Прескочи до съдържание

Споделяне на превозни средства (Spark и подобни)


Препоръчани мнения

3 minutes ago, Георги said:

Сигурно има, ма нямаше кой да губи минути да ръчка 🙂 

Тези "минутни" 😉 тарифи и мен ме правят супер припрян, от друга страна сега е момента за ръчкане, докато все още имат намалени цени ...

А за зареждане не ми се и мисли - да вземат да дават бонус 2-3 минути, ако човек включи колата да се зарежда.

Връзка към мнение
преди 5 минути , 2326 каза:

Тези "минутни" 😉 тарифи и мен ме правят супер припрян, от друга страна сега е момента за ръчкане, докато все още имат намалени цени ...

А за зареждане не ми се и мисли - да вземат да дават бонус 2-3 минути, ако човек включи колата да се зарежда.

При мен честно казано припряността малко изчезна след втория-третия наем, ама да, не бих губил време да чета книжки и да пипам настройки, в кола в която ще съм 10 минути 🙂 Концепцията на Лайм за зареждането ми харесва повече и на мен. 

Връзка към мнение
преди 59 минути , Георги каза:

 БМВ-то е явно с цел гъзария, ама освен единия бадж аз нищо премиум не видях в него. Мерак ми беше да ги видя какво представляват, но вече активно ще ги избягвам ако в квартала има от другите им колички

 

 

Поемам политическата отговорност!

  • Смея се 3
Връзка към мнение
Преди 1 час, Георги каза:

 

Еми...усещането беше странно, за да не кажа обидна дума 🙂 Може би е настройка, но рекуперацията беше супер силна, на практика количката се караше само с педала на газта (тока? :)), в момента в който го пуснеш все едно си натиснал спирачка и колата рязко намалява и без да го правиш. Може би се свиква, но на мен като за първи път ми беше много некомфортно.

 

Интериорът е шашав.

 

И аз изпитах този проблем с педала на газта. Не успях да разбра как да го контролирам. Добре, че го използвах за много кратко разстояние и беше през нощта и нямаше трафик. Дали светват отзад stop-лампичките? Ами, ако имаше кола зад мен, можеше и да ме удари, защото колата почти спираше на място. 

Вече ги отбягвам на всяка цена. Беше ми супер дискомфортно (шашав интериор 😄 )

Връзка към мнение
На 4.09.2019 г. в 10:07, temporary каза:

Интересно за Lime  и за още не установеният им статут

https://www.vesti.bg/bulgaria/elektricheskite-trotinetki-sa-nezakonni-kat-shte-globiava-6099339

 

Има и глобени вече https://dnes.dir.bg/obshtestvo/kat-napisaha-akt-na-mazh-karal-elektricheska-trotinetka

Връзка към мнение
преди 2 часа, stanislavpp каза:

Ох! Че познавам и глобения ....
Иначе интересно е с тези тротонетки и в Англия, доколкото знам е така - трябва да е регистрирана. Четох и статии за Германия че са с някакъв неустановен статут още.

Връзка към мнение

предполагам всичко е в процес на промяна в момента (или поне започват да се замислят, че трябва да има промяна)

някой се е сетил, че може да го глоби за тротинетката, а на колелата не им личи толкова че са с мотор може би

Връзка към мнение
На 4.09.2019 г. в 3:54, 2326 каза:

Тези "минутни" 😉 тарифи и мен ме правят супер припрян, от друга страна сега е момента за ръчкане, докато все още имат намалени цени ...

А за зареждане не ми се и мисли - да вземат да дават бонус 2-3 минути, ако човек включи колата да се зарежда.

то не е ли по-добре колата да се зарежда, докато не е наета

тоест трябва да има места само за тези коли със зареждачка

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
29 minutes ago, neuromancer said:

то не е ли по-добре колата да се зарежда, докато не е наета

тоест трябва да има места само за тези коли със зареждачка

 

Tова имах впредвид - когато я оставяш, обикновено бързаш заради цената на минута, и не ти пука колко заряд има още, ако ти дадат бонус 2-3 минути с удоволствие ще я включиш за зареждане при оставянето и - например на Т2 има достатъчно зарядни, но досега съм видял една единствена, включена на заряд ...

Същото е и при наемане на кола, която се зарежда - пак си трябват минута-две да се откачи и да се потегли, затова предпочитам да избера, такава, която е готова за потегляне веднага ...

Така от друга страна се подпомагат  и  екипите, които обикалят да обслужват спарковете ..

Връзка към мнение

Онзи ден видях, че в София са пуснали и споделени скутери. Цената им е 29 ст/ мин. има опция за наемане за цял ден (58 лв.) или цяла седмица. Вървят и с каска в багажника. Явно този пазар доста ще се развива през следващите години.

Връзка към мнение

Като гледам тези Lime в приложението - всичките са заредени макс. на 15 минути. Наистина ли само толкова малко могат да издържат. … И после трябва да се сменя тротинетката ли?

Мислех да ги пробвам някой ден от вкъщи до работата и обратно … ама да ме оставят на средата на пътя и после да ходя пеш … а-а-а Не!

  • Смея се 1
Връзка към мнение
В момента, Брани каза:

Може би искат да кажат, че батериите им са на 0% ...

 

🙂

kur.jpg

а пък най-заредените са "К-р след 15 минути"

:grin:

  • Смея се 2
Връзка към мнение

Аз да си разкажа за челния ми сблъсък с тия работи в центъра и то в един ден, то нали няма никаква регулация още, първо две негърки се надтъркалваха на тротоара и щяха да ме забършат в гръб и двете и нали сори, сори... ок. После едно друго "сори" ми се опря на колата, сори, сори... и си продължи на червено баш по линията между платната, сега човека може да е решил, че за това е нарисувана. И за капак на края на деня вече обогатен с този опит гледам аз една жена бута ли бута едно такова в едни храсти, сега не останах нали да разбера, какво точно ще прави там, ама много ми приличаше на една реклама... и аз сори за отклонението, а и каквото и да искаше да прави много държеше да е от него... та така.

  • Шок 1
  • Смея се 2
Връзка към мнение

Втора услуга за краткосрочен наем на електрически тротинетки вече е активна в София цък

 

"Интересен факт е, че засега не се оправдават очакванията на някои коментатори, че конкуренцията ще свали цените на услугата, които също бяха обект на много дебати. Стойността на началната такса и минута пробег при Brum в София е абсолютно същата, като при Lime. Бонус за потребителите, а и добра новина за движението по тротоарите в София, е решението на новият играч да връща 0.50 лв от сметката на клиентите си, ако при приключване на употребата оставят тротинетката на някое от специализираните за това места за паркиране (които са отбелязани в приложението). Има и промоционално безплатно каране за новите кленти"
 

(app: bird, promo code: brum = 6 лв. или = 15 мин.) 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Разгледах им сега покритието на Спарк и ми направи впечатление, че има стоянка на Т2, но не и на Т1. Лично за мен това е пълна глупост и твърде необяснимо. До Т2 има метро, до Т1 метро няма, Много по-смислено би било да имат стоянка на Т1 и това със сигурност би било изключително конкурентно предимство. Какъв е смисълът да се качиш на СПАРК, вместо да си хванеш метрото? От друга страна, ако направят И на Т1 стоянка, хората няма да се чудят как да се надлъгват с бакшишите да ги закарат до Т2 ако нямат време да стоят и да чакат шатъла. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
21 hours ago, chandni said:

Какъв е смисълът да се качиш на СПАРК, вместо да си хванеш метрото?

Е, вярно ли не ти хрумва?

Живееш далеч от метро/трябва да прекачваш метро, което отнема време/удобство да си с автомобил и т.н.

 

Вече защо ги има само на Т2 нямам идея, но сигурно имат причина.

  • Замислям се 1
Връзка към мнение
преди 2 часа, Victoria каза:

Живееш далеч от метро/трябва да прекачваш метро, което отнема време/удобство да си с автомобил и т.н.

 

Гледайки картата на метрото в София и на покритието на Спарк, не виждам последните да имат някакво кой знае какво териториално предимство, да не говорим, че в задръстванията няма как с лек автомобил да се изпитва удобство или да се печели време спрямо метрото. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.