Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Изчакай с кода. Няма да сработи втори път. Ти кога пътуваш, в смисъл, за кога ти трябва колата? Сигурно си казал, ама, съм пропуснала. Ако искаш, дай датите, да погледна.

Аз правя така: една табличка и в нея си пиша всеки ден , как се движи цената. Засичала съм ги, по различно време на деня, цената е различна. 

Наблюдавай няколко дни и ще се ориентираш. Чак, като ти хареса цената, тогава ще букнеш с кода.

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 3 часа, AlexandraKo каза:

Изчакай с кода. Няма да сработи втори път. Ти кога пътуваш, в смисъл, за кога ти трябва колата? Сигурно си казал, ама, съм пропуснала. Ако искаш, дай датите, да погледна.

Аз правя така: една табличка и в нея си пиша всеки ден , как се движи цената. Засичала съм ги, по различно време на деня, цената е различна. 

Наблюдавай няколко дни и ще се ориентираш. Чак, като ти хареса цената, тогава ще букнеш с кода.

 

Ами аз докато се кроих планове през последните десетина дни и цената се покачи 😞 Иначе летим с уиз София-Катания на 27.09 и се връщаме пак с розовите на 30.09. Не знам дали за цената има значение часа, но полетите са късни, мисля че около 21:15-21:20 местно време кацаме

Публикувано:

@КолЮ, виж, какво излезе сега.

Като сложиш и кодчето за 20%, тази цена не ти ли харесва? Ако платиш веднага, ще падне под 100 евро.

2131775902_Screenshot(87).png.f8b1777836d156661da2262d14393899.png

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, AlexandraKo каза:

@КолЮ, виж, какво излезе сега.

Като сложиш и кодчето за 20%, тази цена не ти ли харесва? Ако платиш веднага, ще падне под 100 евро.

2131775902_Screenshot(87).png.f8b1777836d156661da2262d14393899.png

Благодаря, но не е точно така, защото:

- Няма как да стане под 100евро.  Пробвах с моя еднократния и с този, който @ven62 беше открил (още е активен), та в сайта 20% дават не на тотала, а само на сумата за рентването. Двете застаховки за 3 дни винaги са си почти 110EUR

- Но този клас кола при мен никога не се е показвал с наличност. 🤔  Дори и в момента пише че няма... Така или иначе не е болка за умиране, защото аз + жената + 2 деца + около 3 ръчни бгажа, няма как да се натикаме в такава количка. 

На класа кола СС, в който решихме да се пробваме (Опел Астра, Ситроен С3, неква Ланча или кой знае какво ...) започна от днес да свети надпис LAST UNITS и аз изпозвах кода на ven62 и направих една резервация с право на отмяна. Ако не излезе нещо по-тънко в последният моментана летището в КАтания трябва да платя 137,25евро. Миналата седмица общата цена беше с около 10-11евро по-малка, но нещо поскъпна от вчера... Дано по твоята схема излезе нещо в последният момент...

Публикувано:

Гледам обаче че в скрийншота на AlexandraKo е посочено летището в Каляри, а не това в Катания, сигурно оттам са разминаванията

Иначе и на мен ми предстои същото за средата на октомври, тъй че следя с интерес темата. То сега сме пътували с avis/budget, но този път ще следя и голдкар.

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Joro69 каза:

Гледам обаче че в скрийншота на AlexandraKo е посочено летището в Каляри, а не това в Катания, сигурно оттам са разминаванията

Иначе и на мен ми предстои същото за средата на октомври, тъй че следя с интерес темата. То сега сме пътували с avis/budget, но този път ще следя и голдкар.

Ауу, вярно, объркала съм.😲

Моля, да бъда извинена!

Ей сега ще видя за Катания.

Публикувано: (редактирано)

Ето за Катания:

За твоя клас кола, без код за намаление .

531992893_Screenshot(88).png.2a722f858b07d6b06e87882dec3a1a07.png

 

Какъв беше  кодът на Венчо? @ven62

Редактирано от AlexandraKo
Публикувано: (редактирано)
преди 5 часа, AlexandraKo каза:

Какъв беше  кодът на Венчо?

Цитат  от ven62:

 

Сега намерих това:

 DSCUENTOFTA20

promotional code за goldcar.com . Смъква 20%, което не е малко. ;)

Редактирано от КолЮ
Публикувано:
преди 5 часа, AlexandraKo каза:

Ето за Катания:

За твоя клас кола, без код за намаление 

Точно това резервирах, с приложен код за 20% = 137.25

Ако не падне цената в последния момент ще направя нова резервация, отново по цените в средната колона, и след код и избор на pay now ще смъкна още 5% и цената ще бъде 130.38

Интересното тук е, че тези 5% са върху цялата сума, включително застраховките.

Публикувано:

Ако не те бърка колата да е на десетина години, виж тези autonoleggioone.it . Миналата седмица ги ползвахме. Застраховка MaxiKasko. Нищо не блокират, плащане с пейпал. Колата изобщо не гледат, когато я връщаш, само гориво. Беше с нови гуми. Взимане и връщане беше много бързо.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Днес в голдкар има 10% отстъпка на застраховките. Наложи се да правя нова резервация, обаче (каква изненада 😲 ) не ми даде да ползвам кода за 20%. Наложи се да потърся и намерих друг код, който уж трябваше да даде 10%, уж на всичко, ама накрая ми свали някъде окло 2,9евро, при около 32-33 наем на колата, което не е баш 10% на всичко ама айде от мен да мине 😁.

Кода е:

GOLDCAR2018

 

Горепосоченото упражнение свали общо 6евро от сумата нa предишната ми резервация, която обаче в момента не мога да анулирам... При всяко цъкане на бутона за анулиране на старата резерваия излиза този текст "There has been a problem cancelling your booking"  и нищо не се случва???

Редактирано от КолЮ
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 15 минути , КолЮ каза:

Днес в голдкар има 10% отстъпка на застраховките. Наложи се да правя нова резервация, обаче (каква изненада 😲 ) не ми даде да ползвам кода за 20%. Наложи се да потърся и намерих друг код, който уж трябваше да даде 10%, уж на всичко, ама накрая ми свали някъде окло 2,9евро, при около 32-33 наем на колата, което не е баш 10% на всичко ама айде от мен да мине 😁.

Кода е:

GOLDCAR2018

 

Горепосоченото упражнение свали общо 6евро от сумата нa предишната ми резервация, която обаче в момента не мога да анулирам... При всяко цъкане на бутона за анулиране на старата резерваия излиза този текст "There has been a problem cancelling your booking"  и нищо не се случва???

Нали ти казах, че кодът няма да работи втори път.

Ама, защо не можеш да канселираш, не мога да кажа.

Редактирано от AlexandraKo
Публикувано:
преди 41 минути , AlexandraKo каза:

Нали ти казах, че кодът няма да работи втори път.

Ама, защо не можеш да канселираш, не мога да кажа.

Така е, каза ми. За това си запазих индивидуалния welcome ваучер, и за тази първа резервация използвах кода на ven62. Пробвах ги предварителоно, и двата кода даваха една и съща отстъпка.

Относно канселирането: продължава да ми дава същата грешка. Пробвах няколко пъти,  от лаптоп с мозила и опера, и директно от смартфона с андроидския гугъл хром...

Вие как триете такава резервация? В смисъл от компютър, през браузър на телефон, от инсталирано приложение... И кога триете, първо триете старата и тогава резервирате или обратното? Ако е втория вариант, колко време изчаквате след втората резервация преди да изтриете първата?

Публикувано:

Луда работа, продължавам да не мога да си изтрия едната резервация... Освен всичко друго в сайта на голкар, в секцията FAQ, в описанието как да анулираш резервация има скринпот със същия бъгав надпис

https://www.goldcarhelp.com/en/faqs/mi-reserva/2-how-do-i-cancel-my-booking

Моля за съвет от патилите и експертите. Някой има ли мейл на който да се жалвам? Може би @AlexandraKo или @ven62 знаят как да вляза във връзка, писмена, с компанията или направо с офиса в Катания.

Публикувано: (редактирано)

@КолЮВлез си в профила в сайта на Голд кар.

