Прескочи до съдържание

Оплакване от Booking.com и молба за съвет.


prozium

Препоръчани мнения

Само да потвърдя, че и на мен букинг са ми изплащали разликите на няколко пъти, и то само при представяне на фактура от новото място, че и доста бързо.

Не знам за толкова огромен посреднически бизнес без подобни проблеми, с некоректни партньори и клиенти.

 И малко офф: Ако ти е удобно, малко по-нормално да се обръщаш към хората, които супер търпеливо ти отговарят. За мен лично обратната ти реакция е смешна, жалка и прекалено времемка. 

Ако не ти е удобно, здраве да е.

Редактирано от Тони
  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 45 минути , Bufan каза:

Ами дай по-добра идея как да се борим с този проблем?  Доколкото има три страни в три държави с администрация или съд реално не става. Сърбия не е член и на ЕС. Да, за booking е също проблем. Сръбкинята последния път беше объркана и пусна мейл "Отменям резервацията защото не я потвърдихте", някакви нейни си измислени условия. Та започнаха едни мейли, които бяха  доста неприятни и за booking.

ако се позастоиш малко повече в този форум, ще установиш, че е пълно с хора, които си гонят правата до дупка, само че не по елементарния начин с фалшиви резервации, а спазвайки процедурите, които са били указани и на теб - да си представиш документ за друго настаняване и ако има разлика да ти я покрият, което според теб е супер трудно

 

и, да, борбата включва писане на имейли, жалби и спорове, така е в цивилизованите общества

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 28 минути , funny каза:

Схемата, по мое виждане с което не ангажирам никого е многократни писма на Букинг с искане за обяснение на ситуацията и санкции за мястото за настаняване. При липса на реакция - писмо, че ти няма да ползваш вече услугите на въпросната платформа и те ще загубят в твое лице един лоялен клиент .

Честно казано, в такива случаи, многократните писма едва ли биха имали голям ефект. Което не значи, че не трябва да се пробва, разбира се, ако имаш претенции. Но обикновено ти връщат един и същ неконкретен темплейт отговор, с различни думи. Така че, малко се получава, все едно си пишеш със стената. За съжаление, обикновеният съпорт, в общия случай, въобще не го интересува, колко лоялен клиент си.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 6 минути , zhivko7 каза:

Честно казано, в такива случаи, многократните писма едва ли биха имали голям ефект. Което не значи, че не трябва да се пробва, разбира се, ако имаш претенции. Но обикновено ти връщат един и същ неконкретен темплейт отговор, с различни думи. Така че, малко се получава, все едно си пишеш със стената. За съжаление, обикновеният съпорт, в общия случай, въобще не го интересува, колко лоялен клиент си.

Ако не ползваме адекватни методи за комуникация и търсене на правата ни , ще трябва да се върнем в онези времена "око за око, зъб за зъб", които претендираме , че отдавна сме прескочили в развитието си.

 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Когато се спука тръбата в стаята, както уж се случи на нас в Богота, хоста ни настани в друг съседен хотел. Новия хотел беше по-скъп, имаше го в Букинг, видях го, но ние не платихме нищо повече. Относно разписките за новото настаняване, в Скопие миналото лято, жената на рецепцията каза, че отивала да вземе кочана от другата къща и повече не я видяхме. На другия ден си тръгнахме, а тя още носеше кочана. Разликата беше само 10 лв., така, че не се вживях толкова, иначе какво трябваше да направя, да си проваля деня и да я чакам. Монетата има две страни. А най-лошо е, ако си в някое малко село и местата за настаняване са пълни, тогава какво правиш, спиш на улицата? Отмъщението изобщо не го коментирам.

Връзка към коментар

Ми добре де,  Букинг има и телефон. Със съпорт на български. Няколко пъти са ми решавали проблем за десетина минути. От 80+ резервации, нямам оплакване от тях.

А пък това с мейлите - ще пратя сто, докато проблемът се реши.

Направо ми стана смешно, да пращаш имейли, не е, като да търчиш на пощата всеки ден, че да пращаш нов.:girl_cray2:Не ще, кой знае, какви усилия и време. 

