Прескочи до съдържание

Booking.com - безплатни входове по атракции


Препоръчани мнения

преди 2 часа, bobole4e каза:

Това пък е съвсем ново сега. При резервация за двама как да го разбирам- на 4 билета ли имам право, т.е. две атракции? И дори да са по-малко от 100евро  не мога да използвам кода повече?

Ами аз го разбирам че при резервация за двама човек има право на билети за четири души за една атракция и ако му останат пари до 100 евро, тогава може и за друга. Извинявайте, сега видях че Вяра вече Ви е отговорила.

Редактирано от Катя мравката
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Аз лично не бих плащал от джоба си входове и да се надявам, че буукинг ще ми ги върне след това. Не и след поредицата осирания от тяхна страна. В смисъл плащате си и ги прежалвате, за да може ако върнат нещо да си отворите една бира от кеф :D

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

 

 

Току-що пристигна писмо от Букинг... от друга бг служителка...:

 

Здравейте Г-жо Irina Boneva,

Благодарим Ви, че избрахте Booking.com.

Информираме Ви, че все още работим по въпроса с Вашето оплакване. Извиняваме се за причиненото неудобство. Благодарим Ви за Вашето търпение и Ви уверяваме, че правим всичко възможно да намерим разрешение на ситуацията възможно най-скоро.

Моля да ни извините за причиненото неудобство!

Благодарим Ви за разбирането!

С уважение,,

--
Valeria Borisova
Booking.com Customer Service Team

Връзка към коментар
преди 26 минути , bonboneva каза:

 

 

Току-що пристигна писмо от Букинг... от друга бг служителка...:

 

Здравейте Г-жо Irina Boneva,

Благодарим Ви, че избрахте Booking.com.

Информираме Ви, че все още работим по въпроса с Вашето оплакване. Извиняваме се за причиненото неудобство. Благодарим Ви за Вашето търпение и Ви уверяваме, че правим всичко възможно да намерим разрешение на ситуацията възможно най-скоро.

Моля да ни извините за причиненото неудобство!

Благодарим Ви за разбирането!

С уважение,,

--
Valeria Borisova
Booking.com Customer Service Team

Ти жалба си не я ли прати на английски също?

Връзка към коментар
преди 33 минути , MARTiNSHO каза:

Аз пратих на английски към booking и към ecc и чакам отговор, все още нямам от никой.

Ако е минала повече от седмица и не си получил никаква вест, можеш да им пратиш reminder. И при мен се бяха загубили. Май не си дават много зор да отговарят. 

Връзка към коментар

Такааа... имам отговор от Букинг... Ето го:

 

Dear Irina Boneva, 

 

Thank you for your email. We’re writing to you about your attraction pass for reservation 1822.329.483

 

First of all, we would like to apologize for the use of English instead of your preferred language.

Please accept our apologies for any confusion or disappointment this situation caused. We appreciate your feedback as it helps us improve our services.

Our vision is to empower people to discover and experience the world. As you might have noticed, this is a brand new service from Booking.com and it is still in the testing phase.

 

You have been informed by one of our attraction partner that this free pass was worth 1000 EUR. Please note that we are not reliable for this information as it comes from a third party.

We apologize for any confusion and misunderstanding. As previously informed by our colleagues from Booking.com customer service, the restriction for usage of the free pass is set at 100 EUR in total. You can use it in any of the attractions mentioned in the attraction offers list. You receive an email once you’ve passed this limit. We understand that you have booked your flight tickets and  make some expenses already because of this offer. This is the reason why we would you like to come to a fair solution with you.

 

Below what we offer you : 

First we would like to offer you to use the code provided. If your first attraction costs more than 100 euros, you don't have to pay the difference we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned.

Due to the circumstances on top of the code provided, we would like to offer you a compensation of 200 euros (= 100 euros per person) upon reception of receipts/ proof of payments of attraction visited.  

This compensation offer is valid only for the dates mentioned on your attraction pass invitation. Please note that we can't guarantee this compensation if the reservation is cancelled and if we don't see any attempt of scanning the code provided first.

