Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

Публикувано:

Дайте съвет, моля!

Едни познати са попаднали на недобросъвестен собственик в Приморско, пътуват в петък тази седмица.

Този ги натиска да канселират с всевъзможни измислени доводи, а същевременно апартаментът си стои в Букинг, дори не един, а два, естествено с по-висока цена.

Чудя се, сега ли да го докладваме на Букинг или да рискуват разправията на място.

Дани Магелани
Публикувано:

Аз съм в подобна ситуация в Крит. Имали ремонт и хотелът нямало да работи. Притискат ме аз да анулирам, но аз ги игнорирам и резервацията ми стои. Оглеждам за други хотели, но цените са по-високи. Надявам се, че от Букинг ще направят нещо! Ако до деня преди полета не предприемат нищо, ще резервирам в последния момент друг хотел.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Принципно ако собственикът не те иска, и за теб е по-добре да не настояваш да те приеме...

Така че или намираш друго място или си комуникираш с букинг да ти намерят такова на същата цена, защото собственикът те гони, а на място като пристигнеш няма да имаш време.

Ако си сам и в бойно настроение може и да пробваш на място де

  • Харесвам 8
Публикувано:

Имал съм случай когато искаха да ме откажат от направена резервация поради дублиране. Обадих се на Букинг и те натиснаха да хотела да ми намери в района подобно или по-добро място за настаняване. В резултат на което получих апартамент с две спални вместо с една като цената бе същата.

Най-добре е да контактуваш с букинг и да има обясниш ситуацията.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Дани Магелани
Публикувано:
Преди 1 час, Климент каза:

Имал съм случай когато искаха да ме откажат от направена резервация поради дублиране. Обадих се на Букинг и те натиснаха да хотела да ми намери в района подобно или по-добро място за настаняване. В резултат на което получих апартамент с две спални вместо с една като цената бе същата.

Най-добре е да контактуваш с букинг и да има обясниш ситуацията.

Вече няколко пъти ми пишат от хотела сама да анулирам резервацията. Явно, ако те го направят, ще търпят неустойки. От Букинг имам съобщение,  че мога да игнорирам имейла за анулиране. Надявам се да ми намерят нещо. Аз търся също. Ако намеря нещо, което ме устройва, ще анулирам, но до сега не съм.

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

При търсене през профил с джениус ниво 2 излизат отлични подаръци:

За 4 звезден хотел за НВ при отбелязана отстъпка 19 % реално дава около 40!

 

375220588_.png.410812d02035b34640cbf179d72ef73c.png

5 звезди на НВ с отстъпка 55 и повече % + допълнителен кредит:

370668323_.png.c1b8c0cd4fc964958971b0d45769cee7.png

 

  • Харесвам 12
  • Шок 1
Публикувано:

Аз уж попрочетох темата, но не видях да ползва някой кешбек от Extrabux.com

Дава до 6%кешбек. 
Може да се комбинира с всички други отстъпки от Букинг, Препоръчвам.

 

Публикувано:
преди 2 часа, Таньо каза:

При търсене през профил с джениус ниво 2 излизат отлични подаръци:

За 4 звезден хотел за НВ при отбелязана отстъпка 19 % реално дава около 40!

 

375220588_.png.410812d02035b34640cbf179d72ef73c.png

5 звезди на НВ с отстъпка 55 и повече % + допълнителен кредит:

370668323_.png.c1b8c0cd4fc964958971b0d45769cee7.png

 

Обаче, има големи разминавания между приложението и сайта! 

За едни и същи дати и хотели/апартаменти, за някои приложението дава по-ниски цени, за други-сайта, а за някои-еднакви цени и на сайта и в приложението... 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 23 минути , crazyhorse каза:

Обаче, има големи разминавания между приложението и сайта! 

 

Когато резервирам ниска цена /даже очевидна грешка/ и имам потвърждение чакам единствено реакция от сайта/хотела, като 7 дни обикновено са гаранция, че тя е минала.Не губя време да анализирам причините за грешката или да сравнявам - ако мине добре, ако не ... не.

Затова и споделяме тук или поне аз. 🙂

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Публикувано:

В един от бг Booking акаунтите ни се появи съобщение, точно като скорошната US  промоция, при която връщаха 50 usd кредит, само че сега насочена към ЕС и връщат кредит само 10% 😞

Под съобщението има бутон за активация, но при натискане, изписва грешка. Резервации - отново само през арр-а:

886538760ea83fc6d031d56221c216d7.0.jpg.c42cdfa3199e56afd77b7816123977f0.jpg

 

Ако при някой тръгне, може да се възползва. 

  • Харесвам 4
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 1 час, Яничка каза:

В един от бг Booking акаунтите ни се появи съобщение, точно като скорошната US  промоция, при която връщаха 50 usd кредит, само че сега насочена към ЕС и връщат кредит само 10% 😞

Под съобщението има бутон за активация, но при натискане, изписва грешка. Резервации - отново само през арр-а:

886538760ea83fc6d031d56221c216d7.0.jpg.c42cdfa3199e56afd77b7816123977f0.jpg

 

Ако при някой тръгне, може да се възползва. 

