Прескочи до съдържание

Най-доброто от Япония за 8 осем пълни дни...


Duke

Препоръчани мнения

Публикувано:

Така, самолетните билети са купени! Пътува се с катарците. Не устоях на офертата и за първи път успях да купя билети "на далавера", която реално ми спести 500 евро, които пък ефективно ще дам за JR пасове. На този етап разписанието показва кацане на Нарита в 18.40 ч. на 01.04.2017 г. /събота/ и излитане от Нарита в 22.20 ч. на 09.04.2017 г. /неделя/. Искрено се надявам катарците да не направят промени в разписанието, но по-скоро такива ще има за съжаление... На отиване в Доха имаме престой от 01.05 ч., което ми се вижда леко на кантар за придвижване от самолета с автобус, през секюрити чек и достигане до друг сектор на летището за бординг, но е постижимо. На връщане престоят е 02.45 ч. С две думи, чудесни полети, в които не се губи никакво време - излитане вечерта след работа в петък, връщане на обяд в понеделник и половин ден време за адаптация. Доволен съм, а цената компенсира удобството "мултисити" и с разликата се купуват JR пасове за двамата...

 

По съвет на Самурайка, а и по мои лични убеждения, моментално се заех с букване на предварителни хотели с право на безплатна отмяна, с оглед натоварения период в който пътуваме. Логично това се оказа трудна задача, но в крайна сметка имаме основни бази за отсядане. Вече споделих, че интуицията ми подсказва, че за това пътуване в Япония е по-практично да отседнем в така наречените от мен "бази", вместо ежедневно да се местим от град в град и от хотел в хотел. За бази определих Токио с три нощувки и Кобе с пет нощувки. Изборът на Токио е ясен. Кобе се промъкна в последния момент, тъй като цените на хотелите и ограничения избор в Кансай /Киото, Нара, Осака/ наложиха нестандартно решение. Преди да представя суров вид на програмата, нека споделя още веднъж, че търся баланс между културен и градски туризъм с превес на второто. Не бих искал да прекарам една седмица в японски храмове и музеи. Не бих искал да прекарам и една седмица на стъргалото на който и да е било голям японски мегаполис. Знам, звучи объркано и взаимоизключващо, но това е положението. Сакурата ме радва, но също така и притеснява. От една страна - чист късмет, че ще бъдем в страната баш по това време, но от друга - не стига японския гмеж, ами ще се наложи да се прескачаме и с допълнителен гмеж от цял свят, да не говорим за високите цени...

 

Сега бих искал да представя за обсъждане, предложения и промени, първи суров вариант на

 

Програма Япония, 01.04.2017 г. - 09.04.2017 г.

 

31.03.2017 г. – София (20.40 ч.) – Доха (01.20 ч.) – Qatar Airways (QR 0226)

01.04.2017 г. – Доха (02.25 ч.) – Токио, Нарита - T2 (18.40 ч.) – Qatar Airways (QR 0806) – трансфер и настаняване в Ueno Hotel

 

02.04.2017 г. – Токио - очаквам предложения за задължителна и волна програма; денят е неделя, а ние все още няма да сме активирали JR пасовете; за сметка на това се намираме на две крачки от гара Уено.

 

03.04.2017 г. – Токио - същото като горното, но вече с активирани JR пасове.

 

04.04.2017 г. – Токио, Уено (08.42 ч.) – Каназава (11.08 ч.) – очаквам предложение за програма в рамките на четири часа; гарата близо ли е до стария град, има ли клетки за оставяне на багажа, логистика и т.н.

04.04.2017 г. – Каназава (15.19 ч.) – Кобе, Саномия (18.37 ч.) – настаняване в Sannomiya Terminal Hotel и вечерна разходка.

 

05.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.00 ч.) – Киото (09.53 ч.) – очаквам предложение за задължителна програма в рамките на осем часа.

05.04.2017 г. – Киото (18.29 ч.) – Кобе, Саномия (19.22 ч.) – вечерна разходка.

 

06.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.00 ч.) – Нара (10.24 ч.) – очаквам предложение за задължителна програма в рамките на осем часа, включително волна програма - саке, чай, кафе, друго в присъствието на Самурайка и евентуално включване на онова интересно място край Нара с оранжевите тунели.

06.04.2017 г. – Нара (18.15 ч.) – Кобе, Саномия (19.37 ч.) – вечерна разходка.

 

07.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.00 ч.) – Осака (09.19 ч.) – очаквам предложение за задължителна и волна програма в рамките на деня.

07.04.2017 г. – Осака (18.00 ч.) – Кобе, Саномия (18.22 ч.) – може да останем и да вечеряме в Осака, ако си заслужава.

 

08.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.21 ч.) – Хирошима (11.26 ч.) - нямам идея защо избрах Хирошима, гледах и Окаяма и онзи замък, но нещо не съм впечатлен - ако има други предложения съм насреща; иначе - стандартната молба за програма за шест-седем часа в града с логистика.

08.04.2017 г. – Хирошима (19.03 ч.) – Кобе, Саномия (20.56 ч.)

 

09.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.00 ч.) – Йокохама (12.41 ч.) – денят е неделя, отново молба за програма за шест часа с логистика – на гарата има ли багажни клетки и т.н.

09.04.2017 г. – Йокохама (18.29 ч.) – Нарита - Т2 (20.09 ч.)

09.04.2017 г. – Токио, Нарита - T2 (22.20 ч.) – Доха (04.05 ч.) – Qatar Airways (QR 0807)

10.04.2017 г. – Доха (06.50 ч.) – София (12.00 ч.) – Qatar Airways (QR 0227)

 

Всички часове на пътуване съм взел от HyperDia, като съм премахнал опциите извън JR пас, но моля за проверка. Относно JR пасовете имам два въпроса. Възможно ли е да ги активираме на гара Уено на 03.04.2017 г. - понеделник и как да запазваме места за дългите пътувания? Наясно съм, че е възможно да пътуваме без запазени места в отредените за целта вагони, но не бих искал да рискувам баш по сакурено време. Впрочем, пасовете нали включват безплатно запазване на места? Има ли начин да запазвам места предварително и какъв е той? Самурайка, програмата е изпълнена съгласно твоите разбирания за "макро" и ми се ще да чуя коментар от теб, включително и упрек, насока, оптимизиране и т.н...

 

Благодаря на абсолютно всички за оказаната помощ!

  • Харесвам 1
Публикувано:

Никакъв проблем за 1.05 ч. за предвижване между гейтовете. И ние бяхме с толкова, дори пушачите успяха да изпушат по 2 цигари.


За Киото според мен: Златния, Сребърния павилион, Замъкът Ниджо, Кийомидзу-дера, Гион.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Честито за билетите!

1. Хотелът в Токио е точно до този, в който бяхме ние - чудесен избор на локация! Ще ти дам координати на кръчмата от първата ни вечер - ще ви хареса. Мога спокойно да ти препоръчам нашата програма за Токио. Беше балансирана и не натоварваща.

2. Каназава. Отпред гарата на гейт 4 хващате JR автобус и отивате до градината и след това до стария град, или в обратния ред. Абсолютно постижимо, пак така и ние го направихме, с разликата, че имахме една нощувка преди това. Багажни клетки има на гарата. Самата гара е много впечатляваща.

3. За останалите дни пак ще те насоча към моите описания. В някой от последните дни отидете за половин ден до Химеджи. 

Последния ден спокойно можете да отидете до Йокохама, в която аз съм влюбена, и вечерта да отпрашите по дългия път към дома.

  • Харесвам 1
Публикувано:

За Нара използвахме безплатен гайд, пенсионерка-доброволка. Когато се слезе от гарата, след пунктовете за билети има бюро /мебел/, където казват или търсят има ли този ден доброволци. Ако там няма, в туристическия център на площада на гарата. Трябва да сте рано 8.30 до 9.00. Нашата екскурзоводка за около 5 часа ни показа основните забележителности с подробни беседи.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Нямам идея по каква причина, но първоначалното мнение излезе донякъде и се наложи да редактирам, така че вижте отново програмата...

Публикувано: (редактирано)

Така, самолетните билети са купени! Пътува се с катарците. Не устоях на офертата и за първи път успях да купя билети "на далавера", която реално ми спести 500 евро, които пък ефективно ще дам за JR пасове. На този етап разписанието показва кацане на Нарита в 18.40 ч. на 01.04.2017 г. /събота/ и излитане от Нарита в 22.20 ч. на 09.04.2017 г. /неделя/. Искрено се надявам катарците да не направят промени в разписанието, но по-скоро такива ще има за съжаление... На отиване в Доха имаме престой от 01.05 ч., което ми се вижда леко на кантар за придвижване от самолета с автобус, през секюрити чек и достигане до друг сектор на летището за бординг, но е постижимо. На връщане престоят е 02.45 ч. С две думи, чудесни полети, в които не се губи никакво време - излитане вечерта след работа в петък, връщане на обяд в понеделник и половин ден време за адаптация. Доволен съм, а цената компенсира удобството "мултисити" и с разликата се купуват JR пасове за двамата...

