Прескочи до съдържание

Оплакване от Booking.com и молба за съвет.


prozium

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 41 минути , funny каза:

С риск отново да не харесате написаното от мен , ще цитирам отново общите условия на Букинг :

 

"Посредством тази Платформа ние (Booking.com B.V. и неговите (дистрибуционни) партньори) предоставяме онлайн платформа, чрез която Доставчиците на пътуване - в тяхното професионално поведение (B2C или B2B) - могат да рекламират, предоставят, продават, промотират и/или предлагат (както е приложимо) своите продукти и услуги за поръчка, покупка, резервация, наем и чрез която посетителите на Платформата могат да намират, търсят, сравняват и да правят поръчка, резервация или плащане (Услуга за пътуване). Чрез използване на Услугата за пътуване (като чрез правене на Резервация за пътуване през Услугата за пътуване), вие влизате в директни договорни отношения с Доставчика на услуга, чрез които правите резервация или от които купувате продукт или услуга (ако е приложимо). От момента, в който Резервацията за пътуване е направена, ние сме единствено в ролята на посредник между вас и Доставчика на пътуване, препращайки съответните данни на Вашата Резервация за пътуване към съответния Доставчик на пътуване и изпращайки Ви имейл за потвърждение, който е от името на Доставчика на пътуване. Booking.com не (пре)продава, дава под наем, предлага който и да е (путуване) продукт или услуга."

 

Та аз продължавам да мисля, че в случая комуникацията би следвало да е с хотела ако клиента смята че са му засегнати правата.

Т.е. букинг предлагат намиране на друго място на настанявани при проблем по тяхна преценка? Във всеки един момент, може да откажат съдействие...тогава за какво са ни?

  • Харесвам 1
Публикувано:
Цитат

Така както ние сме приели условията на дадената оферта и сме сключили договора (понякога тя е без право на анулация) и може да сме допуснали и ние грешка, но не можем да анулираме, защото Booking няма да го допуснат, така хотелът също е приел условията на сключването на сделката, пускайки офертата и трябва да уважи договора си с клиента! 

Точно това щях да пиша и аз. Значи, когато навремето резервирах стая за три дни без право на анулиране и след като напуснах след първата ужасна нощ и пожелах анулиране, позовавайки се на един дълъг списък от поне 10 "очевидни грешки" (несъответствия между действителност и описание), нито "хотелът", нито Booking ми анулираха резервацията - не само не ме компенсираха за провалената първа нощ, ами не ми възстановиха и оставащите две неконсумирани нощи. Оттогава не ги ползвам.

 

преди 2 минути , bad kid каза:

Във всеки един момент, може да откажат съдействие...тогава за какво са ни?

Това е ВЪПРОСЪТ!

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 31 минути , Щастливеца каза:

Тук вече идва мястото на booking.com. Точно в такива ситуации е необходим посредника. Важно е как сега  booking.com  ще компенсират клиента си за причиненото неудобство. 

Освен между потребителя и booking.com  има и отношения между хотела и booking.com. , а те до колкото съм запознат са доста рестриктивни.

 

преди 16 минути , Георги Матеев каза:

Беше доста смешничко, но това няма да коментирам. Най-сериозният въпрос обаче остана висящ: къде бяха букинг в случая и защо въобще позволиха това да се случи, като беше в тотален разрез на правилата на резервацията.

 

Моето разбиране на това което Букинг, Експидия, Каяк, Агода и т.н. ми предлагат е че те предоставят платформа за едновреммено търсене на места за настаняване, събрани накуп за улеснението ми а не да ровя в сайта на всеки един хотел поотделно.

Допълнително, те са договорили за мен, потребителя цени които , според техните твърдения , са най-добрите които се намират в онлайн пространството и за да правя резервациите си през тях ми дават опцията "гаранция за най-добра цена". Толкова . Нищо повече от това . Ако някой намери някъде описано от Букинг нещо различно като обещание към клиента ще се радвам да го видя.

 

Буквам през платформата , плащам или не и от момента на получаване на резервацията платформата си е свършила работата. Следват моите отношения директно с мястото за настаняване.

 

От там нататък те какви договорки имат с хотелите е тема единствено засягаща двете страни - платформа и място за настаняване. Аз като клиент нямам място в техните договорни отношения . Предполагам платформата налага санкции на местата за настаняване при неизпълнение на договора но те касаят двете страни по този договор а не клиента. Клиента самостоятелно си има "договорни отношения" с платформата за онлайн услугата и с мястото за настаняване за хотелската услуга.

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)
преди 6 минути , bad kid каза:

Т.е. букинг предлагат намиране на друго място на настанявани при проблем по тяхна преценка? Във всеки един момент, може да откажат съдействие...тогава за какво са ни?

