Прескочи до съдържание

Оплакване от Booking.com и молба за съвет.


prozium

Препоръчани мнения

Ето го и отговора....направо кърти :lol:

 

 

Dear ХХХХХХХ   ХХХХХХХХ (лични данни),

Thank you for choosing Booking.com.

We are writing to you regarding your reservation 3800хххх96 at Première Classe Paris-Ouest Gennevilliers, check-in date 2019-09-12, and check-out date 2019-09-13.

Your booking was canceled due to an irregular booking pattern or booking history, this system is in place to ensure all our customers and hotel partners are protected.
I’m afraid that due to the sensitivity and confidentiality of the information, I cannot elaborate any further.

Please feel free to contact us with any additional questions.

Kind regards,

--
Michael E.
Booking.com Customer Service Team

  • Шок 3
  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
преди 3 часа, antea каза:

ами не, в последните два поста става дума за анулирана предстояща резервация

ами защото беше в темата за наградите, затова така си помислих, пък и подробности нямаше

преместих в тази тема

Връзка към мнение

Booking ме изненадАха и сега се чудя какво да правя.

Преди 3 седмици резервирам апартамент /с Уиз-картата/, потвърждават ми резервацията на мейл /без плащане е/ и аз съм happy.

На другия ден получавам нов мейл, че картата ми е невалидна и ако не дам валидна карта до 24 часа, ще ми анулират резервацията.

Не го направих и ми анулираха резервацията, съответно апартаментът се оказа отново свободен в Букинг.

На следващия ден пак го резервирах, пак със същата карта и пак получих потвърждение.

На следващия - пак мейл за невалидна карта и анулация.

Ядосах се и си букнах друг апартамент пак със същата карта и нямаше никакъв проблем, а впоследствие някой нае първия апартамент и вече се оказа "продаден".

В профила ми в Букинг и двете рвзвервации на първия апартамент са със статус анулирани, а днес, след 3 седмици, получавам от Букинг следния мейл:

 

Кредитната карта беше обновена успешно

Уважаеми/а ХХХХХХХХ,

Успешно актуализирахте данните за вашата кредитна карта на MasterCard, завършваща на ХХХХ. Сега Queens Apartments ще прегледа вашите актуализирани данни. За въпроси, свързани със статуса на вашата резервация, можете да се обадите на мястото за настаняване на +436641538192.

 

Сега не ми е ясно - аз имам ли или нямам резервация за този апартамент?

В профила ми резервацията ми продължава да си е със статус анулирана.

Да не вземат да ми дръпнат пари от картата в някакъв момент?

  • Шок 2
Връзка към мнение
преди 35 минути , noshtna_ptica каза:

Booking ме изненадАха и сега се чудя какво да правя.

Преди 3 седмици резервирам апартамент /с Уиз-картата/, потвърждават ми резервацията на мейл /без плащане е/ и аз съм happy.

На другия ден получавам нов мейл, че картата ми е невалидна и ако не дам валидна карта до 24 часа, ще ми анулират резервацията.

Не го направих и ми анулираха резервацията, съответно апартаментът се оказа отново свободен в Букинг.

На следващия ден пак го резервирах, пак със същата карта и пак получих потвърждение.

На следващия - пак мейл за невалидна карта и анулация.

Ядосах се и си букнах друг апартамент пак със същата карта и нямаше никакъв проблем, а впоследствие някой нае първия апартамент и вече се оказа "продаден".

В профила ми в Букинг и двете рвзвервации на първия апартамент са със статус анулирани, а днес, след 3 седмици, получавам от Букинг следния мейл:

 

Кредитната карта беше обновена успешно

Уважаеми/а ХХХХХХХХ,

Успешно актуализирахте данните за вашата кредитна карта на MasterCard, завършваща на ХХХХ. Сега Queens Apartments ще прегледа вашите актуализирани данни. За въпроси, свързани със статуса на вашата резервация, можете да се обадите на мястото за настаняване на +436641538192.

 

Сега не ми е ясно - аз имам ли или нямам резервация за този апартамент?

В профила ми резервацията ми продължава да си е със статус анулирана.

Да не вземат да ми дръпнат пари от картата в някакъв момент?

Най-добре звънни утре на тел.Най-бързо се свързвам между 10-11ч сутринта.Моите наблюдения са,че съпорта действа бързо и адекватно.От хотела ми бяха блокирали сума при анулирана резервация,звъннах на букинг,служителя ме остави на линия,докато говори с хотела и до края на деня сумата беше освободена.Може би актуализират сайта,за да дава такива бъгове напоследък.Но това наистина е някакво безумие.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Предпочитам да пиша на Букинг, а не на апартамента и ми е интересно да чуя тяхната версия.

Някой може ли да помогне с мейл, за да видят какви са ги надробили?

 

Връзка към мнение

customer.service@booking.com

Но отговора може да се забави над седмица.Затова си мисля,че е по-добре да звъннеш.Телефона е безплатен,има и съпорт на български език.А най-добре първо да им пратиш мейл със скриншотовете,а после да звъннеш,за да ги виждат ,докато говорите.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 4 часа, noshtna_ptica каза:

Booking ме изненадАха и сега се чудя какво да правя.

Преди 3 седмици резервирам апартамент /с Уиз-картата/, потвърждават ми резервацията на мейл /без плащане е/ и аз съм happy.

На другия ден получавам нов мейл, че картата ми е невалидна и ако не дам валидна карта до 24 часа, ще ми анулират резервацията.

Не го направих и ми анулираха резервацията, съответно апартаментът се оказа отново свободен в Букинг.

На следващия ден пак го резервирах, пак със същата карта и пак получих потвърждение.

На следващия - пак мейл за невалидна карта и анулация.

Ядосах се и си букнах друг апартамент пак със същата карта и нямаше никакъв проблем, а впоследствие някой нае първия апартамент и вече се оказа "продаден".

В профила ми в Букинг и двете рвзвервации на първия апартамент са със статус анулирани, а днес, след 3 седмици, получавам от Букинг следния мейл:

 

Кредитната карта беше обновена успешно

Уважаеми/а ХХХХХХХХ,

Успешно актуализирахте данните за вашата кредитна карта на MasterCard, завършваща на ХХХХ. Сега Queens Apartments ще прегледа вашите актуализирани данни. За въпроси, свързани със статуса на вашата резервация, можете да се обадите на мястото за настаняване на +436641538192.

 

Сега не ми е ясно - аз имам ли или нямам резервация за този апартамент?

В профила ми резервацията ми продължава да си е със статус анулирана.

Да не вземат да ми дръпнат пари от картата в някакъв момент?

И аз току-що получих такъв имейл, само че за минала резервация. Нещо напоследък бъкат от всякакви грешки...

 

Аз не бих се занимавал да се обаждам, просто бих следил да не ми чарджнат кредитната карта случайно (аз давам револют и съм го блокирал де, препоръчвам).

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Аз съм от фенките на Букинг, но за пореден път се оказва, че няма да мога да ползвам резервация, направена и потвърдена преди месеци. Получих мейл от Букинг с предложение за друга нощувка, която не ме устройва, но аз си харесах трета - на същата цена на тяхното предложение.

Да, но свързване с тях няма.... Писах им, но едва ли ще ми отговорят до утре, а след това няма да имам нет. 

Чудя се как да се свържа с тях и дали ако си резервирам това, което съм си харесала /без да имам потвърждение от тях/ после ще ми възстановят разликата?

Връзка към мнение
Дани Магелани
преди 5 минути , noshtna_ptica каза:

Аз съм от фенките на Букинг, но за пореден път се оказва, че няма да мога да ползвам резервация, направена и потвърдена преди месеци. Получих мейл от Букинг с предложение за друга нощувка, която не ме устройва, но аз си харесах трета - на същата цена на тяхното предложение.

Да, но свързване с тях няма.... Писах им, но едва ли ще ми отговорят до утре, а след това няма да имам нет. 

Чудя се как да се свържа с тях и дали ако си резервирам това, което съм си харесала /без да имам потвърждение от тях/ после ще ми възстановят разликата?

И аз не мога да се свържа с тях. Отмених резервация преди повече от 20 дни, а авторизацията от хотела в Дайнерс стои. От хотела казаха, че виждат анулирането и тя ще бъде отменена, но още не е.

Връзка към мнение
Преди 1 час, noshtna_ptica каза:

Аз съм от фенките на Букинг, но за пореден път се оказва, че няма да мога да ползвам резервация, направена и потвърдена преди месеци. Получих мейл от Букинг с предложение за друга нощувка, която не ме устройва, но аз си харесах трета - на същата цена на тяхното предложение.

Да, но свързване с тях няма.... Писах им, но едва ли ще ми отговорят до утре, а след това няма да имам нет. 

Чудя се как да се свържа с тях и дали ако си резервирам това, което съм си харесала /без да имам потвърждение от тях/ после ще ми възстановят разликата?

Ще ти платят, но трябва да имаш фактура. Изпробвано неведнъж.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към мнение

Оплаквам се. Нямало как да ми обяснят за отменените ми 10% - процесът бил автоматичен. И получавам в последствие мейл да оценя отговора/ служителя...

