Прескочи до съдържание

Оплакване от Booking.com и молба за съвет.


prozium

Препоръчани мнения

преди 41 минути , antea каза:

именно, по-добре @cybersimo тук да прочете основните недостатъци в тезата си, отколкото да пише на някой европейски център, че му е нарушен договора с Букинг, след което да получи след 10 дни отговор, че договорът му е за друго, и всичко да започва отначало - в смисъл, като човек пише жалба е добре да си я формулира правилно изначално, за което определено помагат и критични мнения, които не винаги са приятни за четене, когато си в позицията на "пострадал"

Искаш да кажеш, че трябва да пусна жалбата си срещу хотела, въпреки че посредника едностранно е анулирал резервацията ли?

Връзка към коментар

за втори път го казваш това

 

"Тази Букинг я анулира едностранно като отказват да ми изпратят имейл, в който да пише, че са го направили. 

Имам само автоматичен темплейт, с който едва ли не ме поздравяват, че моята резервация е “успешно”анулирана. "

 

няма как да знаем какво са ти написали в имейла, който отказват да ти изпратят, но всъщност са изпратили като "автоматичен темплейт", но моето предположение е, че хотелът ти е отменил резервацията, а ролята на booking е да ти предаде това /пак съгласно сферата на предлаганите им услуги/

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 18 минути , cybersimo каза:

Искаш да кажеш, че трябва да пусна жалбата си срещу хотела, въпреки че посредника едностранно е анулирал резервацията ли?

Посредникът няма как да ти анулира резервацията, защото не е страна по договора ти с хотела. Просто те е уведомил, че доставчикът на услугата /хотела/ ти е отменил резервацията.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Добре де, ние, като клиенти си хортуваме само и единствено  с Букинг. Даже, когато пиша мейл на хотелите, той минава винаги през тях. Отговорът на хотела - пак така.Те не ми дават директна комуникация с хотела.

Естествено, че от Букинг ще се жалва, пък те, нека обясняват имат ли сестра, нямат ли...

Като са се заели да бъдат посредници и да печелят от това, ще има и такива моменти - на загуби.

Аз смятам, че на този етап,  cybersimo няма никакви отношения с хотела

@cybersimo

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

сега си погледнах един от автоматичните имейли при анулиране на резервация, и е от типа

 

Your booking has been successfully cancelled for free

Dear.....................

We can confirm that your reservation at …………………. has been cancelled. You don’t need to take further action, but if you have any queries for the property, their contact details are: …………………………..

 

@cybersimo твоят различен ли е?

Връзка към коментар
преди 6 минути , AlexandraKo каза:

Добре де, ние, като клиенти си хортуваме само и единствено  с Букинг. Даже, когато пиша мейл на хотелите, той минава винаги през тях. Отговорът на хотела - пак така.Те не ми дават директна комуникация с хотела.

Естествено, че от Букинг ще се жалва, пък те, нека обясняват имат ли сестра, нямат ли...

Като са се заели да бъдат посредници и да печелят от това, ще има и такива моменти - на загуби.

Аз смятам, че на този етап,   @cybersimo

 

Нашите отношения с хотелите са през Букинг, за това и плащаме на платформата. Съответно те се грижат, когато отидем на място и хотелът ни каже сори но нямаме стаи...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да включа още малко разсъждения в концептуална насока. 

 

Имаме хотел в Лондон с нормална цена на рецепция 100 паунда на вечер. Цена под коя от следните суми е "очевидна грешка":

 

1 паунд

5 паунда

10 паунда

20 паунда

40 паунда

80 паунда

99 паунда

 

Ако пуснем една анкета в темата, мислите ли че ще имаме отговор със 100% съгласие къде точно е границата? А дори хипотетично да имаме такова съгласие, смятате ли, че booking и хотелът ще се съгласят с нас? Въобще, съгласен съм изцяло с @Goal & Boss - това "очевидна грешка" е толкова нелеп израз, че е фрапиращо как може да намери място в официални общи условия. Или е някаква юридическа гениалност, или на някой просто не му пука, че е супер немърлив в работата си.

