Прескочи до съдържание

Дискусии за booking.com Genius


Христиан

Препоръчани мнения

Capture.PNG.

 

 

:rolleyes:

 

 

Ама май важи само една седмица. -_-

Да, но можеш да се възползваш. И аз имам същия статус- употребих го.

Редактирано от Цвете
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Какви отстъпки дава Genius? И 5-те резервации в определен срок ли трябва да са направени?

Това означава ли, че е по-добре "двупосочен" полет да купуваме с 2 отделни резервации?

Редактирано от noshtna_ptica
Връзка към мнение

Какви отстъпки дава Genius? И 5-те резервации в определен срок ли трябва да са направени?

Това означава ли, че е по-добре "двупосочен" полет да купуваме с 2 отделни резервации?

Мисля, че става дума за booking.com

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Еми така пише. На всеки 5 успешни резервации, получаваш Genius за 1 седмица.

Аз нямам 5 резервации, но ровя за хотели и явно това е нова политика - да ти дадат този статус, за да те стимулират да резервираш. Една седмица подарък един вид.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Какви отстъпки дава Genius? И 5-те резервации в определен срок ли трябва да са направени?

Това означава ли, че е по-добре "двупосочен" полет да купуваме с 2 отделни резервации?

 

Не мисля, че трябва да са в определен срок.

 

Отстъпките от които може да се възползвате:

 

- 10% отстъпка от определени хотели

- късен check-out

- безплатно питие на пристигане

- безплатен трансфер до летище

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

и при мен и мъжа ми се случи това, почти едновременно, засекли са ни, че ровим, и получихме по една седмица Genius, само че се появи 1 ден след като си бяхме направили резервацията, теоритично бих могла да канселирам и да я направя отново с 10% отстъпка, но тъй като е с плащане на място в настаняването, излиза, че тези 10% са за сметка на собственика на апартамента, който резервирахме?

Връзка към мнение

 

- късен check-out

- безплатно питие на пристигане

- безплатен трансфер до летище

 

И трите опции са възможни, но не и задължителни. Зависи от политиката на самия хотел. Единствено константно е намалението от 10% за определени хотели. Останалото е според зависи...

и при мен и мъжа ми се случи това, почти едновременно, засекли са ни, че ровим, и получихме по една седмица Genius, само че се появи 1 ден след като си бяхме направили резервацията, теоритично бих могла да канселирам и да я направя отново с 10% отстъпка, но тъй като е с плащане на място в настаняването, излиза, че тези 10% са за сметка на собственика на апартамента, който резервирахме?

 

Не са за сметка на собственика, а за сметка на резервационната система...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

И трите опции са възможни, но не и задължителни. Зависи от политиката на самия хотел. Единствено константно е намалението от 10% за определени хотели. Останалото е според зависи...

 

Не са за сметка на собственика, а за сметка на резервационната система...

 

Така е, да. На повечето има само безплатно питие на посрещане.

Тук там се появяват такива с -10% за които си мисля, че са си по принцип намалени, но трябва да го проверя, за да съм сигурен.

Връзка към мнение

Не са за сметка на собственика, а за сметка на резервационната система...

не мога да осмисля как се получава да е за сметка на Букинг конкретно в този случай - ако преди Genius статуса ми съм длъжна да платя на собственика кеш 150 евро, а след пререзервиране с отстъпка - 135 евро пак там на място, ми изглежда сякаш разликата е именно за сметка на собственика?

Връзка към мнение

не мога да осмисля как се получава да е за сметка на Букинг конкретно в този случай - ако преди Genius статуса ми съм длъжна да платя на собственика кеш 150 евро, а след пререзервиране с отстъпка - 135 евро пак там на място, ми изглежда сякаш разликата е именно за сметка на собственика?

 

Booking взимат комисионна от всяка резервация, може би в този случай просто комисионната им е по-малка. А най-вероятно става въпрос и за договорка със собственика на хотела, тъй като genius-ите очевидно са по-редовно пътуващи и може би има полза и за него такива хора да го посетят, да препоръчат на познати и т.н...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Еми така пише. На всеки 5 успешни резервации, получаваш Genius за 1 седмица.

 

Защо да е само една седмица? Аз от 1-2 години вече не съм спирал да бъда Genius User. Мисля, че веднъж направиш ли 5 резервации ставаш Genius и това е.

 

Резервирахте 5 престоя с нас и получавате 10% намаление от цената на избрани стаи и ексклузивни предимства.

 

Често съм ползвал 10% отстъпка от цената, веднъж съм се възползвал от безплатна напитка при настаняване. На почти всички резервации пише, че имам право на late check out, но никога не съм го използвал.

Редактирано от П.Кръстев
  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Аз от 1-2 години вече не съм спирал да бъда Genius User. Мисля, че веднъж направиш ли 5 резервации ставаш Genius и това е.

Често съм ползвал 10% отстъпка от цената, веднъж съм се възползвал от безплатна напитка при настаняване. На почти всички резервации пише, че имам право на late check out, но никога не съм го използвал.

И аз съм така, но освен по-цветен контролен панел и обяснения, че съм голяма работа, друго предимство на практика на съм установил.

Сега се сещам май някъде мярках, че на Genius в Букинг се отговаря по-бързо в случай на проблем или нещо в този род, както и за late check out.

Редактирано от Georgi_G
  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Genius съм от 2 години. На повечето хотели имам 10% отстъпка, като мина през Wizz се добавят още 5% като кредит. Възползвала съм се от късно напускане и доколкото си спомням май имаше по-ранно настаняване.

Питиетата винаги съм си мислела, че са от гостоприемните домакини.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

И аз съм така, но освен по-цветен контролен панел и обяснения, че съм голяма работа, друго предимство на практика на съм установил.

Сега се сещам май някъде мярках, че на Genius в Букинг се отговаря по-бързо в случай на проблем или нещо в този род, както и за late check out.

И аз така от 3 години вече. Вече си мисля няма ли нещо като по-горно ниво  :P

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Еми не знам какво стана, обаче аз вече не съм Genius. Явно е минала 1 седмица. Интересното е, че не получих имейл от кога е активирано, за да знам точно до кога е. В допълнителната информация на мен си ми беше упоменато, че е само за седмица.

Връзка към мнение

Booking взимат комисионна от всяка резервация, може би в този случай просто комисионната им е по-малка. А най-вероятно става въпрос и за договорка със собственика на хотела, тъй като genius-ите очевидно са по-редовно пътуващи и може би има полза и за него такива хора да го посетят, да препоръчат на познати и т.н...

Аз си давам апартамента във Варна през Booking и знам че не взимат по-малка комисионна. В административния панел има опция за Genius клиенти и всеки собственик сам решава дали да дава 10%. Аз ги давам, защото така мисля че превличам повече клиенти.

  • Харесвам 12
Връзка към мнение

Вярно давали и 10% допълнително на някои хотели за Genius и цената е различна от нормалната за потребители без регистрация. Сега го засякох и си е така.

Иначе, това с допълнителната отстъпка ми излиза, но съм го считал за някакъв вид спам насочен към всички.

Просто като резервирам винаги гледам продукта с крайната цена и на отстъпки, зарибявки и т.н. спам не обръщам никакво  внимание.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

На мен ми предложиха също преди месец-аз тогава търсех хотел за Неапол и ровех всеки ден. Веднага го засякох, точно една седмица стоя и после изчезна. Не помня пратиха ли нарочен имейл, аз просто влизах много често в сайта и го видях веднага. Сега вече имам над 5 резервации, но не съм такъв потребител - писах им да ги питам защо, никой не ми отговори и така си останах :(

Връзка към мнение
Мирослав Василев

Аз също съм Genius от близо половин година и така си стои. Намаления има основно на скъпите хотели, но при по-малките може да се възползваш от по-ранно настаняване и по-късно напускане.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ранното настаняване, както и късното напускане се заявява от самата резервация - има съответните полета в панела на резервацията. След заявка получаваш мейл, че booking са изпратили заявката до мястото за настаняване, но тя не е валидна докато не бъде потвърдена от хотелиера. Понякога потвърждават, понякога не. Относно питиетата, всичко е въпрос на условия в хотела. Ако има бар до рецепцията, няма проблем да те почерпят, но ако няма откъде да и налеят? Отстъпката от 10% е ясно обозначена и обикновено местата за настаняване с отстъпка излизат първи при търсене...

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Вярно давали и 10% допълнително на някои хотели за Genius и цената е различна от нормалната за потребители без регистрация. Сега го засякох и си е така.

Иначе, това с допълнителната отстъпка ми излиза, но съм го считал за някакъв вид спам насочен към всички.

Просто като резервирам винаги гледам продукта с крайната цена и на отстъпки, зарибявки и т.н. спам не обръщам никакво  внимание.

 

Аз съм го виждал и преди, защото съм запазвал хотели за семейство и приятели през моя акаунти, точно заради по-ниската цена. Това, което не знаех е, че всъщност 10% не са от тяхната комисионна, а се одържат от хоста.

Връзка към мнение

На мен ми предложиха също преди месец-аз тогава търсех хотел за Неапол и ровех всеки ден. Веднага го засякох, точно една седмица стоя и после изчезна. Не помня пратиха ли нарочен имейл, аз просто влизах много често в сайта и го видях веднага. Сега вече имам над 5 резервации, но не съм такъв потребител - писах им да ги питам защо, никой не ми отговори и така си останах :(

5 те нощувки трябва да са изпълнени, т.е. да минат, не само резервации.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.