Прескочи до съдържание

Приложение за компенсации при закъснение


Препоръчани мнения

Сега изгледах клипа.Ми,човекът с идеята,точно тъй рече - че проблемът е финансирането.

Практически,с 30-100 евро ти изкупуват 200-600.

Това, с фиша е точният пример:))(

Връзка към мнение

Вече и получих съобщение от Уиз за закъснение от един час.... 

Фичо, полетът ми е от 20.30, регистрирах го 18.30. Това е което мога да кажа. 

Иначе заредих бордната си карта в приложението, скрийншот от апа на Уиз свърши работа. Изображението се разпознат веднага. 

Сега съм летище София, утре ще докладвам.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Всеки път, когато познаеш точно с колко минути е закъснял твоя полет (ако закъснението е с над 1 час и бордната карта е валидна), моментално ще получиш компенсация, която ще бъде изплатена на твоя банкова сметка.

Това значи ли, че ако не познаеш - нищо? Модерни лотарийни билетчета ли са това?

  • Смея се 1
Връзка към мнение
Преди 1 час, AlexandraKo каза:

Само аз ли, подхождам с недоверие към подобни оферти?

Кой раздава ей така,пари?

Или, пък,през стогодишния си живот не съм случила на такъв.:(((

Аз също съм скептичен, споменах по-горе защо, обаче това не е "раздаване на пари" ей така, те са си направили сметката да ползват спечелени обезщетения при закъснения над3 ч. по Директивата (от които килентите са се отказали) и на парктика от спечеленото да изплащат обезщетения при закъснения, вкл. по-малки от 3ч.   Естествено, че никой не раздава пари ей така :wink:

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 34 минути , noshtna_ptica каза:

Всеки път, когато познаеш точно с колко минути е закъснял твоя полет (ако закъснението е с над 1 час и бордната карта е валидна), моментално ще получиш компенсация, която ще бъде изплатена на твоя банкова сметка.

 

Не, аз не го разбирам така.  По-скоро ти трябва да предположиш някакво закъснение и те ще изплатят съответната сума, ако самолетът закъснее повече от предположеното от теб. 

И съответното - колкото по-малко закъснение предположиш, толкова по-малка сума ти предлагат за евентуално обезщетение.  Ако предположиш 1 час - 30€ (например) , ако предположиш 2:30ч. - 100€ , например.
Според мен това е логиката. 

Връзка към мнение

Доста базов бизнес модел... Следващата стъпка е umbrella приложение, което да преценява дали да ти регистрира иска при тези или при @Аероиск. 🙂

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

За сега виждам приложение като видим, че полета ще закъснее м/у 1 и 2ч и малко да си регистрираме бордните карти до 30 мин преди полета и да вземем компенсация за закъснението иначе , ако е видно, че ще закъснее с повече от 3ч няма смисъл освен, ако причината не е времето.

Математически погледнато над 90% от пътниците няма да могат да се оправят с такова пресмятане или пък нямат идея какви са им правата така, че ще има, които да плащат компенсации и за магеланските закъснели полети с по 1 час на връщане към БГ последна ротация....Бизнес модела си им е много добър.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 4 часа, noshtna_ptica каза:

А това означава ли, че ако изберем вариант за обезщетение при забава 1-3 часа, а закъснението е над 3 часа, не търсим нишо от тях и минаваме на доста по-голямото обезщетение по директивата?

Не. Ако избереш 60 минути - получаваш обезщетение за 60 минути дори и закъснението да е 5 часа.

Връзка към мнение

Днес и двата ми полета закъсняха яко. Първият не излетя навреме, защото казаха че летището на Виена е затворено заради гръмотевична буря. Вторият, от Виена - заради закъснял предходен полет (което обаче ме спаси да не остана във Виена за през нощта). На практика се прибрах на следващия ден - кацнахме в 0,15 ч вместо в 23.00.

Принципно, за това не се полага обезщетение - нито като време на закъснението, нито като причина.

Какво ли ще каже приложението? 😉 

Връзка към мнение

Сега прегледах Общите им условия (само началото).

На практика, който ползва приложението за конкретен полет се съгласява да прехвърли правото си на обезщетение по Евро регламента на тях. В замяна получава предварително фиксираната сума.

Доста е дълго и се отказах, но нищо чудно и малките суми, които предлагат да са под условие, подобно на регламента (без стачки, бури и т.н.)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
13 minutes ago, ven62 said:

Сега прегледах Общите им условия (само началото).

На практика, който ползва приложението за конкретен полет се съгласява да прехвърли правото си на обезщетение по Евро регламента на тях. В замяна получава предварително фиксираната сума.

Доста е дълго и се отказах, но нищо чудно и малките суми, които предлагат да са под условие, подобно на регламента (без стачки, бури и т.н.)

Аз снощи ги изчетох до край. Уж нямат изключващи условия като стачки и лошо време. Но трябва да се подпишат документи за цесията /прехвърляне на вземането за обезщетение/- договор за цесия, потвърждение, пълномощно. Има и неустойки, ако ги “прескочиш” и сам тръгнеш да си искаш обезщетение от АК. Също ако получиш обезщетение или ваучер от АК, трябва да ги уведомиш и да им преведеш сумата. За ваучер не разбрах какво се случва.

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към мнение

Вчера писах на емейла, посочен в приложението, с въпрос при какво закъснение се получава компенсация. Отговор получих тази сутрин, цитирам го тук:

Здравейте Радо,

 

Да, компенсацията работи ако полетът закъснее с толкова или повече минути. 

При избор на по-малки минути, ще се случва по-често, сумата ще е по-малка. 

 

Ако закъснее с 65 минути при избрани 60 минути, ще получите цифрата, която стои зад 60 мин. (примерно 30 евро).

Ако изберете 65 минути цифрата ще е по-висока (примерно 35 евро), но пък има шанс да закъснее точно с 61 минути и да не спечелите.

 

 

Сега чакаме резултат за 3ма души. Бях посочил 60мин, закъсняхме с час и половина.... 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Забавляваме чисто хазартният характер на това приложение.

С всяка следваща минута парите се увеличават.

Много ме развесели,че като въвеждаха данните на полета до Бургас на БГ ер даде закъснение по подразбиране 120 Мин:)).Аз бях скромна и зададох само 90 Мин.

Тия пък ще вземат да излетят навреме.Егати случайността!?!:P))

  • Смея се 1
Връзка към мнение
преди 1 час, ДиянаВ каза:

Но трябва да се подпишат документи за цесията /прехвърляне на вземането за обезщетение/- договор за цесия, потвърждение, пълномощно

Това в какъв момент става и как, някой разбра ли? 

Връзка към мнение

добър въпрос

ако е за малките закъснения, при които и приложението не може да получи компенсация от авиокомпаниите, документи за цесия няма да са нужни изобщо; при големите закъснения ще е голяма мъка за клиента да се занимава да подписва документи постфактум, с които доброволно се лишава от бая по-голямо обезщетение

Връзка към мнение
преди 8 минути , antea каза:

при големите закъснения ще е голяма мъка за клиента да се занимава да подписва документи постфактум, с които доброволно се лишава от бая по-голямо обезщетение

Пък и ако е постфактум - каква им е гаранцията, че няма да ги отсвириш? :rolleyes:

Връзка към мнение
В момента, Фил каза:

Пък и ако е постфактум - каква им е гаранцията, че няма да ги отсвириш? :rolleyes:

това имах предвид под "голяма мъка" - някаква такава борба със съвестта да водиш дали да ги отсвириш при поети задължения

Връзка към мнение

В момента в който въведеш данните на полета,ти качваш борбата карта и цъкваш, че си съгласен Колибра да получи евентуална компенсация от твое име.Това е равносилно на подпис предполагам.Сигурно са се подсигурили юридически.Пълномощните са за след това,ако АК се заинати и се стигне до съдебен процес.

По-интересно е дали при отменен/закъснял полет може да получиш пари и от Колибра и от застраховката на Дайнърс например?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 1 минута , iMari каза:

По-интересно е дали при отменен/закъснял полет може да получиш пари и от Колибра и от застраховката на Дайнърс например?

Едното изключва ли другото? Някъде в условията на приложението или на банката пише ли, че ако получиш обезщетение за закъснелия полет от другаде, това приключва случая? А и как ще се реши кой първи да изплати обезщетението. Ясно е, че всеки ще казва: нека да е другият.

Връзка към мнение

T.e., ако си направя някакъв вид застраховка за закъснение на полета, по-добре да не им помирисвам приложението, защото напр. ще платя 10-30евро за застраховка и при събтие ще получа за тях 50-100-друга-сума евро от застрахователя, но ако взема че си регистрирам полета след това в приложението, от него ще ми преведат 30тина евро, а аз ще загубя парите, които лично предварително съм си платила за отделна застраховка плюс обезщетението? 

Връзка към мнение

Според мен те няма да спечелят от такива знаещи правата си хора, като Вас тук. Както има пътуващи, които купуват самолетни билети чрез тур. агенция, така и за тази платформа ще се намерят потребители. Само дето българския пазар е много тесен и ако искат печалба, ще трябва да се разширят. На количеството работещи българи в чужбина също не може да се разчита, защото знаят чужд език и биха се оправили в комуникацията с АК. Но пък има и цели обезлюдени села с не много образовани хора, които работят в Германия, Белгия.

Връзка към мнение

само че хора, които не си знаят добре правата при въздушно пътуване е доста по-слабо вероятно просто ей така да си инсталират някакво приложение, което им обещава нещо, за което пътникът уж няма познания...

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 16 минути , iMari каза:

В момента в който въведеш данните на полета,ти качваш борбата карта и цъкваш, че си съгласен Колибра да получи евентуална компенсация от твое име.Това е равносилно на подпис предполагам.Сигурно са се подсигурили юридически.Пълномощните са за след това,ако АК се заинати и се стигне до съдебен процес.

По-интересно е дали при отменен/закъснял полет може да получиш пари и от Колибра и от застраховката на Дайнърс например?

застраховката от Дайнърс, мисля, не те компенсира директно само защото полетът ти е закъснял с 4 и повече часа, а ти възстановява реално извършени разходи до определен лимит, и то платени с картата - т.е. изобщо не виждам как двете неща биха могли да се съпоставят, изобщо не са сравними като условия, и съответно не мисля, че биха се самоизключили

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 15 минути , Goal & Boss каза:

Едното изключва ли другото? Някъде в условията на приложението или на банката пише ли, че ако получиш обезщетение за закъснелия полет от другаде, това приключва случая? А и как ще се реши кой първи да изплати обезщетението. Ясно е, че всеки ще казва: нека да е другият.

Май пишеше,че ако от АК получиш о-е,не може и от застрахователя.Но Колибра не са АК.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.