Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Здравейте,

 

Аз съм нова тук и бих искала да попитам някой, който е наясно със ситуацията. На 27.12 пътувам за Москва с прекачване във Франкфурт и днес чета, че след Коледните празници ще започне стачка в Луфтханза, вероятността да ме засегне е 99% и бих искала да знам дали от компанията съответно биха предложили някакви алтернативи?

Публикувано:
1 hour ago, beti_90 said:

Здравейте

Опитват да предложат , но без гаранция кога и как ще стане, а при стачки, обезщетения не се дължат ...

Публикувано:
11 hours ago, beti_90 said:

Здравейте,

 

Аз съм нова тук и бих искала да попитам някой, който е наясно със ситуацията. На 27.12 пътувам за Москва с прекачване във Франкфурт и днес чета, че след Коледните празници ще започне стачка в Луфтханза, вероятността да ме засегне е 99% и бих искала да знам дали от компанията съответно биха предложили някакви алтернативи?

Къде видяхте информация за стачката?

Публикувано:
На 23.12.2019 г. в 18:09, beti_90 каза:

Здравейте,

 

Аз съм нова тук и бих искала да попитам някой, който е наясно със ситуацията. На 27.12 пътувам за Москва с прекачване във Франкфурт и днес чета, че след Коледните празници ще започне стачка в Луфтханза, вероятността да ме засегне е 99% и бих искала да знам дали от компанията съответно биха предложили някакви алтернативи?

Нямаше стачки 1% се случи 🙂 

  • 2 месеца по-късно ...
Публикувано:

Преди 3 дни си смених билетите за САЩ за октомври, както е според правилата им за коронавируса и трябваше да си вземат 53лв понеже уж тарифите били други, като това беше най-евтиният вариант след много опити на служителката. Повечето смени излизаха с доплащане на 100-200 и повече евро, повече от абсурдно.

Та издадоха билет и след няколко часа си взеха парите от Революта.

 

Преди малко гледам два опита един след друг  от Луфтханса за по 107лв, естествено пари нямаше и не успяха да вземат нищо. След минути получавам автоматичен мейл да се свържа с тях заради билетите.

Звънях и според Луфтханса не са успели да си вземат парите преди 3 дни, въпреки че статуса в Револют е completed и имам statement на плащането. Според тях не било така и да се обадя на банката ми, защото при тях нямали пари.

На въпроса защо сега искат да вземат 107лв, след като уж търсят 53, също не можаха да ми отговорят, не знаели защо, те търсели само 53..

Писна ми от поредните тъпотии и питах дали мога да си взема парите и кой откъдето е.

След кратка проверка казаха да, до 10-14 дни съм щял да си получа парите, а за тези уж не взетите 53лв да съм им пишел на мейл и да изпратя statement.

И без това има на такива цени билети за октомври, дори по-евтини, ако сложа тези 53лв, които искаха и си взеха за сега.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Давам отчет по случаят.

 

След споровете по телефона дали са взели или не 53лв им изпратих снимки от извлечението  на осчетоводеното  вече плащане на 53лв, плюс двата опита за взимане на още 107лв.

Вчера преди обед получих мейл, който гласеше пиша буквално:

 

Уважаеми г-н ......, моля да се обадите на телефон 0ХХХХХХ, за да ви обясним какво се е случило.

 

Това приличаше повече на фалшиф мейл, без име с многоточие и пр, но телефона си беше същия на който звънях и първия път та реших да звънна.

 

След успешно свързване и обяснение какъв мейл съм получил, започнаха да ме питат всичко отначало, дай име, дай резервация и т.н. и да бил канселиан полета и едва ли не какво съм искал.

Пак обясних подробно какво е станало и защо се обаждам.

Според тях нямало взимане на 53лв, но имало неуспешен опит за 107 и затова бил канселиран билета. 

Пак им обясних, че аз лично съм искал да го канселират, след като се опитаха да ми вземат още 107лв, след като взеха вече 54, както бе уговорката.

 

Започна пак същия спор от миналият път, аз съм се бил объркал, не било вярно, като постоянно се бъркаха валути евро, лев и обратно  и т.н. На въпроса ми, виждат ли снимките от извлечението, ме уби с отговор не..

Помолих да ме свържат с някой, който вижда мейла който съм изпратил, защото е безсмислено да си говорим , на което ми бе отговорено, че нямало кой и сега всички били много заети..

Пак обясних, че се обаждам защото те ме приканват с мейл, аз не звъня по мое желание, на което пак ми бе отговорено същото, приканиха ме  отново да съм изпрател снимки на извлеченията  и ме уведомиха, че ще ми затворят телефона, както и направиха след още няколко реплики.

 

Бях побеснял и написах веднага доста тежък мейл като пак прикачих снимки от извлечението, като помолих да си преслушат разговорите, нали ги записват и да намерят някой годен за разбере какво са взели, кога и защо. Накрая писах, че ако не са били те, явно някой хакер е взел тези 54лв и се е писал Луфтханза.

 

Минаха не повече от 2 часа и ми звъннаха от Луфтханса, явно можело и те да се обадят. Обади се служителката, която ми е правила резервацията по нейни думи първият път. И бинго, разбрали къде бил проблема, по погрешка били взели тези пари, даже можело да ми върнат билета, ако платя 107лв, на което им отказах разбира се.

Та днес ми върнаха тези 54лв, а пълната сума за билета да съм я чакал още около седмица.

 

  • Смея се 5
Георги Матеев
Публикувано:
преди 36 минути , Alexander каза:

Бях побеснял и написах веднага доста тежък мейл като пак прикачих снимки от извлечението, като помолих да си преслушат разговорите, нали ги ези 54лв и се е писал Луфтханза. Накрая писах, че ако не са били те, явно някой хакер е взел тези 54лв и се е писал Луфтханза.

Знам, че не е смешно, но искрено се разсмях - твоят случай е "класически Луфтханза съпорт" 🙂 Неслучайно недолюбвам тази компания от години.

 

Иначе комичните ситуации от този сорт пораждат и интересни писма до съпортите. След мълчалив отказ на NH Vienna да ми смени дата на доста скъпа non-refundable нощувка (търпеливо изчаках 2 дни след като ми прочетоха писмото, но не последва никакъв отговор) зверски се изнервих, тъй като ненавиждам да ме игнорират. Написах един много културно-лют-ироничен имейл до хотела, с копия до централата на веригата и още поне 10-15 мениджъра на бранда, чиито имейли изрових от корпоративния им сайт. Обясних, че след като дори Austrian Airlines са спрели да оперират напълно, единственият ми шанс да стигна до Виена е с моя личен телепорт, който за съжаление се е счупил 🤣 И че ако въобще ценят клиентите си да не се правят на разсеяни и да бъдат гъвкави като всички останали.

 

15 минути след имейла получих мазен отговор, че сменят датата на нощувката ми 🙂

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 6
Публикувано:

Актуализирали са политиката за отказ/промяна на датите на полетите и възстановяване на суми за билети закупени преди март 2020.

Все в положителна насока!

 

Можете да не канселирате в момента, а до края на август в удобен момент (работят и по системата да може да се прави самостоятелно от сайта) или съответно летите до края на годината.

 

Цитат

"In view of the exceptional circumstances caused by the spread of the coronavirus, the Lufthansa Group Airlines Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines and Air Dolomiti offer even greater flexibility for your travel plans.

 

If you hold a ticket for a cancelled or an existing Lufthansa Group flight, you can keep the ticket without having to commit to a new flight date right away. Existing bookings will initially be cancelled, but the ticket and ticket value will remain unchanged and can be extended to a new departure date up to and including 31 December 2020. You can also rebook to another destination. The new flight must be booked until 31 August 2020.

 

In addition we offer you for every rebooked ticket a discount of 50€ on the ticket prize. Of course rebooking fees will still not be charged, regardless of which fare was booked.  Should the rebooked fare be more expensive due to a change of destination (e.g. rebooking from short-haul to long-haul), change of class of travel or similar, an additional payment may be necessary despite the discount.

 

Please note: Rebookings can be done through our Service Center or your travel agent. You do not have to contact us before your original flight date – your ticket will keep its validity even past the original flight date. You will be able to rebook it any time until 31 August 2020. Due to the very high call volume in our Service Center, we currently ask you only to contact us if you are travelling within the next 72hours.

 

This regulation applies to tickets booked up to and including 31 March 2020 and with a confirmed travel date up to and including 31 December 2020. "

https://www.lufthansa.com/xx/en/flight-information.html

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 25 минути , cck каза:

Актуализирали са политиката за отказ/промяна на датите на полетите и възстановяване на суми за билети закупени преди март 2020.

Все в положителна насока!

 

Можете да не канселирате в момента, а до края на август в удобен момент (работят и по системата да може да се прави самостоятелно от сайта) или съответно летите до края на годината.

 

https://www.lufthansa.com/xx/en/flight-information.html

Update @obsession

  • Харесвам 1
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

Луфтханза много сериозно си намалява капацитета, като за разлика от Уиз ер са много скептични към бързото възстановяване на въздушния трафик.  В едно интервю четох, че са особено негативно настроени към очакванията за въстановяването на бизнес трафика...

 

Lufthansa retires six A380s, seven A340-600s, five 747-400s and 11 A320s, terminates Germanwings

https://aeronewsglobal.com/lufthansa-retires-six-a380s-seven-a340-600s-five-747-400s-and-11-a320s-terminates-germanwings/

Публикувано:

След като преди 1 месец канселираха ми билета, малко преди започването на масовите канселации   и  бяха обещаха до 1-2 седмици връщане на парите, днес 4 седмици по-късно реших да звънна да видя какво ще ми излъжат, понеже пари няма.

 

След проверка казаха, че всичко е наред, но ще трябва да чакам още. Питах колко още, 1-2 седмици или повече. Отговориха ми по-скоро още 2 месеца-което автматично прави 3, но вече каквото и да се каже е в сферата на празните приказки вероятно.

Явно няма какво да се звъни повече и работата е когато дадат, ако дадат.

 

  • Харесвам 3
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:
На 10.04.2020 г. в 14:30, Alexander каза:

След като преди 1 месец канселираха ми билета, малко преди започването на масовите канселации   и  бяха обещаха до 1-2 седмици връщане на парите, днес 4 седмици по-късно реших да звънна да видя какво ще ми излъжат, понеже пари няма.

 

След проверка казаха, че всичко е наред, но ще трябва да чакам още. Питах колко още, 1-2 седмици или повече. Отговориха ми по-скоро още 2 месеца-което автматично прави 3, но вече каквото и да се каже е в сферата на празните приказки вероятно.

Явно няма какво да се звъни повече и работата е когато дадат, ако дадат.

 

На кой телефон сте звъняли?

Аз имам билет закупен в началото на година за полет, който трябваше да излети след 2 дни, но е кенселиран.Мога ли и аз да поискам да ми върнат парите, понеже не виждам такава опция?

Публикувано:
преди 20 минути , stanislavpp каза:

Честно казано, няма да ми липсват - Луфти са ми в дъното на класацията за най-лош сървис при авиокомпаниите..

Коя от големите европейски компании има по-добър? Сигурно БА или Раън....

  • Харесвам 1
Публикувано:

 

преди 31 минути , stanislavpp каза:

Честно казано, няма да ми липсват - Луфти са ми в дъното на класацията за най-лош сървис при авиокомпаниите..

Немците имат една дума, която я няма в Английския, но която абсолютно точно описва  ситуацията - Schadenfreude.

Въобще не вярвам, че LH ще фалират. Твърде са големи за такова нещо. Просто мрънкат за да клекне правителството и да им даде парите, които са поискали.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Аз не вярвам правителството на Германия да остави да фалира lufthansa. 

 

Не че съм пътувал с тях да си кажа мнението що за авиокомпания са :cool: но да не забравяме, че Германия е един от моторите на Европа. 

Та за една авиокомпания ли няма да дадат няколко милиарди евро. 😀

Но времето ще покаже. 

Публикувано:

Ами ако искат да приемат условията, ако не 🤔 да се спасяват сами.... 

Те и пилотите стачкуваха за по-високи заплати миналата година, а сега какво правим.... 

Сега Луфти вече ще съкращават сигурно - пилоти, стюардеси и т.н., както british ще направят, ако не са и започнали. 

Публикувано:
преди 44 минути , stanislavpp каза:

Не е до оставяне или не , Луфти не искат да приемат условията по заема от правителството..

Просто акционерите искат възможно най-добра сделка и няма да пристанат веднага.

преди 32 минути , Иван Попов каза:

акто british ще направят, ако не са и започнали. 

Там всяко четвърто място е под заплаха.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.