Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

Публикувано:
Преди 1 час, Myraya каза:

Някой ползвал ли е тази възможност на booking?

Според мен има смисъл да се разправяш само ако ще спечелиш нещо повече от най-ниската цена. Примерно кешбек от букинг. Иначе букваш другото и отказваш букинга е по-лесно.

  • Харесвам 4
Публикувано:
Преди 1 час, Myraya каза:

Някой ползвал ли е тази възможност на booking?

Да, връщат наистина. Но си направи скриншот на цената и условията на същия хотел за твоите дати в Agoda. Аз няколко пъти съм пускала такъв claim към Booking и все са ми отговаряли с няколко дни закъснение, когато цената в конкурентния сайт вече  не е същата и тогава ти искат скриншот да докажеш, че там е било по-евтино. Разликата в цената я връщат накрая след като се осъществи престоя, искат обикновено да си пазиш фактура от хотела да докажеш, че си направила нощувката.

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 29.09.2019 г. в 21:05, temporary каза:

Някой има ли вече опит с безплатните таксита от букинг?

 

Да разкажа за таксито: с две думи абсолютно перфектно:clapping:. 10часа  преди полета получих имейл с името на компанията и телефонен номер +смс. При кацането на самолета имах смс със същия телефонен номер и в колко часа ще ме чакат. В залата за посрещане ме чакаше шофьор в костюм с таблет с името на него. Заведе ни до паркинг(бая повървяхме) където ни чакаше супер, мега, хипер убийствено изглеждащ ван🚘. Не беше такси, не беше таксиметрова компания. Няма обозначения на колата. Ние бяхме двама души, колата за 8. Въпреки че в потвърждението пишеше че колата ще е за 4ма с два куфара. След 15 мин. бяхме пред хотела. Шофьора говори английски, по пътя показва наляво, надясно... Оказа се женен за българка от Ямбол.:dance:

Това е за Мадрид. Мой колега има резервация за Валенсия и фирмата е същата като моята. Може би в Испания работят с тях навсякъде. 

  • Харесвам 16
Публикувано:

моя приятелка беше в Порто началото на октомври и сподели същото за таксито от букинг, абсолютно  безпроблемна услуга са получили

Публикувано:

Аз така и не разбрах при какви условия Букинг подаряват таксито. Сто пъти влизах в сайта, но само веднъж ми даде тази опция и букнах апартамент. После им звъннах да ги питам не мога ли това такси да го ползвам с апартамент, букнат преди това и ми казаха, че не знаят за тази опция, да им направя скрийншот и да им го пратя. Да, ама опцията повече не се появи...

Та вероятно ще остана на варианта на втория апартамент - той е по-хубав, но малко по-далече.

Публикувано:

Аз тия дни, направих доста резервации в Букинг и все ме канеше с някакво си такси, ама, ние ще сме с кола, та хич, не обърнах внимание:(((

Сега вече не излиза ли?

Публикувано:

Услугата не се предлага във всички държави. Малко по-нагоре имаше списък с държавите, в които се предлага. Може би за това не ви излиза. 

Публикувано:

Периодично се появява според мен, аз букнах хотела и резервирам такси веднага. После имаше опция дали ми трябва кола под наем. Два дена преди заминаване в резервацията ми предлагаше пак безплатно такси. На другия ден опцията изчезна... 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Имам въпрос. Мога ли от моята регистрация да направя резервация за сестра ми, без аз да съм сред гостите? Имам Genius отстъпка и би излязло доста по-добре като цена... Или зависи от хотела дали ще я приемат?

Публикувано:
преди 3 минути , blackrose1989 каза:

Имам въпрос. Мога ли от моята регистрация да направя резервация за сестра ми, без аз да съм сред гостите? Имам Genius отстъпка и би излязло доста по-добре като цена... Или зависи от хотела дали ще я приемат?

Няма никакви проблеми... даже по време на резервацията има отметка ,която те пита дали ти си основния гост или резервираш за друг

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Здравейте! Имам следния казус: имам две резервация направени през букинг за Израел, които от 2.11. и 11. 11. станаха non-refundable, но сега поради обстановката в Израел искам да ги канселирам. Има ли начин букинг да ми върнат парите или няма значение поради какви причини канселираш?