 

А да се реши проблемът не е чак толкова сложно, дори колкото го изкарваме тук. При регистриране на хотела в портала на букинг и добавяне на съответните класове стаи се прави и кутийка "минимална цена за тази стая", която от хотела попълват. Ако в последствие се опиташ да заредиш тарифи по-ниски от тази цена, интерфейсът трябва да почне да мига, да светка, да пее, да вие, да ти покаже, че май зареждаш твърде ниска цена. Може дори да не ти позволи да го направиш. Алтернативно, тази кутийка въобще не е нужна, използвайки вече прословутите 80%, в момента в който се опиташ да заредиш някаква цена, програмата прави засечка с другите заредни цени и пак почва предупредително да мига и да святка, ако много подбиваш цените на околните. Имайки такива защити, ако някоя ниска цена се промуши, тя автоматично трябва да е гарантирана, защото някой е положил адските усилия за да прескочи защитите на системата, за да я зареди - ерго, очевидно знае какво прави. А не тука да гадаем 5 паунда ли са грешка, 20 паунда ли са грешка и ама в условията са си вързали гащите и т.н. Живеем в ерата на изкуствения интелект, говорим за защитен алгоритъм, който не е достатъчно сложно да се конструира и от петокласник (с извинение ако подценявам петокласниците) и то без да си програмист, в ексел е пет минути работа. А в същото време казусите ни се дефинират от откровено нелепи фрази като "очевидна грешка".

 

Хотели, booking и всички други посредници - айде малко по-сериозно, молим ви!

 

Извинявам се за отклонението от конкретния случай, но колкото повече я гледам тая фраза за очевидната грешка, толкова повече ме напушва. 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 7
Връзка към коментар

1-ви имейл (от Букинг):

 

Уважаеми/а ХХХХХ,

Masseria Bandino зааяви анулиране на резервацията ви за 2019-07-13. Те приеха да отменят таксата за анулиране за тази резервация.

Това означава, че вече можете да анулирате безплатно, ако изберете „Безплатно анулиране на резервацията ми“ по-долу.

Резервацията ви ще остане валидна, ако не изберете тази опция.

Ако предпочитате да запазите резервацията си, моля, игнорирайте този имейл.

(и аз го игнорирах)

 

2-ри имейл (от хотела през платформата на Букинг)

"Please cancel the reservation. Thank you"

отговор (през платформата): I don't want to cancel my reservation. I have already booked and payed for my plane tickets and rent-a-car.

 

3-ти имейл (от хотела през платформата на Букинг)

"Dear Mr. ХХХХХ there has been an obvious system error therefore the calculation of the reservation is completely wrong. Please cancel your reservation and wait for everything to be restored. Thank you"

отговор (през платформата): I don't want to cancel my reservation. I have already booked and payed for my plane tickets and rent-a-car.

 

4-ти имейл (от хотела през платформата на Букинг)

"You can not pay a room 7 euros a day. It is clear that this is an error. I'm sorry that you are taking advantage but we have already communicated the problem to booking.com. You can cancel your reservation please?"

отговор (през платформата): No I cannot cancel the reservation.

I don't think this is a mistake, and even if it is - its not my mistake. I will notify Booking of this and I want to keep my reservation. The price seems fair to me.
 
5-ти имейл (от хотела през платформата на Букинг)
You are an incorrect person. It is a mistake and we are sorry that he is insisting. You will think about booking.com to cancel your booking. If you still want to come know that you will not find hospitality in our hotel. Happy holiday 2019 (това като коректна заплаха ли ви звучи?)
 
6-ти имейл (от Букинг) - поздравяват ме, че въпреки че съм изпитвал трудности с анулирането, са успели!!! да я анулират БЕЗПЛАТНО!!!! (което си влизаше в условията):

Вашата резервация беше успешно анулирана безплатно

Здравейте ХХХХХХХХ,

Това е потвърждение, че вашата резервация в Masseria Bandino беше анулирана. Не е необходимо да правите нищо повече, но ако имате въпроси към мястото за настаняване, можете да се свържете с тях на телефон +390836804647.

 

 

7-ми имейл от Букинг:

 

Уважаеми/а ХХХХХХХ,

Благодарим ви, че избрахте Booking.com.

Пишем ви във връзка с вашата резервация ХХХХХХХХХ в Masseria Bandino, с настаняване на 2019-07-13, и напускане на 2019-07-20.

Потвърждавам,че резервацията e анулирана поради нереално ниска цена, заложена от мястото за настаняване, поради което Ви информирахме,че резервацията Ви ще бъде анулирана след 48 часа, в случай,че не приемете реалната цена от 150 EUR на нощувка

Моля, не се колебайте да се свържете с нас, в случай че имате допълнителни въпроси.

C уважение,

--
Hristo P.
Booking.com Customer Service Team

 

 

150 евро на стая в 3 звезден хотел не е ли очевидна грешка? Около мястото има други за по 50 евро на вечер ????

 

  • Харесвам 4
  • Шок 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 5 минути , bad kid каза:

 

Нашите отношения с хотелите са през Букинг, за това и плащаме на платформата. Съответно те се грижат, когато отидем на място и хотелът ни каже сори но нямаме стаи...

Така де, така, нали и аз туй казвам. Хич, да не правят на ощипани.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , AlexandraKo каза:

Така де, така, нали и аз туй казвам. Хич, да не правят на ощипани.

Тъй, тъй, моята идея беше да потвърдя, което казваш, щото по-горе изскочиха теории, че едва ли не Букинг са цветя и рози и при проблем с хотел, които те ни предлагат, не трябва нищо да правят, само да ни информират какво им е скимнало от хотела..

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

честно казано, @cybersimo, последното, което би ми хрумнало от тази кореспондеция е, че Booking са ти отменили резервацията едностранно, а не хотелът

 

очевидно имаме съвсем различни представи за четене с разбиране, поради което май няма какво повече смислено (от моя гледна точка) да кажа в тази дискусия

 

все пак, пожелавам ти късмет в борбата 🙂

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 21 минути , cybersimo каза:
5-ти имейл (от хотела през платформата на Букинг)
You are an incorrect person. It is a mistake and we are sorry that he is insisting. You will think about booking.com to cancel your booking. If you still want to come know that you will not find hospitality in our hotel. Happy holiday 2019 (това като коректна заплаха ли ви звучи?)

Аз лично бих насочила оплакването си към точно този мейл, получен от хотела и при това директно към хотела. 

При действаща резервация (към момента на получаване на точно този мейл), която не е анулирана нито от букинг, нито от хотела, а само си получил подканващи мейли за анулиране от твоя страна да ти съобщават че не си добре дошъл в хотела и няма да те настанят ..... еле пък да те наричат некоректен човек.

Използваната от теб платформа за резервации има общи условия и би трябвало да се позоват на тях ако ще правят анулиране. Нещо от сорта " Уважаеми г-н ..... съгласно общите условия на Букинг , тази оферта е очевидна грешка , защото не е отбелязана като промоция по подобаващия за целта начин а обявените цени са драстично по-ниски от нормалните за мястото и сезона. Съгласно тези условия на Букинг, които вие сте приели използвайки техните услуги ви анулираме резервацията."

 

Да грешката е грешка но трябва да имат метод за анулиране на тези резервации и уведомяване на клиента в добрия тон на една нормална комуникация. 

Редактирано от funny
  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 7 минути , cybersimo каза:

1-ви имейл (от Букинг):

 

Уважаеми/а ХХХХХ,

Masseria Bandino зааяви анулиране на резервацията ви за 2019-07-13. Те приеха да отменят таксата за анулиране за тази резервация.

Това означава, че вече можете да анулирате безплатно, ако изберете „Безплатно анулиране на резервацията ми“ по-долу.

Резервацията ви ще остане валидна, ако не изберете тази опция.

Ако предпочитате да запазите резервацията си, моля, игнорирайте този имейл.

(и аз го игнорирах)

 

2-ри имейл (от хотела през платформата на Букинг)

"Please cancel the reservation. Thank you"

отговор (през платформата): I don't want to cancel my reservation. I have already booked and payed for my plane tickets and rent-a-car.

 

3-ти имейл (от хотела през платформата на Букинг)

"Dear Mr. ХХХХХ there has been an obvious system error therefore the calculation of the reservation is completely wrong. Please cancel your reservation and wait for everything to be restored. Thank you"

отговор (през платформата): I don't want to cancel my reservation. I have already booked and payed for my plane tickets and rent-a-car.

 

4-ти имейл (от хотела през платформата на Букинг)

"You can not pay a room 7 euros a day. It is clear that this is an error. I'm sorry that you are taking advantage but we have already communicated the problem to booking.com. You can cancel your reservation please?"

отговор (през платформата): No I cannot cancel the reservation.

I don't think this is a mistake, and even if it is - its not my mistake. I will notify Booking of this and I want to keep my reservation. The price seems fair to me.
 
5-ти имейл (от хотела през платформата на Букинг)
You are an incorrect person. It is a mistake and we are sorry that he is insisting. You will think about booking.com to cancel your booking. If you still want to come know that you will not find hospitality in our hotel. Happy holiday 2019 (това като коректна заплаха ли ви звучи?)
 
