Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Заради стачката на пилотите ,  Луфтханза  канселира почти всичките си полети от Франкфурт и Мюнхен за утре

 

https://travelfree.info/lufthansa-cancels-almost-all-flights-tomorrow-as-pilots-strike/

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Споразумениe гарантира спиране на стачките на пилотите в Lufthansa до юни 2023 година

Със задна дата от 1 август 2022 г. и още един път от 1 април 2023 г. заплатите ще нараснат с 490 евро бруто.

 

https://nova.bg/news/view/2022/09/12/382553/споразумениe-гарантира-спиране-на-стачките-на-пилотите-в-lufthansa-до-юни-2023-година/

 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Ще питам тук, защото не знам къде другаде.

Имам полет до Южна Америка  и обратно с Луфтханза. Имам членство, но 0 мили, изтекли са предишните. Нямам идея колко са ценни техните мили и имам възможност да променя към програмата на Търкиш, които ползвам често и имам предстоящи пътувания с тях. 

Моля за съвет към коя програма да насоча милите. Благодаря!

Връзка към коментар
преди 2 минути , Цвете каза:

Ще питам тук, защото не знам къде другаде.

Имам полет до Южна Америка  и обратно с Луфтханза. Имам членство, но 0 мили, изтекли са предишните. Нямам идея колко са ценни техните мили и имам възможност да променя към програмата на Търкиш, които ползвам често и имам предстоящи пътувания с тях. 

Моля за съвет към коя програма да насоча милите. Благодаря!

Turkish определено, особено след като летиш с тях.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 57 минути , Цвете каза:

Ще питам тук, защото не знам къде другаде.

Имам полет до Южна Америка  и обратно с Луфтханза. Имам членство, но 0 мили, изтекли са предишните. Нямам идея колко са ценни техните мили и имам възможност да променя към програмата на Търкиш, които ползвам често и имам предстоящи пътувания с тях. 

Моля за съвет към коя програма да насоча милите. Благодаря!

По принцип бих ти препоръчала Търкиш, тъй като много по-лесно се съберат мили и прагът е 40 000 за Star Alliance Gold. Обаче, зависи каква класа ще летиш на LH и дали изобщо тя акумулира някакви мили на Търкиш. Провери в тази таблица

 

image.png.78b59050ab78a24c8c0d66874ae9d80e.png

 

Както се вижда, пътувания в най-евтините им класи не акумулират никакви мили. Същого важи и за най-ниската бизнес класа - Р, от което аз лично бях много неприятно изненадана, но това е положението.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

Ако някой има предстояща резервация с Луфтханза Груп и променен полет дори с минута - две , бета версията на аппа в момента дава многобройни безплатни възможности за промяна на полетите .

 

 

 

5F282347-6EBA-46A2-9AF3-2D340B4D7C30.jpeg.572e9cdd66f169d9991dd5b7565586b3.jpeg

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 5.10.2022 г. в 6:44, Цвете каза:

Моля за съвет към коя програма да насоча милите. Благодаря!

Безспорно най-добрата авио програма изобщо е на Аероплан. Програмата е менажирана от истински фенове и дава безкрайни възможности. Стопоувър до 30 дни само за + 5000 мили , с партньори извън алианса от калибъра на Емирейтс , Етихад и Катей Пасифик . 

Дори само да си купите техни мили , едно мини околосветско пътешествие от четири дестинации  с малко креативност ще излезе ~1500$ в икономи и двойно в бизнес.


 

калкукатор за кредитиране на мили:
https://www.wheretocredit.com/calculator

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, stanislavpp каза:

Ако някой има предстояща резервация с Луфтханза Груп и променен полет дори с минута - две , бета версията на аппа в момента дава многобройни безплатни възможности за промяна на полетите .

 

 

 

/cdn-cgi/mirage/d0e9880244c9cb31dddc489c74b757db0256be5865e9a053d08d678d2c01bf07/1280/https://magelanci.com/uploads/monthly_2022_12/5F282347-6EBA-46A2-9AF3-2D340B4D7C30.jpeg.572e9cdd66f169d9991dd5b7565586b3.jpeg

А как си сваляме бера версията, не я намирам за сега?

Справих се, някак само ме попита.

Сега да видим как се променя полет, защото имам промяна на часовете и ще е супер ако стане.