 

 

Честито за билетите, дано да не ви променят разписанието както се случи при нас... 

Редактирано от Спас.
Публикувано:

Честито за билетите, дано да не ви променят разписанието както се случи при нас... 

 

Какви бяха вашите първоначални часове и какви променените?

Публикувано:

Ние активирахме пасовете на гара Уено. Запазването на места става на каса - поне така сме правили. Мисля, че може да се резервират и предварително.

И на нас ни променяха разписанието няколко пъти. Не го мисли, има време и все ще успеете да напаснете нещата. Най - често се променят полетите от София и това води до по- дълъг престой на Доха. 

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Какви бяха вашите първоначални часове и какви променените?

На отиване излитането от София го преместиха от 17.45 в 13.00, от Доха излитането примерно от 02.00 в 02.30 и от 03.30 часа, престоя стана около 9 часа

На връщане, първоначално престоя беше 01.20 часа, но след някаква промяна в полета за София стана 35 минути и ни накараха да си изберем друга дата, защото за 35 минути нямало как да ни качат на самолета за София. В крайна сметка и на връщане престоя стана около 9 часа.

Интересното беше, че никой не ни извести за промените, като не броим един спешен мейл от tripsta /от където взех билетите/ месец преди полетите, в който искаха да се свържа с тях във връзка с нуждата от промяна в полета на връщане, заради тези 35 минути престой. Иначе промените вече ги бях видях случайно при преглед на резервациите в сайта поне месец и половина преди да благоволят да ми пишат, но си мислех, че всичко е ок и ще се вместим в този престой. Зачудих се, защо няма автоматична процедура за уведомяване, като престоя стане под "критичния" един час.

Билетите бяха купени през ноември за пътуване през април.

Дано няма промени, но все пак те съветвам,  да си преглеждаш резервациите от време на време за да няма изненади....

Редактирано от Спас.
  • Харесвам 2
Публикувано:

 

Дано няма промени, но все пак те съветвам те да си преглеждаш резервациите от време на време за да няма изненади....

 

Аз това така или иначе го правя винаги по навик. Веднага след покупката влязох в сайта на катарците, избрах си места и въведох номерата на картите ни от тяхната програма. За промените и избраните места, получих директен мейл от катарците. Надявам се пак те да ме уведомяват и за промени в разписанието, както правят когато закупиш билети директно от техния сайт...

Публикувано:

Според мен най-добре е да си обмените ваучерите за JR Pass още на Narita. Така и така вече денят ще е минал, няма какво да гледате, та и да има някаква опашка, няма да ви е яд, че губите време или както казват американците - 'burning daylight". В самия пас се отбелязва от кога е активен и това се попълва във формуляра, който ще ви дадат в JR бюрото, така че още от Нарита ще имате JR Pass активиран от съответната дата. 

 

За хотелите - поздравления - изглеждат много добре и с добра локация. За полетите - също!

 

За запазените места - не съм казвала, но пак повтарям...  :lol: Ние също бяхме по сакурено време и не сме ползвали запазени места, а никога не сме имали проблеми! За да си резервираш места, трябва да ходиш да се редиш на гишетата, което си е ужасно губене на време, а и после търчиш да хванеш точно "твоя" влак. В противен случай хващаш първият наличен, а те са на често... И като казвам "на често", имам предвид НА ЧЕСТО:lol:

 

Весело изкарване в Япония, чак ви завиждам благородно!  :)

  • Харесвам 2
Публикувано:

Ако си купил директно, точно те  те уведомяват. 

Ако е през агенция, ето така е нормално:

Интересното беше, че никой не ни извести за промените, като не броим един спешен мейл от tripsta /от където взех билетите/ месец преди полетите, в който искаха да се свържа с тях във връзка с нуждата от промяна в полета на връщане, заради тези 35 минути престой. 

Всъщност би трябвало от компанията да изчистят невалидния престой, още повече че е минало толкова време, но....

Дали ще те уведомят рано или късно, никой не знае. Има едно приложения за телефон, което известява

http://www.myflightsapp.com/

Публикувано:

Аз това така или иначе го правя винаги по навик. Веднага след покупката влязох в сайта на катарците, избрах си места и въведох номерата на картите ни от тяхната програма. За промените и избраните места, получих директен мейл от катарците. Надявам се пак те да ме уведомяват и за промени в разписанието, както правят когато закупиш билети директно от техния сайт...

Да и аз разбрах, че като си взел билета от тях директно те уведомявали директно, но при положение, че и веднага след резервацията си въведох данни, e-mail, избрах места ястия и т.н. е малко тъпо да не ти пуснат един мейл. Добре че имаме полезни навици и си проверяваме резервациите редовно:).

По принцип ако разликата в цената на билетите не е съществена по-добре да си го купиш директно от АК вместо от посредник, но ние икономисахме по около 30 евро на билет,  което за 4 човека даде добра отстъпка. Освен това благодарение на посредническия сайт успяхме да си изпросим и една нощувка/по-скоро денувка/ в Доха на връщане за сметка на катарците и така успяхме да поразгледаме града.

Публикувано:

Ако си купил директно, точно те  те уведомяват. 

Ако е през агенция, ето така е нормално:

Всъщност би трябвало от компанията да изчистят невалидния престой, още повече че е минало толкова време, но....

Дали ще те уведомят рано или късно, никой не знае. Има едно приложения за телефон, което известява

http://www.myflightsapp.com/

 

Това е ясно, но аз изрично посочих, че след избор на места и въвеждане на номерата от картите за лоялна програма, незабавно получих мейл директно от катарците, което ме навежда на мисълта, че явно системата им е така настроена, че при каквато и да е било промяна по резервация се известява контактното лице по самата резервация...

 

 

По принцип ако разликата в цената на билетите не е съществена по-добре да си го купиш директно от АК вместо от посредник, но ние икономисахме по около 30 евро на билет,  което за 4 човека даде добра отстъпка.

 

При нас икономията беше точно 235 евро и нямаше как да не наруша златното си правило да купувам само и директно от доставчик на услуги...

Публикувано: (редактирано)

Duke, само да допълня, че на нас ни трябваше няколко дни (2-3) за адаптация при завръщането. Два-три дни ставах в 5-6 часа и около 16 часа вече ми се спеше. Но и това си има чар и създава спомени. Също така, разговорите вкъщи бяха изцяло около пътуването ни. И ако не си бяхме вкъщи - в отпуск, не ми се мисли как щях да се съсредоточа в работата си.

За Токио, Одайба, непременно площада с големият робот, повозете се с дългите и наклонени ескалатори на Big Sight,  качете се до сферата на  Fujitv, MEGA WEB Toyota City Show, виенското колело,  поседнете (има пейки) и се насладете на привечерната гледка на Токийският залив до Статуята на свободата. Прекрасно място. Искам там да живеяяяяяя!

За Токио SHIBUYA-пешеходните пътеки. И всичко останало!

Редактирано от rdd
  • Харесвам 2
Публикувано:

Това е ясно, но аз изрично посочих, че след избор на места и въвеждане на номерата от картите за лоялна програма, незабавно получих мейл директно от катарците, което ме навежда на мисълта, че явно системата им е така настроена, че при каквато и да е било промяна по резервация се известява контактното лице по самата резервация...

Не мисля, че контактите от лоялната програма се гледат при промени, но може и да бъркам...

Гледам, всички се записват в програмата на катарците, нещо интересно ли намирате в нея, че за мен тя съвсем не става?

Публикувано:

Duke, само да допълня, че на нас ни трябваше няколко дни (2-3) за адаптация при завръщането. Два-три дни ставах в 5-6 часа и около 16 часа вече ми се спеше. Но и това си има чар и създава спомени. Също така, разговорите вкъщи бяха изцяло около пътуването ни. И ако не си бяхме вкъщи - в отпуск, не ми се мисли как щях да се съсредоточа в работата си.