6-ти имейл (от Букинг) - поздравяват ме, че въпреки че съм изпитвал трудности с анулирането, са успели!!! да я анулират БЕЗПЛАТНО!!!! (което си влизаше в условията):

Вашата резервация беше успешно анулирана безплатно

Здравейте ХХХХХХХХ,

Това е потвърждение, че вашата резервация в Masseria Bandino беше анулирана. Не е необходимо да правите нищо повече, но ако имате въпроси към мястото за настаняване, можете да се свържете с тях на телефон +390836804647.

 

 

7-ми имейл от Букинг:

 

Уважаеми/а ХХХХХХХ,

Благодарим ви, че избрахте Booking.com.

Пишем ви във връзка с вашата резервация ХХХХХХХХХ в Masseria Bandino, с настаняване на 2019-07-13, и напускане на 2019-07-20.

Потвърждавам,че резервацията e анулирана поради нереално ниска цена, заложена от мястото за настаняване, поради което Ви информирахме,че резервацията Ви ще бъде анулирана след 48 часа, в случай,че не приемете реалната цена от 150 EUR на нощувка

Моля, не се колебайте да се свържете с нас, в случай че имате допълнителни въпроси.

C уважение,

--
Hristo P.
Booking.com Customer Service Team

 

 

150 евро на стая в 3 звезден хотел не е ли очевидна грешка? Около мястото има други за по 50 евро на вечер ????

 

Ми, не е коректно. Заплахата отделно. То, така, те могат да ни канселират всяка резервация, стига хотелът да се присети, че е поискал малко пари.

В този случай е ясно, че 7 евро е нищожна цена. Ама, в момента на сключването на договора, той е сключен за ТАЗИ цена.

Аз мисля, че за @cybersimo въпросът е за принципа, не е заритал чак, толкова, точно за това място. Нека пусне жалби до всички възможни места, ще бъде интересно, какво ще отговорят.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , antea каза:

честно казано, @cybersimo, последното, което би ми хрумнало от тази кореспондеция е, че Booking са ти отменили резервацията едностранно, а не хотелът

 

очевидно имаме съвсем различни представи за четене с разбиране, поради което май няма какво повече смислено (от моя гледна точка) да кажа в тази дискусия

 

все пак, пожелавам ти късмет в борбата 🙂

Ама идеята на Букинг е, че имат система за предпазване на клиента от такива анулации, защото хотелът може да ти анулира резервацията на входа на хотела, а Букинг любезно да те информират за станалото и до там...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Грешка или не, договорът е сключен! Какво наистина означава "очевидна грешка"? Както @cybersimo написа, реалната цена била 150€ на вечер. Е... къде са 150, къде са 7€? Двете цифри нямат нищо общо! Е как тогава допуснаха грешка и въведоха цената така? Ако е 70€ редовната цена, а са въвели 7€, разбирам да претендират, за "очевидна грешка" ама при 150 срещу 7... Освен това, отново цитирам @cybersimo, имало е и хотели за по 50€, а на тия било 150€... Ами ако беше букнал на 50€ и те пак кажат, че е "очевидна грешка"? Ами ако в разгара на сезона, когато местата са разпродадени, а той е резервирал за 50€ и те решат, че могат да се позоват на "очевидната грешка", да му отменят резервацията и да дадат стаята на някой, който е готов да им даде 150€, щото бил на рецепцията и няма места за настаняване...? 

 

Така както ние сме приели условията на дадената оферта и сме сключили договора (понякога тя е без право на анулация) и може да сме допуснали и ние грешка, но не можем да анулираме, защото Booking няма да го допуснат, така хотелът също е приел условията на сключването на сделката, пускайки офертата и трябва да уважи договора си с клиента! 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 31 минути , cybersimo каза:

 

 
6-ти имейл (от Букинг) - поздравяват ме, че въпреки че съм изпитвал трудности с анулирането, са успели!!! да я анулират БЕЗПЛАТНО!!!! (което си влизаше в условията):

Вашата резервация беше успешно анулирана безплатно

Здравейте ХХХХХХХХ,

Това е потвърждение, че вашата резервация в Masseria Bandino беше анулирана. Не е необходимо да правите нищо повече, но ако имате въпроси към мястото за настаняване, можете да се свържете с тях на телефон +390836804647.

 

 

7-ми имейл от Букинг:

 

Уважаеми/а ХХХХХХХ,

Благодарим ви, че избрахте Booking.com.

Пишем ви във връзка с вашата резервация ХХХХХХХХХ в Masseria Bandino, с настаняване на 2019-07-13, и напускане на 2019-07-20.

Потвърждавам,че резервацията e анулирана поради нереално ниска цена, заложена от мястото за настаняване, поради което Ви информирахме,че резервацията Ви ще бъде анулирана след 48 часа, в случай,че не приемете реалната цена от 150 EUR на нощувка

Моля, не се колебайте да се свържете с нас, в случай че имате допълнителни въпроси.

C уважение,

--
Hristo P.
Booking.com Customer Service Team

 

 

150 евро на стая в 3 звезден хотел не е ли очевидна грешка? Около мястото има други за по 50 евро на вечер ????

 

 

Абсолютно съм сигурен , че ще спечелиш спора. Най-малко букинг няма да си позволи репутационния риск, който може да произтече.

Твърдението нереално ниска цена е абсурно и абсолютно не едносимислено. 

В най-лошия случай ще те настанят в друг хотел и ще ти платят разликата.

Редактирано от Щастливеца
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 15 минути , bad kid каза:

Ама идеята на Букинг е, че имат система за предпазване на клиента от такива анулации, защото хотелът може да ти анулира резервацията на входа на хотела, а Букинг любезно да те информират за станалото и до там...

С риск отново да не харесате написаното от мен , ще цитирам отново общите условия на Букинг :

 

"Посредством тази Платформа ние (Booking.com B.V. и неговите (дистрибуционни) партньори) предоставяме онлайн платформа, чрез която Доставчиците на пътуване - в тяхното професионално поведение (B2C или B2B) - могат да рекламират, предоставят, продават, промотират и/или предлагат (както е приложимо) своите продукти и услуги за поръчка, покупка, резервация, наем и чрез която посетителите на Платформата могат да намират, търсят, сравняват и да правят поръчка, резервация или плащане (Услуга за пътуване). Чрез използване на Услугата за пътуване (като чрез правене на Резервация за пътуване през Услугата за пътуване), вие влизате в директни договорни отношения с Доставчика на услуга, чрез които правите резервация или от които купувате продукт или услуга (ако е приложимо). От момента, в който Резервацията за пътуване е направена, ние сме единствено в ролята на посредник между вас и Доставчика на пътуване, препращайки съответните данни на Вашата Резервация за пътуване към съответния Доставчик на пътуване и изпращайки Ви имейл за потвърждение, който е от името на Доставчика на пътуване. Booking.com не (пре)продава, дава под наем, предлага който и да е (путуване) продукт или услуга."

 

Та аз продължавам да мисля, че в случая комуникацията би следвало да е с хотела ако клиента смята че са му засегнати правата.

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 16 минути , AlexandraKo каза:

Аз мисля, че за @cybersimo въпросът е за принципа, не е заритал чак, толкова, точно за това място. Нека пусне жалби до всички възможни места, ще бъде интересно, какво ще отговорят.

Абсолютно правилно. Правя го за да се знае за напред как ще се процедира. Не може Букинг да си измиват ръцете с това.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 22 минути , chandni каза:

Е... къде са 150, къде са 7€? Двете цифри нямат нищо общо! Е как тогава допуснаха грешка и въведоха цената така? Ако е 70€ редовната цена, а са въвели 7€, разбирам да претендират, за "очевидна грешка" ама при 150 срещу 7...

Може да са въвеждали цена на час? Италианска им работа :smile:

Лично аз в този случай в знак на добра воля бих им писал, че съм съгласен на 50 €/нощ. Но да минат съвсем по перваза... Житейският урок няма да е научен, ако за него не е платена съответната цена. Съответно няма да има обица на нечие ухо и в бъдеще грешката ще бъде повторена :smile:

 

преди 22 минути , Щастливеца каза:

В най-лошия случай ще те настанят в друг хотел и ще ти платят разликата.

Тях най-много от това ги е страх. :smile: Макар определено да са се оцапали, като са се намесили активно в спора и са взели страна (позволили са резервацията да бъде отменена). Според мен би трябвало да се опитат да бъдат арбитър, и да потърсят отстъпки и от двете страни, но не би...

Впрочем те също носят известна отговорност за създалата се ситуация. Няколко реда програмен код са достатъчни, за да излиза съобщението: Въведохте едноцифрена цена за X-звездния си хотел! Сигурни ли сте, че това не е грешка?

Редактирано от Goal & Boss
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 8 минути , funny каза:

 

Та аз продължавам да мисля, че в случая комуникацията би следвало да е с хотела ако клиента смята че са му засегнати правата.

Това е ясно от самото начало. Но мнението на хотела некореспондира с очакванията на потребителя.

Тук вече идва мястото на booking.com. Точно в такива ситуации е необходим посредника. Важно е как сега  booking.com  ще компенсират клиента си за причиненото неудобство. 

Освен между потребителя и booking.com  има и отношения между хотела и booking.com. , а те до колкото съм запознат са доста рестриктивни.

Клиента в случая не е нарушил нито едно от правилата на сайта. Сега  booking. com  трябва да прецени дали ще поеме разликата в цената или ще накара това да направи хотела. 

Просто кореспонденцията не е отишла до своя край, до колкото разбирам booking.com  все още не са информирани, че клиента е останал недоволен.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И мен ме отрязаха този път... Всъшност Booking.com само информират клиента, че тъй като хотела не може да ги приеме - те канселират резервацията.

 

Thank you for choosing Booking.com. We’re reaching out to you about reservation ********** at ***********.

We’ve just learned that ************ won’t be able to honour this reservation and accommodate you on the dates you planned to stay. Because of this, Booking.com will cancel this reservation at no cost to you and you will be emailed a cancellation confirmation.

We realise this can be frustrating and sincerely apologise for any inconvenience caused. To help get your trip back on track as quickly as possible you can easily search for nearby properties here:

*****************

If you need us again, we’re always here.

 

Явно договорите с местата за настаняване са такива, че Booking.com не носи никаква отговорност в тези случаи. Така, че жалбите трябва да са срещу местата за настаняване. Не, че пречи и срещу Booking.com да се насочват, но едва ли ще има резултат.

 

Другата седмица ще си комуникирам с:

https://www.ombudsman-touristik.ch/en/home/

Редактирано от koliob
  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 46 минути , cybersimo каза:

If you still want to come know that you will not find hospitality in our hotel. Happy holiday 2019

Италианците са #1. Тази ситуация ми припомни случка от миналата година с хотел в Рим, отново резервация през букинг, нормална тарифа без грешка.

 

Неясно защо хотелът искаше да ИЗТЕГЛИ (не преоторизира) предварително цялата сума. Добре, че не бях дал карта с достатъчно пари и не успяха да го направят. Говорим за настаняване след 5 месеца, без предплащане и с право на безплатна отмяна до 3 дни преди чек-ин датата.

 

След като очевидно отказах да им играя по свирката хотелът едностранно отмени резервацията, като с цялата си наглост ми прати имейл през букинг: You poor boy... better stay in BULGARIA

 

Беше доста смешничко, но това няма да коментирам. Най-сериозният въпрос обаче остана висящ: къде бяха букинг в случая и защо въобще позволиха това да се случи, като беше в тотален разрез на правилата на резервацията.

 

Та не знам за какви потребителски защити говорите въобще 🙂

  • Харесвам 4
  • Шок 9
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 12 минути , Георги Матеев каза:

Италианците са #1. Тази ситуация ми припомни случка от миналата година с хотел в Рим, отново резервация през букинг, нормална тарифа без грешка.

 

Неясно защо хотелът искаше да ИЗТЕГЛИ (не преоторизира) предварително цялата сума. Добре, че не бях дал карта с достатъчно пари и не успяха да го направят. Говорим за настаняване след 5 месеца, без предплащане и с право на безплатна отмяна до 3 дни преди чек-ин датата.

 

След като очевидно отказах да им играя по свирката хотелът едностранно отмени резервацията, като с цялата си наглост ми прати имейл през букинг: You poor boy... better stay in BULGARIA

 

Беше доста смешничко, но това няма да коментирам. Най-сериозният въпрос обаче остана висящ: къде бяха букинг в случая и защо въобще позволиха това да се случи, като беше в тотален разрез на правилата на резервацията.

 

Та не знам за какви потребителски защити говорите въобще 🙂

Ти писа ли на  booking.com ?

Чисто функционално от хотела могат да го направят, друг е въпроса дали е в съответствие с договореносите им с booking. 

Връзка към коментар
преди 12 минути , Георги Матеев каза:

След като очевидно отказах да им играя по свирката хотелът едностранно отмени резервацията..🙂

Мислиш ли, че всеки хотел може да отменя резервация през букинг когато и както си пожелае? Според мен са информирали Букинг и те са съдействали за отмяната (т.е. Букинг са я отменили по заявка от хотела).  В този случай предполагам си ги запитал защо резервацията ти е отменена, отговориха ли нещо изобщо?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.