Редактирано от Oshko
Връзка към коментар

Ето че настъпи момент, в който и аз да се оплача от най-предпочитаната от мен авиокомпания за полети в Европа...

 

Възможността за безплатен избор на седалки по време на онлайн чекин вече е в историята по отношение на най-ниската тарифа. Тази сутрин по време на чекин установих този факт и веднага звъннах на кол центъра на Луфти. Промяната е от около месец, въпреки, че последно летяхме с тях в периода 3-6 ноември и все още можеше да се избират безплатно места. Яд ме е, защото обикновено избирам място до прозореца за мен и място до пътеката за съпругата ми. По този начин в 95% от полетите средното място между нас остава празно и като цяло се чувстваме много добре. Реално и при новите правила е възможна промяна, но на цена от 48 лева на отсечка, което оскъпява билетите прекалено много. Лошото е, че в следващите три месеца и половина ми предстоят 16 полета с Луфтханза и отсега съм напрегнат от факта, че по всяка вероятност ще се наложи да ги прекарам на средна седалка, а един от тях е с В787. Е, винаги има вариант за размествания на борда в зависимост от натоварването, но не обичам да разчитам на шанса...

 

Очевидно занапред ще трябва да доплащам за избор на седалки още по време на резервацията, както винаги правя при полети с нискотарифните маршрутки, което елиминира един от трите най-важни фактора поради които предпочитам да летя с Луфти...

 

  • Харесвам 2
  • Шок 2
Връзка към коментар

Скоро не съм летял с тях, но досега с всички други от нормалните компании (изклчвам тези ултра лоу кост райън и т.н.) никога не съм имал проблем да си взема предпочитаната от мен пътека като отида малко по-рано за полета и им  кажа при чекирането. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Луфтханза отдавна е лоукост продукт с висока цена поне за полети от София. Няколко пъти съм летял с тях в последните 2-3 години по работа. То не беше овърбукинг и треперене до последно. Претъпкан полет без място за багаж и куфар в краката. Дават ти една малка водица и това за петорна цена спрямо Уиз/Раян. Ами вече избягвам ...

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
Преди 1 час, T.E.Lawrence каза:

Скоро не съм летял с тях, но досега с всички други от нормалните компании (изклчвам тези ултра лоу кост райън и т.н.) никога не съм имал проблем да си взема предпочитаната от мен пътека като отида малко по-рано за полета и им  кажа при чекирането. 

При чекиране на гише е ясно, че могат да се правят промени, стига да попаднеш на свестен служител. Въпросът е, че досега това можеше да се прави при онлайн чекин. Ние в Европа пътуваме без чекиран багаж и минаваме с генерирани бордни карти в приложението...

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
56 minutes ago, jorocontrola said:

Дават ти една малка водица и това за петорна цена спрямо Уиз/Раян. Ами вече избягвам ...

И шоколадов бонбон!

 

Дори щях да питам дали това не е една от трите причини човек да ги предпочете пред нискотарифните АК.

  • Браво 1
  • Смея се 4
Връзка към коментар
Преди 1 час, stanimir каза:

И шоколадов бонбон!

 

Дори щях да питам дали това не е една от трите причини човек да ги предпочете пред нискотарифните АК.

Шоколадче, не бонбон... Да, минаха годините на топла храна, после топли сандвичи, бира, безалкохолни и вино, което е жалко наистина...

 

Останалите две важни причини от моя гледна точка са безпроблемното премаршрутиране поради огромните възможности на алианса в случай на проблем и съвестното изплащане на обезщетение и безплатните промени в случай на необходимост...

 

П.П.: Има и още една важна причина да предпочитам редовните пред нискотарифните, но ще си я запазя за себе си, че празници идват...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
48 minutes ago, Duke said:

премаршрутиране поради огромните възможности на алианса в случай на проблем и съвестното изплащане на обезщетение и безплатните промени в случай на необходимост...

 

 

Безспорното голямо предимство на нормалните авиокомпании !

 

Предположих ,че това е друга от причините за избор, а иначе за мен шоколад от 10 грама е просто шоколадов бонбон.

Връзка към коментар
преди 5 минути , Oshko каза:

Чекирах се вчера и ми даде възможност да си избера седалки sof-muc-ewr-bgi може да е защото първата отсечка е част от дълъг полет…

...или билетите са от друг клас. Тази сутрин да не би да сме летели заедно отсечката до Мюнхен?