Публикувано:
преди 3 минути , bad kid каза:

По тяхна преценка може да ти ги върнат, пиши им и обясни защо отменяш

Да пиша на чата на букинг или когато избера канселиране на резервацията да пиша поради каква причина?

Публикувано:
преди 1 час, DGTG каза:

Здравейте! Имам следния казус: имам две резервация направени през букинг за Израел, които от 2.11. и 11. 11. станаха non-refundable, но сега поради обстановката в Израел искам да ги канселирам. Има ли начин букинг да ми върнат парите или няма значение поради какви причини канселираш?

Парите изтеглени ли са от картата? Ако не са, няма никакъв проблем да си смените картата в банката.

Публикувано:
преди 1 час, muchachote каза:

Парите изтеглени ли са от картата? Ако не са, няма никакъв проблем да си смените картата в банката.

За едната резервация вече са дръпнати.

Публикувано:
1 hour ago, muchachote said:

Парите изтеглени ли са от картата? Ако не са, няма никакъв проблем да си смените картата в банката.

Няма да помогне. Купувах билети на wizz с карта, на която изтече валидността и ми я подновиха, съответно тя стана невалидна. След няколко дни си дръпнаха парите без никакъв проблем.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Не разбирам как може да стане след като картата е с нов номер, валидност и, най- важното, с нов код! Ако в резервацията не сте вкарали новата карта не виждам как ще дърпат пари от новата. И аз имах подобен случай, изпуснах срока за безплатно анулиране, отидох в банката и казах че съм си изгубил картата. Издадоха ми нова, за което хотелът няма как да знае!

Публикувано:
6 minutes ago, muchachote said:

Не разбирам как може да стане след като картата е с нов номер, валидност и, най- важното, с нов код!

Ей така стана: купувам билет със старата карта - сменям картата с нова - дърпат си парите от старата. Номера е същия между другото (така ни ги преиздадоха), но валидност и код- различни. Бях се притеснила, защото картата е сменена, но пък парите са блокирани в старата. В крайна сметка и банковата сметка е същата. Писах на wizz тогава с моите притеснения, но си дръпнаха парите без никакъв проблем.

Публикувано:
преди 20 минути , muchachote каза:

Не разбирам как може да стане след като картата е с нов номер, валидност и, най- важното, с нов код! Ако в резервацията не сте вкарали новата карта не виждам как ще дърпат пари от новата. И аз имах подобен случай, изпуснах срока за безплатно анулиране, отидох в банката и казах че съм си изгубил картата. Издадоха ми нова, за което хотелът няма как да знае!

Не се опитвам да се заяждам,но точно заради подобни действия на клиенти,хотелите вече имат практика да теглят/блокират сумата още преди да е изтекъл срока за безплатна анулация.А заради това пък, пълним темите на booking с оплаквания.В крайна сметка,всички губим,по един или друг начин.

 

  • Харесвам 5
Публикувано:
Преди 1 час, aleksandrina каза:

защото картата е сменена, но пък парите са блокирани в старата.

Вероятно вече е било платено, но не е минало осчетоводяването и не се е виждало.

Иначе определено не става да чарджат карта ако е сменена дата на валидност и cvv кода

Публикувано:

За кода не знам, но по-принцип нали в един месец изтича старата и издават новата и освен ако е въведена тогава новата карта преди да изтече старата и след като резервацията е направена с данните на старата то още си е активна нали са с една сметка.

Публикувано:

Новата карта не се ли активира изрично, и от този момент старата спира да е валидна. Преди това новата не е валидна

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 6 минути , neuromancer каза:

Новата карта не се ли активира изрично, и от този момент старата спира да е валидна. Преди това новата не е валидна

В общия случай няма никаква връзка между новата и старата карта, освен че обикновено са привързани към една и съща сметка, но към същата сметка могат да се закачат още n на брой други карти. Преиздаването е процедура, която трябва да изглежда пред клиента като едновременно закриване на старата и активиране на новата карта, но това не винаги е точно така, или поне не става в един и същи момент. Някои банки издават новите карти със същия номер и нов срок на валидност уж за удобство на клиента (за сигурност не става въпрос в случая), а всъшност за да не могат да са активни двете карти в системите им. Иначе има и служители, които артистично режат старите карти пред клиента. В следващ момент плащането със старата карта онлайн често остава напълно възможно.

  • Харесвам 4

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.