AlexandraKo Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 Според мен, първо да се обади на ЕрБнБ, нали вторият телефон е безплатен, през Скайп.За да може да се стопира превеждането на парите. На полицията после, да не се губи време, че те, дорде разберат за какво иде реч, ще мине време. Много странна работа, така ще откраднат пари веднъж, защото, от платформата, веднага ще ги изритат, след тоя случай. Ама, какво се чудя. Измамници и на дребно, и на едро - бол. Случай:Търся едни инжекции, който тук се продават по 190-240 лева на бройка,немски са. Намирам ги в един украински сайт по 45 евро едната. Питам има ли 5, да, има. Да съм преведяла парите с Уестърн Юниън, те ще ми ги пратят после:(((. преди 6 минути , strelec72 каза: парите най вероятно вече са при хоста....резервацията е за 6 нощувки от 25.06 до 31.06....А аз получавам потвърждение за нея на 26.05. в 02.53 часа. Два дена не си бях отваряла пощата и днес го видях и веднага писах ,но така или иначе 24 часа от датата за настаняване са минали Добре де, нямаш ли СМС известяване за транзакция с КК? Имейлите са едно, но съобщенията са тези, които са важни.
iMari Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 Много ми е чудно,защо ако са хакнали профила и имат данните на картата,да правят резервации, вместо да я източат по всевъзможни други канали.Airbnb са пратили имейл веднага( мал шанс,че не е видян навреме) и е било много възможно да се анулира резервацията в тези 24 часа. 2
Гост Гост 23*6 Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 17 minutes ago, Мари Николова said: Много ми е чудно,защо ако са хакнали профила и имат данните на картата,да правят резервации, вместо да я източат по всевъзможни други канали.Airbnb са пратили имейл веднага( мал шанс,че не е видян навреме) и е било много възможно да се анулира резервацията в тези 24 часа. Защото самата карта там е регистрирана/запомнена за плащания само в сайта - няма ги черно на бяло всички необходими данни за да се източи - не се вижда пълния номер на картата, cvc кода и т.н. Просто са регистрирали фалшив хост, източили са, колкото могат (затова и на 2 пъти) в неудобен за потърпевшия дата/час, така че да мине транзакцията и са успели. Ако самия сайт не изисква 3д код, каквато и услуга да има активирана клиента (то по принцип е задължително за банките въвеждането на променлив 3д код за всички карти) няма значение. При оспорване на транзакцията в банката, което е добре да стане до 31-ви, за да се види че картата е в притежателя си и той си е в БГ 🙂, трябва да възстановят сумата и всякакво по-нататъчно действие/разследване/бездействие на банката да си ги върне тези пари си е нейна работа ....
akair Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 Парите имат застраховка от Виза/МК и банката с по-ниска защита покрива загубите. 3
Topfly Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 Професионално изработена схема с добре подбран час в събота, но гледане на мейли и получавне на смс за всяка транзакция можеха да помогнат. В момента единствено можеш да се надяваш, че транзакцията е минала без 3D кода. В такъв случай има шанс да ти върнат парите от банката. 3
mililia Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 Аз когато резервирам в този сайт или пък хоста ми пише, винаги получавам СМС на мобилния. Така и да не си видя имейла получавам потвърждение и на телефона + СМС за изтеглена сума от банката. @strelec72, случайно при предишни резервации през сайта да си влизала в някакви договорки с хост извън обичайните канали на сайта? Според мен апартамента е фиктивен и данните са ти получени от някой друг хост при предишни резервации. Знам, че бяхте в Мадрид наскоро, там апартамент от сайта ли резервирахте? 2
strelec72 Публикувано: 28 май, 2019 Автор Публикувано: 28 май, 2019 Преди 1 час, AlexandraKo каза: Добре де, нямаш ли СМС известяване за транзакция с КК? Имейлите са едно, но съобщенията са тези, които са важни. ами тази карта е на мъжо ми и се оказа, че нямала смс известяване....моите карти са със смс. ама малшанс да платя точно с тази този път....даже не знам и как се е запеметила
ДиянаВ Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 И аз се чудя къде са запаметени картите за плащане. Гледам си профила, няма карти /като да речем в букинг/. Но при последното ми плащане се “появи” по подразбиране номер на карта. Поначало не запазвам карти, още повече кредитни, а ако се налага давам такава с изискуемата наличност и дебитна. Та въпросът ми е къде да видя запазени карти за плащане? Гледах в момента мобилното приложение.
