Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Същото се случва и като купиш през посредник, а пък си искаш парите лично ти. Ето и буквално текста от имейла им:

 

Dear ...,

We refer to the application form dated 21/06/2019.

In order to do refund as your credit card is invalid we kindly request that you forward us payer's or person from reservation payment details:

Account Holder Name:
BANK name:
IBAN:
BIC/swift:

We hope the above clarifies the matter.

Yours sincerely,

 

Ей това също е възможно:

 

Dear ...,

We refer to your recent refund application.

We wish to confirm that Ryanair has authorized a refund. However, the credit card used to pay for your booking has expired, therefore we cannot process the refund back onto the original form of payment. 

In order to process the refund, we require your valid bank details as per below:

ACCOUNT HOLDER:
BANK NAME:
SWIFT/BIC CODE:
IBAN NUMBER:

We kindly ask you to to submit the required details by replying to this e-mail.

We hope the above clarifies the matter.

 

Наложи ми се на 2 от имейлите да отговарям с едно и също по два пъти, ама в крайна сметка всичко беше наред. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Здравейте колеги! Ryanair анулира  7 мои полети минаващи през Милано в този драматичен период. Днес си прегледах движението на парите в двете банкови карти с които съм ги плащал във времето и установих, че 3 полета не са възстановени, умишлено или не, а и общата сума не е никак малка! Ще изчакам да минат обявените 7 дни в автоматичния и- мейл все пак. Ако някой е имал подобна ситуация нека ме посъветва как да реагирам. И дали ще има изобщо положителен резултат?

Връзка към коментар
преди 2 минути , muchachote каза:

Здравейте колеги! Ryanair анулира  7 мои полети минаващи през Милано в този драматичен период. Днес си прегледах движението на парите в двете банкови карти с които съм ги плащал във времето и установих, че 3 полета не са възстановени, умишлено или не, а и общата сума не е никак малка! Ще изчакам да минат обявените 7 дни в автоматичния и- мейл все пак. Ако някой е имал подобна ситуация нека ме посъветва как да реагирам. И дали ще има изобщо положителен резултат?

Не се сещам за случай на някой да не са му върнали парите. Както и в другите подобни теми - дайте време на превозвачите, това е извънредна ситуация не само за пътниците, а и за тях. 

  • Харесвам 6
  • Браво 2
Връзка към коментар

Здравейте. И на мен ми отмениха полетите заради вируса. Бях през Lauda = Rayanair, но докато открия как да кандидатствам за пълно обезщетение се поизпотих. Прикрепям снимка къде да се кликне за full refund - надписа липсва. Дано да помогне на някой. 

Untitled.jpg

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
2 minutes ago, Dessislava said:

Здравейте. И на мен ми отмениха полетите заради вируса. Бях през Lauda = Rayanair, но докато открия как да кандидатствам за пълно обезщетение се поизпотих. Прикрепям снимка къде да се кликне за full refund - надписа липсва. Дано да помогне на някой. 

Untitled.jpg

Мисля, че с приложението по-лесно се работи. Други споделят същото. Бъгва системата им, но представи си колко случая имат.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

И за успях много лесно да си върна парите за отменен полет, използвайки приложението. Просто отидох в Моите резервации, полетът беше вече обявен за отменен и имаше бутон Get Refund.  10минути по-късно парите бяха върнати в пей пал-сметката, защото бяхме пратили през Пeй пал. 

Screenshot_2020-03-11-20-54-13-404_com.android.chrome.jpg

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Полетите на Раянците до Милано, са канселирани - и от Лансароте,и от Мадрид.

Иначе,ние летяхме с тях Аресифе-Мадрид.Излетяхме навреме,кацнахме по-рано и самолетът бе на 60% пълен.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 12.03.2020 г. в 11:15, Masmiya каза:

И за успях много лесно да си върна парите за отменен полет, използвайки приложението. Просто отидох в Моите резервации, полетът беше вече обявен за отменен и имаше бутон Get Refund.  10минути по-късно парите бяха върнати в пей пал-сметката, защото бяхме пратили през Пeй пал. 

Screenshot_2020-03-11-20-54-13-404_com.android.chrome.jpg

Въпросът е, ако поради вече въведеното извънредно положение в БГ, поискам доброволно да анулирам полети, тогава ryanair възстановяват ли сумите за билети?

Връзка към коментар

Ако извънредното положение забранява полети до тези дестинации,  Ryanair сами ще анулират полетите и ще ти възстановяват парите. 

 

Не анулирай нищо по своя инициатива. 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Присъединявам се към препоръката да се изчака анулиране от страна на Райн Еър. На мен вече ми анулираха и още едно пътуване. Полетът няма да се извърши поради рестрикции, поставени от правителства. Но и в двата случая изчаках Ryan air да анулират. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Една добра новина...

 

From today (13 Mar) until Tue 31 Mar, Ryanair will waive the flight change fee for customers who wish to change their travel plans due to the current Covid-19 outbreak. This policy applies to all existing and new bookings.
 
While customers will still need to pay the difference in fare when changing a flight, we believe removing the change fee will provide more flexibility.
 
This does not apply to customers affected by flight cancellations as they are entitled to a refund or a free move onto an alternative Ryanair flight. 

Go to the "Manage Booking" section on ryanair.com to avail.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Може ли някой да напише актуален телефонен номер на Ryanair. Имам полет утре от София до Нотингам, чекирах се още предната седмица. И за съжаление никак не мога да се ориентирам в сайта им как евентуално да направя смяна .....:(

Връзка към коментар
3 hours ago, Ivko said:

Една добра новина...

 

From today (13 Mar) until Tue 31 Mar, Ryanair will waive the flight change fee for customers who wish to change their travel plans due to the current Covid-19 outbreak. This policy applies to all existing and new bookings.
 
While customers will still need to pay the difference in fare when changing a flight, we believe removing the change fee will provide more flexibility.
 
This does not apply to customers affected by flight cancellations as they are entitled to a refund or a free move onto an alternative Ryanair flight. 

Go to the "Manage Booking" section on ryanair.com to avail.

И няколко часа по-късно текста вече е друг🤔

For bookings for travel from today (13 Mar) until Tue 31 Mar, Ryanair will waive the flight change fee for customers who wish to change their travel plans due to the current Covid-19 outbreak. This policy applies to all existing and new bookings.
 
While customers will still need to pay the difference in fare when changing a flight, we believe removing the change fee will provide more flexibility.
 
This does not apply to customers affected by flight cancellations as they are entitled to a refund or a free move onto an alternative Ryanair flight. 

Go to the "Manage Booking" section on ryanair.com to avail.

Връзка към коментар
преди 2 часа, lov3rka каза:

Може ли някой да напише актуален телефонен номер на Ryanair. Имам полет утре от София до Нотингам, чекирах се още предната седмица. И за съжаление никак не мога да се ориентирам в сайта им как евентуално да направя смяна .....:(

0818 30 30 30 (Calls are charged at local call rates.) 
Our lines are open: 
Mon - Fri, 06:00 - 19:00 GMT
Sat, 08:00 - 18:00 GMT
Sun, 09:00 - 18:00 GMT

 

Платен телефон 03301007838 само в работно време.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Получих писмо

 

Уважаеми клиент,

От името на всички нас от Ryanair най-искрено се извиняваме за неудобството, което кризата с Covid-19 може да причини на Вас и Вашето семейство.

Безопасността и благополучието на нашите служители и клиенти е наш основен приоритет и работим в тясно сътрудничество с всички държавни органи, за да следваме всички насоки на СЗО и ЕААБ с оглед да сведем до минимум всеки риск за здравето на нашите служители и клиенти.

Тази седмица, във вторник (10 март), спряхме всички полети до/от Италия (от събота, 14 март, до четвъртък, 9 април), когато италианското правителство „блокира“ цяла Италия. Въпреки че тази ситуация е извън нашия контрол, екипът ни за обслужване на клиенти помага на клиентите да преминават към други полети на Ryanair, за да могат да се приберат вкъщи. Моля, посетете специалния раздел за Covid-19 на уебсайта на Ryanair за повече информация.

Всички клиенти, които трябваше да пътуват с отменен полет, получиха имейл, съдържащ информация относно техните права и как да получат възстановяване на платените за билет пари или безплатен транспорт. През следващите седмици очакваме правителствата да наложат допълнителни промени в нашия график на полети и всички засегнати клиенти ще бъдат уведомени чрез имейл. Ще продължим да спазваме всички насоки на СЗО и ЕААБ и ще спазваме всички наложени ограничения за пътуване.

Ако летите с Ryanair, искаме да Ви уверим, че правим всичко възможно, за да сведем риска до минимум. Увеличихме много от нашите процедури отвъд предвиденото в протоколите, изисквани от властите:

· Вечер почистваме интериора на всички наши самолети с болничен дезинфектант.

· Нашият авиофлот е снабден с изключително ефективни HEPA (High Efficiency Particulate Arrestors) филтри, които отстраняват частиците във въздуха и ги свеждат до размера на микроскопични бактерии и вирусни клъстери (с ефективност по-добра от 99,99%).

Надяваме се тази политика да засили Вашата увереност, така че да можете да резервирате полетите си с Ryanair, тъй като настоящата криза, свързана с Covid-19, ще премине и животът ще се върне към нормалното си темпо.

През последните 35 години се сблъскахме с много кризисни ситуации и при всеки такъв случай, благодарение на нашите клиенти и служители, Ryanair става все по-силна компания. Благодарим Ви за търпението. Ние сме добре подготвени да посрещнем тези времена на предизвикателство и работим усилено, за да поставим на преден план безопасността на нашите служители и клиенти във всички наши услуги.

Сърдечни поздрави,
Michael O'Leary
Ryanair Group CEO

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Искам да си сменя полета Гран Канария - Лутън със София-Кьолн от 30 март на 3 юли, цената на София-Кьолн е 26 евро като търсиш директно като отивам на смяна ми дава 40 евро и доплащане 7 евро(платил съм 33 евро за Канария-Лутън). Имат допълнителна такса или какво? Не се ориентирах...

Връзка към коментар
преди 6 часа, dimitrov6 каза:

Получих писмо

 

Уважаеми клиент,

От името на всички нас от Ryanair най-искрено се извиняваме за неудобството, което кризата с Covid-19 може да причини на Вас и Вашето семейство.

Безопасността и благополучието на нашите служители и клиенти е наш основен приоритет и работим в тясно сътрудничество с всички държавни органи, за да следваме всички насоки на СЗО и ЕААБ с оглед да сведем до минимум всеки риск за здравето на нашите служители и клиенти.

Тази седмица, във вторник (10 март), спряхме всички полети до/от Италия (от събота, 14 март, до четвъртък, 9 април), когато италианското правителство „блокира“ цяла Италия. Въпреки че тази ситуация е извън нашия контрол, екипът ни за обслужване на клиенти помага на клиентите да преминават към други полети на Ryanair, за да могат да се приберат вкъщи. Моля, посетете специалния раздел за Covid-19 на уебсайта на Ryanair за повече информация.

Всички клиенти, които трябваше да пътуват с отменен полет, получиха имейл, съдържащ информация относно техните права и как да получат възстановяване на платените за билет пари или безплатен транспорт. През следващите седмици очакваме правителствата да наложат допълнителни промени в нашия график на полети и всички засегнати клиенти ще бъдат уведомени чрез имейл. Ще продължим да спазваме всички насоки на СЗО и ЕААБ и ще спазваме всички наложени ограничения за пътуване.

Ако летите с Ryanair, искаме да Ви уверим, че правим всичко възможно, за да сведем риска до минимум. Увеличихме много от нашите процедури отвъд предвиденото в протоколите, изисквани от властите:

· Вечер почистваме интериора на всички наши самолети с болничен дезинфектант.

· Нашият авиофлот е снабден с изключително ефективни HEPA (High Efficiency Particulate Arrestors) филтри, които отстраняват частиците във въздуха и ги свеждат до размера на микроскопични бактерии и вирусни клъстери (с ефективност по-добра от 99,99%).

Надяваме се тази политика да засили Вашата увереност, така че да можете да резервирате полетите си с Ryanair, тъй като настоящата криза, свързана с Covid-19, ще премине и животът ще се върне към нормалното си темпо.

През последните 35 години се сблъскахме с много кризисни ситуации и при всеки такъв случай, благодарение на нашите клиенти и служители, Ryanair става все по-силна компания. Благодарим Ви за търпението. Ние сме добре подготвени да посрещнем тези времена на предизвикателство и работим усилено, за да поставим на преден план безопасността на нашите служители и клиенти във всички наши услуги.

Сърдечни поздрави,
Michael O'Leary
Ryanair Group CEO

И аз получих същото, плюс, подобно от Голд кар и  от Трип Адвайзор

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Потвърждавам, че през приложение/ мобилна версия нещата с refund при канселиран полет работят по-добре. През компютър имаше проблем и нищо не се получаваше 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 4 часа, MARTiNSHO каза:

Аз да кажа, че са големи тегняци Раян. Безплатна смяна. И ако го правиш през портала за смяна виждаш една цена, иначе билетът е с 10 паунда по-евтин...

Дори с 20Евро е разликата при някои полети и такива, за които искаш смяна.

Връзка към коментар
преди 3 часа, stormbringer каза:

Потвърждавам, че през приложение/ мобилна версия нещата с refund при канселиран полет работят по-добре. През компютър имаше проблем и нищо не се получаваше 

Аз днес сутринта направих refund за два полета  - без проблеми успях през компютър, нямах никакви затруднения.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.