Прескочи до съдържание

Оплакване от Booking.com и молба за съвет.


prozium

Препоръчани мнения

преди 4 минути , Щастливеца каза:

Не съм им писал, защото е важно в коя европейска страна е седалището на туроператора и каква е съдебната практика там. В случая българският ECC би ми послужил само като посредник, а аз прецених, че нямам нужда от такъв.

Редактирано от koliob
Връзка към мнение
На 10.09.2018 г. в 12:35, Георги Матеев каза:

Също така Expedia и всички техни производни (Ebookers, Orbitz, Cheaptickets, Travelocity и тн) никога не са ме оставяли на улицата. Н

Освен това по мои наблюдения за близки дати изпадат изключително добри цени.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

На мен букинг след месец чакане ми изплатиха един рефънд за дълъг престой ,който беше с 80 % по-скъп...да ги похваля въпреки чакането 😁

Връзка към мнение

Яви ми се проблем. Направила съм резервация за Истанбул и се наложи да сменя датите.

Уж, си отварям очите, но или не съм догледала, или грешно съм букнала.

А бях сигурна, че е с безплатна анулация/промяна.

Опитвам се вчера да сменя датите и ми излиза съобщение, че смяната ще струва 50 евро.

Обадих се по телефона на хотела в Истанбул, обясних, какъв е случаят и те отговориха:

 

1.Да позвъня на Букинг и да обясня, че те са съгласни да направят промяната, без да плащам тези 50 евро.

2.Че, промяната не могат да я направят от хотела, а ще я направят от Букинг.

 

Обадих се по телефона за комункация на български.

Вдигна любезна девойка. Обясних какъв е случаят, дадох името на дамата, с която си говорих в хотела, казах, че те са съгласни да няма глоба.

Девойката ме помоли да изчакам на телефона, за да се обади тя в хотела.

Изчаках на телефона няколко минути, след проведения разговор с хотела, ми каза, че няма проблем, ще ми изпрати нова резервация, със същия номер и пин-код, но с новите дати.

След още няколко минути, новата резервация пристигна.

 

  • Харесвам 9
  • Браво 5
Връзка към мнение
преди 1 минута , bulpa каза:

@AlexandraKo, твоят случай е за темата "Доволен съм от booking.com" 🙂

И аз не разбрах какво точно е оплакването й...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 8 минути , bulpa каза:

@AlexandraKo, твоят случай е за темата "Доволен съм от booking.com" 🙂

И аз мисля , че е за "Доволен съм от booking.com". Тук толко сме се напатили, че никой няма да се трогне.

😀

Връзка към мнение

Оплаквам се от мене си, че съм спала, като съм буквала.

А го написах, за да стане ясно, какъв е редът - че самият хотел, без Букинг не могат да правят промени. Нито да откажат, нито, да променят резервация.

Тоест, основната вина, ако нещо се сгафи е тяхна. И трябва да се разправяме с Букинг, а не - с хотела.

  • Харесвам 6
Връзка към мнение
преди 3 минути , AlexandraKo каза:

А го написах, за да стане ясно, какъв е редът - че самият хотел, без Букинг не могат да правят промени.

Аз предполагам че и обратното е също вярно - букинг без хотела не може да променя

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 2 часа, cybersimo каза:

И аз не разбрах какво точно е оплакването й...

На теория има основания да се оплаква именно от това - че няма от какво да се оплаче :grin:

Малко се получава като оня тираджия от Пътеводителя - мина през локва и опръска една девойка. Първо му стана хубаво, че е опръскал девойката. После му стана гадно, че му е станало хубаво, че е опръскал девойката. После му стана хубаво, че му е станало гадно, че му е станало хубаво, че е опръскал девойката:grin:

  • Харесвам 2
  • Смея се 4
Връзка към мнение
На 8.09.2018 г. в 1:57, CarpeDiem каза:

Нз дали има тема за Агода, но видях че се сравнява с Букинг, за това ще опиша моя казус. Запазвам апартамент за 6-ма, много изгодна цена, тъй като е нов и все още няма отзиви, следователно с отстъпка и без право на анулация. И друг път съм запазвала нови апартаменти заради цената и до сега не съм имала проблеми, даже напротив - хората се стараят много за първите си гости. Доста от снимките са от плажа и басейна към апартамента, като в списъка и описанието се казва изрично, че басейн има. И него си го има, само че се оказва, че е платен, 50 лв на ден на човек. Започнах да задам допълнителни въпроси на собственичката, защото същото място е пуснато и в arbnb, където явно е благоволила да даде малко повече информация. Освен изненадата за басейна, което е 100% подвеждане за мен, се оказва, че паркингът всъщност е навън, тоест ако и където и си намериш да паркираш. Тъкмо реших да се примиря и да не се занимавам повече заради цената, а и заради това че заминаваме на 22 септември и няма много време, и ми хрумна все пак да попитам дължим ли нещо на пристигане. И се отговаря равностойност на 500 лв депозит, местни данъци и такси за всеки ден престой трябва да се доплатят. Въпросните такси са вече платени в цената, според това което Агода пише, за депозит не се споменава. Тук вече ми преля и писах имейл на агода с проблема и искането да ми се намери алтернативно настаняване. Според сайта отговорят до 24 часа, вече минаха, но отговор няма, може би ще трябва да им звъня.

Та това ще е една добра проверка за Агода как реагират при такива ситуации. Ще се съглася и на варианта да ми върнат парите, макар че ме устройва по-малко, понеже датата наближи и трудно ще си намеря ново място на добра цена.

Все пак да кажа какво се случи. Подариха ми 10% ваучер от стойността на резервацията, тъй като се бавеха с отговора, казаха, че обсъждат с хоста. Хостът отказа безплатна анулация и аз се принудих да се съглася да съм там, в този случай явно Агода нямат правомощия. При платената цена излиза, че са включени 5% ВАТ и такса за почистване. В същото време хостът ми прати платежното си от Агода, където ясно се вижда, че е взел само таксата за почистване, но не и другата. Това ме навежда на мисълта, че грешката е на Агода. За мен и хостът е длъжен обаче да уточни, че иска депозит и басейнът е платен. Сега ми пишат имейл, дали могат да считат случая за разрешен и мисля да им обясня тези неща, макар и на теория да е приключен, защото ще спим там.

Връзка към мнение

Имам отговор на жалбата ми до ЕПЦ

 

Цитат

Здравейте,

По отношение на претенцията, която можете да заведете към Booking.com B.V. намираме, че с Вас е извършена нелоялна търговска практика и можете да искате обезщетяване на вреди. Това обаче е по-тежък процес и ще трябва да ни предоставите допълнителна информация и документи, за да може да се формира крайна сума, която е и доказана.

На първо място можете да искате всички суми, които сте платили по извършените резервации обратно. В предоставените документи установихме предплащане на 3-ти септември за гарантиране на престоя, но нямаме допълнителна информация.

На следващо място можете да искате разликата между цените по тези резервации и други, които евентуално вече сте направили. В случай че нямате такива и повече не възнамерявате да пътувате и да посетите Италия, а имате други направени резервации във връзка с анулираните - напр. самолетни билети, наем на кола или на други услуги за същия период, можете да искате похарчените суми.

Всички тези искания трябва да бъдат подкрепени с фактури или други разходни документи, които да свидетелстват техния размер и че са реално платени и по-възможност анулирани. След тяхното събиране ще се формира и крайната искана сума на Вашата жалба.

По отношение на нарушения от страна на търговеца, можете да заведете сигнали пред посочените органи по-долу. Тези производства не завършват с обезщетения, а с евентуални налагания на санкции или други мерки.

А/ Можете да заведете претенция и пред ConsuWijzer - Нидерландски център за потребителски съвети. Жалбите обаче:

а/ се придвижват само на нидерландски, и 

б/ се разглеждат и се правят проверки при повторност на нарушенията.

Жалбите обаче могат да се завеждат и на английски език.

Тези жалби се обработват и предават на Нидерландската агенция за потребители и пазари - местният контролен орган. Това производство може да завърши със санкция/мярка върху търговеца.

Б/ Можете да заведете сигнал и пред Нидерландския комитет за етикет за рекламиране. Можете да намерите брошура на английски тук. Това производство може да завърши с решение за съвместимост с приетите правила за рекламиране или не. Въпреки че няма налагане на наказание, то има отношение с името на търговеца. Не можем със сигурност да потвърдим дали се приемат жалби от потребители извън Нидерландия, но тяхното завеждане би осъществило натиск да се извърши подходяща проверка.

Очакваме Вашия отговор!

Приятен ден!

 

  • Харесвам 12
  • Браво 1
Връзка към мнение

Аз да кажа за къщата, която бях резервирал със сгрешена цена от 7 евро на вечер, вместо 70 евро. Бяха ми пратили мейл, че ще анулират резервацията след 48 часа, ако не приема реалната цена. Аз не направих нищо, но не последва анулация. След седмица реших да звънна на booking и проведохме разговор, в който им казах, че очаквам някакво предложение относно създалата се ситуация, и все пак дали няма да имам отстъпка от реалната цена. След 2 дни ми предложиха цена от 50 евро на вечер. 

  • Харесвам 3
  • Браво 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение

Един ъпдейт и на моята ситуация с така наречената "нереално ниска цена".

Пуснах жалба до ec.europa.eu . От  Booking  ми върнаха 4 страници глупости, три от които цитати от общите им условия. Общо взето обясняват, че те само рекламират обектите и не носят отговорност за нищо. Дори  отговора беше супер небрежен и неглижиран. А накрая ми казват да, че жалбата трябва да е срещу хотела.

Аз им отговорих, че това е края на отношенията ми с тях и им дадох още три примера за техни апокалиптични грешки с мои резервации.

След , което получих извинение и израз на добра воля 25 евро.

Казах им , да си ги сложат тези 25 евро там дето слънце не огрява . отказах да ги получа, като тактично им предоставих възможноста да ги ползват за лекарства.

Така аз окончателно приключих с тях во веки.

 

  • Харесвам 3
  • Браво 1
  • Смея се 1
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

Ето ме и мен тук, най-ревностният фен на Букинг допреди няколко дни...

Преди 2 месеца направих 2 резервации /дублиращи се/ за 1 нощувка в Белфаст - стая за двама, в центъра, с общ санитарен възел. Едната за 40 евро, а другата за 35 евро. Седмица преди пътуването анулирах по-евтината, а за другата ми бяха изтеглени парите. Изтеглени, а не блокирани, както си беше и написано.

Пристигаме на уреченото място в Белфаст и рецепционистът ми заявява, че съм се била объркала и цената е 40 на човек, а не на стая! 🙄 И той е готов да ми анулира резервацията напълно безплатно, ако не се съглася с новите условия! 🙄

Решавам, че той е мошеник и ще говоря с Букинг. Мисия - невъзможна... Над 2 часа продължиха разговорите ми с тях: имали били много такива случаи и инструкциите били да ми разрешат напълно безплатно да ми анулират резервацията. Искам друго аналогично предложение от тях - нямали, това била нереалистична цена, очевидна грешка и аз съм трябвало да съм наясно с това, а не да се възползвам! Искам си аз предишната стая, защото точно заради тях я анулирах - не можело, заета била... Но все пак - искат код и проверяват, че наистина съм имала такава. Питам ги аз и тя ли е била очевидна грешка, като е дори по-евтина и всички евтини нощувки ли са им грешки и как точно да ги различавам, ако грешките им са повече от негрешките. И как точно откриха грешката си не преди 2 месеца, а 3 дни след като ми изтеглиха парите... Ето така минаха двата часа, но накрая казаха да платя и обещаха да ми върнат парите, пък ще видим...

Шокирана съм от случилото се. Обикновено пътуваме голяма компания и не ми се мисли, ако ни оставят 10 човека на улицата... Потресена съм от наглостта и упоритостта, с която настояваха, че това е очевидна грешка с нереалистична цена. Ако нямах друга аналогична резервация щях да съм абсолютно безсилна да се съпротивлявам на безочието им...

Сега остава и да си получа нещастните 40 евро 😀

Редактирано от noshtna_ptica
  • Шок 4
Връзка към мнение
преди 5 минути , antea каза:

гадна ситуация, факт... а каква е текущата цена в booking за това място сега, 40 на стая или на човек?

Е, как на човек ,бе, при една камара резервации, къде ли не, сефте виждам да е за човек, а не- за стая.:(((( Нали не говорим за единична стая, а за двойна?

Какви са тези глупости?

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 5
Връзка към мнение

В рамките на месец,  два хотела ми променят условията на резервация разбира се в тяхна полза.  И в двата случая нямам съобщение и го откривам съвсем случайно преглеждайки резервациите преди пътуване. 

 

Имам оригиналните мейли със съвсем други условия. От Букинг ме хвърлят на черешата колко са загрижени,  имам право,  вече случаят ми е отнесен към senior manager  и стандартните бла-бла. 

 

 

Накрая казват,  че нищо не могат да направят предлагайки много по нискокачествено място с подобна локация и подобна цена.  В конкретния пример коефицент 6.2 спрямо 8.9 от достатъчно на брой потребители. 

В крайна сметка избрах нови хотели от друго място макар и да бяха по-скъпи. 

 

Там вече резервирам само хотели които ги няма другаде,  защото все още предлагат най-голям избор. 

 

 

Почти "насила"  ще летя и натрупаните кредити в Wizz за да не горят ,  но поне няма да дебна всеки ден за ниски цени,  а взимам каквото ми харесва. 

Редактирано от stanimir
  • Харесвам 3
  • Шок 3
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
преди 20 минути , antea каза:

гадна ситуация, факт... а каква е текущата цена в booking за това място сега, 40 на стая или на човек?

Хаха, сега е пусната за 53 евро - за двама, естествено!

А в потвърждението ми много ясно пише, че цената е за стаята за 2-ма души, спор няма.

Рецепционистът твърдеше, че когато са получили парите са видели грешката и са информирали Букинг. 

Те пък твърдяха, че хотелът не си е написал "ясно" условията...

 

 

Редактирано от noshtna_ptica
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
Георги Матеев
преди 24 минути , stanimir каза:

В рамките на месец,  два хотела ми променят условията на резервация разбира се в тяхна полза.  И в двата случая нямам съобщение и го откривам съвсем случайно преглеждайки резервациите преди пътуване. 

 

Имам оригиналните мейли със съвсем други условия. От Букинг ме хвърлят на черешата колко са загрижени,  имам право,  вече случаят ми е отнесен към senior manager  и стандартните бла-бла. 

 

 

Накрая казват,  че нищо не могат да направят предлагайки много по нискокачествено място с подобна локация и подобна цена.  В конкретния пример коефицент 6.2 спрямо 8.9 от достатъчно на брой потребители. 

В крайна сметка избрах нови хотели от друго място макар и да бяха по-скъпи. 

 

Там вече резервирам само хотели които ги няма другаде,  защото все още предлагат най-голям избор. 

 

 

Почти "насила"  ще летя и натрупаните кредити в Wizz за да не горят ,  но поне няма да дебна всеки ден за ниски цени,  а взимам каквото ми харесва. 

Точно затова Expedia и компания печелят все повече от ситуацията с често неадекватния booking.

 

За последната година при над 100 резервации от Expedia / Orbitz нямам абсолютно нито един проблем, за постфактум промяна на условия да не говорим, а за по-ниските цени въобще да не споменавам.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

То не е за оплакване, но аз в последните 3-4 години ползвам само airbnb и съм много доволен от големия избор и добрите цени. Преди когато ползвах booking забелязах, че го използват предимно като място за допълнителна реклама и пускат по една стая само, след което можеш да ги откриеш и директно с тях да резервираш като по този начин се заобикаля booking и цените са още по-добри. Това последното съм го забелязъл за Гърция.

Връзка към мнение

А,  то моето не е точно оплакване.  Просто според мен е хубаво да си преглеждате резервациите до последния момент. 

Никога не съм имал подобен проблем и сега изведнъж два само за месец при това изобщо не беше някаква  фрапираща error fare  от тия които излизат понякога.  

 

Винаги има решение по един или друг начин. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

booking  знаят само как да си търсят комисионните.  Не резервирайте там с кредитна карта и четете всички отзиви.

Резервирах лятото в Белград стая в къща при някаква си Lili's House. Сръбкинята ми праща мейл, че не можела да ме приеме 2 часа по-рано, явно го дала на друг!. Добре че бях в друг град в Сърбия и го прочетох преди да запаля колата. 

 

Оплаквам се на booking и си мисля, че ще я накажат и махнат от списъка. Да, ама не. Тя им носи повече пари от мене. Аз не мога да напиша дори отзив тъй като не съм посетил хотела. Компенсация "можели да се опитат да потърсят ако съм им дал бележки, че съм нощувал по-скъпо" и сума ти неизпълними неща, извинявали се, съчувствали ми, надявали се да съм се оправил сам успешно. Освен това ако аз канцелирам резервацията, дължа неустойка, а тя дори да не ти отвори вратата когато идеш там не дължи нищо!  Ядосах се и сега пускам през 2 седмици резервация там.  Лилето и от booking се побъркват какво да правят, ама ми нямат номера на кредитната карта и аз само се кефя да им гледам цирка.

 

Комисионната им не е 30%. Като бях в Албания и гледам "може да канцелирате до 18:00". Чудя се. Отивам в 16:00. Казват ми "Хайде, че те чакаме да канцелираш, щото ни вземат от booking по 2 евро на легло на нощ"

 

Връзка към мнение
преди 2 часа, Bufan каза:

booking  знаят само как да си търсят комисионните.  Не резервирайте там с кредитна карта и четете всички отзиви.

Резервирах лятото в Белград стая в къща при някаква си Lili's House. Сръбкинята ми праща мейл, че не можела да ме приеме 2 часа по-рано, явно го дала на друг!. Добре че бях в друг град в Сърбия и го прочетох преди да запаля колата. 

 

Оплаквам се на booking и си мисля, че ще я накажат и махнат от списъка. Да, ама не. Тя им носи повече пари от мене. Аз не мога да напиша дори отзив тъй като не съм посетил хотела. Компенсация "можели да се опитат да потърсят ако съм им дал бележки, че съм нощувал по-скъпо" и сума ти неизпълними неща, извинявали се, съчувствали ми, надявали се да съм се оправил сам успешно. Освен това ако аз канцелирам резервацията, дължа неустойка, а тя дори да не ти отвори вратата когато идеш там не дължи нищо!  Ядосах се и сега пускам през 2 седмици резервация там.  Лилето и от booking се побъркват какво да правят, ама ми нямат номера на кредитната карта и аз само се кефя да им гледам цирка.

 

Комисионната им не е 30%. Като бях в Албания и гледам "може да канцелирате до 18:00". Чудя се. Отивам в 16:00. Казват ми "Хайде, че те чакаме да канцелираш, щото ни вземат от booking по 2 евро на легло на нощ"

 

Аз нещо не разбирам, как така, не може да те приеме 2 часа по рано? Нали си пише от колко часа е настаняването?

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.