Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Значи повече от 2-3 самолета няма да базират. :) Mизерници - гледат от всичко да пестят. Са летището трябва да им каже ръкав, т1 или го хоум, а може и пловдив бейс :biggrin:

 

А ако не пестят, кой след това ще мрънка, че са излишно оскъпени полетите... 

Връзка към коментар

Може да погледнете на сайта на летище София, че полетите на Ryan ще са от Т2. От компанията са поискали пътниците да се придвижват пеш от/до терминала, при което от летището са останали изумени. Общо взето полетите трябва да се обслужват от изходи B12, B13 и B14.

 

Освен че от летището са останали изумени, помисли са сериозно по въпроса или са им отказали?

 

Аз лично много обичам летищата където може да отидеш пеша до терминала. Много по бързо и комфортно става трансфера от колкото да се блъскаш и чакаш в автобусa. Единствено когато вали е по хубаво да се скриеш бързо в автобуса :)

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Посетих сайта на летището да видя кой от кой терминал ще лети.... и само не разбрах  защо летище София рекламира Бари с картинка от .... Дубровник?   :lol:    не се научиха начи

 

bari.jpg

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Посетих сайта на летището да видя кой от кой терминал ще лети.... и само не разбрах  защо летище София рекламира Бари с картинка от .... Дубровник?   :lol:    не се научиха начи

 

 

Еми...то пак там..има няма 200 км отсреща на Дубровник е Бари ;)

Редактирано от Botko
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

А ако не пестят, кой след това ще мрънка, че са излишно оскъпени полетите... 

 

Досега виждам все оскъпени от 19.99Е нагоре.

 

 

Посетих сайта на летището да видя кой от кой терминал ще лети.... и само не разбрах  защо летище София рекламира Бари с картинка от .... Дубровник?   :lol:    не се научиха начи

 

 

 

Да има  там море. :biggrin:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Досега виждам все оскъпени от 19.99Е нагоре.

 

 

Хъх... За теб 20 Евро е оскъпен билет - без да е в промоция?  Колко трябва да бъде билета, за да се ползва и ръкав за пътници - да не отнасят обвинения като твоите, че са мизерници, както и да е толкова евтин, щото да не отнасят пак същото обвинение?  Изобщо... :) 

 

Много се радвам за прекрасните новини относно новите дестинации в България. Цените на Раян са недостижими, а аерогарата в София е нормално отдалечена - тоест същата, както за нормалните полети (не както в Лондон, когато билета до летището - или паркинга за колата - струват повече от билета).

Връзка към коментар

Хъх... За теб 20 Евро е оскъпен билет - без да е в промоция?  Колко трябва да бъде билета, за да се ползва и ръкав за пътници - да не отнасят обвинения като твоите, че са мизерници, както и да е толкова евтин, щото да не отнасят пак същото обвинение?  Изобщо... :)

 

Много се радвам за прекрасните новини относно новите дестинации в България. Цените на Раян са недостижими, а аерогарата в София е нормално отдалечена - тоест същата, както за нормалните полети (не както в Лондон, когато билета до летището - или паркинга за колата - струват повече от билета).

 

 

Много промоции минаха през годините, но бг така и  не я хвана .Можеш да сметнеш колко струва екстрата ръкав, но да не поискат 200 000 евро. :lol:  Таблица е налична на летището.

 

Също се радвам на новите дестинации, най- вече  на Дъблин, другите са едно повторение . Бомбата хвърли Уиз с KUT :) 

 

По спомени цените на автобусите то/до Лутън бяха на ниски цени преди години.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Хайде бе, един Амстердам няма ли да се появи отнякъде, че тия БГ еър умножават цените по 10 и тогава ги слагат на сайта си.

 

Май няма:

Ryan имат само Амстердам - Дъблин, та едва ли втората им дестинация ще е Сф.

А Wizz със Сф-Айндховен считат, че са се отчели за ниската земя с високите хора.

:(

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

 

Low-cost Irish airline Ryanair eyes up flights to Kutaisi

 

Ireland’s low-cost airline Ryanair could be the next airline to come to Georgia, offering affordable flights to Ireland and the rest of Europe.

 

Ryanair’s Chief Commercial Officer David O'Brien met Georgia’s Prime Minister Giorgi Kvirikashvili and Minister of Economy Dimitry Kumsishvili today and spoke of his interest in launching flights to Kutaisi International Airport in western Georgia.

 

He said Georgia’s attractive business environment and increased inflow of tourists were major reasons why Ryanair was keen to tap into the Georgian aviation market.

 

http://agenda.ge/news/52615/eng

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Сега ако пуснат София - Кутаиси всичко вече е ясно ;)

 

От Ryanair са коментирали, че 2018-та година вземат лидерската позиция на Wizz air в Източна Европа.  Tази година само новите самолети на Ryanair ще бъдат толкова колкото е цялата флота на Wizz air. Според Ryanair техните разходи на седалка са близо с 50% по ниски от тези на Wizz air.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Китайците няма да оставят Уизз в калта, особено след толкова инвестиции там.

Хубаво е 2 компании да се борят за нас като пътници, само дето розовите не са се трогнали особено много и политиката им продължава да е "българите свикнаха с нас, няма да ни изоставят". В Полша например, държанието им е коренно различно.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Дано не ги фалират до няколко години , щото конкуренцията е хубаво нещо , но монопола хич.

 

Ryanair обичат да казват големи думи, но след фалита на Malev и ударното увеличение на капацитета на Wizz air и Ryanair в Будапеща, Ryanair бяха тези които относително бързо намалиха капацитета, когато видяха, че не им вървят толкова добре всички линии.

 

Аз не бих отписвал лесно Wizz air в тази битка ;)

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Не мога да отрека, че wiz имат страхотен мениджмънт.

А и икономисват от каквото могат:

- Сайта им се доближава по-скоро до студентски проект;

-Политиката с тия ръчни багажчета и багажи, това плати, онова плати, абе я плати всичко. В крайна сметка - хем е по-евтино, ама не съвсем;

- тия различни "клубни нива".

 

Те даже и от стюардеси пестят. (имам предвид - от хубави стюардеси). :P

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Честно казано и аз съм малко скептичен

Кой ще им пълни самолетите до Атина примерно зимата


Не мога да отрека, че wiz имат страхотен мениджмънт.

А и икономисват от каквото могат:

- Сайта им се доближава по-скоро до студентски проект;

-Политиката с тия ръчни багажчета и багажи, това плати, онова плати, абе я плати всичко. В крайна сметка - хем е по-евтино, ама не съвсем;

- тия различни "клубни нива".

 

Те даже и от стюардеси пестят. (имам предвид - от хубави стюардеси). :P

 

Уиз бяха по-добре от Раян, но до 2010 някъде.

Връзка към коментар

Ryanair обичат да казват големи думи, но след фалита на Malev и ударното увеличение на капацитета на Wizz air и Ryanair в Будапеща, Ryanair бяха тези които относително бързо намалиха капците, когато видяха, че не им вървят толкова добре всички линии.

 

Аз не бих отписвал лесно Wizz air в тази битка ;)

 

Както съм писал и по-рано, трябва да дадем дължимото на Уиз, че функционират успешно на не толкова платежоспособен пазар. В това отношение са една крачка напред.

 

Що се отнася до Будапеща, за Уиз това им е сърцето и биха хвърлили максимални усилия. Не знам до колко за маджарите има сантиментален аспект, но пътниците може би биха избрали тях пред Райън.

 

За Райън това е едно от n на брой места, от които оперират. В процентно отношение, Будапеща е много по-важна за Уиз, отколкото за Райън.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Не мога да отрека, че wiz имат страхотен мениджмънт.

А и икономисват от каквото могат:

- Сайта им се доближава по-скоро до студентски проект;

-Политиката с тия ръчни багажчета и багажи, това плати, онова плати, абе я плати всичко. В крайна сметка - хем е по-евтино, ама не съвсем;

- тия различни "клубни нива".

 

Те даже и от стюардеси пестят. (имам предвид - от хубави стюардеси). :P

 

то пък на Ryan сайта е страхотен... въобще май само българина си мисли, че хем може да е много хубаво, хем много евтино... ама 2те неща накуп почти няма как да станат...

 

и вместо да се чудим как да мрънкаме, по-скоро трябва да се радваме, че Wizz ги има, а че и Ryan идват и дано да останат за дълго, че хич не си поплюват ако не им излезнат сметките... и че ни позволяват да пътуваме на цени, които само до преди няколко години бяха пълен мираж... пък на който не му харесват услугите да не ги ползва - кеф Ви България Ер, Луфтханза, Ер Франс, австрийците и т.н.; всичките им стюардеси са перфектни, както и web сайтове, имаш-нямаш багаж - плащаш си го и т.н.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Прави ми впечатление, че всички привърженици на Ryan са много остри в критиките си към Wizz. Аз досега не съм пътувала с ирландците и ще ми бъде интересно да прочета едно сравнение между двете компании за плюсовете и минусите им. Доколкото разбрах, Райън имат по-добри условия за ръчния багаж, но вероятно с това предимствата им не се изчерпват. Също така, за Уиз се знае, че е добре билетите да се купуват 4-6 седмици преди полета, как е положението с Райън. Благодаря предварително!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
 

Не мога да отрека, че wiz имат страхотен мениджмънт.

А и икономисват от каквото могат:

- Сайта им се доближава по-скоро до студентски проект;

-Политиката с тия ръчни багажчета и багажи, това плати, онова плати, абе я плати всичко. В крайна сметка - хем е по-евтино, ама не съвсем;

- тия различни "клубни нива".

 

Те даже и от стюардеси пестят. (имам предвид - от хубави стюардеси).  :P

 

Още една гледна точка...

 

Това, с което Уиз МНОГО печелят, е гъвкавия график - и обхващане на работното време на емигрантите. Абсолютно безценно за заети хора е вечерен полет в петък вечер и връщане обратно в понеделник сутрин. Полетите са фраш. Аз директно се изстрелвам на работа :) Дори и без уикендни еквилибристики само от график печелят на хората два дни. Затова са ми били фаворити... 

 

Що се отнася до цената, ФАКТ е, че цената на Бритиш с полет от Хийтроу по Коледа и Нова година беше най-добра измежду British Airways, Bulgaria air, Wizzair и Easyjet. Най-добра, съпоставена с багажи - и без багажи, транспорт - и/или паркинги. А качеството на Бритиш е категорично. Само че Бритиш не е гъвкава - да не говорим за BG Air, и тук идват нискотарифните с прекрасните си опции. 

 

С огромен кеф чакам офертите на Раян (и те са с вечерни полети). Летището е на Кънда в дивия, но съм го преживяла. А от Станстед колкото полети по света има (за прехвърляне), не е истина. Дори и късния полет (за прехвърлящи) се преглъща. 

 

Конкуренция да има! Да се погребва която и да е компания предварително е смешно. 

 

За стюардесите не съм компетентна  :mellow:

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

кеф Ви България Ер, Луфтханза, Ер Франс, австрийците и т.н.; всичките им стюардеси са перфектни

Кажи го това на (вероятно) 60-годишната бабка, която преди малко ме обслужваше на Луфтханза полета Мюнхен-София.

 

Иначе за навлизането на Раян в България мога само да се радвам - колкото повече, толкова по-добре. Принципно Раян ми харесват значително повече от Уиз, но истината е, че който предложи по-ниска цена ще ме спечели като клиент. Та в този ред на мисли ми е почти безразлично с коя компания ще пътувам - стига полетите да кацат навреме, разбира се.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.