Прескочи до съдържание

Оплакване от Booking.com и молба за съвет.


prozium

Препоръчани мнения

Когато резервацията е без право на отмяна,обикновено букинг веднага удържа сумата за цялата резервация.Така,както описваш ситуацията,не мисля,че има от какво да се притесняваш,още повече,че от хотела потвърждават,че всичко е платено.Винаги може да се свържеш с букинг,за да уточниш разминаването в сумата и да си спокоен🙂

 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
На 21.11.2019 г. в 23:52, Krum4ov каза:

Здравейте, имам неприятен проблем с букинг. За нова година ще сме шест човека в Киев и си резервирахме един хубав апартамент в центъра преди две седмици. Платил съм и 1/3 от цената, както се изискваше. Днес ми пратиха мейл, в който пише, че от апартамента им съобщили, че няма да могат да ни приемат, но били намерили подходящо подобно място. Мястото, нито е подобно, нито е подходящо. Един апартамент доста далеч от центъра, макар и с добър рейтинг. Иначе щели да ми върнат парите. Кажете какви са ми опциите. Тъй като съм си платил капаро, не съм анулирал нищо, а се досещате, че сега не е много подходящо да търся място, което ни върши работа, точно с нощувки на нова година и то за шест човека. Иначе за компенсация или да ни предложат наистина подобно, макар и по-скъпо място, но да покрият разликата, въобще не споменават. Мисля утре да им се обадя, да им обясня, че няма как да се съглася на компромисни варианти, затова че ми анулират едностранно резервация и да ги накарам да ми предложат нещо адекватно на предното място. А, даже ми писаха: Ако сте направили някакво плащане, пратете ни бележка. Че те не знаят ли дали съм направил плащане?

Точно в момента имам подобен проблем с букинг за един апартамент на Тенерифе,който беше с невъзвръщаема стойност,а и веднага след резервацията са си дръпнали парите.Уведомоха ме,че от букинг,че мястото за настаняване не може да ни приеме заради спешни ремонтни дейности/за които много се съмнявам/ и днес са ми анулирали резервацията.Предлагат ми и подобен апартамент,който не е особено подобен и аз им писах,че не ме устройва,намерила съм си друг и очаквам да го получа на цената на този,който ми канселираха.Чакам ги да отговорят,но доста се бавят.

Да им звънна освен?То нямам и време,след 5 дни заминаваме.

 

Връзка към коментар

Писах ви на лично. Все пак да си кажа моя опит, че ще е полезно и за другите. Накрая резервирах чрез Airbnb. Букинг са любезни по телефона в началото, защото са виновни. И предлагат наличните апартаменти на сходна цена, но доста по-лоши като качество, защото не са останали хубави за такива пари. Ако им скръцнете със зъби стават доста агресивни и ви казват, че такива са правилата. Аз пуснах за спорта и жалба до КЗК, че едностранно ми отменят резервация, без реално да ми предложат същия продукт на същата цена. При малкото оставащо време, по-добре да имате вариант и директно да им кажете. Ако не се съгласят, просто намерете най-изгодния апартамент, който отговаря на изискванията ви и буквайте!

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

На мен два пъти са ми поемали разликата за друг хотел, избран от мен, след като отказах техните предложения... разликата в цената беше около 50%. Единият път върнаха доста пари, че резервацията беше за цяла седмица...

Връзка към коментар
преди 6 минути , kali KH каза:

И моята резервация е за цяла седмица,обаче изобщо нищо не отговарят на имейла ми.

За резервация след 4 дни комуникация по мейла е рискована. Или обаждане по телефон за яснота или нова резервация.

Не е ясно кой район желаете и в какъв диапазон на цени търсите, но погледнах за настаняване в Тенерифе и възможности има.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 29 минути , Таньо каза:

За резервация след 4 дни комуникация по мейла е рискована. Или обаждане по телефон за яснота или нова резервация.

Не е ясно кой район желаете и в какъв диапазон на цени търсите, но погледнах за настаняване в Тенерифе и възможности има.

Да и аз видях,че има възможности,за съжаление цените са се повишили вече,а и по-хубавите настанявания са заети.Ние пристигаме там на 30-ти.

Връзка към коментар
преди 4 минути , kali KH каза:

Да и аз видях,че има възможности,за съжаление цените са се повишили вече,а и по-хубавите настанявания са заети.Ние пристигаме там на 30-ти.

Така или иначе ще бъде платена по-висока цена, която колкото по-близка бъде до вашата, толкова по-висок е шанса да бъде възстановена разликата от Букинг, още повече че при разговор с тях ако предложите настаняване, те могат да го приемат и става лесно нататък. 

 

Хубави и нехубави места е доста разтегливо понятие. Изберете си нещо и се настройте за ваканция, а не за стрес от възможни избори! 🙂 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , kali KH каза:

=== обадих директно по телефона -024253700 -намерих го още преди няколко дни тук във форума съвсем случайно докато си ровех и си го бях запазила.Благодаря на магеланецът,който го беше посочил-не помня кой и в коя точно тема беше 🙂

 

Браво, обикновено се иска повече активност и бърза реакция с готово предложение.