 

При нас, доказано адаптацията минава съвсем гладко. Преди петнадесет години пътувахме на запад до Калифорния. Кацнахме вечерта, спахме като къпани. Никакъв проблем! Върнахме се вечерта и отново спахме като къпани след почти 24 часово пътуване. В началото на тази година същата работа с пътуването до Куба. Отново по правило вечерно кацане и директно заспиване с използване на ефекта умора. Връщането аналогично. Преди по-малко от месец пътувахме на изток. Кацнахме в Банкок сутринта. Очаквах часовата разлика да ни се отрази предвид нарушаване на златното правило да се каца вечер. Нищо подобно! На връщане кацнахме на обяд. Вечерта си легнах към 20 ч. и спах непробудно 12 ч. и това беше с адаптацията. Всичко е до организъм и вътрешна нагласа, според мен...

 

Не мисля, че контактите от лоялната програма се гледат при промени, но може и да бъркам...

Гледам, всички се записват в програмата на катарците, нещо интересно ли намирате в нея, че за мен тя съвсем не става?

 

С малко точки се лети по отсечката Банкок - Ханой, както и самите точки могат да се харчат във фришоповете на летището в Доха...

Публикувано: (редактирано)

Сега се сетих нещо практично. Изпратете си багажа от Токио директно до Осака. Така хем няма да мъкнете и да търсите къде да го оставите в Каназава, хем ще същите пари, може и по-малко. По спомен - 1 голям и един ръчен куфар от Киото до Йокохама ни струваше около 1300 йени, клетките по гарите за голям куфар са мисля по 700. 

И не се надявай да ти пишат, ако променят нещо катарците. Има цяла тема тук по въпроса. Ако имаш нещо да променяш  при смяна на часове - звъниш в софийския офис и любезната мацка помага за това.

Редактирано от clete
  • Харесвам 1
Публикувано:

 

 

Програма Япония, 01.04.2017 г. - 09.04.2017 г.

 

31.03.2017 г. – София (20.40 ч.) – Доха (01.20 ч.) – Qatar Airways (QR 0226)

01.04.2017 г. – Доха (02.25 ч.) – Токио, Нарита - T2 (18.40 ч.) – Qatar Airways (QR 0806) – трансфер и настаняване в Ueno Hotel

 

02.04.2017 г. – Токио - очаквам предложения за задължителна и волна програма; денят е неделя, а ние все още няма да сме активирали JR пасовете; за сметка на това се намираме на две крачки от гара Уено.

 

03.04.2017 г. – Токио - същото като горното, но вече с активирани JR пасове.

 

04.04.2017 г. – Токио, Уено (08.42 ч.) – Каназава (11.08 ч.) – очаквам предложение за програма в рамките на четири часа; гарата близо ли е до стария град, има ли клетки за оставяне на багажа, логистика и т.н.

04.04.2017 г. – Каназава (15.19 ч.) – Кобе, Саномия (18.37 ч.) – настаняване в Sannomiya Terminal Hotel и вечерна разходка.

 

05.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.00 ч.) – Киото (09.53 ч.) – очаквам предложение за задължителна програма в рамките на осем часа.

05.04.2017 г. – Киото (18.29 ч.) – Кобе, Саномия (19.22 ч.) – вечерна разходка.

 

06.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.00 ч.) – Нара (10.24 ч.) – очаквам предложение за задължителна програма в рамките на осем часа, включително волна програма - саке, чай, кафе, друго в присъствието на Самурайка и евентуално включване на онова интересно място край Нара с оранжевите тунели.

06.04.2017 г. – Нара (18.15 ч.) – Кобе, Саномия (19.37 ч.) – вечерна разходка.

 

07.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.00 ч.) – Осака (09.19 ч.) – очаквам предложение за задължителна и волна програма в рамките на деня.

07.04.2017 г. – Осака (18.00 ч.) – Кобе, Саномия (18.22 ч.) – може да останем и да вечеряме в Осака, ако си заслужава.

 

08.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.21 ч.) – Хирошима (11.26 ч.) - нямам идея защо избрах Хирошима, гледах и Окаяма и онзи замък, но нещо не съм впечатлен - ако има други предложения съм насреща; иначе - стандартната молба за програма за шест-седем часа в града с логистика.

08.04.2017 г. – Хирошима (19.03 ч.) – Кобе, Саномия (20.56 ч.)

 

09.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.00 ч.) – Йокохама (12.41 ч.) – денят е неделя, отново молба за програма за шест часа с логистика – на гарата има ли багажни клетки и т.н.

09.04.2017 г. – Йокохама (18.29 ч.) – Нарита - Т2 (20.09 ч.)

