Прескочи до съдържание

О'Лиъри: Norwegian и Моnаrсh ще имат затруднения


Препоръчани мнения

Мда, май това е краят на нискотарифните презокеански полети (поне в близко бъдеще). Само платеният чекиран багаж остана за спомен.

Връзка към коментар

Всички , които летят през Атлантика са си  “нискотарифни”  с предлагането на бейсик икономи. А и бизнес трафика е много съмнително , че някога изобщо ще се възстанови в обема преди Ковид.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Идеята на О'Лиъри за презокеански полети е да предлага бизнес и дори first class, без които счита рентабилността за невъзможна,  а отзад седалки  за по 10 паунда по познатата ни лоу кост схема при кратките полети.  

Не знам чисто имиджово как би намерил клиенти за първа класа в полет на Ryan,  но със сигурност е по-голям визионер от мен.  

Връзка към коментар

Ако не се възстанови бизнес трафика за презокеанските полети, то тогава ни чака сериозно поскъпване на икономи тарифите. На практика бизнес трафика прави презокеанските превози рентабилни за авиокомпаниите, само с икономи сметките не излизат.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
На 16.01.2021 г. в 18:59, stanimir каза:

как би намерил клиенти за първа класа в полет на Ryan

Как? Ами нали има тонове от ваучери за изпълнение, може с подобна услуга да се пробва.

 

Иначе си прилича на идея в магазин “за левче” да си купиш диамантен пръстен.

На 16.01.2021 г. в 19:30, logist13 каза:

само с икономи сметките не излизат

Съгласен. Въпреки, че има компании като Westjet, които съществуват и без сериозен бизнес трафик.

Връзка към коментар

Разбира се , че ще поскъпнат икономи билетите . Досега оперативните разходи на полетите се покриваха само от продажбите на бизнес и първа класа. Повечето компании отвъд океана вече започват да ретрофитват самолетите си с по-малък на брой бизнес клас места. Zoom показа на корпоративният свят , че бизнеса може да се развива без непрекъснати командировки и конференции .

 

Идеята на първа класа всъщност е да си сам на цял ред , пълна автономност и уединение от останалите пътници. МОЛ вероятно визира старата първа класа, която отговаря на сегашната бизнес класа . Едва ли ще му е проблем да си осигури корпоративни клиенти , които в момента се придвижват с пълноценните а/к.

 

 

 

 

Връзка към коментар
На 16.01.2021 г. в 19:30, logist13 каза:

 На практика бизнес трафика прави презокеанските превози рентабилни за авиокомпаниите, само с икономи сметките не излизат.

Ако беше така, то щеше да има много авиокомпании, които да предлагат пълна бизнес конфигурация, ама малкото които се опитаха всички сгънаха. Само с икономи сметките не излизат, ама и само с бизнес+първа не излизат. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.