 

П.П. Последно аз съм публикувал този телефон в края на октомври 2019 г. 🙂

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 1 минута , Таньо каза:

Браво, обикновено се иска повече активност и по-бърза реак;ция.

 

П.П. Последно аз съм публикувал този телефон в края на октомври 2019 г. 🙂

Ето сега мога да  благодаря лично 🙂 Много полезно ми беше това за телефона на букинг,а и още повече,че е  български.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 46 минути , kali KH каза:

Развитие по моя случай има и то доста бързо след като им се обадих директно по телефона -024253700 -намерих го още преди няколко дни тук във форума съвсем случайно докато си ровех и си го бях запазила.Благодаря на магеланецът,който го беше посочил-не помня кой и в коя точно тема беше 🙂

 

Та казах на служителя,с който разговарях,че не ми харесва това,което те ми предлагат като алтернатива,защото е една малка стая-кутийка с разтегателно диванче и съм си намерила подобно на моето първоначално настаняване ,като очаквам те да покрият разликата в цената.Момчето ме помоли да изчакам и след разговор с неговия супервайзър ми каза,че ще покрият разликата от 131 Е,което мен ме устройва.Трябва да им представя фактура или касов бон,това е.Доволна съм и ми е малко по-спокойно вече.

Нещо подобно ми се случи на едно от пътуванията.  Само че, от Букинг ми звъннаха / което ме учуди/, да ми кажат, че от хотела в Антверпен им се обадили, че паркингът им е в ремонт и ще трябва да ползваме платен обществен паркинг наблизо. Та, момъкът рече, да им пратя бележките от паркинга и те ще ми покрият разликата. Щото и на хотела е платен, но по-малко. Само че, младежът каза, че ще ми пратят мейл, с потвърждение на това, което ми е казал.

Така и стана. Получих мейл, като се върнахме, снимах купоните от паркинга, пратих ги на този имейл  и на другия ден ми бяха превели парите.

Та, може би, не е лошо и ти да поискаш писмено уверение, какво сте се договорили.

 

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 48 минути , kali KH каза:

Развитие по моя случай има и то доста бързо след като им се обадих директно по телефона -024253700 -намерих го още преди няколко дни тук във форума

 

преди 41 минути , Таньо каза:

П.П. Последно аз съм публикувал този телефон в края на октомври 2019 г.



Да помоля модераторите да го закарфичим този телефон в някоя от темите за booking, за да се открива по-лесно! 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 11 минути , AlexandraKo каза:

Нещо подобно ми се случи на едно от пътуванията.  Само че, от Букинг ми звъннаха / което ме учуди/, да ми кажат, че от хотела в Антверпен им се обадили, че паркингът им е в ремонт и ще трябва да ползваме платен обществен паркинг наблизо. Та, момъкът рече, да им пратя бележките от паркинга и те ще ми покрият разликата. Щото и на хотела е платен, но по-малко. Само че, младежът каза, че ще ми пратят мейл, с потвърждение на това, което ми е казал.

Така и стана. Получих мейл, като се върнахме, снимах купоните от паркинга, пратих ги на този имейл  и на другия ден ми бяха превели парите.

Та, може би, не е лошо и ти да поискаш писмено уверение, какво сте се договорили.

 

 

 

Да, правилно напомняне! 🙂

Питал съм ги за писмено потвърждение на разговора. Казвали са , че не им е практика, защото разговора се записва, но след учтива и настоятелна молба ми го изпратиха писмено. Ставаше дума за подобен казус, но с резервация на половин цена от текущата и която искаха да откажат всички.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , AlexandraKo каза:

Нещо подобно ми се случи на едно от пътуванията.  Само че, от Букинг ми звъннаха / което ме учуди/, да ми кажат, че от хотела в Антверпен им се обадили, че паркингът им е в ремонт и ще трябва да ползваме платен обществен паркинг наблизо. Та, момъкът рече, да им пратя бележките от паркинга и те ще ми покрият разликата. Щото и на хотела е платен, но по-малко. Само че, младежът каза, че ще ми пратят мейл, с потвърждение на това, което ми е казал.

Така и стана. Получих мейл, като се върнахме, снимах купоните от паркинга, пратих ги на този имейл  и на другия ден ми бяха превели парите.

Та, може би, не е лошо и ти да поискаш писмено уверение, какво сте се договорили.

 

 

Много добра забележка за писменото уверение 🙂 Обаче аз съм "гърмян заек" и още докато говорихме по телефона поисках такова  и ми беше изпратено веднага на имейла,пропуск е от моя страна,че забравих да го разкажа.

  • Харесвам 3
  • Браво 2
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Накой всъщност спечелил ли е спор с Букинг и получил ли е някакви облаги от това  ? В момента им се жаля от променена резервация на Сейшелите . Хотелът се казва "Крака във водата", демек най-първа линия и го избрахме баш заради това, че е на плажа. В Букинг имаше 2 опции - в сградата на плажа или в анекс, който е през улицата т.е. на ок 400 м  и от плажа, и от ресторанта със закуската. Двете опции на различни цени (може би горната да беше и малко по-скъпа,защото уж да по-нови). Избрахме този на плажа, но при пристигането ни настаниха в другия. 1 час разправии, скандали, обяснения, мениджърката се скри, искахме да си вземем капарото - уви нищо не стана. Нагло и непрофесионално отношение е стил : Go, f@ck yourself !  Аз и другата мацка яко се ядосахме, защото съпругът й се придвижда бавно и с бастун и , ако нямахме кола, едно ходене на закуска му отнема 15 мин. А и анексът е до строеж - гледка няма, ама има шум и прах. Оцених хотела негативно, където можах, но отговорът им в гугъл на моята оценка, че който дойдел първи , него настанявали в долната сграда ми дойде too much и пуснах оплакване до Букинг. За протокола - резервацията е направена 11 (единадесет !) месеца преди настаняването !

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 4 месеца по-късно ...

Не намирам такава тема, затова започвам нова!Ако не е на правилното място или администраторите преценят, нека я преместят където трябва! 

Нещата стоят така:

Снощи жена ми хареса един апартамент през Booking,уговори се с приятелките си, те харесаха мястото и цената... Жена ми започна да резервира...По едно време погледнах към екрана и видях, че е забравила да влезе в профила ми!Казах да изчака и, че цената ще падне с 10-15 %, тъй, като съм с второ ниво Genius! 

Е, да,ама не-дори с второ ниво цената си остана абсолютно същата и не падна дори със стотинка... 

Останах силно възмутен и огОрчен...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , crazyhorse каза:

Не намирам такава тема, затова започвам нова!Ако не е на правилното място или администраторите преценят, нека я преместят където трябва! 

Нещата стоят така:

Снощи жена ми хареса един апартамент през Booking,уговори се с приятелките си, те харесаха мястото и цената... Жена ми започна да резервира...По едно време погледнах към екрана и видях, че е забравила да влезе в профила ми!Казах да изчака и, че цената ще падне с 10-15 %, тъй, като съм с второ ниво Genius! 

Е, да,ама не-дори с второ ниво цената си остана абсолютно същата и не падна дори със стотинка... 

Останах силно възмутен и огОрчен...

Не всеки хотел/апартамент участва в тази програма. А и да участва не винаги отстъпката е такава каквато се очаква.

Дори много често най-изгодната за потребителите опция е  най-зле позиционирана. Така че търпение и сравнение.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

И аз да се оплача от сайта, но по друг повод - от около 2 седмици не мога да си видя предстоящите резервации. Пробвах от различни компютри и браузъри.  Когато натисна на резервациите ми излиза, че нещо се е объркало и ме препраща към началната страница. До преди няколко дена поне от бутона моето табло ми изкарваше най-скорошните, но от вчера и там вече не се виждат. Сега правя някакви лупинги през потвържденията в пощата да си ги отварям. Принудих се да си инсталирам приложението - там се зареждат всички резервации, но нещата не изглеждат като в сайта и това леко ме дразни 🙂 

някой има ли подобен проблем? Май скоро ще им пиша да се оплача.

Връзка към коментар

@crazyhorse и аз също съм Genius, но тъй като винаги търся възможно най-ниската цена за нощувка, само 1 път съм спала в апартамент през booking, където имаше отстъпка и то сигурно защото жилището си плачеше за ремонт (сега вече не се предлага, сигурно го реновират :D). Все пак апартаментите предлагат доста по-приемливи цени от хотелите.

 

 

Връзка към коментар
преди 3 часа, seaell каза:

И аз да се оплача от сайта, но по друг повод - от около 2 седмици не мога да си видя предстоящите резервации. Пробвах от различни компютри и браузъри.  Когато натисна на резервациите ми излиза, че нещо се е объркало и ме препраща към началната страница. До преди няколко дена поне от бутона моето табло ми изкарваше най-скорошните, но от вчера и там вече не се виждат. Сега правя някакви лупинги през потвържденията в пощата да си ги отварям. Принудих се да си инсталирам приложението - там се зареждат всички резервации, но нещата не изглеждат като в сайта и това леко ме дразни 🙂 

някой има ли подобен проблем? Май скоро ще им пиша да се оплача.

Пробвай да отвориш сайта в incognito window и да си влезеш в профила. Ако се оправи, изчисти си кеша на компютъра.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Не съм сигурна дали тук е мястото, но имам следното питане, ако някой е имал такъв проблем или предстои.

Имам предплатен хотел чрез букинг за Гърция - Сивота с начална дата 26.07. Платила съм още януари, за първи  и последен път :). С новата ситуация не ми се правят 2 PSR-а, които да търся къде да превеждам и пр. Това ми е краен вариант. Писах на хотела да ми предложат опция, предвид новите изисквания на гръцкото правителство за влизане в стратата. За съжаление няма отговор, а правилата важат до 29.07.

Някои има ли съвет или опит кака да постъпя?  В букинг има поция да се съвржа с хотела, но той не ми отговаря.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.