09.04.2017 г. – Токио, Нарита - T2 (22.20 ч.) – Доха (04.05 ч.) – Qatar Airways (QR 0807)

10.04.2017 г. – Доха (06.50 ч.) – София (12.00 ч.) – Qatar Airways (QR 0227)

 

Видя ли, че то само си се намества - билетите според промоциите, пасовете според билетите, хотелите според пасовете и - хоп! Програмата готова!

 

1.4.2017 - събота вечер, абсолютния пик на "ханами" - колкото и да ви се спи, след като чекирате разходете се из парка Уена - под осветените сакури с вече подпийналите японци.

 

2.4.2017 - предлагам да отидете до Одайба този ден - и без това за там паса не важи. Минете и разгледайте около Асакуса за 2 часа (2 спирки с метрото) и се извозете до Шимбаши с кръговата линия и билетче - хем ще се запознаете с обстановката. От там - монорейла (качвате се на първи бавогон най-отпред да го карате). На Одайба до вечерта има какво да правите, после пак на обратно. Ако случайно ви е останало време - с метрото до Гинза (в неделя е пешеходен булеварда) и се прибирате до Уено по Хибия линията на метрото.

 

3.4.2017. С вече активираните пасове се мятате на Яманоте и почвате - гара Токио, Шибуя, Шинджуку.

 

4.4.2017. Отговорили са ти за Каназава - автобусите ти вършат идеална работа, клетки за багаж има на всяка по-голяма гара, на много места, помнете номера на изхода до който ги оставяте. Номерата на изходите са важни - гледах си ги на гугъл мапс - кой номер изход за коя забележителност ти е. За Разходката в Кобе - ако сте изморени - китайския квартал, ако не - крайморската част.

 

5.4.207. Киото. Според мен задължителната програма започва от Киомизудера, Гион, Ясака (те са пешеходно свързани) и после - или автобусите от Ясака до Златния храм и каменната градина Ryoanji, или пак продължаване по подножието на Хигашияма с Пътеката на философа и Сребрния павилион. Като се стъмни - Pontocho алейката с храна за душата.

 

6.4. От Кобе си отиваш до Киото с шинкансена и от там се отправяш за Нара спирайки на Фушими Инари (оранжевите порти). В Нара програмата съм я писала многократно - По главната от гарата, покрай това магазинче за традиционни сладки, до езерото Sarusawa, нагоре по стълбичките към пагодата на  Kofukuji, пресичаш булеварда и отиваш в тази градина, после тук за да научиш за това как се строят земетръсоустойчиви сгради, да се качиш и поснимаш от терасата и пиеш чай, после Todaiji с голямата Буда, продължаваш по хълма нагоре за гледки, слизаш надолу покрай пътеките с каменни фенери и пак покрай магазинчето с атрактивните сладкари в покритата уличка и все направо до музея на играчките. От там в ляво към реставрираните къщи. И накрая, при наличие на сили и ако е преди 5 часа - тестване на саке в Harushika. Много тънкобюджетна екскурзия, имаш само два входа да платиш в Тодайджи (500 йени) и за сакето (500) йени. Може и гид доброволец да си вземеш, но ще наблегне на историята и храмовете, което не е лошо, но не знам дали ще ти е интересно.

След всичко това бих ти предложила да инвестираш 740 йени и да се върнеш не с JR, а с Кинтецу линията до Uehonmachi. Ще минеш покрай осветения Хейджо замък, през планината с гледки към нощна Осака и ще се разходиш пеш от Uehonmachi по Dottobbori до Namba за да видиш нощния живот на Осака. От Намба си взимаш JR за Кобе.

 

7.4.2017. От Осака стейшин до Умеда скай е пеш за 5 минути. После с кръговата до  замъка - градините и гледките наоколо, самия замък го пропускаш отвътре смело, после до Тенноджи - най-високата сграда в Япония - Харукасу (само до безплатната градина е достатъчно, според мен). Ако си разгледал Намба предната вечер - към Темпозан. Ако не си - към Намба. Знам страхотен ресторант за специална вечеря, ако имаш желание - кажи.

 

8.4.2017. Щом си рекъл - Хирошима да е. Peace Memorial, градината...пък вземи и скокни и до Мияджима, а?

 

9.4.2017. В Йокохама само за Minato Mrai 21 района ще ти отиде всичкото време, че може и да не ти стигне. Багажни клетки има.

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)

Много се радвам, че ще мога да помогна. По принцип съм преписвала програмата от АлександраКО и Чандни.