Горе в дясно имаш бутон HELP, натискаш го и ти се отваря ето, това:

2032482938_Screenshot(89).png.d28e9147a1f15ca503d1ebe654d20ec9.png

 

Долу в дясно имаш Report a problem, натискаш го, отваря ти се това:

 

1559087319_Screenshot(90).png.d5b706ce06a4057addbf6e7c0dd3caea.png

 

Попълваш си данните , като номер на резервация и клиентски код и им пращаш оплакването.

Ползвала съм го два пъти, веднага отговарят.

Редактирано от AlexandraKo
Публикувано: (редактирано)

@КолЮ, аз съм си кореспондирал през следните канали:

- начина, описан от @AlexandraKo;

- +390 645 209634  - това е телефон за Италия, но вероятно го знаеш.

- на и-мейл - cs@goldcar.com

 

При мен последното тире беше най-ефективно. Успех.

-------

Това, дето не можеш да канцелираш резервация ми е странно. Аз имам над 10, а може би и над 20 канцелирания. Винаги са успявали.

- Опитай на съвсем друг компютър - дето никога не е влизано през него в Goldcar.

- прочети си внимателно резервацията, ваучера - Да не би да има нещо със ситен текст, някое изключение, датите за безплатно канцелиране, …

-------

Този код (DSCUENTOFTA20) и при мен се е случвало да не сработи (1-2 пъти) отдавал съм го на нещо временно. После пак си е бил активен т.е. опитвай и за в бъдеще.

-------

имам и още един мейл psa@goldcar.com    но това е офиса им в Пиза.

Редактирано от ven62
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 21 часа, КолЮ каза:

...

Вие как триете такава резервация? ...

Винаги първо правя новата резервация. Отивам си на екрана с текущите резервации. Виждам, че всичко е наред т.е. имам две резервации за един и същ период и място. След което влизам в старата резервация и я канцелирам.

Редактирано от ven62
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 минути , ven62 каза:

@КолЮ, аз съм си кореспондирал през следните канали:

- начина, описан от @AlexandraKo;

- +390 645 209634  - това е телефон за Италия, но вероятно го знаеш.

- на и-мейл - cs@goldcar.com

 

При мен последното тире беше най-ефективно. Успех.

-------

Това, дето не можеш да канцелираш резервация ми е странно. Аз имам над 10, а може би и над 20 канцелирания. Винаги са успявали.

- Опитай на съвсем друг компютър - дето никога не е влизано през него в Goldcar.

- прочети си внимателно резервацията, ваучера - Да не би да има нещо със ситен текст, някое изключение, датите за безплатно канцелиране, …

-------

Този код (DSCUENTOFTA20) и при мен се е случвало да не сработи (1-2 пъти) отдавал съм го на нещо временно. После пак си е бил активен т.е. опитвай и за в бъдеще.

-------

имам и още един мейл psa@goldcar.com    но това е офиса им в Пиза.

Да, бе, аз също се чудя, защо да не може да откаже резервацията? Аз, докато натъкмя така, както ми трябва, понякога, пет пъти правя  и отказвам.

  • Харесвам 1
Публикувано:

За съжаление, нямам опция за съвсем друг компютър. Но пробвах през телефона, и то когато бях на вън, да се разбира не през домашния wi-fi, което със сигурност от сайте б трябвало да се приема като друго устройсто и с друх IP адрес.

Опитите от днес показавт отново това:

 

You are about to cancel your booking.

No cancellation fees before 21:29 26/09/2018.
If you cancel between 21:30 26/09/2018, and 21:29 27/09/2018 you will be charged 20.00 €.
From 21:30 27/09/2018 without refund.

След потвърждение на горното се появява:

There has been a problem cancelling your booking

Сега ще им пиша по стъпките показани от @AlexandraKo и ако до 3-4 часа няма реакция ще използвам мейла от @ven62. Хиляди виртуални благодарности и на двамата.

 

P.S. - пиша този коментар едновременно с опити да изтрия резервацията и да спусна жалба в сайта им. WTF !!! Ще повърна от тези хора вече !!! 🤮Не ми дава да влезна, постоянно ми изкарва съобщение за невалиден мейл адрес, а преди 5 минути на същия този мейл ми изпратиха писмо с оферти за някакви екскурзии в Сицилия.

Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, КолЮ каза:

За съжаление, нямам опция за съвсем друг компютър. Но пробвах през телефона, и то когато бях на вън, да се разбира не през домашния wi-fi, което със сигурност от сайте б трябвало да се приема като друго устройсто и с друх IP адрес.

Опитите от днес показавт отново това:

 

You are about to cancel your booking.

No cancellation fees before 21:29 26/09/2018.
If you cancel between 21:30 26/09/2018, and 21:29 27/09/2018 you will be charged 20.00 €.
From 21:30 27/09/2018 without refund.

След потвърждение на горното се появява:

There has been a problem cancelling your booking

Сега ще им пиша по стъпките показани от @AlexandraKo и ако до 3-4 часа няма реакция ще използвам мейла от @ven62. Хиляди виртуални благодарности и на двамата.

 

P.S. - пиша този коментар едновременно с опити да изтрия резервацията и да спусна жалба в сайта им. WTF !!! Ще повърна от тези хора вече !!! 🤮Не ми дава да влезна, постоянно ми изкарва съобщение за невалиден мейл адрес, а преди 5 минути на същия този мейл ми изпратиха писмо с оферти за някакви екскурзии в Сицилия.

@КолЮАма, ти пиши веднага и на двата мейла. Няма лошо - важното е някой да го види.

А, сега допрочетох. Ти резервацията не можеш да я изтриеш по никакъв начин.

Като я канселираш, тя си остава в профила ти, не изчезва. Сега погледнах, аз съм регистрирана в сайта им през 2014 година и всички отказани резервации си стоят с означението, че са отказани.

То си има и графичка, в ляво:

98013705_Screenshot(91).png.199bce955497fae4d4d1cc2cf620fe42.png

А ти, всъщност, погледна ли там, къде ти е резервацията? В кърент или кенсълт букинг?

Спокойно де, случва се, нещо да се бъгне сайтът.

Аз имам голден мембър статус на Мелия, от преди сто години съм регистрирана  и оня ден, цял ден ми викаше същото. Че няма такъв имейл адрес.

А и в краен случай, ще ти остане тази резервация, за няколко евро не си съсипвай деня, де!

Редактирано от AlexandraKo
Публикувано:
преди 2 часа, AlexandraKo каза:

А ти, всъщност, погледна ли там, къде ти е резервацията? В кърент или кенсълт букинг?

Спокойно де, случва се, нещо да се бъгне сайтът.

 

А и в краен случай, ще ти остане тази резервация, за няколко евро не си съсипвай деня, де!

И двете резервации са в current bookings. Нямам нищо в cancel...

Ама аз не съм за някокото евро разлика, проблема е че имам две резервации и след няколо дни ще платя две коли ако не успея на анулирам едната

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 42 минути , КолЮ каза:

И двете резервации са в current bookings. Нямам нищо в cancel...

Ама аз не съм за някокото евро разлика, проблема е че имам две резервации и след няколо дни ще платя две коли ако не успея на анулирам едната

@КолЮМи, пиши  им писмо, ще се анулира едната. Ти нали букваш от средната колонка, с право на обмяна.

И как ще платиш две коли, като е ясно, че е станала някаква грешка.

От двете нито една ли не можеш да канселираш?И втората ли не може?

Имаш ЛС.

 

Редактирано от AlexandraKo
Публикувано: (редактирано)

Случая е разрешен, по най-неизгодния от финансова гледна точка начин - посредством телефонен разговор. С втората резервация спестих 6евро, а проверката в телефонната ми сметка показа, че ще платя около 6лева за разговора с Италия днес 😂

Първо писах писмо до cs@goldcar.com, на следващия ден изпратих същото писмо до psa@goldcar.com с ясното съзнание, че надали от офиса в Пиза ще ми помогнат, но нейсе... Е, не помогнаха и те 😥 Изведнъж прозрях, че мейла в Пиза psa@... всъщност е кода на летището в града PSA, та реших да "стрелям в тъмното" и да изпратя писмото и до cta@goldcar.com. Е, не получих системно писмо, че съм изпратил мейл до несъществуващ адрес, но това беше единствения позитивен резултат.

