Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

В момента, Фичо каза:

Ако всичко е ОК и се осъществи пътуването, обещавам (пред свидетели) да те почерпя! :smile3:

Шегувам се,Фичо!Само живи и здрави да сме и още много да пътуваме!Аз колко трябва да черпя......🙂

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Някой имал ли е отменен полет с ийзи джет, колко по-рано и какво дават като опции?

 

На нашата магеланска групичка за полет Лондон - Рейкявик, който не е отменен, вече ни предлагат 2 опции - връщане на парите с 10 паунда отгоре или да сменим датите безплатно и без да доплащаме разликата дори за други дати в пиковите периоди (лятото, новогодишен период и т.н), тъй като полетът ни е през юни. Дават ни срок да се възползваме от предложенията като изберем едно от двете до 19 май. Чудя се какво ще се случи, ако нищо не изберем и си чакаме полета да се осъществи, каквито са нашите желания или ако го отменят, дали пак ще ни дадат тези две опции.

 

Въобще ми е супер странно, че някоя АК предлага такива опции, но не ти казва, че полетът ще се отмени. Не разбирам логиката им...

Връзка към коментар
14 hours ago, mary_shery said:

Някой имал ли е отменен полет с ийзи джет, колко по-рано и какво дават като опции?

 

На нашата магеланска групичка за полет Лондон - Рейкявик, който не е отменен, вече ни предлагат 2 опции - връщане на парите с 10 паунда отгоре или да сменим датите безплатно и без да доплащаме разликата дори за други дати в пиковите периоди (лятото, новогодишен период и т.н), тъй като полетът ни е през юни. Дават ни срок да се възползваме от предложенията като изберем едно от двете до 19 май. Чудя се какво ще се случи, ако нищо не изберем и си чакаме полета да се осъществи, каквито са нашите желания или ако го отменят, дали пак ще ни дадат тези две опции.

 

Въобще ми е супер странно, че някоя АК предлага такива опции, но не ти казва, че полетът ще се отмени. Не разбирам логиката им...

Как са Ви дали тези опции, при свързване с тях ли?

Аз също имам полет с тях за 25 юни, който си стои в разписанието. Последният имейл от тях съм получила на 12 март. Пишат, че от 13.03. може да се промени датата на неканселиран полет без такса, но с доплащане на разликата в тарифата. Не видях краен срок за тази опция, а пише до ново съобщение. Само за канселирани полети може избор на друг полет, връщане на пари или ваучер. Сега пак хвърлих едно око на сайта им, но не открих да пише за опциите, които споменаваш.

https://www.easyjet.com/en/policy/coronavirus-faqs Нищо по-различно - при неканселиран полет - смяна на дата без такса, но с доплащане, при канселиран - смяна или връщане.

 

Преди около седмица получих имейл, но не съм сигурна дали от Изиджет, а го изтрих, защото беше в стил общи приказки за безопасност. Пишеха, че за отменени полети ще се стараят да уведомяват 2 седмици предварително, а предвид динамичната обстановка може и 1 седмица.

И аз се чудя докога ще се позовават на непредвидимост на ситуацията и ще имат право без регулация да те държат в незнание до последно.

За сега нищо не правя с резервацията си, защото е свързана и с други. Каквото стане.   

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 12.05.2020 г. в 12:39, mary_shery каза:

Чудя се какво ще се случи, ако нищо не изберем и си чакаме полета да се осъществи, каквито са нашите желания или ако го отменят, дали пак ще ни дадат тези две опции.

 

Въобще ми е супер странно, че някоя АК предлага такива опции, но не ти казва, че полетът ще се отмени. Не разбирам логиката им...

Ами ако не го отменят и ти не избереш нищо ще можеш да летиш, разбира се

Просто предлагат гъвкавост, ако полета се изпълнява, а ти не можеш или не искаш да летиш, за разлика от Уиз, които те определят дали ще ти върнат парите или не

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Става все по-интересно. При търсене на полети Лондон - Рейкявик за юни вече не се появяват никакви полети, пише sold out на всички дати. Това дали е знак, че ще ги отменят скоро?

Започнам да си мисля, че тия мейли с предложения идват именно, за да си махнат полетите за юни или поради ограниченията много хора сами са се отказали още след първоначалните мейли, които предлагаха смяна на дати срещу доплащане на разликата. Обаче понеже ние сме много упорити в искането си да летим, получихме втора покана да се откажем от полета си с по-добри условия. И все още се чудим дали да приемам предложението им. Откакто изчезнаха от сайта (3 дни) все повече си мисля, че не са изкупени, а просто ще бъдат отменени...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Британската нискобюджетна авиокомпания "ИзиДжет" (EasyJet) съобщи днес, че хакери са получили достъп до имейлите и пътническите данни на близо 9 милиона нейни клиенти, както и до кредитните карти на повече от 2000 от тях, при "изключително сложна" кибератака, предаде Ройтерс и БТА.

"Няма доказателства, че с каквито и да било лични данни от всякакво естество е злоупотребено. . . обаче сме във връзка с приблизително 9 милиона клиенти, чиито пътнически данни са откраднати, за да ги посъветваме да вземат предпазни мерки за минимизиране на всякакъв риск от потенциални фишинг измами", заяви въздушният превозвач.

Подобни лични данни като имена и имейли могат да бъдат използвани от измамниците, за да извършват финансови операции на чуждо име, да имат достъп до банкова информация или пък да пазаруват за сметка на потърпевшите.

Тези клиенти, чийто имейли и данни за пътувания са откраднали, трябва да сменят паролите на профилите си и да наблюдават за съмнителни парични транзакции.

Властите предупреждават, че самите измамници могат да се представят като служители на "ИзиДжет" и да изискат от вече засегнатите клиенти допълнителни лични данни под претекст, че им трябват за разследването.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
  • Замислям се 2
Връзка към коментар

Отдела по информационна сигурност на Easyjet май ще трябва да си търсят нова работа...

След като през април са успели да откраднат кредитните карти на 2000 клиента, сега направо са им опраскали цяла клиентска база.

https://www.businesstraveller.com/business-travel/2020/05/19/easyjet-gives-notice-of-massive-data-breach/

  • Харесвам 2
  • Шок 1
Връзка към коментар

Относно офертата им за промяна на полет без доплащане на разликата, което беше написано в горния мейл, имахме доста пречки докато успеем. През сайта не става, през приложението също, искаше доплащане на разликата. И после звъняхме на телефона, даден в мейла им. Това ни отне бая часове чакане, защото не вдигат телефона си. Кой знае колко пътници им се обаждат в паника заради теча на лични данни. Накрая все пак се свързахме и успяха да променят полетите ни безплатно - от юни за юли. Надяваме се да летят тогава и Великобритания да отвори границите си. Ще излитаме и кацаме на Гетуик, само че с две различни компании - уиз и ийзи джет.
Дали на Гетуик има трансферна зона или трябва да се влезе в страната?

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Е това не го очаквах....

CYBER ATTACK: Easyjet admits it was aware of data breach which affected 9 million customers!

British low-cost airline carrier based at London Luton Airport – Easyjet, confirmed on May 19, 2020, that sensitive personal data of nine million customers from around the world had been exposed in a data breach.

easyjet_plane

Budget airline easyJet was aware of the data breach, which revealed personal information of nine million customers and the credit card information of over 2,200 customers, in January. News of the cyber attack revealed that the attacker or attackers had access to the data of customers who booked flights from 17 October 2019 to 4 March 2020, according to The Independent.

The two people with knowledge of the investigation, who spoke on condition of anonymity, said the attack appeared to be part of a series by suspected Chinese hackers aimed at the bulk theft of travel records and other data. An EasyJet spokeswoman did not respond to questions about who was responsible for the attack, Reuters reported.

 

За повече инфо тук.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
3 hours ago, Иван Попов said:

Е това не го очаквах....

CYBER ATTACK: Easyjet admits it was aware of data breach which affected 9 million customers!

British low-cost airline carrier based at London Luton Airport – Easyjet, confirmed on May 19, 2020, that sensitive personal data of nine million customers from around the world had been exposed in a data breach.

easyjet_plane

Budget airline easyJet was aware of the data breach, which revealed personal information of nine million customers and the credit card information of over 2,200 customers, in January. News of the cyber attack revealed that the attacker or attackers had access to the data of customers who booked flights from 17 October 2019 to 4 March 2020, according to The Independent.

The two people with knowledge of the investigation, who spoke on condition of anonymity, said the attack appeared to be part of a series by suspected Chinese hackers aimed at the bulk theft of travel records and other data. An EasyJet spokeswoman did not respond to questions about who was responsible for the attack, Reuters reported.

 

За повече инфо тук.

Е те го публикуваха още като стана. Аз даже получих имейл, че моите данни (от резереацията ми за Берлин по 1 евро) са били сред откраднатите 😄 

 

  • Харесвам 2
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 17 часа, Jorro каза:

Е те го публикуваха още като стана. Аз даже получих имейл, че моите данни (от резереацията ми за Берлин по 1 евро) са били сред откраднатите 😄 

Ужас.... Ами интересно защо аз не получих мейл. 😄 Значи моите данни не са 😀 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
3 hours ago, Иван Попов said:

Ужас.... Ами интересно защо аз не получих мейл. 😄 Значи моите данни не са 😀 

Точно така, изпращат мейли само на тези, на които са им откраднати данните.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

The low-cost airline is adding six new destinations in Europe, including Zakynthos in Greece, Larnaca in Cyprus, Fuertevenura and Gran Canaria in the Canary Islands, Marrakesh in Morocco and Bulgarian beach destination, Varna.

https://www.mirror.co.uk/travel/news/breaking-easyjet-announces-new-summer-22169269

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар

За лятото са добавили Варна с полети до Берлин и Лутън. В момента на сайта им се намирам и полети Варна-Гетуик.

 

https://www.travelweekly.co.uk/articles/374485/easyjet-expands-luton-network-ahead-of-resumption-of-flights

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Да внимавате, на летището Изиджет приемат плащане само с кредитни карти.

Ако има свръхбагаж или нещо допълнително се добавя на летището, не приемат друго, дори дебитни и някои хора хартисват от полета.

  • Харесвам 2
  • Шок 3
Връзка към коментар

Променен ми е часа на полета и ми дават опция за смяна, но ми иска да доплатя новата цена на билета за следващия ден. Така ли е или нещо бъркам. Нали е по тяхна вина, защо ще доплащам промяната. 

Има ли някакъв начин за връзка в тях - тел. , Чат по възможност безплатен. Мерси

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.