Цвете Публикувано: 28 март, 2017 Публикувано: 28 март, 2017 (редактирано) Capture.PNG. Ама май важи само една седмица. Да, но можеш да се възползваш. И аз имам същия статус- употребих го. Редактирано 28 март, 2017 от Цвете 1
Мирослав Василев Публикувано: 28 март, 2017 Публикувано: 28 март, 2017 Ама май важи само една седмица. Защо да важи за една седмица?
Христиан Публикувано: 29 март, 2017 Автор Публикувано: 29 март, 2017 Защо да важи за една седмица? Еми така пише. На всеки 5 успешни резервации, получаваш Genius за 1 седмица.
noshtna_ptica Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 (редактирано) Какви отстъпки дава Genius? И 5-те резервации в определен срок ли трябва да са направени? Това означава ли, че е по-добре "двупосочен" полет да купуваме с 2 отделни резервации? Редактирано 29 март, 2017 от noshtna_ptica
desislavna Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 Какви отстъпки дава Genius? И 5-те резервации в определен срок ли трябва да са направени? Това означава ли, че е по-добре "двупосочен" полет да купуваме с 2 отделни резервации? Мисля, че става дума за booking.com 1
Цвете Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 Еми така пише. На всеки 5 успешни резервации, получаваш Genius за 1 седмица. Аз нямам 5 резервации, но ровя за хотели и явно това е нова политика - да ти дадат този статус, за да те стимулират да резервираш. Една седмица подарък един вид. 1
Христиан Публикувано: 29 март, 2017 Автор Публикувано: 29 март, 2017 Какви отстъпки дава Genius? И 5-те резервации в определен срок ли трябва да са направени? Това означава ли, че е по-добре "двупосочен" полет да купуваме с 2 отделни резервации? Не мисля, че трябва да са в определен срок. Отстъпките от които може да се възползвате: - 10% отстъпка от определени хотели - късен check-out - безплатно питие на пристигане - безплатен трансфер до летище 2
antea Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 и при мен и мъжа ми се случи това, почти едновременно, засекли са ни, че ровим, и получихме по една седмица Genius, само че се появи 1 ден след като си бяхме направили резервацията, теоритично бих могла да канселирам и да я направя отново с 10% отстъпка, но тъй като е с плащане на място в настаняването, излиза, че тези 10% са за сметка на собственика на апартамента, който резервирахме?
Duke Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 - късен check-out - безплатно питие на пристигане - безплатен трансфер до летище И трите опции са възможни, но не и задължителни. Зависи от политиката на самия хотел. Единствено константно е намалението от 10% за определени хотели. Останалото е според зависи... и при мен и мъжа ми се случи това, почти едновременно, засекли са ни, че ровим, и получихме по една седмица Genius, само че се появи 1 ден след като си бяхме направили резервацията, теоритично бих могла да канселирам и да я направя отново с 10% отстъпка, но тъй като е с плащане на място в настаняването, излиза, че тези 10% са за сметка на собственика на апартамента, който резервирахме? Не са за сметка на собственика, а за сметка на резервационната система... 1
Христиан Публикувано: 29 март, 2017 Автор Публикувано: 29 март, 2017 И трите опции са възможни, но не и задължителни. Зависи от политиката на самия хотел. Единствено константно е намалението от 10% за определени хотели. Останалото е според зависи... Не са за сметка на собственика, а за сметка на резервационната система... Така е, да. На повечето има само безплатно питие на посрещане. Тук там се появяват такива с -10% за които си мисля, че са си по принцип намалени, но трябва да го проверя, за да съм сигурен.
antea Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 Не са за сметка на собственика, а за сметка на резервационната система... не мога да осмисля как се получава да е за сметка на Букинг конкретно в този случай - ако преди Genius статуса ми съм длъжна да платя на собственика кеш 150 евро, а след пререзервиране с отстъпка - 135 евро пак там на място, ми изглежда сякаш разликата е именно за сметка на собственика?