По-горе споделих, че когато се опитвах да регистрирам жалба директно в сайта на компанията ми излизаше съобщение за невалиден мейл адрес. Чудех се как е възможно при положение, че получавам там потвърждения на резервациите, както и други спамове от голдкар... И така чудейки се, си спомних, че по време на регистрациятя ми получих инфо в сайта, че трябва да потвърдя мейла си като натина линка, който са ми изпратили на въпросния мейл. Да ама такъв мейл така и не дойде. Помня, че проверих веднага в пощата, мейл нямаше и реших докато го чакам да дойде да продължа да си играя с пробната, първоначална резервация. Незнайно как сайта ми позволи да си направя резервацията, след ден или два направих и втората, по-изгодна резервация. Но пък не ми позволи да ги изтрия...

Днес по време на телефонния разговор, разбрах че имам някакъв проблем с акаунта ми и най-вероятно се държи на проблема с мейла... Както и да е, младежа ми канселира резервацията и каза да се пробвам да пиша на info@goldcar.com и да потърся помощ за разрешаване на проблема. В краен случай, ще се наложи да си направя друг профил, с друг мейл при следващия опит да резервирам кола от тях.

 

Редактирано от КолЮ
  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано: (редактирано)

Копирам тук едно мое притеснение, за което писах и в темата с кратки въпроси, но мисля че тук май е по-подходящото място:

Направих грешка и на магистралата Катания - Таормина, влязох от град Giarre, минах през лента/гише с надпис Telepass. На гишето се подаваше някъв билет, взех си го и на Таормина платих, каквото ми поиска машинката - 1евро. Попитахслужителката дали е проблем, че съм минал през телепас гише на влизане, и тя супер сериозно каза ДА, трябва до две седмици да платя нещо в Катания, ама какво и къде не разбрах. И въобще имам ли проблем и трябва ли да търся къде, и какво да плащам?

@Eti* сподели, че най-вероятно ще ми дръпнат глобата (може би 20 или 40 €) от кредитната ми карта. Мен повече ме притеснява заложената в договора на Goldcar такса за обработка на глоба от 55€.

Дори домакините ми на месна почва казват, че не могат да се доберат до информацията имам ли глоба или не. Трябвало да се ходи на място, в някакъв офис на punto blu в Катания, а на тях разбираемо не им се пътуват 40-50км на посока заради последния наемател... Някакви идеи имате ли как да разбера имам ли глоба и дали мога да я платя от тук? Идеята ми е да си платя на телепас и да избегна безумните 55€ такса за глоба на goldcar.

Редактирано от КолЮ
Публикувано:

Извинете ,че въпроса ми не е свързан точно с промоция на голдкар, но виждам че това е най-активната тема за тази компания:

Обикновено колко време отнема връщането на депозита за гориво. Колата на голдкар я върнах на летището в Катания  на 30.09 вечерта и все още не ми е върнат депозита.

Отделно моля по-опитните колеги @AlexandraKo , @ven62 , може би и @chandni , @Rainy да ме посъветват, ако могат с моя "проблем" с тези хора, описан тук:

Въобще първото ми наемане на кола ми причинява повече от главоболия. То пък не може чак толкова дразнещи събития да се случват едно след друго:

- бъг в профила ми, породен от бъг в системата им, като следствие не можах да си анулирам резервация и седях няколко дни с две

- никой не отговаря на писмата, които им писах на какви ли не мейлове

- като следствие профила ми все още е бъгав

- вече 5ти ден не е върнат депозита за горивото

- като капак и потенциалната безумна такса от 55евро за евентуалната глоба от 10-20 евро направо съвсем ме изкарват извън релси

- като гледам и topcashback.co.uk въобще не отразяват наеманато на колата, в сайте им пише че съм кликвал незнам си колко пъти, но няма отразена сума за плащане и няма сума за получаване

My Top Merchants

Retailer Clicks Total Spend Total Cashback Current Rate
goldcars.png
4 £0.00 £0.00 £5.05

 

Тенденцията в събитията и настроенията ми показва , че май ще се наложи да предприема радикални действия спрямо голдкар и да забравим взаимно един а друг, като разбира се ще им оставя една глоба за спомен...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.