точно така, аз поне не открих никъде записано официално, че изобщо са длъжни да ти осигурят заместващо настаняване /може и да има, набързо съм преглеждала, признавам/, съветват те само да им се обаждаш за съдействие, а какво включва това съдействие е явно по конкретно усмотрение или някакви вътрешни процедури, но не и като договорно задължение

 

а за какво са нужни - всеки си знае, ако на друга платформа можеш да намериш по-голям избор от места за спане с филтри и критерии - очевидно не са ти нужни за нищо 🙂

Редактирано от antea
Публикувано: (редактирано)

 

преди 28 минути , П.Кръстев каза:

Мислиш ли, че всеки хотел може да отменя резервация през букинг когато и както си пожелае? Според мен са информирали Букинг и те са съдействали за отмяната (т.е. Букинг са я отменили по заявка от хотела).  В този случай предполагам си ги запитал защо резервацията ти е отменена, отговориха ли нещо изобщо?

Да, мисля, че всеки хотел може да отменя резервация, просто поне засега не се случва толкова често. И не, в автоматичният имейл пишеше, че резервацията се отменя по заявка на хотела (беше нещо в стил, че не могат да ме настанят на тези дати).

преди 28 минути , Щастливеца каза:

Ти писа ли на  booking.com ?

Чисто функционално от хотела могат да го направят, друг е въпроса дали е в съответствие с договореносите им с booking. 

Писах им. В отговор получих купчина общи глупости, но никакъв отговор на супер конкретните ми въпроси и реално никаква помощ.

 

Е, получих и стандартния темплейт колко много съжаляват за причиненото ми неудобство, което някак не ме стопли особено.

 

Това всъщност беше момента, в който съвсем почнах да избягвам букинг. На практика не гарантират абсолютно нищо и по всяко време могат да си измият ръцете с каквото решат. И като за капак вече са СУПЕР скъпи, като за последното се подписвам.

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 9
Публикувано: (редактирано)

Ако отидете на пазара и трима души продават домати , но за единия знаете, че ги продава скапани, кантара му е е прецакан и е измамник.

От кой ще купите ? Сега това си го представете в хиляди пъти по-големи мащаби.

Включете в картинката маркетинг, реклама, отзиви, репутационен риск , клиентска удовлетвореност и т.н.

 

 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Аз съм здраво стъпила на земята и не чета това "което ми се иска да видя" а това което е написано реално че ми се предлага като услуга. Аз и за това попитах къде е видимо че платформата предлага тази защита от некоректност която вие търсите от нея. Ако е написано - ок, и аз бих си го изисквала като мое право.

 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 9 минути , funny каза:

 

 

Моето разбиране на това което Букинг, Експидия, Каяк, Агода и т.н. ми предлагат е че те предоставят платформа за едновреммено търсене на места за настаняване, събрани накуп за улеснението ми а не да ровя в сайта на всеки един хотел поотделно.

Допълнително, те са договорили за мен, потребителя цени които , според техните твърдения , са най-добрите които се намират в онлайн пространството и за да правя резервациите си през тях ми дават опцията "гаранция за най-добра цена". Толкова . Нищо повече от това . Ако някой намери някъде описано от Букинг нещо различно като обещание към клиента ще се радвам да го видя.

 

Буквам през платформата , плащам или не и от момента на получаване на резервацията платформата си е свършила работата. Следват моите отношения директно с мястото за настаняване.

 

От там нататък те какви договорки имат с хотелите е тема единствено засягаща двете страни - платформа и място за настаняване. Аз като клиент нямам място в техните договорни отношения . Предполагам платформата налага санкции на местата за настаняване при неизпълнение на договора но те касаят двете страни по този договор а не клиента. Клиента самостоятелно си има "договорни отношения" с платформата за онлайн услугата и с мястото за настаняване за хотелската услуга.

Понеже тръгна да сравняваш - ето ти малко статистика за размисъл.

 

За последните 2 години съм правил над 400 хотелски резервации през всякакви знайни и незнайни платформи.

 

От тях имам минимум 10 проблема с booking.com (7-8 останали нерешени), само 1 проблем с Agoda (решен изцяло в моя полза) и нито един проблем с Expedia и производните им.

 

Неоспорим факт е също, че напоследък booking.com дава много назад като клиентско обслужване, цени и тн, което вече сме дискутирали многократно. Просто се задъхват от собствената си тежест.

 

Разбира се, всеки има глава на раменете и решава какво му е удобно или изгодно. Просто аз отдавна реших за себе си, като наистина не беше особено трудно решение (почти) да премахна booking.com от сайтовете, от които пазарувам хотели. И ми е по-добре 🙂

  • Харесвам 7
Публикувано: (редактирано)

Щом Буукинг не стават - тогава кои са най-добрите - дават ти каквото поръчаш и не споделят кредитни карти и разбира се цената е добра. Защото Booking за Genius Members имат отстъпки.

Редактирано от vinidj
Публикувано:
преди 9 минути , antea каза:

а за какво са нужни - всеки си знае, ако на друга платформа можеш да намериш по-голям избор от места за спане с филтри и критерии - очевидно не са ти нужни за нищо 🙂

О, да, като една от най-добрите търсачки за хотелски услуги си ги ползвам редовно. Последния път си намерих един закътан хотел в Booking-а, свързах се директно с него и си резервирах стаята с около 40% отстъпка от "гарантирано най-добрата цена". Въпросът тук беше дали е нужно да се ползват и като пряк посредник на хотелски услуги, когато ролята им се изчерпва с това да са само един скъпоструващ пощальон в комуникацията между хотел и клиент. Тезата "за по-голяма сигурност" доста поолекна, след като нагледно стана ясно, че Booking де факто не гарантират нищо и не носят отговорност за нищо.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 7 минути , vinidj каза:

Щом Буукинг не стават - тогава кои са най-добрите - дават ти каквото поръчаш и не споделят кредитни карти и разбира се цената е добра. Защото Booking за Genius Members имат отстъпки.

Добро начало е orbitz.com - често цените му са 10-15% надолу от booking. Същото важи за agoda.com. И в двата сайта можеш допълнително да ползваш талони за още отстъпки + не споделят картата ти с хотела (все пак се изисква пълно предплащане, което предвид плюсовете е напълно оправдано). И не отменят резервации, тоест наистина имаш сигурност за настаняването.

 

В редките случаи, в които не мога да намеря даден хотел на по-ниска цена от тази в booking се свързвам директно с хотела и си договарям по-добра оферта.

 

Просто наистина вече не виждам конкретната роля на booking, освен като една чудесна база данни за много хотели събрани на едно място.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 31 минути , Георги Матеев каза:

Понеже тръгна да сравняваш - ето ти малко статистика за размисъл.

 

За последните 2 години съм правил над 400 хотелски резервации през всякакви знайни и незнайни платформи.

 

От тях имам минимум 10 проблема с booking.com (7-8 останали нерешени), само 1 проблем с Agoda (решен изцяло в моя полза) и нито един проблем с Expedia и производните им.

 

Неоспорим факт е също, че напоследък booking.com дава много назад като клиентско обслужване, цени и тн, което вече сме дискутирали многократно. Просто се задъхват от собствената си тежест.

 

Разбира се, всеки има глава на раменете и решава какво му е удобно или изгодно. Просто аз отдавна реших за себе си, като наистина не беше особено трудно решение (почти) да премахна booking.com от сайтовете, от които пазарувам хотели. И ми е по-добре 🙂

Това е супер, че другите платформи го предлагат като услуга. Важно е да се знае дали им е залегнало в политиката и общите условия или просто е екстра която за момента предлагат за да издърпат клиентите на други такива платформи.

Не съм им чела общите условия (не че на Букинг бях, преди тази дискусия) , но важното за мен е да очакваме само и единствено това което реално е написано че ни се предлага. Ако дадат повече като обслужване - добре дошло, но да не го приемаме да даденост, че винаги ще е така.

  • Харесвам 1
Публикувано:

  И аз съм отсвирил букинг, изключително високомерно отношение от позицията "ние сме най-големите, оправяйте се както можете". Докато хиляди хора ги повтарят като мантра и синоним за добро хотелско настаняване, ще продължават и те да са "над нещата".

  • Харесвам 5
Публикувано: (редактирано)

 

преди 1 час, funny каза:

Не просто съм здраво стъпила на земята и не чета това "което ми се иска да видя" а това което е написано реално че ми се предлага като услуга. Аз и за това попитах къде е видимо че платформата предлага тази защита от некоректност която вие търсите от нея. Ако е написано - ок, и аз бих си го изисквала като мое право.

 

Убеден съм, че с правилния подход и упористост , ще се получи искания резултат. Моя съвет е да не се отказва.

Редактирано от Георги
Публикувано: (редактирано)

 

преди 3 часа, antea каза:

честно казано, @cybersimo, последното, което би ми хрумнало от тази кореспондеция е, че Booking са ти отменили резервацията едностранно, а не хотелът

Това ми го каза въпросния Христо от Букинг по телефона, защото исках писмено от него кой е направил анулацията - Букинг или хотела. И той ми каза, че Букинг я анулира едностранно с причина "очевидна грешка"

Редактирано от Георги
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 24 минути , cybersimo каза:

Това ми го каза въпросния Христо от Букинг по телефона, защото исках писмено от него кой е направил анулацията - Букинг или хотела. И той ми каза, че Букинг я анулира едностранно с причина "очевидна грешка"

Значи booking.com са по-виновни, отколкото изглеждаха.

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Публикувано:

Хотелите не могат да отменят, поне от моя опит, ето последните убавци, заради които исках съдействие

(след като се опитаха да ме откажат от стаята щото се развалил климатика, после се оказа че стая за моята резервация просто няма), получих това

 

Уважаеми/а XXXXXX,

Вашите домакини от YYYYYYY искат да анулират Вашата резервация с номер (2.......) с дата на настаняване: 2018-08-01. Домакините се съгласиха да отменят наказателните такси за тази анулация.

Според YYYYYYY Вие желаете да анулирате Вашата резервация. (което категорично не е вярно!)

Вие няма да заплащате наказателни такси за тази анулация. За да завършите тази безплатна анулация, моля, потвърдете като кликнете по-долу:

Публикувано: (редактирано)

Хотелите работят със софтуер, който им предоставя букинг. В него има съответните опции за различните случаи. 

Но до колкото съм запознат без оторизация от букинг едностранно хотела не може да направи анулация.

Друг е въпроса до колко хотела дава коректно информацията към букинг. Както е видно от инф. на @bad kid те са излъгали. Изпратили са инф. на букинг, че потребителя отказва резервацията. В случая букинг трябва да влезе в ролята на арбитър.

Редактирано от Щастливеца
Публикувано:

Въпрос от мен...

Мислех да ходя в Любляна, но поради заболяване се отказах.

Вчера анулирах резервацията си през Букинг, и ми беше написано, че анулирането на резервацията струва € 86.4 евро.

А сега виждам, че от кредитната ми картата са изтеглени 623.11 лева.

 

Някой има ли идея какво става и къде е грешката?

И евентуално идея от кого да си търся правата?

Публикувано:

Темата беше леко прочистена. Ще помоля да се въздържате от оценки за чуждите мнения и намеци, че споделянето им не е безкористно. Дори да е с шеговит уклон според вас. Уважавайте чуждото мнение и хората зад него, дори да не сте съгласни с тях. 

 

Ако има въпроси по тази точка - на лични. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 минути , rainbou1 каза:

Въпрос от мен...

Мислех да ходя в Любляна, но поради заболяване се отказах.

Вчера анулирах резервацията си през Букинг, и ми беше написано, че анулирането на резервацията струва € 86.4 евро.

А сега виждам, че от кредитната ми картата са изтеглени 623.11 лева.

 

Някой има ли идея какво става и къде е грешката?

И евентуално идея от кого да си търся правата?

623.11 лева, това цената за целия престой ли е ?

Обади се първо на банката за да попиташ дали е блокирана сума или вече осчетоводена транзакция .

Ако е блокировка, ще я освободят, може да им пишеш за да стане по-бързо.

Ако е втория вариант, можеш директно да пуснеш в банката рекламация.

Публикувано:
преди 9 минути , rainbou1 каза:

Въпрос от мен...

Мислех да ходя в Любляна, но поради заболяване се отказах.

Вчера анулирах резервацията си през Букинг, и ми беше написано, че анулирането на резервацията струва € 86.4 евро.

А сега виждам, че от кредитната ми картата са изтеглени 623.11 лева.

 

Някой има ли идея какво става и къде е грешката?

И евентуално идея от кого да си търся правата?

Този въпрос първо го задай на тях. Едва след това ще стане ясно какво, защо и накъде.

Публикувано:

В няколко от магеланските мнения по нагоре срещам добри отзиви  за други платофрми като Agoda и Kayak.  Аз все си мислех, че те са под шапката на booking. Бърза проверка показва, че са дъщерни фирми на Booking Holdings, струва ми се странно, самите booking.com да не могат да доставят услугите, които дъщерните им компании могат. Но определено ще пробвам следващите пъти през тях.  Все пак какво е обяснението, че политиката и клиентското обслужване на booking.com е по-зле от други компании, ръководени пак от тях ?

 

Публикувано:
преди 19 минути , prozium каза:

Все пак какво е обяснението, че политиката и клиентското обслужване на booking.com е по-зле от други компании, ръководени пак от тях ?

Volkswagen Audi group. Едно и също ли има в VW, Audi, Skoda и Porsche? Цена, качество, екстри, клиентско обслужване?

Публикувано:
преди 22 минути , Goal & Boss каза:

Volkswagen Audi group. Едно и също ли има в VW, Audi, Skoda и Porsche? Цена, качество, екстри, клиентско обслужване?

Да, под капака има едно и също. Плащаш само за марка и за дизайн

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.