До сега, нямам случай, на културно написан имейл, на който , да нямам адекватен отговор.

А пък пииииша, та пиша, до къде ли не и за какво ли не. Разказвала съм много пъти във форума.

Всяка промяна е бавна и трудна и изисква търпение.

Но винаги си следвам максимата: да не се държа с другите така, както не искам, те да се държат с мен.

 

 

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
35 minutes ago, zhivko7 said:

Честно казано, в такива случаи, многократните писма едва ли биха имали голям ефект. Което не значи, че не трябва да се пробва, разбира се, ако имаш претенции. Но обикновено ти връщат един и същ неконкретен темплейт отговор, с различни думи. Така че, малко се получава, все едно си пишеш със стената. За съжаление, обикновеният съпорт, в общия случай, въобще не го интересува, колко лоялен клиент си.

По случая съм разменил с booking към 7-8 мейла. И за какъв съд говорят някои тук? И как пък няколко пъти им се е случвало това?

За мене хотел трябва да има право само на една такава издънка. В големите търговски вериги например, доставчик като сключи договор с тях внася примерно 40,000лв.  гаранция и после ги правят луди ако правят гафове. booking също може да го прави, но може би счита, че не е необходимо, щом само в този форум има няколко човека с по няколко такива случая.

Редактирано от Bufan
Връзка към коментар
21 minutes ago, AlexandraKo said:

От 80+ резервации, нямам оплакване от тях.

Не се хвали. Другите сигурно имат по 800+ щом "винаги са им връщали пари в такива случаи". Аз и по английско говорящите сайтове ходих и не видях и един подобен случай. И там всички гледат някак си обективно на ситуациите. А тук някаква жена се заяла с мене и хайде всичките след нея. Кой крив, кой прав няма значение.  Мейлите им до тях са най-културни, то първите 2-3 са даже автоматични с попълване на някакви анкети и оценки дали си доволен от съпорта им.

 

Всъщност явно съм направил грешка. Явно на всекиго трябва да се случи подобно нещо. Всеки може да си пази сам кожата. Няма да безпокоя вече женицата в Белград. И booking.com. Успяхте. С добро винаги се успява.

Редактирано от Bufan
Връзка към коментар

Моля, да поохладим страстите.

@Bufan  , разбирам, че нещата не са се развили добре и си имал премеждия. Съчувствам ти и влизам в положение.

Всички по-активно резервиращи с Booking са срещали сходни проблеми и това не е новост. Другите участници в дискусията към момента не се опитват да убеждават кой-крив кой-прав, а споделят техен опит. Ти сам ще прецениш как да действаш спрямо Booking, като разбира се на първо място би могъл да не ползваш услугите им докато не получиш адекватно за теб решение от тяхна страна.

 

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
преди 9 часа, Bufan каза:

Багажа ми беше в колата в Златибор когато си казах "дай да си проверя мейла" и беше пратен час преди това.

Този мейл през системата на Booking.com ли го получи (от техен имейл адрес) или директно от сръбкинята? Ако е второто - значи се е опитала да финтира не само теб, но и Booking.com. Може би е намерила наемател на стаята по друга линия и е решила да отпише твоята заявка, заедно със съпътстващия я комисион към платформата.

Бизнесът, икономиката по целия свят се крепят основно на едно нещо - доверието. Няма ли доверие - всичко се срутва. Booking.com също са създали своята платформа на базата на доверието. Тя не е пригодена да работи с дребни мошеници като тая сръбкиня, за която си говорим тук.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз казах при последното си включване, че повече няма да коментирам случая на  Bufan, но все пак си направих труда да видя в Букинг-а офертата на въпросната Lili's House в Белград. Aми, хора, там ясно си пише, че настаняването е от 14 до 22 ч., което е и стандарт за хотелско настаняване по цял свят. А ето какво пише нашият човек:

Цитат

...Резервирах лятото в Белград стая в къща при някаква си Lili's House. Сръбкинята ми праща мейл, че не можела да ме приеме 2 часа по-рано, явно го дала на друг!. Добре че бях в друг град в Сърбия и го прочетох преди да запаля колата...

Това означава, че тя не може да го приеме два часа по-рано от упоменатото в офертата стандартно време за настаняване, а не че няма да го приеме изобщо. Т.е. нито сръбкинята, нито Букинг имат някаква вина. Виновен си е /че и некоректен с последвалите си действия!/ самият Bufan.  И занапред ще трябва да се научи да чете офертите внимателно, за да не вдига неоснователно шум после.
За мен няма казус.

Редактирано от iaia_mama
Връзка към коментар
4 hours ago, Goal & Boss said:

Този мейл през системата на Booking.com ли го получи (от техен имейл адрес) или директно от сръбкинята?

От нея. Сега виждам, че е минал през booking, което явно ми е помогнало да ги убедя бързо какво е станало, но после. Ето го точния мейл за хората със следователски способности. Тя го е пратила в 09:17 сутринта. Аз да съм го видял някъде час по-късно, по случайност. Вероятно е намерила наемател който е искал повече стаи може и за по-дълго. Няма как да е през booking.

Quote

Hello..im sorry please can you cansel reservation,becouse we have emergency case,so nobady is not at home..im sorry..thank you for understanding

 

Редактирано от Bufan
Връзка към коментар
преди 3 часа, iaia_mama каза:

Аз казах при последното си включване, че повече няма да коментирам случая на  Bufan, но все пак си направих труда да видя в Букинг-а офертата на въпросната Lili's House в Белград. Aми, хора, там ясно си пише, че настаняването е от 14 до 22 ч., което е и стандарт за хотелско настаняване по цял свят. А ето какво пише нашият човек:

Това означава, че тя не може да го приеме два часа по-рано от упоменатото в офертата стандартно време за настаняване, а не че няма да го приеме изобщо. Т.е. нито сръбкинята, нито Букинг имат някаква вина. Виновен си е /че и некоректен с последвалите си действия!/ самият Bufan.  И занапред ще трябва да се научи да чете офертите внимателно, за да не вдига неоснователно шум после.
За мен няма казус.

Не си разбрала инфото: 2 часа преди да пристигне, му е писала че  анулира резервацията.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма да взимам отношение към случая на Bufan, тъй като на всеки му е ясно какво мисля за booking. За сметка на това ще направя поредно сравнение на booking срещу Expedia.

 

Ситуацията се развива в последните 10 дни. Пътуваме 2 двойки и спим в еднакви хотели, като едната двойка (ние) сме резервирали и предплатили стаите си чрез Expedia/Orbitz, а другата двойка е резервирала същите стаи чрез booking с плащане на място.

 

Хотел 1, Франкфурт. Ние получаваме ключа за стаята 30 секунди след показване на паспорта. На другите отнема 30 минути да се чекират и платят, като отгоре на всичко едвам избягват и допълнително плащане на гаранционен депозит (на нас въобще не ни поискаха).

 

Хотел 2, Ла Марк сити / Тексас / САЩ. Ние получаваме ключа за стаята 30 секунди след показване на паспорта. След 10 минутно ровене в системата на рецепцията другите с шок разбират, че резервацията им е отменена от booking няколко часа по-рано поради "неминало плащане" (картата към резервацията е пълна с пари и няма никаква логика). Налага се взимане на нова стая на място, добре че има останали свободни.

 

Хотел 3, Остин / Тексас / САЩ. Ние получаваме ключа за стаята 30 секунди след показване на паспорта. Другите с неприятна изненада констатират, че цената на място (точно колкото сме предплатили и ние) е с $25 по-ниска от тяхната цена чрез booking. Следва еквилибристика със сложна ласт минит отмяна на booking резервацията чрез рецепцията на хотела (ап-а се бъгваше и показваше резервацията като отминала и не даваше кенсъл!?), взимане на по-евтина стая на място и като цяло отново 20-30 минутен чекин.

 

Накратко: booking не предостави нито удобство нито гаранция нито добра цена. Кръгла нула. Ами, мерси.

  • Харесвам 14
Връзка към коментар
преди 30 минути , Георги Матеев каза:

Няма да взимам отношение към случая на Bufan, тъй като на всеки му е ясно какво мисля за booking. За сметка на това ще направя поредно сравнение на booking срещу Expedia.

 

Ситуацията се развива в последните 10 дни. Пътуваме 2 двойки и спим в еднакви хотели, като едната двойка (ние) сме резервирали и предплатили стаите си чрез Expedia/Orbitz, а другата двойка е резервирала същите стаи чрез booking с плащане на място.

 

Хотел 1, Франкфурт. Ние получаваме ключа за стаята 30 секунди след показване на паспорта. На другите отнема 30 минути да се чекират и платят, като отгоре на всичко едвам избягват и допълнително плащане на гаранционен депозит (на нас въобще не ни поискаха).

 

Хотел 2, Ла Марк сити / Тексас / САЩ. Ние получаваме ключа за стаята 30 секунди след показване на паспорта. След 10 минутно ровене в системата на рецепцията другите с шок разбират, че резервацията им е отменена от booking няколко часа по-рано поради "неминало плащане" (картата към резервацията е пълна с пари и няма никаква логика). Налага се взимане на нова стая на място, добре че има останали свободни.

 

Хотел 3, Остин / Тексас / САЩ. Ние получаваме ключа за стаята 30 секунди след показване на паспорта. Другите с неприятна изненада констатират, че цената на място (точно колкото сме предплатили и ние) е с $25 по-ниска от тяхната цена чрез booking. Следва еквилибристика със сложна ласт минит отмяна на booking резервацията чрез рецепцията на хотела (ап-а се бъгваше и показваше резервацията като отминала и не даваше кенсъл!?), взимане на по-евтина стая на място и като цяло отново 20-30 минутен чекин.

 

Накратко: booking не предостави нито удобство нито гаранция нито добра цена. Кръгла нула. Ами, мерси.

Всичко това е много добре, но ти винаги предплащаш, а аз никога.

Връзка към коментар
преди 4 часа, stanislavpp каза:

Не си разбрала инфото: 2 часа преди да пристигне, му е писала че  анулира резервацията.

Ако той беше публикувал оригиналния мейл още в началото, най-вероятно щеше да получи необходимия му отговор без да ни вкарва в дебат.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Жоро , ако се разчетеш из ТА , ще се изненадаш колко стотици отровни мнения за Експидия и Орбиц са изписани , всичките в контекста на нулев съпорт/помощ. Да, риска от анулация на хотелски стаи при тях е по-малък ( предполагам заради ниският комисион), но да разчиташ на съпорт при тях е по-скоро много трудно .

В общият случай, букинг покрай Genius винаги изкарват по-добра цена, това са моите наблюдения. Клиент съм на Експидия от 2001г и нямам нито една хотелска резервация , само полети и ренталки. Затова и се опитват да раздвижат пазара с маркетингови трикове .

 

Редактирано от stanislavpp
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

    Хайде и аз да споделя какво ми е в главата относно Букинг (въпреки, че продължавам да ги ползвам, признавам си!) Преди месец резервирам хотел в София за мои близки. Супер, дупер, ултра намаление от 114 на 65 лв за двойна стая - само сега, само на момента, само с предплащане на 100%, само една оставаща стая и прочие маркетингови дивотии. Отиваме да се настаняват хората и понеже става дума, че им се ще да останат още една нощ, питат и ха-каква изненада - като си платиш на място цената е без никакви уговорки и намаления точно 60 лв! За да не съм голословен - хотелът е "Калифорния" в Лозенец, а резервациите са за 13 и 14.01.2019. Резервацията мисля, че я пазя в мейла си, та и нея имам, за да не каже някой, че си измислям!

     Втори случай отпреди няколко години - резервирам стая в хостел в Белград също с предплащане поне месец преди пътуването. В деня на настаняването стоим глупаво на адреса и се оказва, че ни хостел, ни дявол! Някакви съседи ни информират, че хостелът е хлопнал кепенците преди две седмици и ние ни в клин, ни в ръкав, се оказахме в ситуацията да търсим на място къде точно да се настаним! Как пък никой не драсна два реда, че въпросното място спира да функционира! За парите, с които изгоряхме, макар и дребна сума, също никой нищо... Сега, ясно ми е, че защитниците на Букинг ще кажат, че те нямат отношение, че някой му е кефнало да фалира и затвори, но аз принципно имам договорни отношения с Букинг, защото именно през техния сайт съм направил и резервацията и плащането, което за мен е своего рода гаранция, но като чета развилата се тема, явно просто така си смятаме, а от Букинг смятат друго... Анулирали са ми резервация и в Париж в последния момент, но там подозирам, че е по-скоро от страна на хотела някаква приумица, та затова съм склонен да не го слагам на "сметката" на Букинг.

    Като цяло, както казах и в началото, продължавам да ги ползвам, но вече с едно наум и с ровене и сравняване и по други сайтове! 

Редактирано от forry
  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 4 часа, stanislavpp каза:

Жоро , ако се разчетеш из ТА , ще се изненадаш колко стотици отровни мнения за Експидия и Орбиц са изписани , всичките в контекста на нулев съпорт/помощ. Да, риска от анулация на хотелски стаи при тях е по-малък ( предполагам заради ниският комисион), но да разчиташ на съпорт при тях е по-скоро много трудно .

В общият случай, букинг покрай Genius винаги изкарват по-добра цена, това са моите наблюдения. Клиент съм на Експидия от 2001г и нямам нито една хотелска резервация , само полети и ренталки. Затова и се опитват да раздвижат пазара с маркетингови трикове

Чел съм. Отровните мнения масово са от американци, ненаправили си труда да прочетат условията по своите резервации и обвиняващи Expedia, че са ги "ограбили". Моите лични впечатления са коренно обратни и то на базата на трицифрено число резервации. Съпортът им дори не знам какъв е - не ми се е налагало да го ползвам нито един път досега... за разлика от този на букинг 🙂 И мога да дам стотици примери, където Expedia цената е по-ниска от Genius цената на booking.

 

Нямам намерение да споря, само давам обективни факти. Просто ми стана забавно как  всеки път ние се чекирахме за секунди, а другата двойка имаше усложнения при 3 от 3 резервации. Всеки има глава на раменете си и решава какво е най-добре за него 🙂

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Всичко това добре, но не може винаги да се рискува с платени резервации. Ей ме на с внезапно шиниран крак, идея нямам дали ще мога да пътувам, а с десетина престоящи резервации в близкия месец с безплатна анулация. За пръв път ми се случва, но знае ли човек?

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , jul каза:

Всичко това добре, но не може винаги да се рискува с платени резервации.

Само да уточним, че предварително заплатено настаняване не изключва резервацията да е с безплатно канселиране. 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 9 минути , jul каза:

Така съм съгласна. Но ми се струва по-скоро рядкост такава опция.

Ами не, не е рядкост.

Даже Expedia предлага някаква застраховка при отмяна на пътуването.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, jul каза:

Всичко това добре, но не може винаги да се рискува с платени резервации. Ей ме на с внезапно шиниран крак, идея нямам дали ще мога да пътувам, а с десетина престоящи резервации в близкия месец с безплатна анулация. За пръв път ми се случва, но знае ли човек?

 

Има много опции за  безплатна отмяна - но е факт, че блокираш пари и после се разправяш. Което не е дерт - според мен свикнахме да резервираме с ясното съзнание, че няма да ползваме, ама да имаме избор... Та това е реакция на пазара просто. 

Връзка към коментар
Преди 1 час, Zaro каза:

Ами не, не е рядкост.

Даже Expedia предлага някаква застраховка при отмяна на пътуването.

Зависи къде е пътуването. Ей сега за спорта прегледах всички резервации, които имам, примерно за Йордания - направени през букинг и агода.

  • експедиа ми дава в пъти по-малко хотели като избор

  • хотелите, които съм резервирала и ги има за сравнение, са по-скъпи или на същата цена

  • няма нито един с предплащане + безплатна анулация. Или с предплащане, или с безплатна анулация.

Застраховки има, но те също струват пари. Освен това винаги си имам едно на ум дали застрахователят ще плати, дали причината за анулация ще му хареса.

Така че обобщения не мога да се правят.

rainy, явно е така, съдейки и отпредишни мнения в тази тема.


 

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.