Георги Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 не мога да осмисля как се получава да е за сметка на Букинг конкретно в този случай - ако преди Genius статуса ми съм длъжна да платя на собственика кеш 150 евро, а след пререзервиране с отстъпка - 135 евро пак там на място, ми изглежда сякаш разликата е именно за сметка на собственика? Booking взимат комисионна от всяка резервация, може би в този случай просто комисионната им е по-малка. А най-вероятно става въпрос и за договорка със собственика на хотела, тъй като genius-ите очевидно са по-редовно пътуващи и може би има полза и за него такива хора да го посетят, да препоръчат на познати и т.н... 2
П.Кръстев Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 (редактирано) Еми така пише. На всеки 5 успешни резервации, получаваш Genius за 1 седмица. Защо да е само една седмица? Аз от 1-2 години вече не съм спирал да бъда Genius User. Мисля, че веднъж направиш ли 5 резервации ставаш Genius и това е. Резервирахте 5 престоя с нас и получавате 10% намаление от цената на избрани стаи и ексклузивни предимства. Често съм ползвал 10% отстъпка от цената, веднъж съм се възползвал от безплатна напитка при настаняване. На почти всички резервации пише, че имам право на late check out, но никога не съм го използвал. Редактирано 29 март, 2017 от П.Кръстев 4
Georgi_G Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 (редактирано) Аз от 1-2 години вече не съм спирал да бъда Genius User. Мисля, че веднъж направиш ли 5 резервации ставаш Genius и това е. Често съм ползвал 10% отстъпка от цената, веднъж съм се възползвал от безплатна напитка при настаняване. На почти всички резервации пише, че имам право на late check out, но никога не съм го използвал. И аз съм така, но освен по-цветен контролен панел и обяснения, че съм голяма работа, друго предимство на практика на съм установил. Сега се сещам май някъде мярках, че на Genius в Букинг се отговаря по-бързо в случай на проблем или нещо в този род, както и за late check out. Редактирано 29 март, 2017 от Georgi_G 3
lesy Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 Genius съм от 2 години. На повечето хотели имам 10% отстъпка, като мина през Wizz се добавят още 5% като кредит. Възползвала съм се от късно напускане и доколкото си спомням май имаше по-ранно настаняване. Питиетата винаги съм си мислела, че са от гостоприемните домакини. 4
Росина Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 И аз съм така, но освен по-цветен контролен панел и обяснения, че съм голяма работа, друго предимство на практика на съм установил. Сега се сещам май някъде мярках, че на Genius в Букинг се отговаря по-бързо в случай на проблем или нещо в този род, както и за late check out. И аз така от 3 години вече. Вече си мисля няма ли нещо като по-горно ниво 2
Христиан Публикувано: 29 март, 2017 Автор Публикувано: 29 март, 2017 Еми не знам какво стана, обаче аз вече не съм Genius. Явно е минала 1 седмица. Интересното е, че не получих имейл от кога е активирано, за да знам точно до кога е. В допълнителната информация на мен си ми беше упоменато, че е само за седмица.
mitaka Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 Booking взимат комисионна от всяка резервация, може би в този случай просто комисионната им е по-малка. А най-вероятно става въпрос и за договорка със собственика на хотела, тъй като genius-ите очевидно са по-редовно пътуващи и може би има полза и за него такива хора да го посетят, да препоръчат на познати и т.н... Аз си давам апартамента във Варна през Booking и знам че не взимат по-малка комисионна. В административния панел има опция за Genius клиенти и всеки собственик сам решава дали да дава 10%. Аз ги давам, защото така мисля че превличам повече клиенти. 12
Georgi_G Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 Вярно давали и 10% допълнително на някои хотели за Genius и цената е различна от нормалната за потребители без регистрация. Сега го засякох и си е така. Иначе, това с допълнителната отстъпка ми излиза, но съм го считал за някакъв вид спам насочен към всички. Просто като резервирам винаги гледам продукта с крайната цена и на отстъпки, зарибявки и т.н. спам не обръщам никакво внимание. 1
bobole4e Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 На мен ми предложиха също преди месец-аз тогава търсех хотел за Неапол и ровех всеки ден. Веднага го засякох, точно една седмица стоя и после изчезна. Не помня пратиха ли нарочен имейл, аз просто влизах много често в сайта и го видях веднага. Сега вече имам над 5 резервации, но не съм такъв потребител - писах им да ги питам защо, никой не ми отговори и така си останах
Мирослав Василев Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 Аз също съм Genius от близо половин година и така си стои. Намаления има основно на скъпите хотели, но при по-малките може да се възползваш от по-ранно настаняване и по-късно напускане. 1
Duke Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 Ранното настаняване, както и късното напускане се заявява от самата резервация - има съответните полета в панела на резервацията. След заявка получаваш мейл, че booking са изпратили заявката до мястото за настаняване, но тя не е валидна докато не бъде потвърдена от хотелиера. Понякога потвърждават, понякога не. Относно питиетата, всичко е въпрос на условия в хотела. Ако има бар до рецепцията, няма проблем да те почерпят, но ако няма откъде да и налеят? Отстъпката от 10% е ясно обозначена и обикновено местата за настаняване с отстъпка излизат първи при търсене... 3
П.Кръстев Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 Вярно давали и 10% допълнително на някои хотели за Genius и цената е различна от нормалната за потребители без регистрация. Сега го засякох и си е така. Иначе, това с допълнителната отстъпка ми излиза, но съм го считал за някакъв вид спам насочен към всички. Просто като резервирам винаги гледам продукта с крайната цена и на отстъпки, зарибявки и т.н. спам не обръщам никакво внимание. Аз съм го виждал и преди, защото съм запазвал хотели за семейство и приятели през моя акаунти, точно заради по-ниската цена. Това, което не знаех е, че всъщност 10% не са от тяхната комисионна, а се одържат от хоста.
neuromancer Публикувано: 29 март, 2017 Публикувано: 29 март, 2017 На мен ми предложиха също преди месец-аз тогава търсех хотел за Неапол и ровех всеки ден. Веднага го засякох, точно една седмица стоя и после изчезна. Не помня пратиха ли нарочен имейл, аз просто влизах много често в сайта и го видях веднага. Сега вече имам над 5 резервации, но не съм такъв потребител - писах им да ги питам защо, никой не ми отговори и така си останах 5 те нощувки трябва да са изпълнени, т.е. да минат, не само резервации.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега