Прескочи до съдържание

Авиоинциденти...


Oshko

Препоръчани мнения

Публикувано:

Тази горката двоен кошмар е преживяла в Белград :( В каква система сме живяли и как всичко е било потулвано, не е истина :( Не е случайно, че хората си живят с добрите спомени за социализма, когато всичко е било хубаво и прекрасно...С лошите неща никой не ги е притеснявал...

 

Кошмар със сигурност е преживяла. Но надали точно в Белград през 1990 година. Войните около разпадането на Югославия започнаха 1991, а в Белград "чуха" за тях чак 1999 (натовските бомбардировки). Или спомените ѝ са объркани, или журналистката не си е записвала и/или после е украсявала каквото е не дочула и не доразбрала. 

  • Харесвам 6
Публикувано: (редактирано)
An Emirates Airlines Boeing 777-300, registration A6-EMW performing flight EK-521 from Thiruvananthapuram (India) to Dubai (United Arab Emirates) with 282 passengers and 18 crew, was on final approach to Dubai's runway 12L at 12:41L (08:41Z) but attempted to go around from low height. The aircraft however did not climb, but after retracting the gear touched down on the runway and burst into flames. All occupants evacuated safely, no injuries are being reported. The aircraft burned down completely.

 

Редактирано от chandni
Публикувано: (редактирано)

 

An Emirates Airlines Boeing 777-300, registration A6-EMW performing flight EK-521 from Thiruvananthapuram (India) to Dubai (United Arab Emirates) with 282 passengers and 18 crew, was on final approach to Dubai's runway 12L at 12:41L (08:41Z) but attempted to go around from low height. The aircraft however did not climb, but after retracting the gear touched down on the runway and burst into flames. All occupants evacuated safely, no injuries are being reported. The aircraft burned down completely.

 

 

кофти-масата ги е затиснала. Пилотски грешки.

Редактирано от Hollywood
Публикувано: (редактирано)

Един коментар под новината във вестник Сега, който най-вероятно е спекулативен, но може и да се окаже точно така:

"Нелеп инцидент и очевидна пилотска грешка. Времето е било неприятно:
 

09:00 UTC / 13:00 local time:
OMDB 030800Z 14012KT 100V180 6000 NSC 48/09 Q0994 WS ALL RWY TEMPO 35015KT 4000 DU
Wind 140 degrees at 12 knots; visibility 6000 m; No significant cloud; Temperature 48°C; Dew point 7°C; wind shear all runways; temporary wind 350° at 15 knots; 400 m visibility in dust.

Ветровито със срез на вятъра (wind shear). Наложило се е да минат на втори кръг. При минаване на втори кръг по други причини действията са рутинни - междинни задкрилки, прибиране на колесника при индикация за набор (positive rate| и т.н. Kо в суматохата са нарушили основно правило - при минаване на втори кръг поради срез на вятъра с всички работещи двигатели НЕ СЕ ПРОМЕНЯ КОНФИГУРАЦИЯТА! Не се пипа нищо, нито колесник, нито задкрилки, нито предкрилки, докато не се излезе от зоната на опасното явление! В случая рутината им е изиграла лоша шега - самолетът вероятно първоначално е тръгнал нагоре, прибрали са колесника, но заради среза на вятъра впоследствие е тупнал на пистата с полуприбран колесник или направо по корем."

http://www.segabg.com/article.php?id=816345

 

 

П. П. Ако наистина е така, огромен късмет са имали...

Редактирано от FlyTraveler
  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

Балканци ли са го управлявали?

 

 

One of the crew members was Croatian, while another Bosnian.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Публикувано:

Те още при захода са били ниско, което е странно и нещата са тръгнали още оттам. Освен това действащ пилот ми каза, че среза не е бил толкова силен, и че 777 е с доста мощни двигатели.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Изводът какъв е - при полет от Индия взимай място близо до изходите, а еволюцията ще свърши останалата работа. 

  • Харесвам 7
Публикувано:

Екипажът им казва да скачат, те си ровят за багажа ...  :rolleyes: 

 

https://youtu.be/DXNPCNogr-U

 

Моля всички магеланци, които са до мен в горящ самолет да бягат без да си взимат ръчния багаж, а аз обещавам да не правя клипчета по време на евакуацията ;)

В Бергамо самолет на една унгарска карго авиокомпания е излязъл от пистата и за малко да не предизвиква катастрофа на пътя до летището. За щастие няма загинали.

 

CpEjLHnXgAAgXE5.jpg

 

Караш си колата и изведнъж един самолет изкача пред теб ;)

 

CpD_urqXgAE3HQK.jpg

 

CpD_urlW8AAbRh2.jpg

 

CpE6vrVXgAAaBb9.jpg

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)

Трябва да им се забрани на тези в пилотската кабина да правят опити/експерименти при лоши му. Къде са двигателите на тази стара 30годишна барака, да не са паднали преди кацането? :lol:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Публикувано:

Трябва да им се забрани на тези в пилотската кабина да правят опити/експерименти при лоши му. Къде са двигателите на тази стара 30годишна барака, да не са паднали преди кацането? :lol:

 

Много е трудно да се сложи точна граница. Едната от точните граници затворено или отворено е летището, но когато е отворено пилотът решава, а той е човек...

Публикувано: (редактирано)

Много е трудно да се сложи точна граница. Едната от точните граници затворено или отворено е летището, но когато е отворено пилотът решава, а той е човек...

 

Много рядко затворено заради неизрината писта, другото  най-срещано е поради катастрофа. Ходя по ръба и после кво стана.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Публикувано:

Преди 2 седмици подобно нещо се случи и на Southwest - Тотален IT срив, на пътниците бяха започнали да издават ръчно писани бордни карти, чек-ин само лично на гише, ...

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Не е катастрофа , май не е и забавно , но явно се случва. Периодично се появяват подобни. Да се надяваме , че завършват все така.

 

Във Франкфурт не пуснаха пиян пилот да излети с 274 пътници

http://smart.dir.bg/life/news/23662813/

  • Харесвам 2
Публикувано:

Анкета сред пилотите:

- Можете ли да летите на 1 водка?
- Мога.
- Можете ли да летите на 2 водки?
- мога.
- Можете ли да летите на 3 водки?
- Какво виждате - мога.

  • Харесвам 6
Публикувано:

/OFFTOPIC: Това ми напомня как преди години за да намекна на таксиджия да побърза от Гешов към К.Величков му казах, че зелената вълна е на 120км/ч. Той ме погледна, ухили се гордо и каза:

-Знам. Затова съм без книжка.

  • Харесвам 4

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.