Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

преди 5 часа, rik4o каза:

От известно време Booking предлагат опцията "Сравняване на опции в мястото на настаняване":

 

001.png.eb6292a7e867f275d73e3bbe633c0ecd.png

 

002.png.97c992eb0843395dc17c1af771856294.png

 

 

Дай пример, моля.  🙂

В последно време доста ръчкам в Букинг, но не попаднах на това.

Връзка към мнение
преди 10 минути , Doctor Who каза:

Дай пример, моля.  🙂

В последно време доста ръчкам в Букинг, но не попаднах на това.

Тук, например. При мен са доста често.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Едно малко нестандартно питане - как мога да го нахакам на един апартамент по легалния начин. Случаят е следният:

 

Успях да резервирам новорегистриран апартамент на топ място в Лондон на разумно ниска цена. Писах им 1-2 мейла, за да имам някаква обратна връзка и да съм сигурен, че мястото е надеждно, защото пристигаме късно вечер и няма да има време за търсене на резервни варианти. Не получих никакъв отговор. Намерих им на юнаците телефона и им писах съобщения. Те ми препратиха някакви отговори на моите мейли, които по неизвестни причини не са стигнали до мен. В един от тях се споменаваше, че искат превод на депозит за щети, след получаването на който дават кода за самочекиране. Никъде не видях това да е посочено, както и къде да се направи.

Преди малко ми пращат съобщение да съм бил подал заявка за анулиране на резервацията, щото някой друг вече бил платил депозита за щети за датите и искат да му дадат на него апартамента.

Аз по принцип не мислех да го плащам, щото комуникацията ми се стори съмнителна, даже преди малко щях да анулирам резервацията. Вероятно поради силното търсене са решили да вдигнат цената. Обаче с последното си съобщение ме ядосаха.

  • Шок 3
Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 12 минути , Zaro каза:

Едно малко нестандартно питане - как мога да го нахакам на един апартамент по легалния начин. Случаят е следният:

 

Успях да резервирам новорегистриран апартамент на топ място в Лондон на разумно ниска цена. Писах им 1-2 мейла, за да имам някаква обратна връзка и да съм сигурен, че мястото е надеждно, защото пристигаме късно вечер и няма да има време за търсене на резервни варианти. Не получих никакъв отговор. Намерих им на юнаците телефона и им писах съобщения. Те ми препратиха някакви отговори на моите мейли, които по неизвестни причини не са стигнали до мен. В един от тях се споменаваше, че искат превод на депозит за щети, след получаването на който дават кода за самочекиране. Никъде не видях това да е посочено, както и къде да се направи.

Преди малко ми пращат съобщение да съм бил подал заявка за анулиране на резервацията, щото някой друг вече бил платил депозита за щети за датите и искат да му дадат на него апартамента.

Аз по принцип не мислех да го плащам, щото комуникацията ми се стори съмнителна, даже преди малко щях да анулирам резервацията. Вероятно поради силното търсене са решили да вдигнат цената. Обаче с последното си съобщение ме ядосаха.

Ако не си предплащал и ако си оставил кредитна/дебитна карта като гаранция - като за начало смени картата с празна такава за да не могат да ти дърпат пари по принцип. След което просто въобще не отменяй резервацията и ги остави те да се оправят. Когато мястото за настаняване отмени от своя страна и по своя инициатива, то дължат компенсация на booking.com. Неслучайно те молят ти да отмениш, тъй като така ги освобождаваш от отговорност. В твоя случай това ще ги заболи най-много. И да, ситуацията е доста дразнеща.

  • Харесвам 7
Връзка към мнение

Какво се случва ако все пак не канселират резервацията и  не могат да изтеглят парите от празна карта ? Как процедират  booking в подобни ситуации ? 

Връзка към мнение
преди 1 минута , stanimir каза:

Какво се случва ако все пак не канселират резервацията и  не могат да изтеглят парите от празна карта ? Как процедират  booking в подобни ситуации ? 

Вероятно резервацията се анулира, ако не получат плащане в указания срок.

Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 14 минути , stanimir каза:

Какво се случва ако все пак не канселират резервацията и  не могат да изтеглят парите от празна карта ? Как процедират  booking в подобни ситуации ? 

Изпращат 1-2 подсещащи имейла за смяна на картата и ако това не се случи (обикновено до макс 48 часа) отменят резервацията. Тогава мястото за настаняване минава метър с плащането към booking.com, но при всички случаи това ще им причини стрес и забавяне с потвърждението към другите клиенти. А доколкото разбирам целта на @Zaro е именно да ги изнерви, което и заслужават, разбира се.

 

А за клиентът последствията на практика са нулеви. Лично проверено - многократно. Даже не помня откога не съм давал работеща карта за гаранция в booking.com. Откакто преди няколко години видях всичките данни на кредитната си карта на свободно хвърчащо разпечатано листче на рецепцията на един хотел, оттогава никога не давам истинска карта или просто предплащам по време на резервация.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение
преди 29 минути , Георги Матеев каза:

Ако не си предплащал и ако си оставил кредитна/дебитна карта като гаранция - като за начало смени картата с празна такава за да не могат да ти дърпат пари по принцип.

Резервацията я направих с карта на Револют, която изтича на 31 май, а и по принцип такава ми е практиката - с празни карти.

 

Няма ли нещо по-гадно? Много малко ми се вижда това. 😂 Да взема да им насвяткам още няколко резервации с празни карти за целия летен сезон?

  • Смея се 9
Връзка към мнение

А дали Zaro не може да бъде компенсиран с настаняване от подобен тип без да доплаща, ако сподели на букинг за некоректното отношение и настоява, че е избрал платформата точно защото гарантират най-добри цени, а е бил подведен?

Между другото имах страшна разправия заради овърбукинг в Тирана, егати наглите типчета, но след като експидия се свързаха с тях рязко смениха плочата. Предполагам, че и Букинг си има своите механизми. Ясно, че няма да им ходи в апартамента, но поне да му осигурят настаняването.

Връзка към мнение
В момента, iMari каза:

А дали Zaro не може да бъде компенсиран с настаняване от подобен тип без да доплаща, ако сподели на букинг за некоректното отношение и настоява, че е избрал платформата точно защото гарантират най-добри цени, а е бил подведен?

Между другото имах страшна разправия заради овърбукинг в Тирана, егати наглите типчета, но след като експидия се свързаха с тях рязко смениха плочата. Предполагам, че и Букинг си има своите механизми. Ясно, че няма да им ходи в апартамента, но поне да му осигурят настаняването.

Аз имам друго настаняване и чаках потвърждение или не от тези, за да знам кое да анулирам. Но да, би било добре да подам сигнал до Букинг за този случай.

Expedia имат доста по-добър съпорт.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 2 часа, iMari каза:

А дали Zaro не може да бъде компенсиран с настаняване от подобен тип без да доплаща, ако сподели на букинг за некоректното отношение и настоява, че е избрал платформата точно защото гарантират най-добри цени, а е бил подведен?

Между другото имах страшна разправия заради овърбукинг в Тирана, егати наглите типчета, но след като експидия се свързаха с тях рязко смениха плочата. Предполагам, че и Букинг си има своите механизми. Ясно, че няма да им ходи в апартамента, но поне да му осигурят настаняването.

Наистина в случая не бих разчитал на съпорта на booking.com, особено ако не искам да остана без настаняване. Преди няколко седмици имах неприятна ситуация с хотел в Индия и booking.com буквално не си мръдна пръста за мен и ме отсвириха безцеремонно (а уж съм "топ гъзар" с Genius трето ниво). В почти аналогична ситуация с друг индийски хотел Expedia съпорта им звънна минути след като подадох сигнал и нещата много рязко се оправиха в моя полза. Разликата в нивото на помощ беше колосална. Това между другото е една от многото причини (наред със силно завишените цени) от години да избягвам booking.com и да ги ползвам в крайни случаи. Дори airbnb има доста по-добър съпорт.

