Прескочи до съдържание

Приложение за компенсации при закъснение


Препоръчани мнения

Публикувано:
3 minutes ago, Goal & Boss said:

Мислиш ли, че подобен аргумент ще мине в съдебната зала?

Умиране има, отърване няма - това вече го писах.

Аз го разбирам, че тяхната услуга важи за конкретния полет, за който си вкарал бордната си карта, а не за всички твои бъдещи полети през живота ти.

Иначе пред съд хипотетично мога да се излагат много възражения - за прекомерност на неустойката, за нищожна клауза, поради нарушаване правата на потребителя и т.н., но и при съда има доза субективизъм в преценките, респ. отсъждането.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 3 минути , Goal & Boss каза:

Мислиш ли, че подобен аргумент ще мине в съдебната зала?

Умиране има, отърване няма - това вече го писах.

Ама ти нямаш отношения с тях преди да направиш залог и да качиш бордната си карта за конкретен полет.И така е за всеки полет,който ти решиш да мине през приложението им.

Колибра няма как да имат информация за твоите полети,ако ти не им я дадеш:)

  • Харесвам 1
Публикувано:
1 hour ago, stanimir said:

 

Доколкото разбирам @t_petkov,  e вкарал полета си след като е закъснявал и вече би трябвало да е излетял. 

Все едно да разбиеш колата и чак след това да тръгнеш да си я застраховаш,  че да ти покрият щетите. 

В интерес на истината полетът е вкаран в системата 5 минути преди първоначално зададеното време за тръгване. Евентуално някакъв контакт ще се търси за обяснение с Колибра.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 час, akair каза:

Поназнайват малко математика?

Абе и аз поназнайвам математика, че даже решавам задачи за удоволствие 😶😁, но не може да ми хрумне.  То трябва да си out of the box. Мозъкът ми е твърде стандартен. Откога търся начин за определени сочни - законови - финансови облаги, ама нямааааа 🙂

 

Аз ще се въздържа от участие в това приложение, не е моята cup of tea, ама това не ми пречи да се възхищавам на изобретателността на хората... 

Публикувано:
6 hours ago, Rainy said:

Абе и аз поназнайвам математика, че даже решавам задачи за удоволствие 😶😁, но не може да ми хрумне.  То трябва да си out of the box. Мозъкът ми е твърде стандартен. Откога търся начин за определени сочни - законови - финансови облаги, ама нямааааа 🙂

 

Аз ще се въздържа от участие в това приложение, не е моята cup of tea, ама това не ми пречи да се възхищавам на изобретателността на хората... 

Значи 1/2-та "съставки" ги имаш. Сега ти остава намирането на необслужена ниша.

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 4 минути , vorbis каза:

@Радослав На един телефон с един акаунт ли вкара (сканира) и трите бордни карти?

Преди отговори - всяка карта на отделен телефон.

Публикувано:
On 6/22/2019 at 12:43 AM, Радослав said:

На един телефон/приложение не ми позволи да въведа 2ри пасажер, излиза съобщение че пътникът е различен, или нещо такова. Всеки от нас с неговият си телефон. 

Ето го отговорът.

Публикувано:
На 22.06.2019 г. в 0:43, Радослав каза:

На един телефон/приложение не ми позволи да въведа 2ри пасажер, излиза съобщение че пътникът е различен, или нещо такова. Всеки от нас с неговият си телефон. 

Повторихме се.

 

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 2 минути , AlexandraKo каза:

Преди отговори - всяка карта на отделен телефон.

Пропуснал съм. Извинявам се!

 

Но какво се случва с бордна карта на дете? То няма нито телефон, нито банкова сметка, хм...

Публикувано:
преди 18 минути , vorbis каза:

Пропуснал съм. Извинявам се!

 

Но какво се случва с бордна карта на дете? То няма нито телефон, нито банкова сметка, хм...

Незнам отговора 🙂 . Попитай на иван@colibra.io , целият имейл на латиница разбира се .

 

Иначе ни преводоха по 30 евро.

Screenshot_20190624-133135_Revolut.jpg

Обратният полет Катания - София също закъсня с 1.45 часа. Апликацията казва, че е кацнал навреме. Уведомих ги на имейла им, сега ще разберем как действат в кризисна ситуация.

  • Харесвам 11
Публикувано:
преди 38 минути , Радослав каза:

 

Screenshot_20190624-133135_Revolut.jpg

Обратният полет Катания - София също закъсня с 1.45 часа. Апликацията казва, че е кацнал навреме. Уведомих ги на имейла им, сега ще разберем как действат в кризисна ситуация.

Полета ми до Бургас също закъсня с 20-30мин.,а виждам,че аппа го дава навреме.Може би е добре да се снима таблото при кацане.

Пиши после, какво ти отговориха:)

Публикувано:
преди 19 минути , Мари Николова каза:

Полета ми до Бургас също закъсня с 20-30мин.,а виждам,че аппа го дава навреме.

Е, бих предположил, че аппа е настроен всичко под 1 час да го отчита като "навреме". 

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 22.06.2019 г. в 10:11, Georgie каза:

Именно липсата на право на обезщетение при закъснение на полета под 3 ч. ме кара да се питам с чии пари ще заплатят обезщететие на потребител на приложението, ако самото то не успее да получи вместо него, полагащото  по Р 261.

 

Аз гледах едно интервю  по Блумбърг със създателя на това приложение. Човекът обясни, че тъй като много пътува и често му се случва полетът му да закъснява , е дал тази тема за размисъл на екипа си - "как може да бъдем обезщетение за закъснения под 3 часа". На въпрос откъде всъщност ще идват парите за обезщетение отговори, че ако от 100 случая 80 процента (забравих колко процента, но не бе малък) още отначало се знае, че не подлежат на компенсация, но от останалите 20 процента ще "изкарат" парите  и за закъсненията под 3 часа...       https://www.bloombergtv.bg/klub-investor/2019-06-21/colibra-startira-usluga-za-lesni-kompensatsii-pri-otmeneni-poleti

  • Браво 1
Публикувано:
На 24.06.2019 г. в 11:11, vorbis каза:

Но какво се случва с бордна карта на дете? То няма нито телефон, нито банкова сметка, хм...

Попитах служител на Колибра (иван@colibra.io , целият имейл на латиница разбира се) и получих следния отговор:

Цитат

За момента не позволяваме един потребител да добави повече от един пътник, защото още не сме измислили процес на работа с тур агенти. 

От друга страна няма проблем за вас да ползвате услугата и за детето ви. Просто ми я изпратете по мейл преди полет.

Съжалявам за неудобството. Услугата ни е още в бета и изчистваме някои процеси. 

 

Публикувано:

Както писах и преди, и връщащият полет от Катания ми закъснея. Апликацията не го отчете като закъснял. Писах на съпорта, казаха че ще погледнат. Проблема беше решен, и ни преведоха компенсациите. Ще се ползват и занапред. Пожелавам им успешен бизнес. 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:

Добре аз се опитах да пратя имейл на ivan@colibra.io и ми върна, че не може, тъй като не съществува такъв имейл. Същевременно от чат във фейсбук страницата им въобще не ми отговарят. Вие на кой имейл пишете? 

Публикувано:
On 6/24/2019 at 1:33 PM, Радослав said:

Иначе ни преводоха по 30 евро

Откъде пристигат парите, защото аз дадох iban-a си на Револют ... 

Публикувано:
преди 2 часа, Радослав каза:

... Проблема беше решен, и ни преведоха компенсациите. Ще се ползват и занапред. Пожелавам им успешен бизнес. 

Колко ли ще е успешен с такива като теб ! :wink:

 

Моят полет закъсня точно с 1 час. В някой сайтове закъснението е от 62 мин. до 66 мин. (flightaware.com , flightstats.com, ...)  но във flightradar24.com само 58 мин.

 

Има ли миродавен сайт (такъв, който се счита за стандарт)

Приложението ми го отчита, като да съм кацнал по разписание, да бе!

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 5 часа, ven62 каза:

Колко ли ще е успешен с такива като теб ! :wink:

 

Моят полет закъсня точно с 1 час. В някой сайтове закъснението е от 62 мин. до 66 мин. (flightaware.com , flightstats.com, ...)  но във flightradar24.com само 58 мин.

 

Има ли миродавен сайт (такъв, който се счита за стандарт)

Приложението ми го отчита, като да съм кацнал по разписание, да бе!

Може би, приложението отчита закъснения, само след 60-тата минута.

  • Харесвам 1
Публикувано:
On 6/22/2019 at 11:43 AM, t_petkov said:

В интерес на истината полетът е вкаран в системата 5 минути преди първоначално зададеното време за тръгване. Евентуално някакъв контакт ще се търси за обяснение с Колибра.

Това е отговорът: “Една от възможните причини е въвеждането на данните за полета, след като той вече е закъснял. Основната функция на приложението е съхраняване на всичките ви бордни карти на едно място. Услугата ни за компенсация на полети до 100 евро е валидна само при въвеждане на данните, преди самия полет да е обявен за закъснял. Ако бъдат въведени след това, в приложението ще бъде отбелязано, че полетът е закъснял, но услугата ни не е активна и компенсация няма да бъде изплатена.”

 

В нашия случай уизеър изпрати имейл предварително, че полетът ще закъснее, което автоматично изключва възможността за компенсация. Аз така го разбирам. 

 

Публикувано:

При мен даваше възможност да въвеждам и променям данни до 20 мин преди обявеният час за излитане. 

преди 9 часа, georgebg каза:

Откъде пристигат парите, защото аз дадох iban-a си на Револют ... 

Ако ти кажа че не знам как да видя детайлите... 🙂 Пише само Insa Bulgaria ltd, в стейтъмент излиза моят револют iban и сумата, нищо за изпращача.

Публикувано:
преди 38 минути , Радослав каза:

Ако ти кажа че не знам как да видя детайлите... 🙂 Пише само Insa Bulgaria ltd, в стейтъмент излиза моят револют iban и сумата, нищо за изпращача.

Хааа, питах съпорта как да ги видя: Unfortunately, it is not possible to check the sender's details.

 

Найс.

 

Едит: През чата на Револют получих отговора, банката е ПИБ.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 часа, t_petkov каза:

 Услугата ни за компенсация на полети до 100 евро е валидна само при въвеждане на данните, преди самия полет да е обявен за закъснял. Ако бъдат въведени след това, в приложението ще бъде отбелязано, че полетът е закъснял, но услугата ни не е активна и компенсация няма да бъде изплатена.”

Това е съвсем логично, разбира се, обаче кога точно "полетът е обявен за закъснял" ми изглежда като едно доста трудно установимо с достатъчна точност обстоятелство.

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.