Stryper Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 Картите се запазват автоматично при плащане. После се виждат в Account - Payment method 2
strelec72 Публикувано: 28 май, 2019 Автор Публикувано: 28 май, 2019 преди 12 минути , mililia каза: Аз когато резервирам в този сайт или пък хоста ми пише, винаги получавам СМС на мобилния. Така и да не си видя имейла получавам потвърждение и на телефона + СМС за изтеглена сума от банката. @strelec72, случайно при предишни резервации през сайта да си влизала в някакви договорки с хост извън обичайните канали на сайта? Според мен апартамента е фиктивен и данните са ти получени от някой друг хост при предишни резервации. Знам, че бяхте в Мадрид наскоро, там апартамент от сайта ли резервирахте? Доста време не бях ползвала сайта, може би 2 години.Сега за Мадрид резервирах от него и точно това ми направи впечатление ,че не получих смс на мобилния както при предишните ми резервации.Никога не съм влизала в договорки с хостове извън сайта. Апартамента ,който резервирах в Мадрид беше с много и все хубави отзиви за хоста и резарвациите....не мисля, че там има пробив. Друго което ми направи впечатление е ,че преди 2 месеца пак ми е било влизано в профила от IP адрес в Колумбия ,но тогава най вероятно не съм имала запаметена карта и не са могли да действат ,но са ми подготвили профила за удар... пипали са нещо по настройките,примерно да не получавам смс при резервация.Сега удара е направен през IP адрес в Турция-Мерсин.
ДиянаВ Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 Гледах и виждам само payout methods. После излиза no payout methods. А като тествах, без да довършвам резерзация, пак ми излезе по подразбиране номер на карта. Какво и от къде да трие човек🤔
strelec72 Публикувано: 28 май, 2019 Автор Публикувано: 28 май, 2019 преди 6 минути , Stryper каза: Картите се запазват автоматично при плащане. После се виждат в Account - Payment method преди 7 минути , ДиянаВ каза: И аз се чудя къде са запаметени картите за плащане. Гледам си профила, няма карти /като да речем в букинг/. Но при последното ми плащане се “появи” по подразбиране номер на карта. Поначало не запазвам карти, още повече кредитни, а ако се налага давам такава с изискуемата наличност и дебитна. Та въпросът ми е къде да видя запазени карти за плащане? Гледах в момента мобилното приложение. И аз никога не запазвам карти,но преди месец правих резервация тогава най вероятно автоматично ми се е запаметила.... Но дори и така да е да е запаметена ,нали всеки път би трябвало да иска трицифрения код и 3D кода....това как са го финтирали
iMari Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 преди 4 минути , strelec72 каза: Доста време не бях ползвала сайта, може би 2 години.Сега за Мадрид резервирах от него и точно това ми направи впечатление ,че не получих смс на мобилния както при предишните ми резервации.Никога не съм влизала в договорки с хостове извън сайта. Апартамента ,който резервирах в Мадрид беше с много и все хубави отзиви за хоста и резарвациите....не мисля, че там има пробив. Друго което ми направи впечатление е ,че преди 2 месеца пак ми е било влизано в профила от IP адрес в Колумбия ,но тогава най вероятно не съм имала запаметена карта и не са могли да действат ,но са ми подготвили профила за удар... пипали са нещо по настройките,примерно да не получавам смс при резервация.Сега удара е направен през IP адрес в Турция-Мерсин. А как разбираш от какъв IP е влизано в профила?
strelec72 Публикувано: 28 май, 2019 Автор Публикувано: 28 май, 2019 преди 3 минути , ДиянаВ каза: Гледах и виждам само payout metods. После излиза no payout metods. А като тествах, без да довършвам резерзация, пак ми излезе по подразбиране номер на карта. Какво и от къде да трие човек🤔 Като ти излезе картата иска ли ти да въведеш 3 цифрения код или и той ти се попълва автоматично преди 3 минути , Мари Николова каза: А как разбираш от какъв IP е влизано в профила? Тук е описано как може да видиш откъде последно е влизано в профила ти https://www.airbnb.com/help/article/900/can-i-see-a-list-of-recent-logins-to-my-airbnb-account 2 1
seaell Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 Поразрових се и аз и моята карта я гледам там запаметена по подразбиране. Веднага я изтрих. Profile>Account settings 1
ДиянаВ Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 Не съм довършвала чак до там резервацията, но картите са ми с 3D код, който ми го изпращат на смс. Поне кредитната де. За другите и аз почнах да се съмнявам и замислям.
strelec72 Публикувано: 28 май, 2019 Автор Публикувано: 28 май, 2019 преди 4 минути , ДиянаВ каза: Не съм довършвала чак до там резервацията, но картите са ми с 3D код, който ми го изпращат на смс. Поне кредитната де. За другите и аз почнах да се съмнявам и замислям. Не 3Д кода....имах предвид ,като ти въведе автоматично картата по подразбиране с дългия номер иска ли ти ръчно да въведеш трицифрения номер който е на гърба на картата или и него го попълва автоматично....т,е и той е запаметен автоматично.
ДиянаВ Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 А иначе 3-цифрения civ код на картата ми го иска, да. Малко се побърках кой код имаш предвид.
strelec72 Публикувано: 28 май, 2019 Автор Публикувано: 28 май, 2019 преди 2 минути , ДиянаВ каза: А иначе 3-цифрения civ код на картата ми го иска, да. Малко се побърках кой код имаш предвид. Да точно за него питах...Благодаря....
slujitel Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 преди 10 минути , strelec72 каза: Да точно за него питах...Благодаря.... Преди доста време забелязах, че при резервиране платих без да въвеждам нищо. Всички данни се бяха запаметили автоматично, и трицифриния код. Моята карта е виртуална и в нея няма пари, така, че тогава не се притисних особено. Аз този сайт съм го ползвала 3,4 пъти, по принцип рядко го ползвам.
Topfly Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 1 hour ago, strelec72 said: И аз никога не запазвам карти,но преди месец правих резервация тогава най вероятно автоматично ми се е запаметила.... Но дори и така да е да е запаметена ,нали всеки път би трябвало да иска трицифрения код и 3D кода....това как са го финтирали Всякакви данни, които не са динамични, могат да се откраднат през интернет, като се почне от паролата и юзърнейма в даден сайт и стигнеш до всякакви статични дании за банкови карти и т.н. Единствено физически несвързаните с интернет токън устройства са невъзможни за хакване. Тях трябва физически да ги откраднеш.
ДиянаВ Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 Аз продължих с тестовете като за проба намерих един апартамент близо до вкъщи за 47 лв. 😀. Разгледах си и картите и видях, че по подразбиране е запаметена една, която вече е невалидна. Направих резервация докрай и не ми иска civ кода на картата. Явно и той е запаметен. После ми изписа, че молбата е изпратена за одобрение. Накрая канселирах резервацията. Явно не иска и въвеждане на civ код. Ужас!
ДиянаВ Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 Намерих и от къде се трият номерата на картите. От мобилното приложение не става, а от сайта и респ. профила от там. Но карта, която съм използвала за актуална и текуща/предстояща резервация не може да се изтрие. Това ми изписа при опита са я махна от профила си. 2
Гост Гост 23*6 Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 33 minutes ago, ДиянаВ said: Аз продължих с тестовете като за проба намерих един апартамент близо до вкъщи за 47 лв. 😀. Разгледах си и картите и видях, че по подразбиране е запаметена една, която вече е невалидна. Направих резервация докрай и не ми иска civ кода на картата. Явно и той е запаметен. После ми изписа, че молбата е изпратена за одобрение. Накрая канселирах резервацията. Явно не иска и въвеждане на civ код. Ужас! cvc/cvc2 са кодовете на картите, такъв който цитираш няма. По принцип се запаметява всичко в "полза" на клиента, но последствията са точно за клиента 🙂 Преди месец имах случка в Револют, понеже ползвам 7-8 карти за топъп - та ми поискаха да снимам 4 от картите си като закрия с пръст номера без последните 4 цифри, и да се вижда името ми - което и направих - след което, тези, така да ги нарека, допълнително верифицирани карти, ги топ-ъпвам без изискване да въвеждам cvc кода, което за мен е супер .... докато някой не ме хакне т.е. да хакне револют 🙂 ...
samuraika Публикувано: 28 май, 2019 Публикувано: 28 май, 2019 Здължително трябва да се контактува AirBnB! Имат добър съпорт, ще отреагират. Дори да са преведени парите. Колкото се може по-бързо им напиши! Отиваш на Help и от там ще стигнеш и до бланката за мейл. Успех! 3
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега