Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси: 25.10.2013 - 27.01.2016


Препоръчани мнения

Аз точно това исках да питам хората, които са ползвали Ryan - наистина ли част от ръчните багажи заминават към кучкарника и по какъв критерий става това?

Връзка към коментар

Попрехвърлих малко мнения явно метода е следния: на гейта агентките обикалят и броят на опашката, като стигнат определената бройка маркират ти багажа, че ще замине в "кучкарника" :) и това е. Или пък маркират тези, които са позволени на борда. Дори да имаш priority boarding не те спасява, ако си назад. 

 

На дестинацията си чакаш багажа на лентата. Няма 6-5, Ryanair удариха дъното пак! Явно номера е хората изключително бързо да се качват и слизат, да не се туткат, докато си взимат раницата, за това и самолета ще си лети с полупразни багажници в кабината.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Де да знам, те първо направиха всичко възможно с тия такси да накарат хората да носят всичко в кабината, после като успяха явно изведнъж им дойде много и почват да чекват багажи принудително... Хем сърби, хем боли

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Попрехвърлих малко мнения явно метода е следния: на гейта агентките обикалят и броят на опашката, като стигнат определената бройка маркират ти багажа, че ще замине в "кучкарника" :) и това е. Или пък маркират тези, които са позволени на борда. Дори да имаш priority boarding не те спасява, ако си назад. 

 

На дестинацията си чакаш багажа на лентата. Няма 6-5, Ryanair удариха дъното пак! Явно номера е хората изключително бързо да се качват и слизат, да не се туткат, докато си взимат раницата, за това и самолета ще си лети с полупразни багажници в кабината.

Абе тъпо е... Хем ти препоръчват техниката да не я пускаш в чекирания багаж, хем след това нямаш гаранция,че ръчния ти багаж няма да е чекиран.

Голямо доверие трябва да им се гласува, че някой съвестен летищен служител няма ти прерови багажа и да си хареса я лаптоп, я нещо друго, което неможе да се събере във втория багаж, който са позволили...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На дестинацията си чакаш багажа на лентата. Няма 6-5, Ryanair удариха дъното пак! Явно номера е хората изключително бързо да се качват и слизат, да не се туткат, докато си взимат раницата, за това и самолета ще си лети с полупразни багажници в кабината.

Защо на лентата, би трябвало да е "delivery at aircraft", както при по-малките самолети? Те май затова допуснаха втората малка чанта, за да си слагаш там някакви по-ценни неща...

Връзка към коментар

Чета си тука за ръчния багаж и след ето това изречение от сайта им :

си задавам следния въпрос... как всъщност разбират коя чанта е 90-тата?

Вече си представям как си стъпил в самолета и учтиво стюардесата те моли да се върнеш и предадеш багажа си за чекиране.. сигурна съм, че са го измислили както трябва (надявам се!)..., просто ми е интересно.

Това не става на борда на самолета, а още на гейта. На нас вече ни се случи веднъж. При полет от Трапани за Малта, 10-тината, които бяхме останали последни на опашката на гейта, бяхме помолени да си предадем ръчния багаж за съхранение в "корема". Естествено, никой от нас не се бе задълбочил да чете условията, та се получи лек спор. В края на краищата, всеки си извади кой какво има чупливо от багажа и предадохме куфарчетата. Друг е въпроса колко прецизно става преброяването, защото в багажните отделения над главите, останаха доста свободни места.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Защо на лентата, би трябвало да е "delivery at aircraft", както при по-малките самолети? Те май затова допуснаха втората малка чанта, за да си слагаш там някакви по-ценни неща...

 

Би трябвало, ма не е. Ако е пълен самолета 90 големи раници ще отнемат доста време да ги раздадат на вратата на самолета, а те целия пиниз го правят за да излезнат по-бързо хората. Тяхната цел е да те изкарат максимално бързо от самолета за да може максимално бързо да тръгне обратно, пък колко време ще си чакаш багажа после не ги интересува.

 

Това не става на борда на самолета, а още на гейта. На нас вече ни се случи веднъж. При полет от Трапани за Малта, 10-тината, които бяхме останали последни на опашката на гейта, бяхме помолени да си предадем ръчния багаж за съхранение в "корема". Естествено, никой от нас не се бе задълбочил да чете условията, та се получи лек спор. В края на краищата, всеки си извади кой какво има чупливо от багажа и предадохме куфарчетата. Друг е въпроса колко прецизно става преброяването, защото в багажните отделения над главите, останаха доста свободни места.

 

То не е до свободните места в багажните, 737 съвсем спокойно си събира доста повече от 90 раници, ма искат да редуцират тюхкането при сваляне на багажите отгоре... Дали не идва следваща стъпка - безплатен куфар, а за ръчния да се плаща :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ти представяш ли си - безплатен куфар... ?Това при тях не го помня отдавна. Ще видим къде ще излезне края на всичко..ясно е, че искат да оптимизират време=разходи,но все пак... Неможеш да плащаш за чантата с храна за детето.., условно казано.

Връзка към коментар

Защо да не можеш? :) Ако не искаш да плащаш за това - избираш друга АК, където цената е включена в билета :) Докато няма скрити такси - не виждам проблем да си измислят каквито си искат, все пак клиентът има тежката дума дали ще лети с тях, а не обратното.

Редактирано от SeeKnDestroY
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Докато ми е още свежо в главата да ви кажа какво се случи на солунското летище.. Първо багажите, ръчните на много малко от пътуващите бяха с нужните размери, коет явно показва, че на вътрешните им полети май не се следи особено размера.

На гейта учтиво ни попитаха дали искаме багажа да ни бъде натоварен в багажното, защото полета е пълен.. Ние от своя страна учтиво се съгласихме.. И така. Помолиха ни да си извадим ценните неща /лаптоп или друго/ и да си занесем багажа до самолета.., оказа се че полета е препълнен не просто пълен и това беше правилното решение от наша страна. Инак не ни мериха багажа дали отговаря на размера и кг..поне в едната посока. Ще видим на връщане как ще е.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

На гейта стюардесите бяха от Skyserv, което може би беше плюса в нашия полет. Мерилките са променени, като е добавена и нова за втория багаж. Аз лично бях малко притеснена тъй като куфара ми е малко по- голям и им бяхме нацелили начина на вкарване в предишните.. Със сегашните ще виждам зор.. Вече дупки и решетки няма.

А, бе Ошко имайте си едно на ум.. И Весело в Кипър!:)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Едно въпросче от новобранец. Да не излезе, че съм пропуснал нещо и да ми резнат главата на летището :P

Изпринтих си бординг пасовете, имам и 1 куфар платен, не питайте защо :lol:

Нещо друго иска ли се от мен, за багажа например? Да не трябва тагове да си принтя и лепя или нещо от този род?

Абе направо тия Раян са ми взели страха :)

Връзка към коментар

Не, това ти е достатъчно. На гейта ако пак ви питат за ръчния багаж дали да ви го натоварят " free of charge" (натъртиха ми го няколко пъти) и вие се съгласите ви слагат по една жълта лепенка на бордната карта и печат на летището. Все пак гледай ръчния багаж като размер да отговаря на рехните изисквания, че ако се случат и техни стюардеси на гейта може да е една разправия..

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това стана когато ни дойде реда на гейта и стюардесата чаровно ни се усмихна и попита. В нашия случай бяхме между първите чакащи (нещо, което принципно рядко се случва).

Връзка към коментар

Чекирахме се за следващия полет и хоп изненада!! За разлика от първия път, този път местата са ни едно до друго. Това пък ме навежда на мисълта, че Райн се надяват като.единия полет ви е разделен за втория доброволно да си платите и да сте си заедно..., е ние не си платихме, чекирането .. Явно си помни данните, които си въвел при първия път и автоматично чекира и двама ни, откоето ние пък сме доволни, че сме си един до друг :).

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

2 самолет на FR са имали съприкосновение на летище Stansted:

BrM8JhuCMAE-_Cv.jpg

 

 

BrMejOyIEAAd9xH.jpg

 

Снимки: Twitter

Както виждате, десният wingtip на единия самолет е сериозно пострадал. Рипортите казват, че другият самолет е пострадал по-сериозно. Големият въпрос е редно ли е да се насажда тревога сред пътниците с изявления в стил "те пилотите им толкова си могат", "НТА са опасни - правят катастрофи", "те на земята не могат да се разминат, като са почти спрели, какво остава в небето", "Пилотите на FR са опасни - не могат да предвидят правилно разстоянието за безопасно разминаване с друг самолет"...

Или е редно да бъде обяснено на широката публика, че такива неща се случват и няма нищо толкова страшно - нещо като таксиметров шофьор да задере  бронята на друг таксиметров шофьор при тръгване на светофара...  :)

Връзка към коментар

Хаха, е добре поне, че авиацията се е развила до там, че никой пилот да не разчита само на 'visual', особено във въздуха :)

 

Даже BBC не ги е подминало желанието за всяване на паника:

 

http://www.bbc.com/news/uk-england-essex-28072770

Връзка към коментар

Миналата седмица летях за сефте с RyanAir и съм очарован. Получих по-добро обслужване и отношение от всяка друга АК, с която съм летял. Все повече се замислям дали има по-голямо значение изборът на АК, или къде летиш (съответно от коя държава е екипажът). 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.