  • Харесвам 7
Връзка към мнение

Явно аз съм уникален късметлия щом като няколко пъти именно чрез съпорта на booking.com съм получавал решение на възникнал казус, включително и различни бонуси. Пак по тази причина дори не поглеждам други резервационни системи, но всеки сам си преценя...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 4 часа, Duke каза:

Явно аз съм уникален късметлия щом като няколко пъти именно чрез съпорта на booking.com съм получавал решение на възникнал казус, включително и различни бонуси. Пак по тази причина дори не поглеждам други резервационни системи, но всеки сам си преценя...

абе има нещо такова, важно е кой се занимава

примерно децата като имат проблем с компютъра и ме викнат мен, проблема мистериозно изчезва

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 15 минути , neuromancer каза:

абе има нещо такова, важно е кой се занимава

примерно децата като имат проблем с компютъра и ме викнат мен, проблема мистериозно изчезва

Аз и друг път съм споделял, че единствено адекватен е съпорта на booking.com по телефон. По другите канали не са адекватни, поне според моите наблюдения от много години...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 18 часа, Duke каза:

Аз и друг път съм споделял, че единствено адекватен е съпорта на booking.com по телефон. По другите канали не са адекватни, поне според моите наблюдения от много години...

Чудесно! Следващият път като имам проблем в Индия моля те дай да звънна на booking.com от твоя телефон при 7 лв. в минута. Разговорът ще е максимум 30 минути, надявам се.

 

С Expedia всичко работи прекрасно и по чат, при това денонощно. Сигнализирах за проблема по чата (чаках под минута връзка с лайв агент) и 2 минути по-късно агентът вече звънеше на хотела и им скръцна със зъби от мое име.

 

Съжалявам, но "номер 1 резервационна система в света" да има адекватно работещ съпорт само по телефон е меко казано смешно.

  • Харесвам 9
Връзка към мнение
преди 1 минута , Георги Матеев каза:

Чудесно! Следващият път като имам проблем в Индия моля те дай да звънна на booking.com от твоя телефон при 7 лв. в минута. Разговорът ще е максимум 30 минути, надявам се.

 

С Expedia всичко работи прекрасно и по чат. Сигнализирах за проблема по чата (чаках под минута връзка с лайв агент) и 2 минути по-късно агентът вече звънеше на хотела и им скръцна със зъби от мое име.

 

Съжалявам, но "номер 1 резервационна система в света" да има адекватно работещ съпорт само по телефон е меко казано смешно.

Аз не споря с теб, просто споделям личен опит...

Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...
Георги Матеев

Досега мислех, че апп-ът винаги вади най-ниски цени, но съм се заблуждавал. Пример отпреди малко за идентично настаняване.

 

Апп цена - €89

Screenshot_20220616-110440_Bookingcom.jpg.7520b9eedf91d26deaee8e8037c0615a.jpg

 

Мобилен уебсайт цена - €76Screenshot_20220616-110452_Chrome.jpg.b99390088a2972040591a708d49758bd.jpg

 

Същевременно в десктоп версията цената беше €106.

 

Игнорирайте броя възрастни, това не влияеше на цената. Просто мобилната версия незнайно защо на последната стъпка с плащането добавяше 13 евро бонус дискаунт от тях. Още по-интересното е, че през мобилния сайт даде 1 ден повече безплатна анулация.

 

Явно трябва винаги да се проверява навсякъде.

  • Харесвам 21
Връзка към мнение
преди 20 минути , Георги Матеев каза:

Досега мислех, че апп-ът винаги вади най-ниски цени, но съм се заблуждавал.

Честно казано само веднъж ми се е случвало да резервирам на по-ниска цена през апп-ът. Периодично правя проверки и поне при мен разлика между цените в десктоп версията и тези в аппа-а няма. Но, при мен сигурно е заради многото резервации. Не бих се изненадал платформата да има вградена функция, такива лоялни клиенти като мен да не получават допълнителни стимули защото така или иначе ще направят резервация. По същата причина никога не съм получавал код за намаление...

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Досега мислех,

Отклонявам се от темата, а и не ми е работа да давам акъл точно на теб :), но понеже виждам, че търсиш за близки дати....

Snaptravel дава брутални отстъпки за настаняване в последният момент, седмица до десетина дни преди пътуването и то за висок клас хотели. Но основно за хотели, по-рядко излизат апартаменти. Само пример за произволен хотел Oum Palace Hotel & Spa 4* в Казабланка за същите дати. Това е цена в Букинг с Genius 3 и с невъзвращаема стойност. Няма разлика между десктоп и приложението.

image.png.e1755aaca0be4232cf2adfb5af32d8a0.png

 

Това е крайна цена през Snaptravel:

image.png.0b7e29b4bbc88b2af9b2ce4377468cf2.png

 

С право на безплатна отмяна

image.png.e41469ac0ecf7bfe1fe7907498f44825.png

  • Харесвам 16
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
преди 24 минути , iMari каза:

Отклонявам се от темата, а и не ми е работа да давам акъл точно на теб :), но понеже виждам, че търсиш за близки дати....

Snaptravel дава брутални отстъпки за настаняване в последният момент, седмица до десетина дни преди пътуването и то за висок клас хотели. Но основно за хотели, по-рядко излизат апартаменти. Само пример за произволен хотел Oum Palace Hotel & Spa 4* в Казабланка за същите дати. Това е цена в Букинг с Genius 3 и с невъзвращаема стойност. Няма разлика между десктоп и приложението.

image.png.e1755aaca0be4232cf2adfb5af32d8a0.png

 

Това е крайна цена през Snaptravel:

image.png.0b7e29b4bbc88b2af9b2ce4377468cf2.png

 

С право на безплатна отмяна

image.png.e41469ac0ecf7bfe1fe7907498f44825.png

Всичко легално ли е с този сайт ? Изпробвано ли е ? Защото наистина дава доста добри цени!

Връзка към мнение
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Досега мислех, че апп-ът винаги вади най-ниски цени, но съм се заблуждавал. Пример отпреди малко за идентично настаняване.

Аз понеже резервирам през линка на Уиз и ползвам винаги мобилната версия и там също в повечето случай ми дава по-ниска цена от навсякъде. То си пише някъде даже, че отсъпката се прилага само за мобилна версия.

Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 28 минути , iMari каза:

Отклонявам се от темата, а и не ми е работа да давам акъл точно на теб :), но понеже виждам, че търсиш за близки дати....

Snaptravel дава брутални отстъпки за настаняване в последният момент

image.png.e41469ac0ecf7bfe1fe7907498f44825.png

Многократно сме коментирали, че доста често booking.com е на практика най-скъпия възможен вариант, та тук изненади няма.

 

По-скоро в случая ме изненадаха различните цени между версиите и най-вече различните условия за отмяна. Все едно booking симулира някакъв вид конкуренция между отделните си канали за резервация.

 

@Julian999 Snaptravel работи безотказно, многократно проверено.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
преди 7 минути , Георги Матеев каза:

Многократно сме коментирали, че доста често booking.com е на практика най-скъпия възможен вариант, та тук изненади няма.

 

По-скоро в случая ме изненадаха различните цени между версиите и най-вече различните условия за отмяна. Все едно booking симулира някакъв вид конкуренция между отделните си канали за резервация.

 

@Julian999 Snaptravel работи безотказно, многократно проверено.

Супер много ти благодаря @Георги Матеев аз Booking почти не го използвам , защото в lastminute  Logitravel са в пъти по евтини 

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.