Връзка към коментар
преди 1 минута , Duke каза:

...или билетите са от друг клас. Тази сутрин да не би да сме летели заедно отсечката до Мюнхен?

Не съм сигурен за класа, но бяха най-евтините без чекиран багаж. Ние летяхме вчера 13 и нещо беше полета.

Връзка към коментар

In Economy Class, the following prices apply to advance seat reservation:

Price zone Zone 1 Zone 2 Zone 3 Zone 4 Zone 5
Standard seat1 from EUR 122 from EUR 15 from EUR 25 from EUR 30 from EUR 35
Seat in the preferred seating zone from EUR 173 from EUR 20 from EUR 40 from EUR 45 from EUR 55
Seat with more legroom4 from EUR 25 from EUR 40 from EUR 60 from EUR 75 from EUR 100/1105

Free of charge for passengers with award tickets//passengers in booking class X
Free of charge for passengers in Economy Classic, Economy Flex and Lufthansa Express Rail (all fare offers)
Free of charge for passengers in Economy Flex
4 Please note that some of these seats are located in an emergency exit row.
5 We charge a reservation fee of EUR 100 per route for seats with more legroom. For North Atlantic connections to DEN, DFW, HOU, LAX, SEA, SFO and YVR, the reservation fee is EUR 110 per route.

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
На 13.09.2022 г. в 18:59, stanislavpp каза:

Луфти изглежда са фаворити за покупката на ТАП

 

https://www.breakingtravelnews.com/news/article/lufthansa-or-air-france-klm-eyed-for-tap-air-portugal-sale/


След като Италиянското правителство вкара нови правила за престоящият купувач на ИТА, Луфти изглеждат сигурни за придобиването първоначално на 40% от ИТА , а AF/KLM ще трябва да се задоволят с ТАП.


https://airlineweekly.com/2022/12/italy-prepping-to-sell-ita-airways-stake-to-lufthansa-for-250-million/

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да похваля кол центъра на Луфти :

 

имам предстоящ еднопосочен билет през август  JFK-FRA-VIE-SOF , бизнес , при който забелязах, че средният сегмент е анулиран теоретично ( аналогичен полет го има със същите часове на излитане и кацане  , но вместо да го изпълняват Луфти , го изпълнява Аустриан) , звъннах с молба средният сегмент FRA-VIE да се пропусне напълно , кол служителката с приветлив румънско-български английски акцент каза , че няма проблем и ме ребукна на JFK-FRA-SOF с по-ранно пристигане в София . Избрах си места веднага след разговора и на двата полета , жалко че презокеанския оригинален полет вместо на B747  е преместен  на A340… , и желанието ми да летя на вторият етаж на double decker 747 няма да се осъществи и тази година .

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

На сайта на Луфханза се твърди, че на летището в Мюнхен се изисква носенето на онези специфични маски F2F или нещо подобно (не ги помня точно). Някой с пресни впечатления, че след два дни имам 2 часа престой (освен ако не закъснее пак първия ми полет) и да знам да търся ли маски или да си ходя без.

 

А, и в самолетите им искат ли маски? 

Не че няма да го преживея, но да съм подготвена психически 😉

Връзка към коментар
преди 15 часа, Lyubina каза:

На сайта на Луфханза се твърди, че на летището в Мюнхен се изисква носенето на онези специфични маски F2F или нещо подобно (не ги помня точно). Някой с пресни впечатления, че след два дни имам 2 часа престой (освен ако не закъснее пак първия ми полет) и да знам да търся ли маски или да си ходя без.

Последно минахме през едно от любимите ми европейски летища на 24.12.2022 г. Нямаше изискване за носене на маски, а и реално кой може да следи за подобно нещо на територията на самото летище при положение, че го ползваш като транзитно, какъвто беше нашият случай?

 

На връщане транзитирахме през Франкфурт и на 07.01.2023 г. отново не съм разбрал за изискване за носене на маски...

 

преди 15 часа, Lyubina каза:

А, и в самолетите им искат ли маски? 

Не, няма такова изискване. Има препоръка, която се съобщава и от кабинния екипаж по време на инструкциите, но нищо задължително...

 

Другата седмица отново транзитираме през Мюнхен, ще видим как ще бъде тогава...

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.