Прескочи до съдържание

Оплакване от Booking.com и молба за съвет.


prozium

Препоръчани мнения

Не говорим за „под капака“, то трите цитирани плтформи може също да са идентични в „задвижването“, а за крайния продукт.

Печалбата от едно Porsche  е равна на цената на една Skoda.

Връзка към коментар

В случая с Поршето продуктите са различни. Но в други случаи са еднакви. Примерно Шевролет Астра при мен и Опел Астра в България.

За хотелите не знам какво става под капака, но няма нищо чудно служителите и правилата в различните компании да са различни, въпреки че са с един собственик. Освен това и под капака не е същото, наличните хотели и промоции в Букинг и Агода са различни.

Връзка към коментар

И аз имам резервация с ниска цена, пишеше как съм ударил джакпота. 😄 Та сега имам 3 мейла от хоста, в които се извинява и обеснява, че цената не била 43 евро а 430. Та по принцип не би ли следвало да ти предоставят настаняването на цената, на която си резервирал. В магазина, ако видя цена на етикета 5 лв, а на касата е 10 лв са задължени да ми дадат продукта на 5 лв. В онлайн магазините пак е така, купувам си парфюм за 1.50 лв, а всъщност той е 150 лв., и като се запънеш повече ти пращат продукта за 1.50 лв. Освен това делата за защита на потребителите, мисля са безплатни.

Редактирано от randi
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Нз дали има тема за Агода, но видях че се сравнява с Букинг, за това ще опиша моя казус. Запазвам апартамент за 6-ма, много изгодна цена, тъй като е нов и все още няма отзиви, следователно с отстъпка и без право на анулация. И друг път съм запазвала нови апартаменти заради цената и до сега не съм имала проблеми, даже напротив - хората се стараят много за първите си гости. Доста от снимките са от плажа и басейна към апартамента, като в списъка и описанието се казва изрично, че басейн има. И него си го има, само че се оказва, че е платен, 50 лв на ден на човек. Започнах да задам допълнителни въпроси на собственичката, защото същото място е пуснато и в arbnb, където явно е благоволила да даде малко повече информация. Освен изненадата за басейна, което е 100% подвеждане за мен, се оказва, че паркингът всъщност е навън, тоест ако и където и си намериш да паркираш. Тъкмо реших да се примиря и да не се занимавам повече заради цената, а и заради това че заминаваме на 22 септември и няма много време, и ми хрумна все пак да попитам дължим ли нещо на пристигане. И се отговаря равностойност на 500 лв депозит, местни данъци и такси за всеки ден престой трябва да се доплатят. Въпросните такси са вече платени в цената, според това което Агода пише, за депозит не се споменава. Тук вече ми преля и писах имейл на агода с проблема и искането да ми се намери алтернативно настаняване. Според сайта отговорят до 24 часа, вече минаха, но отговор няма, може би ще трябва да им звъня.

Та това ще е една добра проверка за Агода как реагират при такива ситуации. Ще се съглася и на варианта да ми върнат парите, макар че ме устройва по-малко, понеже датата наближи и трудно ще си намеря ново място на добра цена.

Редактирано от CarpeDiem
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Мисля , че booking  стигнаха дъното.

Вчера се върнаха мои близки приятели от една почивка в БГ.

Запази ли си къща за гости, отиват ня мястото и къщата пълна. Хората казали , ние сме си запазили къшата преди 2 месеца.

Обаждат се в букинг , от там безумно им отговарят, че имало проблем с картата, която е регистрирана за плащането, но те анулират резервацията в деня на настаняването и то 3-4 часа след часа за чек ин. Все пак им казват, че могат да им предложат друга къща, тя много по-малка и невзрачна , а и осен това на 30 км. Тоест тотално не ги устройва.  А отделно около 06.09 всчко навсякъде препълнено. 

Е дали не омазаха тотално почивката на 12 души. Тотална безхаберщина.

  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 26 минути , Щастливеца каза:

Мисля , че booking  стигнаха дъното.

Вчера се върнаха мои близки приятели от една почивка в БГ.

Запази ли си къща за гости, отиват ня мястото и къщата пълна. Хората казали , ние сме си запазили къшата преди 2 месеца.

Обаждат се в букинг , от там безумно им отговарят, че имало проблем с картата, която е регистрирана за плащането, но те анулират резервацията в деня на настаняването и то 3-4 часа след часа за чек ин. Все пак им казват, че могат да им предложат друга къща, тя много по-малка и невзрачна , а и осен това на 30 км. Тоест тотално не ги устройва.  А отделно около 06.09 всчко навсякъде препълнено. 

Е дали не омазаха тотално почивката на 12 души. Тотална безхаберщина.

Подобен случай с родителите на моя приятелка. Отиват на място в четвъртък на вила в Гърция, от където им казват, че реално вече нямат резервация. Трябвало да преведат 50% от сумата предварително, но никой не се е свързал с тях по никакъв начин. Били са предоставили карта при резервацията, от която са очаквали, че ще им бъдат изтеглени парите.

Букинг намират къща в района, от която им казват, че могат да ги настанят след 21:00ч. Къщата била до морето, но не до плаж. След това те са решили да си тръгнат обратно...

 

Втората къща е била със 195 евро по-скъпа от първоначално запазената. Предложили са им и сами да си намерят нещо друго и да ги компенсират с до 195 евро над оригиналната им цена.

Редактирано от П.Кръстев
  • Шок 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Щастливеца каза:

Мисля , че booking  стигнаха дъното.

Вчера се върнаха мои близки приятели от една почивка в БГ.

Запази ли си къща за гости, отиват ня мястото и къщата пълна. Хората казали , ние сме си запазили къшата преди 2 месеца.

Обаждат се в букинг , от там безумно им отговарят, че имало проблем с картата, която е регистрирана за плащането, но те анулират резервацията в деня на настаняването и то 3-4 часа след часа за чек ин. Все пак им казват, че могат да им предложат друга къща, тя много по-малка и невзрачна , а и осен това на 30 км. Тоест тотално не ги устройва.  А отделно около 06.09 всчко навсякъде препълнено. 

Е дали не омазаха тотално почивката на 12 души. Тотална безхаберщина.

Няма как повече да се съглася с теб. В такава ситуация бих игнорирала този търговец изцяло за бъдещо ползване. Това, което бих предприела, е: 

 

1. Гонене до последна възможна инстанция за официална глоба и плащане на обезщетение. Това не е кауза пердутта, те наистина могат да бъдат сериозно санкционирани - но се иска търпение.  

2. Смяна на модела на резервация при трудни (важни) пътувания и заплащане на нощувките предварително.

 

Истината - за мен - е, обаче, че на хората им е много удобна практиката с безплатната анулация, без предварително заплащане, и ще искат да се възползват от нея независимо от проблемите, които се забравят - точно както става при проблеми с нискотарифни авиокомпании.

 

Аз имам една много семпла практика - задължително изпращам мейли на хотелите или къщите за гости няколко дни преди пътуването, където отсядам - по различен повод - било да потвърдят вида да леглата (ако пътувам с приятели, това е важно), или осигуряването на паркинг, или каквото и да е било.

 

Хората и организациите не са задължително перфектни и трябва да свикнем с това (особено аз!). Смятам, че такава комуникация ще предпази в голяма степен хората от сериозни грешки - поне ще им даде възможност за реакция.

Редактирано от Гост
Връзка към коментар
преди 9 минути , Rainy каза:

Няма как повече да се съглася с теб. В такава ситуация бих игнорирала този търговец изцяло за бъдещо ползване. Това, което бих предприела, е: 

 

1. Гонене до последна възможна инстанция за официална глоба и плащане на обезщетение. Това не е кауза пердутта, те наистина могат да бъдат сериозно санкционирани - но се иска търпение.  

2. Смяна на модела на резервация при трудни (важни) пътувания и заплащане на нощувките предварително.

 

Истината - за мен - е, обаче, че на хората им е много удобна практиката с безплатната анулация, без предварително заплащане, и ще искат да се възползват от нея независимо от проблемите, които се забравят - точно както става при проблеми с нискотарифни авиокомпании.

 

Аз имам една много семпла практика - задължително изплащам мейли на хотелите или къщите за гости няколко дни преди пътуването, където отсядам - по различен повод - било да потвърдят вида да леглата (ако пътувам с приятели, това е важно), или осигуряването на паркинг, или каквото и да е било.

 

Хората и организациите не са задължително перфектни и трябва да свикнем с това (особено аз!). Смятам, че такава комуникация ще предпази в голяма степен хората от сериозни грешки - поне ще им даде възможност за реакция.

Лично аз съм ги игнорирал. Единствената ми връзка с тях е свързана с жалба срещу тях до няколко регулатора в сферата, която както отбеляза ти иска търпение. 

Относно подхода ти, с размяната на съобщения, наистина е добро, но много често е доста бавно . При всички положения обаче, само може да ти е в помощ.

Аз по скоро призовавам към нещо, което  @Георги Матеев наскоро писа. Просто ползваш букинг за ревютата и инфото, а си правиш контакт с мястото за настаняване и си договаряш цена. Или е същата или дори по-евтина.

Връзка към коментар

Ясно е, че booking нямат ефективен клиентски съпорт в момента. Ясно е също, че резервация през тях вече въобще не е напълно сигурна и до последно може да има неприятни изненади. За мен лично обаче най-отблъскващото са изключително завишените им цени.

 

През последната седмица правих 8 нови резервации за настаняване в 5 различни държави. Всички хотели без изключение ги намерих средно с 20-25% по-евтино спрямо обявената в booking.com цена. И това с елементарно 2-минутно търсене, при това без да прилагам някакви специални хватки или дяволии.

 

Говорим за сериозни разлики, които в крайна сметка не са оправдани с абсолютно нищо.

 

Винаги предплащам 100% резервациите си, като по този начин освен пари си спестявам и редица потенциални усложнения.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 25 минути , Щастливеца каза:

Лично аз съм ги игнорирал. Единствената ми връзка с тях е свързана с жалба срещу тях до няколко регулатора в сферата, която както отбеляза ти иска търпение. 

Относно подхода ти, с размяната на съобщения, наистина е добро, но много често е доста бавно . При всички положения обаче, само може да ти е в помощ.

Аз по скоро призовавам към нещо, което  @Георги Матеев наскоро писа. Просто ползваш букинг за ревютата и инфото, а си правиш контакт с мястото за настаняване и си договаряш цена. Или е същата или дори по-евтина.

Напълно те разбирам за игнорирането. За момента те са били коректни към мен, но е и факт, че тук (UK) оплакванията са свързани със сериозни глоби, има сериозни регулатори и като цяло Customer Service-а им е много добър. Помня как ми счупиха телефона, докато бях в Сицилия, за да ме предупредят, че хостът няма да е в къщата след 17 часа.

Изключения винаги има, обаче, и съм стигнала до извода, че малко лично усилие не вреди - за мое си спокойствие.

Затова ги слагам в сметките винаги - най-малкото като опция. Докога - ще си покаже...

 

След прочетените случаи, обаче, и коментарите на @Георги Матеев, обърнах внимание и на Orbitz. Наистина има много добри цени. Просто трябва да станем гъвкави в избора си и да знаем, че грешки са възможни и в двете посоки, защото хората не сме безгрешни (както казах, това го повтарям най-вече на себе си).

Редактирано от Гост
Връзка към коментар
преди 4 минути , antea каза:

обаче и за customer support-а на Orbitz мненията не са особено ласкави.... https://www.trustpilot.com/review/www.orbitz.com

Имам доста положителен опит конкретно с техния съпорт, или най-малкото техният съпорт ме е изнервял в пъти по-малко от този на booking.

 

Акцентът в мнението ми обаче бяха нереално високите цени на booking.

 

Така или иначе ако се стигне до контакт с какъвто и да е съпорт винаги е ходене по мъките, но когато човек е платил по-малко се преглъща по-лесно.

 

Също така Expedia и всички техни производни (Ebookers, Orbitz, Cheaptickets, Travelocity и тн) никога не са ме оставяли на улицата. Не мога да кажа същото за booking.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, Щастливеца каза:

Мисля , че booking  стигнаха дъното.

Вчера се върнаха мои близки приятели от една почивка в БГ.

Запази ли си къща за гости, отиват ня мястото и къщата пълна. Хората казали , ние сме си запазили къшата преди 2 месеца.

Обаждат се в букинг , от там безумно им отговарят, че имало проблем с картата, която е регистрирана за плащането, но те анулират резервацията в деня на настаняването и то 3-4 часа след часа за чек ин. Все пак им казват, че могат да им предложат друга къща, тя много по-малка и невзрачна , а и осен това на 30 км. Тоест тотално не ги устройва.  А отделно около 06.09 всчко навсякъде препълнено. 

Е дали не омазаха тотално почивката на 12 души. Тотална безхаберщина.

Подобен случай от преди дни.

Резервация през сайта им. Получено потвърждение. Картата преоторизирана. Получен мейл от тях за плащане на цялата сума - 31 август. Сумата налична към 28 август. На 1 септември резервацията анулирана служебно - мейл, че не могат да изтеглят сумата. Не съм отварял тази поща, просто по вътрешно усещане звънях два пъти на хотела - преди 30 август и на 4 септември, за да ми потвърдят че всичко е наред с резервацията ми. Потвърдено два пъти. Отидох в хотела, дадох разпечатката от потвърждението на Букинг, платих с карта, ползвах всичко заплатено.

Днес проверявам резервацията в профила. Оказва се, че Букинг са я нулирали служебно на 1.09. по причина , че не могли да изтеглят пари от картата. Звъних в хотела да питам Букинг ли теглят пари от картата и те потвърдиха, че условията им с тях били такива - Букинг си удържат комисиона и им препращат остатъка. Звъних и на Букинг да питам защо е анулирана резервацията при работеща карта /плащах непрекъснато с нея/ и достатъчна наличност, но казаха че системата им отчела така  и ме успокоиха, че можело да бъде по-лошо, защото поне са ме настанили в хотела. 🙂

 

П.П. В интерес на истината - имам мейли с такава информация, но тя пък не съвпада с подадената ми директно от хотела, така че .... вече с все повече и все повече "от едно на ум" с тях. 

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
В момента, Щастливеца каза:

В мен веднага възниква въпроса срещу кого да  е жалбата. Срещу booking  или къщата за гости ?

 

Срещу този, който е нарушил процедурата. 

Връзка към коментар

 

преди 5 минути , Rainy каза:

Срещу този, който е нарушил процедурата. 

Практически аз съм използвал услугите на сайта. Реално собственика е направил грешка, като е допуснал две резервации за един и същ период.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 25 минути , Щастливеца каза:

 

Практически аз съм използвал услугите на сайта. Реално собственика е направил грешка, като е допуснал две резервации за един и същ период.

 

 

Аз пуснах жалбата срещу Хотела и написах в частност и до Букинг

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Дъщеря ми имаше резервация за една нощувка за 19ти, днес от букинг са й звъняли да я отменят. Не разбрах да са казали поради каква причина. Ядосани са / не пътува сама, а с приятели/ , три дни преди резервацията е далеч по-трудно да се намери подходящо място за отсядане на добра цена. Не знам дали ще подадат оплакване, на младежите обикновено не им се занимава с разправии, но доверието ни във въпросната платформа бележи спад.

Връзка към коментар

Между другото, проверете и в самия хотел дали резервацията е канселирана. Днес за втори път ми се случи да ми пратят букинг мейл с канселирана разервация , която всъщност е активна.

Вчера резервирах хотел в БГ и бях оставила блокирана карта Револют по погрешка. Хотела се опитал да си дръпне парите и като не са успяли, служител от самия хотел се свърза с мен да подменя картата в профила си. Междувременно и Букинг  ми бяха пратили мейл за подмяна на картата. Смених я през профила си, дръпнаха ми парите от новата карта, получих съобщение от банката за направеното плащане.

Днес се събуждам с мейл от Букинг за канселирана резервация. Звъня в хотела и от там човека на рецепция ми каза че няма такова нещо, резервацията си ни е валидна, приговили са стаите и ни чакат ( чекин-а е днес).

 

Предния път ( преди седмица) беше сходна ситуацията.

 

Така че проверете през хотела . Почвам да си мисля че имат проблем в софтуера.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 часа, funny каза:

Между другото, проверете и в самия хотел дали резервацията е канселирана. Днес за втори път ми се случи да ми пратят букинг мейл с канселирана разервация , която всъщност е активна.

Вчера резервирах хотел в БГ и бях оставила блокирана карта Револют по погрешка. Хотела се опитал да си дръпне парите и като не са успяли, служител от самия хотел се свърза с мен да подменя картата в профила си. Междувременно и Букинг  ми бяха пратили мейл за подмяна на картата. Смених я през профила си, дръпнаха ми парите от новата карта, получих съобщение от банката за направеното плащане.

Днес се събуждам с мейл от Букинг за канселирана резервация. Звъня в хотела и от там човека на рецепция ми каза че няма такова нещо, резервацията си ни е валидна, приговили са стаите и ни чакат ( чекин-а е днес).

 

Предния път ( преди седмица) беше сходна ситуацията.

 

Така че проверете през хотела . Почвам да си мисля че имат проблем в софтуера.

Преди седмица споделих за идентичен случай. Моята също беше отменена от Букинг, но с хотела всичко беше наред. Звънете в хотела.

Връзка към коментар

Получих бързи негативни отговори, както от туристическия омбудсман на Швейцария, така и от холандския ECC. Оказа се, че швейцарският туристически омбудсман се занимава само с проблеми, възникнали при пътувания, организирани от местни туроператори. А холандците ми изпратиха нещо като стандартен отговор, в който обясняват, че холандския съд в различни случаи е отсъждал, че клиентът е длъжен сам да провери дали цената е грешна. Т.е. с booking.com изглежда нямаме шанс да ни признаят грешните цени. Това ми се струва малко странно, но такова е положението. Явно наистина съм имал голям късмет преди.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 23 минути , koliob каза:

Получих бързи негативни отговори, както от туристическия омбудсман на Швейцария, така и от холандския ECC. Оказа се, че швейцарският туристически омбудсман се занимава само с проблеми, възникнали при пътувания, организирани от местни туроператори. А холандците ми изпратиха нещо като стандартен отговор, в който обясняват, че холандския съд в различни случаи е отсъждал, че клиентът е длъжен сам да провери дали цената е грешна. Т.е. с booking.com изглежда нямаме шанс да ни признаят грешните цени. Това ми се струва малко странно, но такова е положението. Явно наистина съм имал голям късмет преди.

Писа ли на https://ec.europa.eu/bulgaria/home_bg

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.