Прескочи до съдържание

Теглене на пари от картата след връщане на кола под наем


Препоръчани мнения

Понеже обещах да ви държа в течение, ето развитието по сагата. При първото оспорване през банката получих доста PDF документи на английски, италиански и испански. Понеже банката не си беше направила труда да ми отговори защо нямам основание, трябваше да намеря начин да разбера какво пише. 

1. Оказа се, че Голд Кар са прави, а не аз, и напразно съм ги омаскарила. Обаче това ми стана ясно чак като успях да разбера какво пише в събраните триезични документи. За това и не съм пускала оплаквания до ЕПЦ или другаде.

2. Райфайзен се оказаха пълни мазили. След като получих бланкетния им отговор (и преди да разбера,че не съм права) пуснах жалба през онлайн системата с точно описание на оплакванията ми. Полученият отговор този път е дълъг и гласи, че всъщност чарджа бил за глоба :blink: , при положение, че си пише refuel на тегленето...... Пълен смях. За Голд Кар си връщам думите назад, но банката ще трябва да се сменя.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
На 14/02/2018 в 19:01, antea каза:

а ако банката на Rainy я защити докрай в тази ситуация - само адмирации :)

image.png.5b1a941fd6481e49682ccc033ba9f473.png

 

Имаше още едно размотаване на въпросните £42 - не го хванаха транзакциите на един екран :) Спазиха си обещанието Barclays. Почти без болка ще си платя хотела във Венеция :) Но и Catania Car Rental да си бяха направили труда да ми пратят един мейл - и щях да си платя, ако съм длъжна... Но те не го направиха. И аз съм в правото си да оспорвам... 

П.П. Затова ползвам кредитни карти при международни разплащания, а не дебитни - визирам Booking. Просто са по-добре защитени (макар да са емитирани от една банкова институция).

Връзка към коментар
преди 2 часа, jul каза:

Мда, стигаме до това коя е банката издател. Щото аз не се оказах права, но поне пробвах банката и тя беше неадекватна до край. 

Райфайзен са много зле в тва отношение. 

 

На 14.02 ползвам рентакар. Блокират ми 300 лв. Като връщам колата от фирмата веднага канселират авторизацията и ми дават бележка с код, който да продиктувам на Райфайзен. От кол центъра отказват да отблокират и казват, че сама ще падне след 10 дни. Минават 10 дни, наличността ми не е скочила с 300 лв, а правя постоянно трансакции. Звъня - ами господине паднала е на 24.02. Казвам - може, но не ми е върната сумата. И тя казва - виждам много трансакции имате. Викам следя си ги, но не ми е скокнала с 300 лв сметката. И тя вика "ами аз не мога да ги сметна на ръка...". Накрая ме задържа нс телефона 12 мин и ми каза, че блокировката паднала на 24, но сумата още не е налична и щяла да стане до края на деня. Как така няма блокировка, а актуалната ми сума е все още -300 лв. няма обяснение.

  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 21 часа, Loverboy каза:

Райфайзен са много зле в тва отношение. 

 

На 14.02 ползвам рентакар. Блокират ми 300 лв. Като връщам колата от фирмата веднага канселират авторизацията и ми дават бележка с код, който да продиктувам на Райфайзен. От кол центъра отказват да отблокират и казват, че сама ще падне след 10 дни. Минават 10 дни, наличността ми не е скочила с 300 лв, а правя постоянно трансакции. Звъня - ами господине паднала е на 24.02. Казвам - може, но не ми е върната сумата. И тя казва - виждам много трансакции имате. Викам следя си ги, но не ми е скокнала с 300 лв сметката. И тя вика "ами аз не мога да ги сметна на ръка...". Накрая ме задържа нс телефона 12 мин и ми каза, че блокировката паднала на 24, но сумата още не е налична и щяла да стане до края на деня. Как така няма блокировка, а актуалната ми сума е все още -300 лв. няма обяснение.

Ъпдейт - днес вече сумата от 300 лева ми е освободена официално. Ше ми вика тя "няма да ги смятам на ръка", ше смяташ, та ще се кинеш, това ти е работата. А ма ха! :D 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Между другото това със смятането на ръка в бантустнаските банки е правило, а  не изключение . Софтуерът им е направен така явно, с умисъл или не , не мога да кажа. Така по този начин не се вижда ясно, колко пари , когя ся били на салдо. непрекъснато смятам  салододто си към даден момент по сметката ми в уникредит, същото и в  пиб. В австрийсакта ми банка с едно кликване на  George  ми групира транзакциите и салдото по месеци и много ясно си виждадш всичко, кога какво някой ти взел или дал, онлайн и ли по телефона можеш да си вдигаш, сваляш лимита по картите, блокираш, нареждаш...Бантустана обаче е на светлинни години от  тази практика. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, shnuky каза:

Между другото това със смятането на ръка в бантустнаските банки е правило, а  не изключение . Софтуерът им е направен така явно, с умисъл или не , не мога да кажа. Така по този начин не се вижда ясно, колко пари , когя ся били на салдо. непрекъснато смятам  салододто си към даден момент по сметката ми в уникредит, същото и в  пиб. В австрийсакта ми банка с едно кликване на  George  ми групира транзакциите и салдото по месеци и много ясно си виждадш всичко, кога какво някой ти взел или дал, онлайн и ли по телефона можеш да си вдигаш, сваляш лимита по картите, блокираш, нареждаш...Бантустана обаче е на светлинни години от  тази практика. 

Съгласен съм, но мен като клиент не ме интересува какви са практиките в Банката. Интересува ме, когато съм прав, че не са ми върнали 300 лева по сметката, те да ги върнат. А дали ще ги смятат на ръка, с пръчки, на камък... техен проблем. Аз заплащам 94 лева за тази "премиум" услуга и искам да бъдат коректни към мен, така както аз към тях. 

Връзка към коментар
преди 5 минути , Loverboy каза:

Съгласен съм, но мен като клиент не ме интересува какви са практиките в Банката.

А би трябвало. Щом като даваш толкова много пари , за да смяташ на ръка салдо към даден момент...или да трябва да се обаждаш да питаш къде са ти парите ....От мен би получила моментален сиктир тази банка. Като няма да получавам адекватна услуга/което е правило в бгто както подчертах/ поне да е за по-малко пари...:)

Връзка към коментар
преди 3 минути , shnuky каза:

А би трябвало. Щом като даваш толкова много пари , за да смяташ на ръка салдо към даден момент...или да трябва да се обаждаш да питаш къде са ти парите ....От мен би получила моментален сиктир тази банка. Като няма да получавам адекватна услуга/което е правило в бгто както подчертах/ поне да е за по-малко пари...:)

И с това съм съгласен, но за съжаление предимствата са й повече от недостатъците. Имат неограничено теглене на банкомати, безплатни преводи и неограничени безплатни смс+имейл за трансакции. ЦКБ ме таксува по 0.20 на теглене на собствен банкомат, Уникредит таксуват 0.50 лв. за плащане в чужбина, ПИБ не искам по обясними (политически, цекоминевски, пеевски) причини... и то, кво остана? Като видях онлайн банкирането на ЦКБ ми идеше да се застрелям, 2002 година и там са спрели. На Райфайзен онлайн банкирането е топ. 

Връзка към коментар

Не бих нарекъл ТОП, банкиране с такса от 94 лв и такса "превалутиране" при плащане на ПОС в чужбина. След Уникредит, Райфайзен са най-големите негодници и кожодери в БГ. Лично мнение.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 29 минути , Loverboy каза:

Райфайзен онлайн банкирането е топ.

Не е топ, щом ти е било нужно да смяташ на ръка дали са ти върнали парите или не. И нищо безплатно не получаваш, срещу тези 94 лв.

Всички са мошеници, но някои са  по-по най. Тъпата уникредит жив човек от техния персонал не може да ти обясни защо и какво те  чарджавт по дадена прогарам, да не говорим, че никъде и насайта им не можеш да го прочетеш. Но ако регулярно в сметката ти превеждат някакви кинти, моментално намаляват месечната такса, ипреводите стават с малки комисионни  от рода на до 1 лв., нещо такова...Ползавм международна дебитна карта, която не мога да похваля, защото не я използвам.

Мен ако питаш от бългско позиционираните банки най -свястна е прокредитбанк- за безумната такса от 4 лв. месечно, за лична разплащателна сметка получаваш много ползи, включително преводи в еврозоната само за 5 е. Сега махат и тъпите им кодове написани на лИСТ:lol:за онлайн банкирането и въвеждат код от банката,  и  като цигани работят само с български симкарти/за сведение ерсте изпраща из цяла европа кодове за плащане/безплатно разбирасе в таксата/. Най-тъпото обаче, на тази банка е тегленето в брой на по-големи суми- трябва да ес ходи до офис на банката, които са само три за цяла софия, да се попълва заявка и други простотии. За това я отсвирих, още повече, че нуждата ми от банкови услуги на територията, е в  непрекъснат диклайн...

Връзка към коментар
преди 52 минути , cybersimo каза:

Не бих нарекъл ТОП, банкиране с такса от 94 лв и такса "превалутиране" при плащане на ПОС в чужбина. След Уникредит, Райфайзен са най-големите негодници и кожодери в БГ. Лично мнение.

Плащам 94 лв. за кредитната карта, а не за онлайн банкирането. Таксата превалутиране официално вече я няма за трансакции в EUR. 

 

Забравих и 1% кешбек, като няма ограничение до макс 200 лева на година, 30 лв. на месец и такива подобни глупости, които видях при Прокредит май и ДСК. Не те задължават да си взимаш кешбека само на 6 месеца, а можеш всеки месец, ако искаш. 

Редактирано от Loverboy
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.