2020 преди 1 минута , Фичо каза: Звучи разумно и логично, обаче като се сетим за историческите дадености, нравите и манталитета на балканците, идеята изглежда по-скоро утопична. Нема да се получи. С гръцки пилот, турски стюардеси, българско клиентско обслужване и румънски кетъринг... Нема! 2 8
Topfly Публикувано: 13 януари, 2020 Публикувано: 13 януари, 2020 3 minutes ago, Фичо said: Звучи разумно и логично, обаче като се сетим за историческите дадености, нравите и манталитета на балканците, идеята изглежда по-скоро утопична. 1 minute ago, Goal & Boss said: Нема да се получи. С гръцки пилот, турски стюардеси, българско клиентско обслужване и румънски кетъринг... Нема! Уиз ер реално го направиха при НТА, като отвориха бази в повечето балкански столици и големи градове. Екипажът често е доста смесен. Въпросът е някой би ли могъл да направи нещо подобно и при традиционните авиокомпании. 2 1
Фил Публикувано: 13 януари, 2020 Публикувано: 13 януари, 2020 преди 23 минути , Topfly каза: Уиз ер реално го направиха при НТА, като отвориха бази в повечето балкански столици и големи градове. Wizz си e частна инициатива. Air Serbia е 51% държавна, TAROM и Croatia Airlines са си практически изцяло държавни, демек са намесени политиците, балкански политици... Смятай! 4 2
Topfly Публикувано: 13 януари, 2020 Публикувано: 13 януари, 2020 15 minutes ago, Фичо said: Wizz си e частна инициатива. Air Serbia е 51% държавна, TAROM и Croatia Airlines са си практически изцяло държавни, демек са намесени политиците, балкански политици... Смятай! Aegean също е частна авиокомпания и коментарът ми беше във връзка с офертата им за приватизация на Croatia airlines. Aegean имат база и в Кипър, където искаха да участват в приватизацията на Cyprus Airways, но след фалита на авиокомпанията отвориха на зелено база там.
Гост Публикувано: 15 януари, 2020 Публикувано: 15 януари, 2020 На 13.01.2020 г. в 10:09, searus каза: И все пак Flybe явно е загазила... Правителството на Великобритания взе решение да спаси Flybe след горчивите последици от два сериозни авиационни фалита на Острова. В отговор IAG - собственик на British Airways - подаде оплакване към ЕС. https://www.bbc.co.uk/news/business-51117885
Topfly Публикувано: 16 януари, 2020 Публикувано: 16 януари, 2020 8 hours ago, Rainy said: В отговор IAG - собственик на British Airways - подаде оплакване към ЕС. Има доста голяма перверзия в това две седмици преди Брекзит да се жалваш в Брюксел. Интересно е решението на Брюксел след една две години ще има ли правна сила във Великобритания? 5 1
Goal & Boss Публикувано: 16 януари, 2020 Публикувано: 16 януари, 2020 преди 7 минути , Topfly каза: Има доста голяма перверзия в това две седмици преди Брекзит да се жалваш в Брюксел. Интересно е решението на Брюксел след една две години ще има ли правна сила във Великобритания? Brexit не е решен и желан от IAG, все пак Но да - казусът е интересен.
Гост Публикувано: 16 януари, 2020 Публикувано: 16 януари, 2020 преди 2 минути , Topfly каза: Има доста голяма перверзия в това две седмици преди Брекзит да се жалваш в Брюксел. Интересно е решението на Брюксел след една две години ще има ли правна сила във Великобритания? И аз си го помислих 🙂 Не исках да коментирам, за да не се увлека и не наруша правилата на форума. Не знам дали е по-смешно от ситуацията с AlItalia, обаче. Иначе не знам дали някой знае с точност как точно ще се промени законодателството. Моите искрени надежди и желания са да има добре урегулиран договор с ЕС. Ще бъде от полза на всички. Моят опит показва, че англичаните имат великолепни регулации в определени области (финансовите, например, но и не само) и това е от полза на потребителите. Нужно е споделяне, а не войни между институциите. Последното, макар и добро за секция хумор, вреди единствено на нас.
epetkov Публикувано: 17 януари, 2020 Публикувано: 17 януари, 2020 На 30.09.2019 г. в 19:02, Мирослав Василев каза: Adria официално обявиха фалита си! Този фалит може да се окаже с щастлив край: цък
Topfly Публикувано: 18 януари, 2020 Публикувано: 18 януари, 2020 Очаквано Ryanair също се обяви срещу данъчните тстъпки за Flybe Ryanair demands same 'tax holiday' amid Flybe rescue deal backlash CEO Michael O’Leary says bailout of Flybe’s ‘billionaire owners’ breaches competition and state aid laws otherwise https://www.theguardian.com/business/2020/jan/16/ryanair-demands-same-tax-holiday-amid-flybe-rescue-deal-backlash 1
Фил Публикувано: 20 януари, 2020 Публикувано: 20 януари, 2020 Докато търсex нещо в архивните папки на компа и попаднах на някакъв скрийншот, та ми стана интересно - 2008г. е имало оферта да се лети София-Париж двупосочно за 18€ и то месец юни. Кой ще познае с коя АК?
Георги Публикувано: 20 януари, 2020 Публикувано: 20 януари, 2020 преди 8 минути , Фичо каза: Докато търсex нещо в архивните папки на компа и попаднах на някакъв скрийншот, та ми стана интересно - 2008г. е имало оферта да се лети София-Париж двупосочно за 18€ и то месец юни. Кой ще познае с коя АК? SkyEurope? 1 1
Фил Публикувано: 20 януари, 2020 Публикувано: 20 януари, 2020 преди 14 минути , Георги каза: SkyEurope? Точно те! При това в Париж кацаха на Орли, а не на оная тъпа консерва Бове. Е, следващата година фалираха ... 3
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега