Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

След последния чат с тях ми отговориха, че до 10 седмици ще ми върнат парите (става въпрос за резервации за началото на май) След това получих мейл да бъда търпелив. Обещавам, че 10 седмици ще бъда търпелив. Но после ще бъда мнооого досаден,ако в сметката ми няма пари. 

Връзка към коментар

Тази седмица най-после ми възстановиха парите. В моя случай бяха 2 резервации с по няколко души във всяка, полетите бяха за средата на април, отменени през март. Първо попълвах формата за рефънд, след няколко автоматични имейла да съм търпелив и така нататък, които явно са разпратили на всички, накрая изпратиха и ваучерите. Ваучерите просто нямаше как да ги ползвам, тъй като бяха поименни, на името на първия пътник в резервацията, а сумата общо за двете беше над 800 евро.

След чата, че не приемам ваучерите и че искам пари, повече не съм ги търсил. Та ако в чата са ви потвърдили, че някога ще ви върнат парите, това все някога ще се случи.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Някой има ли идея кога Ryan ще възстановят полетите от София до Атина, за целия юли и август не ми дава дати. Опитвам се да говоря с ботовете, но ми казват, че нямат инф. Надявам се, че както е обявено на сайта, след 1 юли ще възстановят 40% от полетите и ще върнат София-Атина. 

Връзка към коментар
преди 2 часа, Levantino каза:

Някой има ли идея кога Ryan ще възстановят полетите от София до Атина, за целия юли и август не ми дава дати.

Ами не е ясно в тези 40% кои полети ще влизат, но аз също ме интересуват и виждам, че за сега има заредени полети едва от септември, но не се продават.

Връзка към коментар

Някой може ли да ми обясни смисъла на този имейл от Райън. Получих го след като ми отмениха 6 полета и през чата поисках рефюнд. Нещо не разбирам какво искат - хем да съм търпелив, хем да се свържа с тях?

 

Dear Customer,

I refer to your recent request for a refund on your booking confirmation xxxxx.

Due to the high volume of flight cancellations due to COVID 19, we are experiencing an unprecedented high volume of requests. We are currently working through the backlog and ask that you please bear with us.

Please do not resubmit your request.

Thank you for your patience and understanding.

Yours sincerely,

Ryanair Customer Services

Редактирано от neuromancer
Лична инф.
Връзка към коментар
преди 11 минути , color каза:

Някой може ли да ми обясни смисъла на този имейл от Райън. Получих го след като ми отмениха 6 полета и през чата поисках рефюнд. Нещо не разбирам какво искат - хем да съм търпелив, хем да се свържа с тях?

 

Dear Customer,

I refer to your recent request for a refund on your booking confirmation A2SCHS.

Due to the high volume of flight cancellations due to COVID 19, we are experiencing an unprecedented high volume of requests. We are currently working through the backlog and ask that you please bear with us.

Please do not resubmit your request.

Thank you for your patience and understanding.

Yours sincerely,

Ryanair Customer Services

Скрий си кода на потвърждението! 

Връзка към коментар
преди 8 минути , crazyhorse каза:

Скрий си кода на потвърждението! 

 

преди 21 минути , color каза:

Някой може ли да ми обясни смисъла на този имейл от Райън. Получих го след като ми отмениха 6 полета и през чата поисках рефюнд. Нещо не разбирам какво искат - хем да съм търпелив, хем да се свържа с тях?

 

Dear Customer,

I refer to your recent request for a refund on your booking confirmation A2SCHS.

Due to the high volume of flight cancellations due to COVID 19, we are experiencing an unprecedented high volume of requests. We are currently working through the backlog and ask that you please bear with us.

Please do not resubmit your request.

Thank you for your patience and understanding.

Yours sincerely,

Ryanair Customer Services

Това е автоматично съобщение, което се изпраща автоматично до всички прецакани с анулирани полети. Дори не знаят, че ТИ съществуваш! Всички сме така, с 2, 3 или повече анулирани полети, и чакаме. А това може да е и една година, доколкото чух.

Връзка към коментар

Здравейте! Отмениха ми полет за края на юли, купен през bravofly. Имейлът дойде от bravofly и общо взето каза да не ги занимавам, а да се обърна директно към райън. Пуснах искане за ваучер/рефънд, но достъпът до резервацията става чрез 6-буквения код за резервация и някакъв измислен имейл, предоставен от bravofly - ime.prezime@boxcrawler.com. Притеснява ме, че може райън да пишат на този имейл или директно на bravofly и аз да не разбера. Някой имал ли е подобна ситуация?

Връзка към коментар
преди 3 часа, damyang каза:

Здравейте! Отмениха ми полет за края на юли, купен през bravofly. Имейлът дойде от bravofly и общо взето каза да не ги занимавам, а да се обърна директно към райън. Пуснах искане за ваучер/рефънд, но достъпът до резервацията става чрез 6-буквения код за резервация и някакъв измислен имейл, предоставен от bravofly - ime.prezime@boxcrawler.com. Притеснява ме, че може райън да пишат на този имейл или директно на bravofly и аз да не разбера. Някой имал ли е подобна ситуация?

Можеш да си вкараш резервацията в профила в Ryanair и да си говориш директно с тях, обаче връщането на пари ще направят по картата от която е платено, съответно плащането е било от карта на bravofly предполагам. Но ваучер със сумата съответстваща на отменения полет ще ти предоставят на твоя мейл. 

Връзка към коментар
преди 16 часа, damyang каза:

Здравейте! Отмениха ми полет за края на юли, купен през bravofly. Имейлът дойде от bravofly и общо взето каза да не ги занимавам, а да се обърна директно към райън. Пуснах искане за ваучер/рефънд, но достъпът до резервацията става чрез 6-буквения код за резервация и някакъв измислен имейл, предоставен от bravofly - ime.prezime@boxcrawler.com. Притеснява ме, че може райън да пишат на този имейл или директно на bravofly и аз да не разбера. Някой имал ли е подобна ситуация?

В Райънеър може да добавиш резервацията и да смениш този имейл с твоя. Най-добре поискай ваучер от Райън или го смени за друга дата, от 2 месеца чакам ваучери от Бравофлай групата и още ги няма, може и да не дойдат.

Връзка към коментар
На 19.06.2020 г. в 21:41, vinidj каза:

Не знам Райънеър какво чакат, вече всички авиокомпании връщат бързо - СънЕкспрес и Туи за 1-2 дена по картата ги пускат.

Може ли имейл или телефон на Туи, на който са реагирали толкова бързо.

Връзка към коментар
преди 17 часа, zzxxcc каза:

Може ли имейл или телефон на Туи, на който са реагирали толкова бързо.

Звънях по телефона Английския - взех си ВайбърАут за 6Евро на месец свят.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Здравейте, имам следния казус - направих резервация през сайта на Раян и я платих чрез ваучери. Всичко беше точно, но от вчера резервацията не излиза в сайта...В мобилното я има, но при клик върху нея пише "Oops, something went wrong". При добавяне по PNR, се визуализира резервацията, пише, че се добавя в профила и пак я няма...На някой случвало ли му се е подобно нещо?

 

Ако искам да се чекирам за полета чрез менюто за добавяне на резервацията към профила, ще ми се генерира ли мобилна бордна карта?

Връзка към коментар
преди 2 минути , jorrro каза:

Здравейте, имам следния казус - направих резервация през сайта на Раян и я платих чрез ваучери. Всичко беше точно, но от вчера резервацията не излиза в сайта...В мобилното я има, но при клик върху нея пише "Oops, something went wrong". При добавяне по PNR, се визуализира резервацията, пише, че се добавя в профила и пак я няма...На някой случвало ли му се е подобно нещо?

 

Ако искам да се чекирам за полета чрез менюто за добавяне на резервацията към профила, ще ми се генерира ли мобилна бордна карта?

Аз имам три резервации, платени с карта и при мен е абсолютно същият проблем от снощи. 

Връзка към коментар

Здравейте, кликнахме на линка за получаване на ваучер - сигурно минаха около 2 седмици, как се получава ваучера и кода? До сега нищо не сме получили? Някой ако може да помогне с информация, благодаря!

Връзка към коментар
7 minutes ago, Contest said:

Здравейте, кликнахме на линка за получаване на ваучер - сигурно минаха около 2 седмици, как се получава ваучера и кода? До сега нищо не сме получили? Някой ако може да помогне с информация, благодаря!

В самият е-мейл под името е и номера на ваучера (полето Voucher Number).

Копира се и се ползва при нова резервация:

image.png.a54689499ed3fc252ae1ecffea56c783.png

Няма нужда да се цъка на линка, за да се ползва ваучера.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Да не са се наговорили с Уиз и тези да анулират и сменят полети?

Имам само една резервация с тях София-Киев-София, която бе преместена безплатно от април месец за септември, но сега видях, че полетите започват от края на октомври. Преди това няма нищо в календарът им, все още няма мейлове и резервацията е активна, точно както при Уиз.

 

Връзка към коментар

Искам да попитам къде изпращат ваучера за канселиран полет на имейла чрез който е направена резервацията или този,който е посочен във формата за refund?

И още нещо има ли някакви срокове да поискаш възстановяване на сумата или промяна на датите напътуване на анулирана резервация от АК?

Въпросите ми са във връзка с това,че резервациите са направени чрез посредник/lastminute.de/

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.