Ще се включа за 8ми април, денят за Хирошима. Най-натовареният в нашата програма, но и най-зпомнящ и емоционален.

Хирошима си заслужава, харесва ми, че си я избрал. Определно включи и Мияджима,

От гарата хващате трамвай номер 2 или 6 , слизате на Мемориал парка - спирка Genbaku Dome-mae - там разглеждате парка, музея и след това може да отиде пеш до замъка в Хирошима за 15мин или отново с трамвай номер 2 или 6 за 1-2 спирки. До замъка има и красива градина, но зависи как сте с времето, може и да пропуснете.

 

Мияджима: 2 варианта от Hiroshima castle -  с трамвай номер 2 до пристанището, откъдето се хваща ферито за Мияджима (50мин за трамвая, ферито е включено в JR pass-a ) или от гарата (спирка Yokogawa е по-близка, може и пеша 15мин) и JR влак za 20-25min.

 

ПС Прочетох днес една статия, че тази година априлската ваканция ще е от 8ми април. Дано това не ви обърка плановете , но от магеланци знам, че за купени билети не се съжалява.

Редактирано от silvia_b
  • Харесвам 3
Публикувано:

Благодарение на съобразителността на експертите от МОН, които след обществена дискусия извършиха промени в предварително обявения график на ваканциите, се сдобихме с още един пълен ден за пътуването в Япония. Пак благодарение на тях, живи и здрави да са, ъпгрейднах леко стаите в двата хотела в Токио и Кобе, както и букнах стая с изглед към залива за една последна японска вечер в Йокохама. Както сами разбирате, освен благодарности към досетливостта на експертите от МОН, дори не мисля да се оплаквам от факта, че пак благодарение на тяхната досетливост ми се наложи да платя едни 530 лева под формата на такса за промяна на датите на пътуване. Здраве да е, както се казва, магеланци пари за самолетни билети не жалим!

 

Актуализиран график на пътуването по-долу. Новите неща в него са свързани с добавянето на Йокохама със самостоятелна нощувка и преместване на цялото пътуване с една седмица напред. Също така, след известно размишление, реших в полза на допълнителния ден в Япония дилемата с десетчасовия престой на Доха. Ще опитам още при кацане да се направя на ударен на гишето за безплатна виза, трансфер и хотел, а ако не ме огре мисля директно да се наредим към 04.30 ч. пред гишето за безплатен тур на Доха. В краен случай, лаунджа е налице...

 

Програма Япония, 08.04.2017 г. - 17.04.2017 г.

 

07.04.2017 г. – София (20.40 ч.) – Доха (01.20 ч.) – Qatar Airways (QR 0226)

08.04.2017 г. – Доха (02.25 ч.) – Токио, Нарита - T2 (18.40 ч.) – Qatar Airways (QR 0806) – трансфер и настаняване в Ueno Hotel и разходка в парка Уено - всъщност, Самурайка, дали все още сме в периода на "абсолютния пик на "ханами" или вече закъсняваме предвид едната седмица разлика?

 

09.04.2017 г. – Токио - в района Одайба.

 

10.04.2017 г. – Токио - отново разлика с първоначалния вариант - няма да активираме пасовете и в този ден.

 

11.04.2017 г. – Токио, Уено (08.42 ч.) – Каназава (11.08 ч.)

11.04.2017 г. – Каназава (15.19 ч.) – Кобе, Саномия (18.37 ч.) – настаняване в Sannomiya Terminal Hotel и вечерна разходка.

 

12.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.00 ч.) – Киото (09.53 ч.)

12.04.2017 г. – Киото (18.29 ч.) – Кобе, Саномия (19.22 ч.)

 

13.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.00 ч.) – Нара (10.24 ч.)

13.04.2017 г. – Нара (18.15 ч.) – Кобе, Саномия (19.37 ч.)

 

14.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.00 ч.) – Осака (09.19 ч.)

14.04.2017 г. – Осака (18.00 ч.) – Кобе, Саномия (18.22 ч.)

 

15.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.21 ч.) – Хирошима (11.26 ч.)

15.04.2017 г. – Хирошима (19.03 ч.) – Кобе, Саномия (20.56 ч.)

 

16.04.2017 г. – Кобе, Саномия (09.36 ч.) – Йокохама, Сакураджико (13.15 ч.) – новият момент, нощувка в Йокохама в Yokohama Sakuragicho Washington Hotel в стая с изглед към залива с тенденция да се преместим в по-добър хотел при положение, че се открие такава възможност в следващите месеци.

 

17.04.2017 г. – Йокохама, Сакураджико (17.14 ч.) – Нарита - Т2 (19.04 ч.)

17.04.2017 г. – Токио, Нарита - T2 (22.20 ч.) – Доха (04.05 ч.) – Qatar Airways (QR 0807) - опит за вреждане в безплатния тур на Доха.

 

18.04.2017 г. – Доха (14.30 ч.) – София (19.40 ч.) – Qatar Airways (QR 0227)

  • Харесвам 4
Публикувано:

Коничи уа Дюк сан!

Уха, колко напред си стигнал в планирането.

Да опитам и аз да помогна с тунинговането на версия 2 на програмата ти.

 

Генерално предложение: понеже дните са осем, просто ще спите по малко и готово :)

 


Програма Япония, 08.04.2017 г. - 17.04.2017 г.

 

07.04.2017 г. – София (20.40 ч.) – Доха (01.20 ч.) – Qatar Airways (QR 0226)

08.04.2017 г. – Доха (02.25 ч.) – Токио, Нарита - T2 (18.40 ч.) – Qatar Airways (QR 0806) – трансфер и настаняване в Ueno Hotel и разходка в парка Уено - всъщност, Самурайка, дали все още сме в периода на "абсолютния пик на "ханами" или вече закъсняваме предвид едната седмица разлика?

 

 

Започвам от тук:

Токио, Нарита - T2 (18.40 ч.)

От там имате влакче до хотела. Ти следва да предпочетеш по-бързото и по-скъпо, за да си по-рано в хотела.

Особеност на влакчетата, ако не е споменато е, че избираш до коя спирка искаш да стигнеш (посочва се на екранче, има и на английски) и тогава взимаш билетчето.

Настаняване и както Самурайка е препоръчала - парка Уено. Няма значение колко е часа, колко китайци има и т.н. Ако е отворен някой музей и имаш интерес също може :) Препоръчвам поне този за западно изкуство, колкото и нелогично да изглежда в толкова източна държава. Една вечеря в района би била перфектен завършек на дългия ден.

 

За предвижданията за сакурата хвърляй поглед за предвижданията тук.

Всъшност http://www.japan-guide.com/ и друг път е ставало въпрос е много добър гид за чужденци. Поразгледай го.

 

Освен прегледа през booking.com бих погледнал TOYOKO-IN  (популярна верига, добри хотели, да не те стряскат шизофренните розово-жълто-сини реклами и оформление на сайта).

 

---

Сядам да изчета внимателно предните постове, преди да раздавам акъли за следващите ти спирки :)

  • Харесвам 1
Публикувано:

 

 

Генерално предложение: понеже дните са осем, просто ще спите по малко и готово :)

 

 

Всъщност, станаха пълни девет, благодарение на неоценимата помощ на експертите от МОН... :P

 

 

 

 

Започвам от тук:

Токио, Нарита - T2 (18.40 ч.)

От там имате влакче до хотела. Ти следва да предпочетеш по-бързото и по-скъпо, за да си по-рано в хотела.

Особеност на влакчетата, ако не е споменато е, че избираш до коя спирка искаш да стигнеш (посочва се на екранче, има и на английски) и тогава взимаш билетчето.

 

Като гледам схемата на нарито експрес, това е така, но после като мина през хипердиа, нещо ми дава прекачване на Нипори. Също така, този нарита експрес на същия принцип по отношение на запазените мести, ли е? Тоест, има и вагони без запазени места...

Публикувано:

Като гледам схемата на нарито експрес, това е така, но после като мина през хипердиа, нещо ми дава прекачване на Нипори. Също така, този нарита експрес на същия принцип по отношение на запазените мести, ли е? Тоест, има и вагони без запазени места...

 

Тук виж

http://www.narita-airport.jp/en/access/train/index.html

Narita Express е с повече спирки от Skyliner на Keisey. Няма нужда от запазване на място, според мен.

После метро за една спирка.

Публикувано:

Тук виж

http://www.narita-airport.jp/en/access/train/index.html

Narita Express е с повече спирки от Skyliner на Keisey. Няма нужда от запазване на място, според мен.

После метро за една спирка.

 

Екстра, сега се ориентирах! Скайлайнер стига директно до Кейсей-Уено, която е на десетина минути пеш от хотела...

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.