T.E.Lawrence Публикувано: 3 август, 2016 Публикувано: 3 август, 2016 Пише, че всички пътници са добре и евакуирани. BBC 3
randi Публикувано: 3 август, 2016 Публикувано: 3 август, 2016 Инфото се промени, направил е go around и е кацнал без колесници. Явно не са се отворили и заключили. 4
randi Публикувано: 3 август, 2016 Публикувано: 3 август, 2016 Браво на пилотите! Не съм сигурен никак дали е браво за пилотите.... Нещата напомнят много Asiana на Сан Франциско.
домосед Публикувано: 3 август, 2016 Публикувано: 3 август, 2016 Тази горката двоен кошмар е преживяла в Белград В каква система сме живяли и как всичко е било потулвано, не е истина Не е случайно, че хората си живят с добрите спомени за социализма, когато всичко е било хубаво и прекрасно...С лошите неща никой не ги е притеснявал... Кошмар със сигурност е преживяла. Но надали точно в Белград през 1990 година. Войните около разпадането на Югославия започнаха 1991, а в Белград "чуха" за тях чак 1999 (натовските бомбардировки). Или спомените ѝ са объркани, или журналистката не си е записвала и/или после е украсявала каквото е не дочула и не доразбрала. 6
chandni Публикувано: 3 август, 2016 Публикувано: 3 август, 2016 (редактирано) An Emirates Airlines Boeing 777-300, registration A6-EMW performing flight EK-521 from Thiruvananthapuram (India) to Dubai (United Arab Emirates) with 282 passengers and 18 crew, was on final approach to Dubai's runway 12L at 12:41L (08:41Z) but attempted to go around from low height. The aircraft however did not climb, but after retracting the gear touched down on the runway and burst into flames. All occupants evacuated safely, no injuries are being reported. The aircraft burned down completely. Редактирано 3 август, 2016 от chandni
Hollywood Публикувано: 3 август, 2016 Публикувано: 3 август, 2016 (редактирано) An Emirates Airlines Boeing 777-300, registration A6-EMW performing flight EK-521 from Thiruvananthapuram (India) to Dubai (United Arab Emirates) with 282 passengers and 18 crew, was on final approach to Dubai's runway 12L at 12:41L (08:41Z) but attempted to go around from low height. The aircraft however did not climb, but after retracting the gear touched down on the runway and burst into flames. All occupants evacuated safely, no injuries are being reported. The aircraft burned down completely. кофти-масата ги е затиснала. Пилотски грешки. Редактирано 3 август, 2016 от Hollywood
FlyTraveler Публикувано: 3 август, 2016 Публикувано: 3 август, 2016 (редактирано) Един коментар под новината във вестник Сега, който най-вероятно е спекулативен, но може и да се окаже точно така:"Нелеп инцидент и очевидна пилотска грешка. Времето е било неприятно: 09:00 UTC / 13:00 local time:OMDB 030800Z 14012KT 100V180 6000 NSC 48/09 Q0994 WS ALL RWY TEMPO 35015KT 4000 DUWind 140 degrees at 12 knots; visibility 6000 m; No significant cloud; Temperature 48°C; Dew point 7°C; wind shear all runways; temporary wind 350° at 15 knots; 400 m visibility in dust. Ветровито със срез на вятъра (wind shear). Наложило се е да минат на втори кръг. При минаване на втори кръг по други причини действията са рутинни - междинни задкрилки, прибиране на колесника при индикация за набор (positive rate| и т.н. Kо в суматохата са нарушили основно правило - при минаване на втори кръг поради срез на вятъра с всички работещи двигатели НЕ СЕ ПРОМЕНЯ КОНФИГУРАЦИЯТА! Не се пипа нищо, нито колесник, нито задкрилки, нито предкрилки, докато не се излезе от зоната на опасното явление! В случая рутината им е изиграла лоша шега - самолетът вероятно първоначално е тръгнал нагоре, прибрали са колесника, но заради среза на вятъра впоследствие е тупнал на пистата с полуприбран колесник или направо по корем."http://www.segabg.com/article.php?id=816345 П. П. Ако наистина е така, огромен късмет са имали... Редактирано 3 август, 2016 от FlyTraveler 3
Hollywood Публикувано: 3 август, 2016 Публикувано: 3 август, 2016 (редактирано) Балканци ли са го управлявали? One of the crew members was Croatian, while another Bosnian. Редактирано 3 август, 2016 от Hollywood 1
randi Публикувано: 3 август, 2016 Публикувано: 3 август, 2016 Те още при захода са били ниско, което е странно и нещата са тръгнали още оттам. Освен това действащ пилот ми каза, че среза не е бил толкова силен, и че 777 е с доста мощни двигатели. 3
chandni Публикувано: 4 август, 2016 Публикувано: 4 август, 2016 За съжаление има и загинал - един от пожарникарите при последвалата експлозия.
Фил Публикувано: 4 август, 2016 Публикувано: 4 август, 2016 Екипажът им казва да скачат, те си ровят за багажа ... https://youtu.be/DXNPCNogr-U 4
akair Публикувано: 4 август, 2016 Публикувано: 4 август, 2016 Екипажът им казва да скачат, те си ровят за багажа ... "Тука е така!" 2
petko Публикувано: 4 август, 2016 Публикувано: 4 август, 2016 Изводът какъв е - при полет от Индия взимай място близо до изходите, а еволюцията ще свърши останалата работа. 7
T.E.Lawrence Публикувано: 4 август, 2016 Публикувано: 4 август, 2016 Едни ровят, други правят клипчета...добре че е нямало и покемони в самолета. 10
Topfly Публикувано: 5 август, 2016 Публикувано: 5 август, 2016 Екипажът им казва да скачат, те си ровят за багажа ... https://youtu.be/DXNPCNogr-U Моля всички магеланци, които са до мен в горящ самолет да бягат без да си взимат ръчния багаж, а аз обещавам да не правя клипчета по време на евакуацията В Бергамо самолет на една унгарска карго авиокомпания е излязъл от пистата и за малко да не предизвиква катастрофа на пътя до летището. За щастие няма загинали. Караш си колата и изведнъж един самолет изкача пред теб 4
Hollywood Публикувано: 5 август, 2016 Публикувано: 5 август, 2016 (редактирано) Трябва да им се забрани на тези в пилотската кабина да правят опити/експерименти при лоши му. Къде са двигателите на тази стара 30годишна барака, да не са паднали преди кацането? Редактирано 5 август, 2016 от Hollywood 1
Topfly Публикувано: 5 август, 2016 Публикувано: 5 август, 2016 Трябва да им се забрани на тези в пилотската кабина да правят опити/експерименти при лоши му. Къде са двигателите на тази стара 30годишна барака, да не са паднали преди кацането? Много е трудно да се сложи точна граница. Едната от точните граници затворено или отворено е летището, но когато е отворено пилотът решава, а той е човек...
Hollywood Публикувано: 5 август, 2016 Публикувано: 5 август, 2016 (редактирано) Много е трудно да се сложи точна граница. Едната от точните граници затворено или отворено е летището, но когато е отворено пилотът решава, а той е човек... Много рядко затворено заради неизрината писта, другото най-срещано е поради катастрофа. Ходя по ръба и после кво стана. Редактирано 5 август, 2016 от Hollywood 1
logist13 Публикувано: 8 август, 2016 Публикувано: 8 август, 2016 не е катастрофа, ама на мен ми изглежда доста сериозно... Delta приземи всичките си полети по света заради IT срив https://news.bg/world/delta-prizemi-vsichkite-si-poleti-po-sveta-zaradi-it-sriv.html 1
akair Публикувано: 8 август, 2016 Публикувано: 8 август, 2016 Преди 2 седмици подобно нещо се случи и на Southwest - Тотален IT срив, на пътниците бяха започнали да издават ръчно писани бордни карти, чек-ин само лично на гише, ...
stanimir Публикувано: 22 август, 2016 Публикувано: 22 август, 2016 Не е катастрофа , май не е и забавно , но явно се случва. Периодично се появяват подобни. Да се надяваме , че завършват все така. Във Франкфурт не пуснаха пиян пилот да излети с 274 пътници http://smart.dir.bg/life/news/23662813/ 2
T.E.Lawrence Публикувано: 22 август, 2016 Публикувано: 22 август, 2016 Анкета сред пилотите:- Можете ли да летите на 1 водка?- Мога.- Можете ли да летите на 2 водки?- мога.- Можете ли да летите на 3 водки?- Какво виждате - мога. 6
Ilian359 Публикувано: 22 август, 2016 Публикувано: 22 август, 2016 /OFFTOPIC: Това ми напомня как преди години за да намекна на таксиджия да побърза от Гешов към К.Величков му казах, че зелената вълна е на 120км/ч. Той ме погледна, ухили се гордо и каза: -Знам. Затова съм без книжка. 4
Topfly Публикувано: 29 август, 2016 Публикувано: 29 август, 2016 Гледка през прозореца на Southwest Airlines 3472 Всички пътници и екипажа са живи и здрави 3
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега