Фил Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 флотът им се състои от всичко на всичко от две Ембраерчета 3 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 И какво ще правя цяла седмица в Баку, що е веднъж седмично? Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 13 октомври, 2017 Автор Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 И Човекът “уведомил“ авикомпанията, че трябва да лети до София 5 Връзка към коментар
tch Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 преди 6 минути , slujitel каза: И какво ще правя цяла седмица в Баку, що е веднъж седмично? защото хората са реалисти какъв е потенциалния пътникопоток по тази линия Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 13 октомври, 2017 Автор Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 Менютата на борда са по 7,9 евро, но добре изглеждат https://www.butaairways.az/en/information/onboard-meals 2 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 13 октомври, 2017 Автор Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 Това е официалното съобщение на авиокомпанията October 13, 2017, Baku – An agreement on opening of direct flights between Baku and Sophia has been reached in negotiations of Presidents of Azerbaijan Ilham Aliyev and Bulgaria Rumen Radev. From January 16, 2018 the flights will be operated by low-cost Airline Buta Airways. The capital of Bulgaria will become the first city in the European Union where Azerbaijan’s low-cost airline Buta Airways will perform direct flights. The minimum fare on route Baku-Sophia, as well as in other routes of airline, will be 29 euros (one way). The flights will be operated once a week on Tuesdays. “Opening of new regular flight to Sofia is an important event in civil aviation of Azerbaijan. The flight on route Baku-Sofia will open the new popular destinations for rest for citizens of our country. The performance of flights by Buta Airways will make Europe and Baku even more accessible for tourists. The national low-cost airline will continue work to expand and optimize its route network ", - said Jahangir Askerov, the President of CJCS “Azerbaijan Airlines”. In the near future the ticket sales will start on the official website as soon as the technical works on implementation of new flights in the booking system are complete. Being a low-cost airline, the minimum fare Buta Airways will offer additional services such as carriage of baggage, hand luggage, hot meals onboard, check-in at the airport, and seat selection in the airplane on a paid basis. Note that from October 29 Buta Airways also starts flights on route Baku-Istanbul and Baku-St. Petersburg. You can follow all updates and news on the social networks pages of Buta Airways. https://www.butaairways.az/en/article/news-13102017 Връзка към коментар
Crazy Horse Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 преди 2 часа, slujitel каза: И какво ще правя цяла седмица в Баку, що е веднъж седмично? Ами реално няма какво да правиш една седмица в постсъветска диктатура, освен ако не се занимаваш с разследвания на корупционни схеми и нарушения на човешки права. Единственото, което може да се направи ако си стандартен турист е да се пробваш да комбинираш с Грузия. Разглеждаш Баку, от там отиваш в Тбилиси и после обратно Тбилиси-Баку-София. Само да не се окаже, че и до Тбилиси са полетите веднъж в седмицата. 5 1 1 Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 преди 2 часа, slujitel каза: И какво ще правя цяла седмица в Баку, що е веднъж седмично? Можеш да скочиш до Техеран, имат полет всеки ден (а в няколко дни и по два на ден) за 29 евро в посока. 13 1 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 преди 17 минути , Crazy Horse каза: Ами реално няма какво да правиш една седмица в постсъветска диктатура, освен ако не се занимаваш с разследвания на корупционни схеми и нарушения на човешки права. Единственото, което може да се направи ако си стандартен турист е да се пробваш да комбинираш с Грузия. Разглеждаш Баку, от там отиваш в Тбилиси и после обратно Тбилиси-Баку-София. Само да не се окаже, че и до Тбилиси са полетите веднъж в седмицата. Да, само, че и Грузия и Иран обиколих вече. преди 8 минути , Двуцветко каза: Можеш да скочиш до Техеран, имат полет всеки ден (а в няколко дни и по два на ден) за 29 евро в посока. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 преди 14 минути , slujitel каза: Да, само, че и Грузия и Иран обиколих вече. преди 22 минути , Двуцветко каза: Питер? 1 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 В момента, chandni каза: Питер? И там, а и с тази руска виза, иначе сигурно има евтини полети до някои интересни райони в Русия. Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 13 октомври, 2017 Автор Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 Не остава нищо друго освен да пишете на Човека писмо с молба да “уведоми“ авиокомпанията, че трябва още една ротация седмично 4 11 Връзка към коментар
master_of_germs Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 Ами, аз се заинтригувах. В Баку сякаш няма какво да ме привлече, но Кавказ си е Кавказ и на първо преглеждане спокойно бих могъл да си уплътня една седмица с планински преходи... Че даже и две, ако намеря толкова време. 4 Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 (редактирано) Моята прогноза е, че ако изобщо тръгне, тази линия ще просъществува максимум три месеца. Редактирано 13 октомври, 2017 от epetkov 3 Връзка към коментар
tch Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 преди 5 минути , epetkov каза: Моята прогноза е, че ако изобщо тръгне, тази линия ще просъществува максимум три месеца. Всичко зависи от цените на фосилните горива, но и аз и давам максимум година. 1 Връзка към коментар
cck Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 преди 3 часа, slujitel каза: И какво ще правя цяла седмица в Баку, що е веднъж седмично? преди 47 минути , master_of_germs каза: Ами, аз се заинтригувах. Ами има какво, макар че при стегната програма и 3-4 дни са достатъчни. Ето идеи: - скалните глифи на Гобустан (UNESCO, 1076) - калните вулкани (цък) - старият град в Баку (UNESCO, 958) - Янар Даг (Огнената планина, wiki) в околностите на града - поне няколко заслужаващи си музея в Баку - този за килимарство, има отделно за костюми, националния им музей и този на Алиев - модернистична част - например прекрасния крайбрежен булевард и Flame Towers - джамии преди 6 часа, montepinar каза: Само да вметна, че има визов режим, между двете държави. Аз съм давал преди по 60 евро за виза и се взимаше от посолството след интервю, сега може директно електронна виза за 20 евро. Електронната виза е чрез тамошни агенции (20тина) оторизирани за издаване на визи. Тънкият момент е, че те предпочитат да резервериат и хотел. Всъшност имаме тема: 7 3 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 13 октомври, 2017 Автор Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 преди 29 минути , epetkov каза: Моята прогноза е, че ако изобщо тръгне, тази линия ще просъществува максимум три месеца. Аз би заложил минимум 1-2 години. Все пак тази линия е лично решение на Човека и би било сериозна загуба на престиж, ако се окаже, че негово решение толкова бързо се е оказало грешно. Освен това седмично една ротация с Е190 не е голям разход за да се поддържа линията за престиж, а и самата авиокомпания е стартирала скоро и без проблем може още няколко години да работи на загуба. преди 31 минути , tch каза: Всичко зависи от цените на фосилните горива, но и аз и давам максимум година. Ниските цени на петрола по принцип стимулират подобни държави да развиват туризма и за да направят икономиката си по малко зависима от цената му. Не е случайно, че и Саудистка Арабия сега обмисля да строи мега курорт и да се отваря към чужденците. 2 Връзка към коментар
tch Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 преди 25 минути , Topfly каза: Ниските цени на петрола по принцип стимулират подобни държави да развиват туризма и за да направят икономиката си по малко зависима от цената му. Не е случайно, че и Саудистка Арабия сега обмисля да строи мега курорт и да се отваря към чужденците. Да де, ама вече са много назад в тази ниша в сравнение с СА, Дубай и т.н. И ако спаднат приходите в бюджета, какво би направил, би отрязал няколко губещи самолетни линии или би отрязал някоя от безплатните придобивки на народа? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 Ами използвайте докато има, че да не стане като Кутаиси 5 Връзка към коментар
montepinar Публикувано: 13 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 13 октомври, 2017 (редактирано) преди 2 часа, cck каза: Ами има какво, макар че при стегната програма и 3-4 дни са достатъчни. Ето идеи: - скалните глифи на Гобустан (UNESCO, 1076) - калните вулкани (цък) - старият град в Баку (UNESCO, 958) - Янар Даг (Огнената планина, wiki) в околностите на града - поне няколко заслужаващи си музея в Баку - този за килимарство, има отделно за костюми, националния им музей и този на Алиев - модернистична част - например прекрасния крайбрежен булевард и Flame Towers - джамии Електронната виза е чрез тамошни агенции (20тина) оторизирани за издаване на визи. Тънкият момент е, че те предпочитат да резервериат и хотел. Гобустан е супер, но точно 2 часа стигат, даже и половин ден е много. Ходил съм там, има какво да се види. По-скоро трябва да се видят градчета като Шеки, Габала, Губа и Ганджа. Пегасус имаха полети до Габала, но ги спряха. А на този образ, дето зададе въпроса "какво ще правя 1 седмица в Баку"... мога да кажа, че веднъж ако иде, няма да иска да се връща. Има много какво да се види, но ако толкова е зор да се връща по-рано, има си W!ZzAir от Баку до Будапеща за няма и 50 евро, също и AZAL от Баку до Истанбул с много по-евтини полети от Türk hava yolları Що се касае до визовия режим, ПРИ ВСИЧКИ ПОЛОЖЕНИЯ сега е много по-облекчен, по-евтини са визите, а има и директни полети. Само преди 3 години беше... 60 евро виза и опцията за полет... с Аерофлот или Турските авиолинии за 400-550 евро. Изискваше се покана и да се посочи на кой адрес ще се отседне. Сега това не е нужно. Нито се минава през интервю. Така че... сега възможностите са по-добри и е много по-евтино. Редактирано 13 октомври, 2017 от Георги без квалификации, моля 13 3 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 14 октомври, 2017 Автор Сподели Публикувано: 14 октомври, 2017 преди 8 часа, tch каза: Да де, ама вече са много назад в тази ниша в сравнение с СА, Дубай и т.н. И ако спаднат приходите в бюджета, какво би направил, би отрязал няколко губещи самолетни линии или би отрязал някоя от безплатните придобивки на народа? Азербайджан следва политиката на Русия да се адаптира към ситуацията с девалвация на местната валута и намаляване на реалния стандарт на населението. 2014-та година 1 долар сруваше 0,78 маната, а сега един долар струва 1,69 маната. Що се отнася до губещите самолетни линии при държавна авиокомпания сметката изглежда малко по различно. Пряко линията може да е губеща, но ако туристите оставят повече приходи в бюджета от колкото е загубата на линията, сметката на държавата може да се върже и при губеща линия. 3 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 14 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2017 (редактирано) преди 13 часа, montepinar каза: Гобустан е супер, но точно 2 часа стигат, даже и половин ден е много. Ходил съм там, има какво да се види. По-скоро трябва да се видят градчета като Шеки, Габала, Губа и Ганджа. Пегасус имаха полети до Габала, но ги спряха. А на този образ, дето зададе въпроса "какво ще правя 1 седмица в Баку"... мога да кажа, че веднъж ако иде, няма да иска да се връща. Има много какво да се види, но ако толкова е зор да се връща по-рано, има си W!ZzAir от Баку до Будапеща за няма и 50 евро, също и AZAL от Баку до Истанбул с много по-евтини полети от Türk hava yolları Що се касае до визовия режим, ПРИ ВСИЧКИ ПОЛОЖЕНИЯ сега е много по-облекчен, по-евтини са визите, а има и директни полети. Само преди 3 години беше... 60 евро виза и опцията за полет... с Аерофлот или Турските авиолинии за 400-550 евро. Изискваше се покана и да се посочи на кой адрес ще се отседне. Сега това не е нужно. Нито се минава през интервю. Така че... сега възможностите са по-добри и е много по-евтино. Този образ е чел и проучвал и знае прекрасно какво има за гледане в Азербайджан, както и за полетите на wizz. Мислех да го включа в обиколката на Иран, Грузия и Армения и не го направих точно заради визите. Ако не си запален планинар 3,4 дни стигат. Редактирано 14 октомври, 2017 от Георги Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 14 октомври, 2017 Автор Сподели Публикувано: 14 октомври, 2017 В E190 на Buta airways без да има бизнес класа има 106 седалки В самолетите Е190 на България ер при 8 седалки за бизнес клас има общо 108 седалки https://www.seatmaestro.com/airplanes-seat-maps/bulgaria-air-embraer-190/ 2 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 14 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2017 А защо номерацията им почва с 14-ти ред? За да няма 13-ти ли? Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 14 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 14 октомври, 2017 преди 23 часа, Crazy Horse каза: Ами реално няма какво да правиш една седмица в постсъветска диктатура, освен ако не се занимаваш с разследвания на корупционни схеми и нарушения на човешки права. Малко е крайно, по тази логика само Скандинавия става за посещение от целия свят .. 7 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега