Прескочи до съдържание

Оплакване от Booking.com и молба за съвет.


prozium

Препоръчани мнения

5 minutes ago, Mamas said:

Не съм сигурна дали тук е мястото, но имам следното питане, ако някой е имал такъв проблем или предстои.

Имам предплатен хотел чрез букинг за Гърция - Сивота с начална дата 26.07. Платила съм още януари, за първи  и последен път :). С новата ситуация не ми се правят 2 PSR-а, които да търся къде да превеждам и пр. Това ми е краен вариант. Писах на хотела да ми предложат опция, предвид новите изисквания на гръцкото правителство за влизане в стратата. За съжаление няма отговор, а правилата важат до 29.07.

Някои има ли съвет или опит кака да постъпя?  В букинг има поция да се съвржа с хотела, но той не ми отговаря.

Свържете се с call center-a на Booking и ги помолете за безплатна анулация. Те би трябвало да могат да се свържат по някакъв начин с обекта. Честа практика е клиенти да се опитват да анулират по този начин. Все пак финалното решение дали да има неустойка ще бъде на хотела.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 22 минути , Mamas каза:

Не съм сигурна дали тук е мястото, но имам следното питане, ако някой е имал такъв проблем или предстои.

Имам предплатен хотел чрез букинг за Гърция - Сивота с начална дата 26.07. Платила съм още януари, за първи  и последен път :). С новата ситуация не ми се правят 2 PSR-а, които да търся къде да превеждам и пр. Това ми е краен вариант. Писах на хотела да ми предложат опция, предвид новите изисквания на гръцкото правителство за влизане в стратата. За съжаление няма отговор, а правилата важат до 29.07.

Някои има ли съвет или опит кака да постъпя?  В букинг има поция да се съвржа с хотела, но той не ми отговаря.

Не стана ясно имаш ли право на отказ, въпреки предплатата. Ако имаш - отказваш и ще върнат парите. Ако нямаш - молиш хотела или Букинг за отказ или в краен случай смяна за друг път.

Връзка към коментар
преди 7 минути , neuromancer каза:

Не стана ясно имаш ли право на отказ, въпреки предплатата. Ако имаш - отказваш и ще върнат парите. Ако нямаш - молиш хотела или Букинг за отказ или в краен случай смяна за друг път.

Нямам право на отказ. Ако имах щях да го направя без да пиша хотела.

Връзка към коментар

Ами обади се на букинг тогава, като им кажеш, че резервацията е отпреди пандемията... Автоматично (без да се разправяш) няма да стане.

В крайна сметка ако не стане нищо, и теста не е чак толкова лоша опция...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На хотела съм писала, че очаквам предлажение от тях. Нямам проблем да сменя и датите за по-късно, но определено не ми се прави тест, да го превеждам на англииски и пр. и без това не ми е много евтин хотела 😬. Сега се намират на доста по-добри цени.

Ама и аз първи път да предплатя... 😪.

Никога вече.

Връзка към коментар

Моята сага продължава. Хотелът не вдига трети ден и не отговаря и на мейлите. От букинг също не могат да се свържат с тях. Ще се опитат да бъдат “медиатор” ... между мен и хотела. Не са ли посредник? Да кажем, че се преборя и дам още 240 лв. за тест, отивам и хотела не работи! Кой ще ми върне парите и плати тестовете?
Казах на букинг, че искам ваучер, защото нямам гаранция кога ще мога вляза в страната без тест. Давал се от хотела, ама не могат да се свържат....

Ами те имат интерес да не вдигат! 
Дайте съвет какво да правя! Датите ми са 26.07—01.08.

Връзка към коментар
преди 6 минути , Mamas каза:

Моята сага продължава. Хотелът не вдига трети ден и не отговаря и на мейлите. От букинг също не могат да се свържат с тях. Ще се опитат да бъдат “медиатор” ... между мен и хотела. Не са ли посредник? Да кажем, че се преборя и дам още 240 лв. за тест, отивам и хотела не работи! Кой ще ми върне парите и плати тестовете?
Казах на букинг, че искам ваучер, защото нямам гаранция кога ще мога вляза в страната без тест. Давал се от хотела, ама не могат да се свържат....

Ами те имат интерес да не вдигат! 
Дайте съвет какво да правя! Датите ми са 26.07—01.08.

Относно сагата с букинг няма какво да допринеса. Но относно PCR тестовете - има лаборатория в София, която прави така наречените Пул-PCR тестове. Смесват се проби от до 5 човека и се прави 1 PCR тест. Ако излезе отрицателен се дават индивидуално сертификати (или както там се казва). Ако излезе положителен - всеки трябва да доплати и да се направи индивидуален тест за да се види кой е положителен. 

Във вашия случай ако сте двама души  за 110 лв си правите такъв смесен тест и сте готови.

 

Това го споменавам само като алтернатива на отмяна на цялото пътуване в Гърция. Също така не съм го пробвал, но в една от групите във фейсбук има коментари, че няма проблем. Лабораторията е от акредитираните на Министерството на Здравеопазването.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 19 минути , Mamas каза:

отивам и хотела не работи

Ако хотела не работи, Букинг нямат ли задължението да ви предложат друго място за настаняване? Т.е. това да е техен ангажимент?

Връзка към коментар
преди 23 минути , bobole4e каза:

Ако хотела не работи, Букинг нямат ли задължението да ви предложат друго място за настаняване? Т.е. това да е техен ангажимент?

Да, само че трябва да стигна до хотела преди това и да направя тест за 2-ма. Към момента просто не отговарят на мен и на букинг.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, Mamas каза:

Да, само че трябва да стигна до хотела преди това и да направя тест за 2-ма. Към момента просто не отговарят на мен и на букинг.

 

Преди 1 час, neuromancer каза:

Телефон няма ли хотела? Не в Букинг, сайт или търсене в Гугъл... Ако въобще не вдига телефона вероятно не работи...

Всъщност ако хотела не работи или по друга причина не приема гости ангажимента е на Букинг да предложат решение. Звъни като въпроса нека е: ако отида ще бъда ли настанена.

Ако пък хотела е фалирал има шанс да си вземете парите, защото когато хотел сключва договор с Букинг сключва и застраховка в полза на посредника с покритие обвързано с фалит, спиране на дейност и т.н. , които водят до неизпълнение на договор с клиент.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Чета и виждам, че всички оплаквания са насочени към Букинг , а всъщност оплакванията са от местата за настаняване, а не от Букинг. Когато правите резервация през Букинг, вие сключвате договор с мястото за настаняване, което от своя страна изплаща комисион към Букинг. Букинг единствено може да ви помогне при ситуации , създадени от некоректни настанявания . Ползвайки резервационната им програма, всъщност разчитате на тяхната помощ при необходимост.

 

Винаги е по-добре от гледна точка на качеството на стаите , резервациите да минават директно през хотела, а не през OTA . В случая на биби, точно това е станало, хотела е дал нейната стая на друг клиент, който е направил директна резервация, а не е ползвал посреднически сайт, въпреки направената от нея резервация 11 месеца по-рано. Да не споменавам, че вероятността да получите ъпгрейд при посредническа резервация клони към абсолютна нула ( заради по-високият им комисион), докато при директно резервиране ситуацията е коренно различна.

 

Ще си позволя да сумаризирам:

 

1. При среден и висок клас настанявания, винаги правите директни резервации (особено, ако се надявате на ъпгрейд )

 

2. При нисък клас настанявания и особено тези, съчетани с предплащане , задължително ползвайте Букинг за да получите помощ при необходимост. 
 

3. Винаги имайте едно на ум при настанявания, които имат опция единствено за предплащане . Ясно е, че това винаги е по-ниска цена при директно сравнение с локация и условия на подобни настанявания и за тази по-ниска цена , трябва сте готови да си платите риска при неявяване...

 


 

Конкретно за случая на Мамас, Букинг няма как да дадат ваучер вместо мястото за настаняване, което си е взело парите, все пак не са благотворителна организация. За връзка те ползват вътрешен канал с определен за целта супервайзър/мениджър. Възможно е да е отпуска, възможно е хотела в момента да не работи , и да предстои отваряне. Приемат ли резервация за тази седмица, например?
 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 27 минути , stanislavpp каза:

Да не споменавам, че вероятността да получите ъпгрейд при посредническа резервация клони към абсолютна нула (заради по-високият им комисион), докато при директно резервиране ситуацията е коренно различна.

 

Ще си позволя да сумаризирам:

1. При среден и висок клас настанявания, винаги правите директни резервации (особено, ако се надявате на ъпгрейд)

Само с тази част от мнението ти не съм склонен да се съглася. С много малки изключения резервирам винаги само през посредници, като в 99% от случаите предплащам - най-често през сайтовете на Expedia - и десетки пъти съм получавал ъпгрейди... последно преди няколко дни на Карпатос и после в Атина. Имам най-високия възможен статус на акаунтите, през които резервирам - нямам идея дали това е свързано, но честите ъпгрейди са факт.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Жоре , може би малко неточно съм се изразил , но имах предвид за ъпгрейд през Букинг резервация , заради по-високият им комисион в сравнение с Експидия и други ОТА.

 

Аз също имам дузина ъпгрейди през Експидия и индийците , които ползват тяхната система , и нито един през Букинг.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 44 минути , stanislavpp каза:

Жоре , може би малко неточно съм се изразил , но имах предвид за ъпгрейд през Букинг резервация , заради по-високият им комисион в сравнение с Експидия и други ОТА.

 

Аз също имам дузина ъпгрейди през Експидия и индийците , които ползват тяхната система , и нито един през Букинг.

А да, за това си напълно прав. Навремето когато все още ползвах Букинг никога не получавах ъпгрейди, дори при доста скъпи стаи.

 

Генерално съм останал със същото впечатление като теб - за хотелиерите клиентите идващи с резервации от Букинг по правило са последна дупка на кавала. Предполагам защото от тях изкарват най-малко пари.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Докладвам  продължение.

Късно снощи от хотела ми писаха, че са съгласни да ми изпратят ваучер, който да ползвам следващите 18 месеца или да променя датите. Отговорих, че предпочитам ваучер, който ще ползвам по възможност и това лято.

Изпратиха ми препратка от букинг за безплатно анулиране, а от хотела поискаха и--мейла ми , за да ми изпратят ваучер. 

Анулирах "безплатно" както бе посочено в линка и в потвърждението. Сега чакам ваучера. 

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
На 12.07.2020 г. в 20:23, Mamas каза:

Не съм сигурна дали тук е мястото, но имам следното питане, ако някой е имал такъв проблем или предстои.

Имам предплатен хотел чрез букинг за Гърция - Сивота с начална дата 26.07. Платила съм още януари, за първи  и последен път :). С новата ситуация не ми се правят 2 PSR-а, които да търся къде да превеждам и пр. Това ми е краен вариант. Писах на хотела да ми предложат опция, предвид новите изисквания на гръцкото правителство за влизане в стратата. За съжаление няма отговор, а правилата важат до 29.07.

Някои има ли съвет или опит кака да постъпя?  В букинг има поция да се съвржа с хотела, но той не ми отговаря.

Моят случай беше подобен. Имах платена стая в Палма де Майорка още от преди пандемията и затварянето на границите. Когато се обяви извънредното положение и отмениха всички полети за навсякъде, успях чрез booking да анулирам резервацията безплатно с право на връщане на парите. Това стана в края на март. Цели три месеца!!!!! въртях на хотела, писах куп имейли, никой не ми отговори. Реших, че го правят нарочно за да задържат парите докато най - накрая се откажа/ в един момент на всеки му писва/. Но влязох в чата на booking /жалби на клиенти/ и след поне 20 контакта, ми обясниха че хотелът е затворен до края на пандемията, но имат предвид искането ми и ще го изпълнят когато стане възможно. И чак в началото на юли получих съобщение, че транзакцията е вече направена. Мисля, че booking много ми помогнаха.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Интересното е, че според всички мейли в букинг резервацията е анулирана безплатно. Хотелът поиска от мен личния ми мейл, на който вече бяха писали, за да им изпратят ваучер, но аз имам от букинг указания за безплатна анулация след съгласие на хотела.

Сега не знам пари ли да чакам, като не са ми искали сметка/карта или ваучер от хотела, след като пише безплатнаа анулация.

Щще изчакам до понеделник иако няма развитие пак ще звъня.

Връзка към коментар

Може да е полезно за някого - вчера ми е наложи да звъня на booking и ползвах телефона от закаченото мнение горе. Свързах се, но човекът там ми обясни, че това е телефон за хотелиерите и преди да ме прехвърли, ми даде този за клиенти. Почва с 0080, но изрично ми спомена, че се таксува като обикновен градски разговор. Ето го: 00800 11 944 67.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 29 минути , water каза:

Ето го: 00800 11 944 67.

Това е телефонният номер доста отдавна, всички номера за всяка страна могат да се видят през аппа:

 

Customer service help > Still need help > Call us anytime > Worldwide local numbers > ......


 

650E4725-6C46-4FAC-BE80-8C8BBEAE652C.jpeg.47e64c3d0c0733b60469619e4cd1034f.jpeg

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Здравейте, запазихме хотел през букинга и когато отидохме на място имаше абитуриентски бал на братята роми в комплекса, жива музика и деца на тумба по стара традиция. Казахме на човекът, че не искаме да останем и той каза, че няма проблем. Сега получаваме от букинг, че е писал, че сме no show. В такъв случай предполагам, че ще си дръпне пари от картата или ще получим загуба на genius и тн. Разбирам, че явно иначе трябва да им плати процент. Има  ли вариант ситуацията да е win - win за всички и букинга да  не санкционира никой. 

 

Благодаря

Връзка към коментар
преди 3 часа, PizzaVegetariana каза:

Има  ли вариант ситуацията да е win - win за всички и букинга да  не санкционира никой. 

Обадете се в работен ден на бълг.номер на booking и обяснете за проблема - 024253700

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.