И при мен е същата грешка, а съм с последната версия на приложението и не разбирам как да я активирам тази промоция. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 6 часа, Jorro каза:

И при мен е същата грешка, а съм с последната версия на приложението и не разбирам как да я активирам тази промоция. 

 

 

преди 8 часа, Яничка каза:

В един от бг Booking акаунтите ни се появи съобщение, точно като скорошната US  промоция, при която връщаха 50 usd кредит, само че сега насочена към ЕС и връщат кредит само 10% 😞

Под съобщението има бутон за активация, но при натискане, изписва грешка. Резервации - отново само през арр-а:

886538760ea83fc6d031d56221c216d7.0.jpg.c42cdfa3199e56afd77b7816123977f0.jpg

 

Ако при някой тръгне, може да се възползва. 

Ако от същото мобилно устройство е активирана подобна промоция преди,твърде вероятно заради това да не можеш да се активира отново от него.

Опитайте да смените с друго мобилно устройство.

@Яничка мисля,че това го знаеш,забрави ли 😉

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 40 минути , Branko каза:

 

 

Ако от същото мобилно устройство е активирана подобна промоция преди,твърде вероятно заради това да не можеш да се активира отново от него.

Опитайте да смените с друго мобилно устройство.

@Яничка мисля,че това го знаеш,забрави ли 😉

Бях активирал американската, но така и не я използвах. Ще пробвам. 

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

От вчера откривам в Booking интерeсен феномен - "натрупани спестявания". Не мога да разбера откъде идват и за кои хотели са валидни:

 

spest.png.fe00ef25c0167fe1e21cff75630e42b3.png

 

Не че се оплаквам... 164 евро са все пак 🙂

 

image.png

 

 

Някой да е срещал подобни екстри?

  • Харесвам 6
  • Шок 1
  • Замислям се 1
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

Споделям инфо за ситуация с Booking.com, която имах преди време, когато търсехме нощувки за Фарьорите. Там цените на настаняването, и не само, са много високи, а изборът на места за спане е много стеснен. Едвам бях намерила една къща в Booking.com на доста прилична цена (бяхме 4 човека) и няколко седмици преди пътуването получавам мейл, че имотът не отговаря на изискванията на Booking.com за документи и ще го свалят от сайта. Щели да ни предложат друг подобен имот на сходна цена. Е, как да стане, то следващият най-близък като цена беше на друг остров и не ни устройваше като условия?

Започнаха се едни преговори с Booking.com. Понеже при тях наистина нямаше имот, който да ни върши работа, а и наличности почти нямаше, защото цялото това нещо се случи няколко седмици преди пътуването, отделно следващите цени бяха доста солени и Booking.com не горяха от желание да ни настанят безплатно в толкова по-скъп имот, им казах, че съм намерила сходен имот в AirBnB. Те го одобриха, но казаха, че няма да поемат цялата цена на настаняването. Айде, пак преговори и накрая се съгласиха нощувките да бъдат изцяло за тяхна сметка, като първо платим ние, вземем фактура от мястото за настаняване и след предоставянето и на Booking.com, те ще ни възстановят цялята сума. Така и стана. Накрая спахме в чудесна къща на 3 етажа само за нас четиримата 🙂

Подобни ситуации са много неприятни, защото са свързани с доста комуникация и загуба на време, но е редно накрая да завършат в полза на пътуващите, защото не е по тяхна вина невъзможността да ползват нощувките, за които предварително са платили на съответния сайт за резервации.

Споделям горното, за да си знаем и търсим правата.

  • Харесвам 17
Публикувано:

Booking нещо съвсем откачи - въвеждам си аз брой нощувки, къде и т.н. Излизат ми хотелите и цените им към тях, но има и хотели с цени, които излизат в кафяво. Като се натиснат тези хотели цената изобщо не им е такава - увеличава я двойно и нагоре. Не мога да подредя хотелите по цена и пълно мазало 😞 

  • Шок 1
Публикувано:

Май не, на мен ми се показа в приложението даже. Само дето нямам твърди планове, ще взема да нацъкам 5-6 неща с отказ...

  • Харесвам 2
Публикувано:

Не. На началната страница на Boooking.com има обособена секция с линк:

 image.png.ba73159914752274dd52d5f7da39f60b.png

Но там само насочват към определени дестинации, май само в БГ.

Иначе, трябва да се търсят места за настаняване, маркирани като "Горещи оферти".

 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Привет,
Да споделя малко опит с Booking. Повечето от нас сме опитни и все гледаме да изкяриме някое друго намаление от цената за резервация. Booking често се опитва да ни пусне номерца, на които не се връзваме, но ето че сега успяха да ме изиграят! 😁 😁 😁

 

Харесал съм си конкретен хотел за конкретна дата в Айндховен. Правя си обичайното проучване къде ще намеря най-ниска цена, на коя платформа, чрез кой посредник и т.н. Стигам до заключението, че чрез апп-а на Booking ще ми е най-евтино. Опитвам се да си резервирам стая. Предложението е за резервация без предплащане и с безплатна анулация. Точно това търся, защото не съм сигурен дали ще успея да пътувам. Опитвам се да финиширам резервацията, но ми се казва, че има някаква неизвестна грешка. Опитвам няколко пъти и не става. Решавам, че има проблем със системата и на следващия ден ще пробвам пак.

 

Идва следващият ден и нещо съм се заровил в работни дела. Изведнъж получавам нотификация на телефона си от Booking, в която ми напомнят че съм си харесал някакво спане, но не съм направил резервация. Също така пише, че ми предлагат по-ниска цена с цяло 1 евро 🤑

 

Аз разбира се набързо решавам да си финиширам резервацията, да не взема да изпусна голямото намаление, а и така или иначе това е нещо, която трябва да завърша. Отварям, цъкам си Next, датите и стаята са си запаметени, избирам си банкова карта и финиширам успешно резервацията си.

 

Доволен съм, че съм свършил този ангажимент. Няколко часа по-късно преглеждам мейла ми за потвърждение и се оказва че съм извършил плащане и вече съм си платил резервацията. Няма опция за безплатна анулация и дори резервацията е чрез някакъв партньор на Booking.


 

Цитат

 

Your booking is with Bedsonline. Changes to your personal or booking details are not possible. Requests can be made directly with the property but aren't guaranteed. Booking.com's customer service support will be available to you for this booking.

Non-refundable

 

 

Сумата, която заплатих, не е много голяма и дори да не отида няма да е голяма драма, но си направих няколко заключения:

 

- Да преглеждам внимателно всяка стъпка по няколко пъти. В този случай е подло, че Booking ми е запомнил датата, локацията, броя гости и типа стая, но е променил условията за плащане. Но аз съм си виновен, вероятно някъде е било упоменато, макар и с по-дребен шрифт.

 

- Да си използвам Револют за плащания винаги, защото там имам потвърждение за транзакция. Обикновено го правя, но в този случай си мислих, че става дума за проверка дали картата ми е валидна и няма да ми вземат пари. Заради това цъкнах на първата запеметена карта, която имам в профила, а тя беше на Fibank в случая.

 

Може би и други от вас са попадали на тази практика, но споделям ако някой не е запознат и попадне в същата ситуация 🙂 🍺

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
Публикувано:

И на мен ми даде няколко пъти грешка при плащане като резервирах скоро. Но в случая цената беше ненормално добра и се молих да мине плащането, дори без право на анулиране. Моите наблюдения са, че букинг изкарват много добри оферти в последния момент.

А възможно ли е да е изтекъл срокът за безплатна анулация и от следващия ден вече да е било без право на анулиране? Не че е невъзможно да правят и номерца, но по принцип запаметяват всяка резервация, която е недовършена и напомнят доста време след това.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Някой може ли да сподели ако има опит с това да направи резервация примерно за 5 нощувки на една цена/нощувка и след месец иска да промени на 3 нощувки вече съответно на друга цена/нощувка. Дали ще плати новата цена, която се пада вече на нощувка или промяната ще си е по старата цена?

Ако е объркано давам пример:

  *буквам 5 нощувки за 350лв съответно по 70лв на нощувки, променям на 3 и плащам 70x3=210лв

      или

  *буквам 5 нощувки за 350лв съответно по 70лв нощувка, променям на 3, но цената е скочила на 90лв на нощувка и плащам 3x90=270лв

Публикувано:
преди 12 минути , Ivko каза:

Някой може ли да сподели ако има опит с това да направи резервация примерно за 5 нощувки на една цена/нощувка и след месец иска да промени на 3 нощувки вече съответно на друга цена/нощувка. Дали ще плати новата цена, която се пада вече на нощувка или промяната ще си е по старата цена?

Ако е объркано давам пример:

  *буквам 5 нощувки за 350лв съответно по 70лв на нощувки, променям на 3 и плащам 70x3=210лв

      или

  *буквам 5 нощувки за 350лв съответно по 70лв нощувка, променям на 3, но цената е скочила на 90лв на нощувка и плащам 3x90=270лв

Ако си в диапазона начална - крайна дата на първоначалната резервация, не би трябвало да се променя, в твоя случай по 70лв плащаш, ако ги промениш - по новите тарифи.  Провери го с промяна на дати по старата ти резервация без да потвърждаваш.         

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 4 минути , Kamen каза:

Ако си в диапазона начална - крайна дата на първоначалната резервация, не би трябвало да се променя, в твоя случай по 70лв плащаш, ако ги промениш - по новите тарифи.  Провери го с промяна на дати по старата ти резервация без да потвърждаваш.         

 Да в същия съм примерно буквам 15-20 и решавам после да съкратя и правя 15-18 и аз си мисля, че щом намалям не би трябвало да има разлика. а ако добавям нощувки вече е друго.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.