 

 

We invite you to consider this offer and contact us at your earliest convenience.

 

Thank you in advance for your understanding in reaching an agreeable solution.

 

Best Regards,

Booking.com Experience Team

 

 

Само че аз имам резервация за 9 човека, не за двама.

Написах им го току-що. Справедливо е всеки да получи обезщетение... Отговориха ми веднага, че ще изпратят последното ми писмо за разглеждане...

Очаквам продължението...

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 26 минути , bonboneva каза:

Само че аз имам резервация за 9 човека, не за двама.

Написах им го току-що. Справедливо е всеки да получи обезщетение... Отговориха ми веднага, че ще изпратят последното ми писмо за разглеждане...

Очаквам продължението...

Интересен казус. Упоменато ли е в резервацията, че е за 9 човека?

Връзка към коментар
В момента, Kamen каза:

Интересен казус. Упоменато ли е в резервацията, че е за 9 човека?

Резервациите са три за девет човека общо, имам три кода... всичко съм го описала в жалбата си. Те го виждат в системата си... това няма как да се оспори...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 54 минути , MARTiNSHO каза:

Аз само да попитам към customer service майл-а ли прати complain-а?

Изпращах го на няколко имейла... на този официално на английски: experienceshelp@booking.com

След това ми се обадиха по телефона - служителка, говоряща български език.

 

Връзка към коментар

Значи... booking ми писаха мейл, в който да ми кажат, че ще мога да ползвам на старите условия следните атракции и ми пратиха PDF-а, който ми изпрати Алекс (предполагам, че и тя е подавала към тях сигнал и от там го имат). Проблемът е, че аз искам да се възползвам от стари атракции, които обаче вече няма информация за тях. Те ми казаха, че ще мога, но реално като нямам бутончето, на които пише от къде да book-на и т.н. как ще се случат нещата?

Връзка към коментар
преди 5 минути , MARTiNSHO каза:

Значи... booking ми писаха мейл, в който да ми кажат, че ще мога да ползвам на старите условия следните атракции и ми пратиха PDF-а, който ми изпрати Алекс (предполагам, че и тя е подавала към тях сигнал и от там го имат). Проблемът е, че аз искам да се възползвам от стари атракции, които обаче вече няма информация за тях. Те ми казаха, че ще мога, но реално като нямам бутончето, на които пише от къде да book-на и т.н. как ще се случат нещата?

На 8/26/2017 в 9:27, chandni каза:

Например така... :) Обърни внимание също така и на другото изречение... 

 

т.е. първо трябва да сканиирате кода, да ви откажат поради изчерпване на лимита, след което да си платите и едва тогава ще ви компенсират.

Това са атракциите, които се предлагат от Booking. Ако ги няма в този списък, значи нямат договорни отношения вече и без значение какво са ти написали от Booking, самите доставчици на услугата не биха уважили такъв код, тъй като няма как да си получат парите после.

 

Връзка към коментар
преди 4 минути , MARTiNSHO каза:

Значи... booking ми писаха мейл, в който да ми кажат, че ще мога да ползвам на старите условия следните атракции и ми пратиха PDF-а, който ми изпрати Алекс (предполагам, че и тя е подавала към тях сигнал и от там го имат). Проблемът е, че аз искам да се възползвам от стари атракции, които обаче вече няма информация за тях. Те ми казаха, че ще мога, но реално като нямам бутончето, на които пише от къде да book-на и т.н. как ще се случат нещата?

Резервациите не се правят от бутончето. Свързвахме се с агенциите, които предлагат атракциите /тези, които работят с Букинг/, и там правим резервациите. На място проверяват само кода...

Връзка към коментар
преди 34 минути , bonboneva каза:

Резервациите не се правят от бутончето. Свързвахме се с агенциите, които предлагат атракциите /тези, които работят с Букинг/, и там правим резервациите. На място проверяват само кода...

Аз как да намеря всички агенции, които работят с букинг и от които мога да си избирам?

преди 42 минути , MARTiNSHO каза:

Значи... booking ми писаха мейл, в който да ми кажат, че ще мога да ползвам на старите условия следните атракции и ми пратиха PDF-а, който ми изпрати Алекс (предполагам, че и тя е подавала към тях сигнал и от там го имат). Проблемът е, че аз искам да се възползвам от стари атракции, които обаче вече няма информация за тях. Те ми казаха, че ще мога, но реално като нямам бутончето, на които пише от къде да book-на и т.н. как ще се случат нещата?

Ама моя пдф ли ти изпратиха :O

Връзка към коментар
преди 1 минута , Алекс каза:

Аз как да намеря всички агенции, които работят с букинг и от които мога да си избирам?

Аз лично пишех в интернет част от заглавието на атракциите и когато цената съвпадне в страницата на агенцията им пишех, че съм Букинг клиент. Те си пишат дали имат договор с Букинг.  На 99 % знаеха за кода и приемаха резервацията с условие, че на място кодът трябва да е активен... 

преди 4 минути , Алекс каза:

Аз как да намеря всички агенции, които работят с букинг и от които мога да си избирам?

Мисля да проверя коя резервация ще оставя и коя все още е актуална след окончателен отговор на жалбата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , MARTiNSHO каза:

Алекс, да пратиха ми точно този PDF, който ти ми прати. :) Иначе давам пример за трипчето до Понза от Рим. Долу-горе нищо не намирам, а booking си мълчат.

Понза trip - има връзка Ask a quesation. Пробвай да им пишеш и да ги питаш дали ще ти уважат кода.

Връзка към коментар
преди 14 минути , MARTiNSHO каза:

Супер, писах им, знаеш ли как да открия и другите изчезнали атракции от Рим?

Виж предишното ми мнение, явно си го пропуснал :) 

Връзка към коментар

Имам ново писмо. Явно вече са си направили труда да проверят колко резервации имам...

 

Dear Irina Boneva,  

We’re contacting you again regarding your attraction pass for reservation 1822.329.483, 1281046731  and 1562688568. We’re still currently working to arrange a resolution for your attraction offer.
Unfortunately, we haven't reached a conclusion yet. We understand that you’re keen to know more, and we’d like to assure you that we’re doing our best to find a satisfactory solution. We will keep you informed of any new developments and expect to come back to you with a solution within a couple of working days.
Once again, please accept our apologies for any inconvenience this situation may have caused.
Thank you again for your patience and we hope to have an answer for you soon.
Please feel free to contact us with any additional questions.
Best Regards,
Booking.com Experiences Team

Връзка към коментар

Това е окончателният отговор на Букинг:

 

 

 

Dear Irina Boneva, 
 
We’re writing to you about your attraction pass for reservation 1822.329.483,1281046731 and 1562688568.
 
First of all, thank you for your response and we’re sorry to hear that your experience with our product has not been at all satisfactory.  After revising your case and taking into consideration that you have three reservations with a free offer we are willing to offer the following compensation:
 
For each of the free passes, you are able to use this unlimited on your first scan so you are able to visit the most expensive attraction without incurring any charges yourself. In short, if your first attraction costs more than 100 euros, you don't have to pay the difference we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned. However, after this transaction, the free attraction pass will no longer be valid as it reached the limit.
 
In addition to this offer and if you happen to spend more than 100 euros in terms of attractions and need to pay directly at the venue, we would like to offer a compensation and cover up to 600 EUR total for the three reservations, upon receiving proof of payment/receipts of attraction visited. This compensation offer is valid for the dates mentioned on your attraction pass invitation.
 
Please note that we can't guarantee this compensation if the reservation is canceled and if we don't see any attempt of scanning the code provided first.
 
Once again, we’re truly sorry for the confusion. We hope you make the best out of this offer during your stay. We strongly advise you to check carefully the details of the attraction you are interested in to see if you need to pick up tickets at a different location or book in advance.
 
Please consider this offer, and contact us at your earliest convenience.
 
Thank you for your cooperation.
 
Best Regards,
Booking.com Experience Team

  • Харесвам 2
  • Браво 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.