Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

От днешната пресконференция:

"...Предвидени са и специални промоционални оферти за българите, които ще важат при закупуване на двупосочен билет от 14 до 17 октомври само за 380 евро до четирите дестинации на "Луфтханза" до Северна Америка /Хюстън, Лос Анджелис, Маями и Сан Франциско/. Самолетът излита от Франкфурт..."  http://trip.dir.bg/news.php?id=24103094

Връзка към коментар

Не знам дали тук е мястото, но смятам статията за интересна. Споменава се и за промоционални билети.

Ако не е за тук нека Жоро я премести.

 

 

 

http://www.vesti.bg/plateni-publikacii/bylgarin-prizemiava-naj-golemiia-pytnicheski-samolet-6059723

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Сега пък пилотите не са доволни от заплатите и се готви нова стачка.Лошто е,че синът трябва да лети в четвъртът сутринта за Мюнхен с Луфти.Лошото е.че има и платени хотели.Май трябваше да пиша в "Да се оплача."

Връзка към коментар

Някой знае ли какво се случва със стачката на Луфтханса?

Опитах се да следвам съветите и плана за действие на Duke в друга тема,но не се получи.Засега информацията е доста оскъдна и не мога да разбера има ли стачка или само заплашват със стачка.В българската преса пише,че за днес са отменени над 1700 полета на Луфтханса,в това число и полетите от София до Мюнхен и Франкфурт и че са започнали отмяна и на полети за утре сутрин.Информацията обаче е от снощи.Днес няма нищо ново.В чуждата преса пък намирам информация,че ще бъдат отменени над 600полета за сряда.

Според плана на Duke сутринта звъняхме на кол центъра в София да искаме информация и да настояваме за друг полет,ако полетът на сина ми(четвъртък сутринта) го отменят.Отговориха ни,че въпросният полет не е отменен и поради тази причина в момента нищо не могат да направят.

Не знам какво да правим-да чакаме или нещо трябва да правим :(

Връзка към коментар

Следите за информация тук и в момента, в който евентуално номера на полета излезе като отменен, звъниш на "Луфти". Преди това няма как да ви премаршрутират, защото на практика липсва основание за това. Ситуацията е неприятна и изисква активност от ваша страна, за да си гарантирате предимство пред всички останали при евентуална отмяна...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз до колкото прочетох не е обявена стачка, а има готовност да бъде обявена такава и ще дадат поне 24 часа предизвестие. Другото предполагам са журналистически интерпретации. Утре сутринта летя и се чекирах без проблеми, не се притеснявам въобще. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Обявена е стачка за утре, май е време да се подпалват колцентровете, който има полет: http://www.reuters.com/article/us-lufthansa-unions-idUSKBN13G1Y0

Връзка към коментар

да попитам и аз за утре имам резервация за полет с Луфтханза, за който получих СМС че се канселира..какво мога да направя за да мога да летя...

 

Като се логнеш в резервацията ти би трябвало да пише, даже да има и опции за премаршрутиране. Действай бързо, защото е кой превари, той завари положението. 

 

 

*** UPDATE: Addional strike actions announced by Pilots Union Cockpit *** UPDATE: Weiterer Streikaufruf der Vereinigung Cockpit ***

Current travel information: Strike of the Pilots union “Vereinigung Cockpit” (VC) on 24 and 25 November 2016

(Die deutsche Version finden Sie unten.)

See below for the latest news about our current flight operation.

Strike of the Pilots union “Vereinigung Cockpit” (VC) for Lufthansa flights from Germany on all continental and intercontinental routes on 24 November 2016 as well as on continental routes on 25 November 2016.

May we ask you to please check the status of your flight athttp://f.lh.com/Mrwn and your booking prior to departure athttp://f.lh.com/w4aW. Alternative flights with a check-in option will be available, if possible.

You will find more information and updates here: http://f.lh.com/iry4

We will do our utmost to minimize the impact on passengers and operations.

Връзка към коментар

последвах линка от СМС и след като се лотнах и проверих статуса на полета и ми излезе те това -

 

Dear Mrs. POLIHRONOVA,unfortunately we were unable to change the flight.

Unfortunately check-in cannot be continued due to a flight irregularity. Please contact the Lufthansa Service Center (Tel.: + 3 5 9  2  9 3 5  8 2 1 0 ).

 

и сега какво...ще духам супата ... или си търся друг начин за осъществяване на полета

Връзка към коментар

последвах линка от СМС и след като се лотнах и проверих статуса на полета и ми излезе те това -

 

Dear Mrs. POLIHRONOVA,unfortunately we were unable to change the flight.

Unfortunately check-in cannot be continued due to a flight irregularity. Please contact the Lufthansa Service Center (Tel.: + 3 5 9  2  9 3 5  8 2 1 0 ).

 

и сега какво...ще духам супата ... или си търся друг начин за осъществяване на полета

 

Звънни на колцентъра, ама максимално бързо и ако има чакане на телефона, чакай :) Бях останал с впечатление, че през онлайн формата е възможно пререзервиране, но може и да няма лесни варианти. 

Връзка към коментар

кол-центъра им цял ден е с блокирал телефон... а през системата им излиза да си купя билет за следващия ден ...а ако си купя от друг превозвач тези ще ми възстановят ли някаква сума

Връзка към коментар

Щом те го пишат, би трябвало да ти върнат парите за новия билет, но вероятно ще трябва да се разправяш... Направи си скриншот.

Връзка към коментар

Аз днес също получих такъв смс, с линк, който отваря резервацията ми, но без опция за промяна.

Телефонът, още с набирането изключва. Аз отидох на място и ме прехвърлиха за полет на друга авиокомпания. Но бях бърза.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това с промяната на резервацията оналйн върви, ако има тук-там някой отказан полет поради време, сучпен самолет, ...

При масова стачка, която всеки ден засяга нови 100 000 пасажери, това няма как да работи :). Затова и не ви дава опции за прерутиране. В момента са минали на принципа "който успее да се свърже с нас, ще го прехвърлим през партньори - колкото и където можем". Което е очаквано... Реално погледнато за а/к е по-добре изобщо да не тръгвате от началната си точка, защото ако "заседнете" в някой от хубовете им, ще трябва и хотел + храна да ви плащат. Предполагам O&D трафика, по линии, по които има партньори, ще бъде приоритетно прехвърлен - други а/к, дойчебан, ... Останалите да се заредят с много търпение и да завънят настоятелно на колцентъра на Луфти.

Според мен ще вдигнат стачката преди коледните празници, защото им е ясно, че ако загубят парите по Коледа, не само няма да получат увеличение, а ще получат бонус - шанс за кариерно развитие, в но в някоя работеща а/к :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

кол-центъра им цял ден е с блокирал телефон... а през системата им излиза да си купя билет за следващия ден ...а ако си купя от друг превозвач тези ще ми възстановят ли някаква сума

Стачкуващата авиокомпания е длъжна да ви превози по алтернативен маршрут (премаршрутиране) или да ви върне парите, а не да ви плаща нов билет.

Как се случва връщането на парите е ясно, за това ето малко повече подробности за премаршрутирането:

1. то се извършва директно от авиокомпанията или от издателя на билета (агенция);

2. в случай, че не можете да се свържете с авиокомпанията през колцентъра, можете да пробвате контакт с тяхното представителство на летището(телефоните са посочени в сайта на летище София);

3. ако контакт с авиокомпанията не е възможен, явете се на летище за полета, за който имате билет и незабавно идете при представителството на авиокомпанията за премаршрутиране- ще бъдете качени на първия възможен полет (според наличните места и договори между авиокомпаниите).

Конкретно при казуса със стачките няма такива филми като "изгарящи" билети... просто тярбва бърза реакция, късмет и известно разбиране към ситуацията.

Редактирано от mitkobiker
Връзка към коментар

да разбирам че трябва си адекватен и да имаш бърза реакция, но в моя случай билета ще го ползва дъщеря ми, а то детето надали ще се оправи, а опцията да се надявам на място и навременен полет не ме устройва, защото иде реч за преброени дни и обещано пътуване-подарък....тъй че предпочетох да стрелям на сигурно и и взех нов билет... парите ще ги преживея, но да си стресирам детето следствие на нечия стачка не искам... после ще го мисля дали ще ми възстановяват нещо..ако не здраве да е...за лично успокоение си накупих няколко билети от предложенията на Volotea... да не съм капо ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

да разбирам че трябва си адекватен и да имаш бърза реакция, но в моя случай билета ще го ползва дъщеря ми, а то детето надали ще се оправи, а опцията да се надявам на място и навременен полет не ме устройва, защото иде реч за преброени дни и обещано пътуване-подарък....тъй че предпочетох да стрелям на сигурно и и взех нов билет... парите ще ги преживея, но да си стресирам детето следствие на нечия стачка не искам... после ще го мисля дали ще ми възстановяват нещо..ако не здраве да е...за лично успокоение си накупих няколко билети от предложенията на Volotea... да не съм капо ;)

 

Точно, в тия случаи се оправяш с нахалство, бутане с лакти и т.н...образно казано :) Парите за новите билети едва ли ще ти върнат, но ще ти върнат от старите, надяваме се разликата не е била голяма. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Пилотите вдигат стачката и... отхвърлят предложението на компанията :)

http://www.upi.com/Business_News/2016/11/25/Lufthansa-pilots-union-rejects-pay-raise-but-will-suspend-strike-Saturday/6081480120596/

https://www.ft.com/content/3c42dcca-b2f3-11e6-a37c-f4a01f1b0fa1

 

Явно дори и профсъюзите са стигнали до извода, че не е добре да отрежат клона, на който седят. Няма да се изненадам а/к да бюджетира разходи за 10-15 дни стачка другата година (очевидно 100-ина млн евро) и всичко да върви по мед и масло, без да се изнервят инвеститорите.

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...

Здравейте, още ли продължават със стачките. Предстои ми полет Торонто-Франкфурт-София и обратно. Опциите са ми Lufthansa I Air Canada. Цените са горе долу еднакви. Държа на Франкфурт, тъй като на отиване ще престоя няколко дни там.

 

Ще пътувам с 2 деца, едното на 1 година. Няма да купувам място на бебето заради сериозната разлика в цената.

Някой знае ли бебешките кошове до колко кг са и как се резервират. За air Canada намерих, че са до 12кг, но за Луфтханза нищо не намерих.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.