Връзка към мнение
преди 11 минути , aleksandrina каза:

Оплаквам се. Нямало как да ми обяснят за отменените ми 10% - процесът бил автоматичен. И получавам в последствие мейл да оценя отговора/ служителя...

А това пък хич не го вярвам. Доста преди време имах някакъв проблем с включването в Джиниъс програмата-колкото и резервации да минаваха,все две не ми достигаха до заветната цел. Толкова нелепи отговори и по тел. и в писмен вид получих по въпроса,все цитиращи автоматичната им система,че се бях отказала да се разправям. При директен разговор с тяхна служителка по повод отменена резервация,месеци по-късно,момичето ме попита може ли да помогне с друго и споделих проблема,оправиха нещата до няколко часа. С което искам да кажа,че както навсякъде,и в Букинг има и по-ангажиращи се и по- малко съпричастни на клиента служители. Аз лично бих пробвала отново.

Да си кажа и аз моята грижа с Букинг. Запазихме си апартамент за ранно море догодина през линка за 25 Е. Обаче получих любезно писъмце от собственика,че на място трябва да платя допълнително такса почистване (и тя 25 Е),която никъде не беше упомената предварително. Сега ни да анулирам,че линкът не може да се използва повторно,нито пък таксата ми се вижда редно да е скрита. Ще видя Букинг как ще реагира по случая.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Наистина имат автоматизирана система, която освен тези, които пишат кода, май никой друг няма пълна представа как работи. Най-малко пък може да се очаква служителите в кол центъра да знаят. Често се случва алгоритмите с етикет AI да произвеждат откровени глупости и тогава рядко някой може да има смислен отговор. Все пак това има и някои предимства - системата допуска доста грешки, които не винаги са в полза на посредника.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Здравейте. От години ползвам Букинг и не бях имала проблеми досега. В момента не знам какво да направя и моля за съвет. 

Букнах апартамент преди няколко месеца в Авиньон. Платих цялата сума преди 2 седмици . Оведомих чрез букинг времето на пристигане. Те ми отговориха , че собственика е съгласен на този час.  2 часа преди часа за нанасяне звъннахме на собственика за повече инструкции. Включи се гласова поща на френски, която казваше да оставим съобщение, както и направихме. Никакъв отговор. Писах съобщение на букинг. Те ми писаха да се обадя на телефона на , който звънях и това беше. Написах съобщение на собственика , пуснах мейл и пак никакъв отговор. Пристигнахме на мястото . Почакахме 2 часа за отговор. Намерихме съседи на собственика. Те му звъняха на личен телефон и той не им вдигна. Звъняхме  още няколко пъти и накрая му написахме гневно съобщение, че сме разочаровани  от отношението. Намерихме си друг хотел, където да останем. Собственика след половин час отговори на съобщението, че съжалява, че сме се отказали и толкова. Сега се чудя как точно да го съдя. 

  • Замислям се 1
Връзка към мнение
преди 17 часа, Anna design каза:

Здравейте. От години ползвам Букинг и не бях имала проблеми досега. В момента не знам какво да направя и моля за съвет. 

Букнах апартамент преди няколко месеца в Авиньон. Платих цялата сума преди 2 седмици . Оведомих чрез букинг времето на пристигане. Те ми отговориха , че собственика е съгласен на този час.  2 часа преди часа за нанасяне звъннахме на собственика за повече инструкции. Включи се гласова поща на френски, която казваше да оставим съобщение, както и направихме. Никакъв отговор. Писах съобщение на букинг. Те ми писаха да се обадя на телефона на , който звънях и това беше. Написах съобщение на собственика , пуснах мейл и пак никакъв отговор. Пристигнахме на мястото . Почакахме 2 часа за отговор. Намерихме съседи на собственика. Те му звъняха на личен телефон и той не им вдигна. Звъняхме  още няколко пъти и накрая му написахме гневно съобщение, че сме разочаровани  от отношението. Намерихме си друг хотел, където да останем. Собственика след половин час отговори на съобщението, че съжалява, че сме се отказали и толкова. Сега се чудя как точно да го съдя. 

Първо чрез Буукинга, после КЗП-та , не оставяй в никакъв случай тия измамници да вземат кеша, те на това разчитат.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 17 часа, Anna design каза:

Здравейте. От години ползвам Букинг и не бях имала проблеми досега. В момента не знам какво да направя и моля за съвет. 

Букнах апартамент преди няколко месеца в Авиньон. Платих цялата сума преди 2 седмици . Оведомих чрез букинг времето на пристигане. Те ми отговориха , че собственика е съгласен на този час.  2 часа преди часа за нанасяне звъннахме на собственика за повече инструкции. Включи се гласова поща на френски, която казваше да оставим съобщение, както и направихме. Никакъв отговор. Писах съобщение на букинг. Те ми писаха да се обадя на телефона на , който звънях и това беше. Написах съобщение на собственика , пуснах мейл и пак никакъв отговор. Пристигнахме на мястото . Почакахме 2 часа за отговор. Намерихме съседи на собственика. Те му звъняха на личен телефон и той не им вдигна. Звъняхме  още няколко пъти и накрая му написахме гневно съобщение, че сме разочаровани  от отношението. Намерихме си друг хотел, където да останем. Собственика след половин час отговори на съобщението, че съжалява, че сме се отказали и толкова. Сега се чудя как точно да го съдя. 

Едва ли ще можеш да го съдиш. Изискай от Booking.com да ти възстановят сумата, платена по резервацията. Поискай от хотела, където сте отседнали, фактура, пази и касовата бележка от плащането. Ако сте платили повече, отколкото ви е струвала първоначалната резервация, поискай от Booking.com да ви възстановят разликата. Приложи всички възможни платежни дакументи, вкл. и банково извлечение от транзакцията, ако сте платили с карта, за разкош добави и разговора си с безотговорния собственик. Понеже съм изпадал два пъти в същата ситуация, ще споделя опит: и двата пъти поисках от Booking.com да помислят за наказания за собствениците на (в моя случай) апартаментите. Първия път отговориха, че вземат нещата насериозно и ще поставят въпросния мърляч под наблюдение. Втория път се оправдха с GDPR и заявиха, че нямало как да проверят оправданието на собственика, съответно - да му наложат наказание. Но пък операторката, с която разговарях, българка, ме разбра много добре, явно не ѝ беше за първи път да има такъв случай, така че тя се погрижи поне бързо да си получа парите обратно, ако не друго.

Връзка към мнение
Дани Магелани
преди 17 часа, Anna design каза:

Здравейте. От години ползвам Букинг и не бях имала проблеми досега. В момента не знам какво да направя и моля за съвет. 

Букнах апартамент преди няколко месеца в Авиньон. Платих цялата сума преди 2 седмици . Оведомих чрез букинг времето на пристигане. Те ми отговориха , че собственика е съгласен на този час.  2 часа преди часа за нанасяне звъннахме на собственика за повече инструкции. Включи се гласова поща на френски, която казваше да оставим съобщение, както и направихме. Никакъв отговор. Писах съобщение на букинг. Те ми писаха да се обадя на телефона на , който звънях и това беше. Написах съобщение на собственика , пуснах мейл и пак никакъв отговор. Пристигнахме на мястото . Почакахме 2 часа за отговор. Намерихме съседи на собственика. Те му звъняха на личен телефон и той не им вдигна. Звъняхме  още няколко пъти и накрая му написахме гневно съобщение, че сме разочаровани  от отношението. Намерихме си друг хотел, където да останем. Собственика след половин час отговори на съобщението, че съжалява, че сме се отказали и толкова. Сега се чудя как точно да го съдя. 

Аз за това ползвам само хотели с денонощна рецепция. Колкото и скъпо да ми излиза, така е най-добре. Два пъти резервирах апартаменти, и двата пъти имах проблеми с откриването на собствениците.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение

Абсолютно, апартаментите са hit or miss . Не съм имал проблеми досега, но при апартаментите винаги гледам ревютата да са с рейтинг над 9.0 и достатъчно на брой...

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Съжалявам за всички проблеми, които срещат магеланци, но имам въпрос:

 

Имали ли сте сходен негативен опит с настаняване с много висок рейтинг (това не е задължително с най-висока цена)? Защото аз никога не съм имала такива дертове - а резервирам само от Букинг, но по-ниска оценка от 8.8 например - когато предлагането е малко, иначе твърдо над 9, не си позволявам. 

Връзка към мнение

Моите наблюдения е, че оценките се размиват драстично според региона и не са единствен критерий. Аз ги използвам единствено като филтър, да отсея стотиците “дървета”. Простичко казано 8,5 в Европа са равни на 9,5 в Латинска и Южна Америка , или на 8,1 в Северна Америка. Забелязвам и тенденция, колкото е по-ниска ценовата категория на мястото, толкова е по-висок рейтинга ( специално за ЮА). Бакпакърските хостели в Перу, например почти всички варират между 9,1-9,6, а тези с 4 и 5 звезди, само мога да си мечтаят за техният рейтинг.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.