Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 3 часа, Бръмбар каза:

Помня, че имаше оплаквания за  самолетни билети купени през Букинг, но не помня за атракции/ активности как стои въпроса. Имам един ваучер, който мога само с активности да използвам, при това има и краен срок и се чудя дали да резервирам през тях една разходка с лодка по Босфора или да не си създавам излишни отрицателни емоции.  

И аз имах ваучер за активности с краен срок, използвах си го за разходка с лодка по Сена и нямаше никакъв проблем.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Дани Магелани
Публикувано:
На 1.05.2024 г. в 21:58, Дани Магелани каза:

Аз ще опиша по-късно подробно случая, но сега пиша от телефона.

Резервация с плащане за бутиковото трамвайче в Сан Франциско. Не купувайте за 39$ този тур! Отидете на място и ще вземете дневна карта за 13$.

Аз си скъсах нервите, докато си получа билета през три платформи. Бяха забравили да ми изпратят имейла с най-важните данни. Приятелка от Ню Йорк издири телефон на третата платформа, които си признали, че забравили да ми изпратят въпросният имейл. Получих, но късно. И услугата почти не беше използвана.

Като цяло провал и изгубени едни 39 $.


Обещаното ревю:

Минава се през 3 платформи. Букинг, Виатор и продавача на гида, който трябва да ти продаде и билета. Не продават само билети в Букинг. Трябва гарантирано да имаш постоянен качествен интернет, за да активираш и ползваш услугата. Информацията идва в деня преди тура, не мажеш да подготвиш нищо предварително.

Билетът се активира и ползва през приложение.

Инсталирах важното приложение, но от касите ми казаха, че не може да се активира билета през приложението, защото липсва важен имейл в пощата ми. Имах снимани всички имейли и съобщения по повод тази резервация.
Моя приятелка от Ню Йорк се зае с издирване на основната платформа, защото аз нямах интернет постоянно, само в хотела имах wf. Е-сим глобална, годишна не тръгна в САЩ.
След дълго издирване на координатите основния доставчик и, след телефонен разговор, се оказа че е зарабвил да ми изпрати  имейл с измислено от тях потребителско име и парола. Изпратиха го късно на приятелката. Тя влезе в приложението и го активира. Снима QR кода, за да го ползвам, така както го правя на летището със снимка на бордната карта. Но в трамвая нямаха четец за QR код. Поискаха да видят информацията от приложението. Нямаше wf в трамвая. Не успях да им покажа цялата информация. 
А гидът е асолютно неизползваем, защото трамваите са така претъпкани, в затворената част седалките гледат навътре, трябва да коленичиш на седалката, за да гледаш през прозореца. Така че е невъзможно нито да се вижда, нито да се чува нещо.
Продават нещо абсолютно неизползваемо! Не купувайте!!!

  • Харесвам 1
  • Шок 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Ама това си е нормален градски транспорт , макар сега да е атракция предимно за туристите. Защо се лъжете по такива неща не само в СФ , а и навсякъде другаде.Айде круизните корабчета в Ню Йорк поне предлагат някакви удобства спрямо нормалните ферита ,които вървят по същия маршрут за 4$ билетчето (вместо да кажем 40), ама градски трамвай ?

Поне така като го написа , дано го прочетат повече хора и да не се подлъгват.

Дани Магелани
Публикувано:
преди 21 минути , stanimir каза:

Ама това си е нормален градски транспорт , макар сега да е атракция предимно за туристите. Защо се лъжете по такива неща не само в СФ , а и навсякъде другаде.Айде круизните корабчета в Ню Йорк поне предлагат някакви удобства спрямо нормалните ферита ,които вървят по същия маршрут за 4$ билетчето (вместо да кажем 40), ама градски трамвай ?

Поне така като го написа , дано го прочетат повече хора и да не се подлъгват.

 Надявам се! До сега никой не е давал информация за трамвайчето. В Букинг изглеждаше да е добра услуга. Мислех, че ще си имаш място и аутогайд. Да, ама не.

Корабчето около Алкатраз си беше супер, но там ти дават нормален аутогайд. 

Писах на Букинг за кухата им услуга. Дано го  имат предвид.

  • Харесвам 1
Дани Магелани
Публикувано:

 

 

преди 1 час, stanislavpp каза:

За кое трамвайче става въпрос ? За ретрото от площад Джирардели ли ?

Да.

Публикувано:
Преди 1 час, Дани Магелани каза:

До сега никой не е давал информация за трамвайчето.

Ние го “направихме “ навръщане от Фиджи и Австралия преди 1,5год , писал съм как да се вземе билет в голямата тема ( за тези с Апъл Пей - Клипър , за останалите - Муни ) :

 

 

Дани Магелани
Публикувано:
преди 15 минути , stanislavpp каза:

Ние го “направихме “ навръщане от Фиджи и Австралия преди 1,5год , писал съм как да се вземе билет в голямата тема ( за тези с Апъл Пей - Клипър , за останалите - Муни ) :

 

 

При мен беше с Муни. Но не от каса, което ми беше грешката. 

Тези мошеници - създатели на гида за 39$ продават и билета.

преди 18 минути , stanislavpp каза:

Ние го “направихме “ навръщане от Фиджи и Австралия преди 1,5год , писал съм как да се вземе билет в голямата тема ( за тези с Апъл Пей - Клипър , за останалите - Муни ) :

 

 

Не съм видяла поста ти, сори!

Публикувано:

Да попитам някой има ли опит с безплатно такси, което букинг предлага. Имам резервация в Истанбул и букинг ми предлагат безплатно такси. Мога ли да им се доверя?

Публикувано:
преди 19 минути , DGTG каза:

Да попитам някой има ли опит с безплатно такси, което букинг предлага. Имам резервация в Истанбул и букинг ми предлагат безплатно такси. Мога ли да им се доверя?

Аз съм ползвала безплатно такси от Букинг в Ница. Нямаше проблем. 

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:

Искам да попитам някой ако е имал подобен случай.

Имам резервация през букинг за нощувки в Бари и хоста ми пише в WhatsApp - иска да му снимам и изпратя личните карти. Как процедирате - доверявате ли се?

Ако изпращате копия - в чата през букинг или в WhatsApp?

Публикувано:
преди 11 минути , DGTG каза:

Искам да попитам някой ако е имал подобен случай.

Имам резервация през букинг за нощувки в Бари и хоста ми пише в WhatsApp - иска да му снимам и изпратя личните карти. Как процедирате - доверявате ли се?

Ако изпращате копия - в чата през букинг или в WhatsApp?

Всички домакини искат тези неща в Италия. Пращам по WhatsApp.
 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Нещо съвсем нормално за Италия, почти всички хостове искат снимка на документ, ако не на всички, то поне на този, който е направил резервацията. Няма значение  къде ще я изпратиш. Даже Wapp вече ми звучи по-надежден вариант от Букинг, след всичките течове на данни от платформата.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:

Да, аз знам, че искат, защото винаги на място са ми снимали картата. Мен ме притесни това, че ми я искат предварително и то по WhatsApp.

Публикувано:
преди 20 минути , DGTG каза:

Да, аз знам, че искат, защото винаги на място са ми снимали картата. Мен ме притесни това, че ми я искат предварително и то по WhatsApp.

Ами може и да няма лично настаняване, а с ключ в кутийка. И напомнят по няколко пъти за личен документ, че да не забравим. Аз все забравям за него, и за данъка в брой.

Чекирала съм се на доста места предварително през някакви линкове и в различни системи. Дори са ме карали да си правя селфи с паспорт в ръка. :biggrin:
Но и на трите места, където бяхме последно в Пулия, искаха лк ден-два по whatsapp предварително. А на едното място даже излязоха толкова умни, че като видяха кой пътува, ни подготвиха легла в различни стаи без разправии. :smile3:

 

  • Благодаря 1
Публикувано:

Май и тук е така, защото са изпратили инструкции за сваляне на приложение, после коя стая с кой код е ...

Ако не се виждаме с хоста как ще направим плащането на градската такса - оставяме кеш в стаята ли?

Публикувано:
преди 13 минути , DGTG каза:

плащането на градската такса - оставяме кеш в стаята ли?

Поне при мен почти винаги е било така. Те ще ти напомнят няколко пъти. :smile3:

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 9 часа, DGTG каза:

Искам да попитам някой ако е имал подобен случай.

Имам резервация през букинг за нощувки в Бари и хоста ми пише в WhatsApp - иска да му снимам и изпратя личните карти. Как процедирате - доверявате ли се?

Ако изпращате копия - в чата през букинг или в WhatsApp?

И на мен вчера ми писаха от мястото за настаняване, че ще са необходими данни от документи, като казват, че е заради техните нови антитерористични закони. Но не са ми искали копие,. Пишат, че на място ще вземат данните.

  • Благодаря 1
Публикувано:

От 20 мин. си приказвам със съпорта на booking.com. Знаете ли каква е цената на разговорите с телефони с 00800?

Публикувано:

От няколко месеца имам проблем с паролата в Букинг. При ползване на десктоп версия и отваряне на страницата с резервации ми иска да въведа моята парола, която не приема. Как да е, смених я преди време и всичко ок. 

Но тия дни си смених телефона и при влизане в приложението не ми прие старата парола отново. Пробвах се да сменям (всички изисквания за символи спазени) и накрая ми дава технически проблем..???
И сега единственият начин да влизам в страницата с резервации е да ми пращат линк за потвърждаване самоличността на пощата, което не ми се нрави, че и пощата ми е доста стара в български домейн и въобще не я ползвам почти. 

Идеи?

Публикувано:
преди 46 минути , Argentique каза:

От няколко месеца имам проблем с паролата в Букинг. При ползване на десктоп версия и отваряне на страницата с резервации ми иска да въведа моята парола, която не приема. Как да е, смених я преди време и всичко ок. 

Но тия дни си смених телефона и при влизане в приложението не ми прие старата парола отново. Пробвах се да сменям (всички изисквания за символи спазени) и накрая ми дава технически проблем..???
И сега единственият начин да влизам в страницата с резервации е да ми пращат линк за потвърждаване самоличността на пощата, което не ми се нрави, че и пощата ми е доста стара в български домейн и въобще не я ползвам почти. 

Идеи?

Влез в профила си и смени пощата. Не забравяй да я смениш и там, където ще изпращат потвърждения за резервации, реклами и т.н. 

 

Настройки на профила - - - лични данни----имейл адрес. 

 

Настройки на профила - - имейл известия. 

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 4 часа, Argentique каза:

От няколко месеца имам проблем с паролата в Букинг. При ползване на десктоп версия и отваряне на страницата с резервации ми иска да въведа моята парола, която не приема. Как да е, смених я преди време и всичко ок. 

Но тия дни си смених телефона и при влизане в приложението не ми прие старата парола отново. Пробвах се да сменям (всички изисквания за символи спазени) и накрая ми дава технически проблем..???
И сега единственият начин да влизам в страницата с резервации е да ми пращат линк за потвърждаване самоличността на пощата, което не ми се нрави, че и пощата ми е доста стара в български домейн и въобще не я ползвам почти. 

Идеи?

А при мен - мога да вляза в профила си само след като напиша и допълнителния код, който ми изпращат с смс на телефона. Това е с цел допълнителна защита. Пък дали сме защитени - Бог знае.

  • Замислям се 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.