Прескочи до съдържание

Приложение за компенсации при закъснение


Препоръчани мнения

преди 20 минути , Фичо каза:

Това е съвсем логично, разбира се, обаче кога точно "полетът е обявен за закъснял" ми изглежда като едно доста трудно установимо с достатъчна точност обстоятелство.

Е, как кога - според, както на тях им е удобно:))))

Връзка към коментар

Ако може малко разяснения

STD е времето в което самолета трябва да излети по разписание

ATD е актуалното време в което е излетял

STA е времето в което трябва да кацне по разписание?

А от къде идва това Landed:)?

А Тези полети, които закъсняват са с оранжева и червена чертичка нали?

Screenshot_2019-06-26-10-39-53.png

Връзка към коментар
преди 14 часа, t_petkov каза:

Добре аз се опитах да пратя имейл на ivan@colibra.io и ми върна, че не може, тъй като не съществува такъв имейл. Същевременно от чат във фейсбук страницата им въобще не ми отговарят. Вие на кой имейл пишете? 

Аз писах точно на ivan (at) colibra.io и човекът на следващия ден ми отговори. Но може вече да не е част от екипа и да са закрили този мейл акаунт.

Връзка към коментар
преди 14 часа, t_petkov каза:

Добре аз се опитах да пратя имейл на ivan@colibra.io и ми върна, че не може, тъй като не съществува такъв имейл. Същевременно от чат във фейсбук страницата им въобще не ми отговарят. Вие на кой имейл пишете? 

Пробвай този: office@colibra.io

Връзка към коментар
На 21.06.2019 г. в 16:52, akair каза:

fr24.com - по номер на полет виждаш кой самолет е заложен да го изпълнява. После по регистрация на самолета можеш да видиш къде е и какви полети са му заложени.

Аз не виждам регистрационния номер на самолета:

image.png.61947d34b5b7997cdaed81d5810e2b44.png

 

И може би причината, е че съм с Basic акаунт, защото ето това виждам в Available Features:

image.png.9980ca0aeb6dd30a66f7968243254335.png

 

В Planefinder.net също не се вижда за днес номерът на днешния полет (27/06/2019):

image.png.ce667eb66a3b798a8d6d68c2c36bf51b.png

 

Има ли алтернативен начин, за да разбера регистрацията на самолета?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
13 minutes ago, vorbis said:

Аз не виждам регистрационния номер на самолета:

image.png.61947d34b5b7997cdaed81d5810e2b44.png

 

И може би причината, е че съм с Basic акаунт, защото ето това виждам в Available Features:

image.png.9980ca0aeb6dd30a66f7968243254335.png

 

Има ли алтернативен начин, за да разбера регистрацията на самолета?

Тук идва интересното. Като е ясно, че Визз (май) нямат базиран самолет в Бургас, по това време няма други полети на а/к от/до Бургас и факта, че не обичат самолетите им да са на земята, има вероятност полетът да бъде изпълнен от същата машина, която идва от Лондон. Често обратните полети от дадена полетна двойка са с номер +/-1 нагоре/надолу. В случая W94552 е от Лондон до Бургас и пише коя машина го изпълнява. Също така е ясно, че си е по график:

 

image.png.3f6ced1cd5fa31c5fab5cef512c9c2e8.pngч

 

image.png.1414c93d28e78de17f17b9e90c23b63a.png

 

И е стигнал до Словакия:

image.png.69100410e748141f080d89a3e08db677.png

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , akair каза:

Тук идва интересното. Като е ясно, че Визз (май) нямат базиран самолет в Бургас, по това време няма други полети на а/к от/до Бургас и факта, че не обичат самолетите им да са на земята, има вероятност полетът да бъде изпълнен от същата машина, която идва от Лондон. Често обратните полети от дадена полетна двойка са с номер +/-1 нагоре/надолу. В случая W94552 е от Лондон до Бургас и пише коя машина го изпълнява. Също така е ясно, че си е по график:

 

image.png.3f6ced1cd5fa31c5fab5cef512c9c2e8.pngч

 

image.png.1414c93d28e78de17f17b9e90c23b63a.png

 

И е стигнал до Словакия:

image.png.69100410e748141f080d89a3e08db677.png

А как виждаш до къде е стигнал?

Връзка към коментар
45 minutes ago, Мари Николова said:

А как виждаш до къде е стигнал?

По номер на полет можеш директно да го видиш в реално време къде е и/или по самолет - дава ти кой полет изпълнява този самолет в момента. После насикаш "Live" и виждаш карта с линия на полета (и обикновено има самолетче).

Траекторията не е много точна на места без достатъчно гъста мрежа от радари - напр. над Атлантика.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, akair каза:

Тук идва интересното. Като е ясно, че Визз (май) нямат базиран самолет в Бургас, по това време няма други полети на а/к от/до Бургас и факта, че не обичат самолетите им да са на земята, има вероятност полетът да бъде изпълнен от същата машина, която идва от Лондон. Често обратните полети от дадена полетна двойка са с номер +/-1 нагоре/надолу.

Благодаря за разясненията! Бургас явно беше ниска летва за теб, прескочи я. 😀 А какво правим за някое летище, на което Wizz имат база и много полети? Тогава спокойно може първият полет да е А-Б, а втория Б-В, третия В-А и кашата да стане пълна. С налучкване може да се получат нещата.

 

Ако няма такъв начин, може да се наложи да отворим нова тема във форума за помощ за регистрациите на самолетите.

 

И друг въпрос. Колко дни преди полет се разбира рег. № на самолета, изпълняващ конкретен полет?

Връзка към коментар
2 hours ago, vorbis said:

Благодаря за разясненията! Бургас явно беше ниска летва за теб, прескочи я. 😀 А какво правим за някое летище, на което Wizz имат база и много полети? Тогава спокойно може първият полет да е А-Б, а втория Б-В, третия В-А и кашата да стане пълна. С налучкване може да се получат нещата.

 

Ако няма такъв начин, може да се наложи да отворим нова тема във форума за помощ за регистрациите на самолетите.

 

И друг въпрос. Колко дни преди полет се разбира рег. № на самолета, изпълняващ конкретен полет?

Ако имат база, значи имат много самолети там. Което увеличава вероятността да имат резервен самолет. Така могат да направят размествания по графика на самолетите в последния момент и да избегнат закъсненията като цяло. Ако погледнеш затовареността на машините от София, в някои дни има по една вакантна ротация, по време на която самолетът си е в базата.

 

Зависи от а/к - компании като Юнайтед и Америкън определеят 9 до 6 месеца преди полета какъв точно тип самолет ще изпълнява даден полет на даддена дата (така знаят кога да спрат да продават билети за дадения полет). Между 6 и 3 месеца преди датата на полета е ясно и коя точно машина (регистрация) ще го изпълни. Малки компании като България Ер и Остриън правят промени до последния момент.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
На 27.06.2019 г. в 19:07, vorbis каза:

Благодаря за разясненията! Бургас явно беше ниска летва за теб, прескочи я. 😀 А какво правим за някое летище, на което Wizz имат база и много полети? Тогава спокойно може първият полет да е А-Б, а втория Б-В, третия В-А и кашата да стане пълна. С налучкване може да се получат нещата.

 

Ако няма такъв начин, може да се наложи да отворим нова тема във форума за помощ за регистрациите на самолетите.

 

И друг въпрос. Колко дни преди полет се разбира рег. № на самолета, изпълняващ конкретен полет?

Имаш възможност да си вземеш (буквално) бизнес план и да имаш отключена цялата функционалност на радара.

 

@Topfly още ли не е видял тази тема? :blum3:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
57 minutes ago, Goal & Boss said:

Имаш възможност да си вземеш (буквално) бизнес план и да имаш отключена цялата функционалност на радара.

 

@Topfly още ли не е видял тази тема? :blum3:

За съжаление не го дават толкова лесно 🙂 

Но и алтернативата да си купиш оборудване за 50-60 евро също се "избива"

 

Връзка към коментар
9 minutes ago, Фичо said:

А с какво се избива? :rolleyes:
Всъщност, коя функционалност на платения абонамент би била особено полезна ?

Ето тук е описано:

https://www.flightradar24.com/premium/?action=create-account

Аз понякога предпочитам да нямам ограничения, когато ползвам нещо, което ме "вълнува" 🙂 ... и търся изгоден начин за това:

така да дадеш 50-60 евро ми се видя твърде приемливо пред алтернативата за 500 USD/годишно, макар че в крайна сметка едва ли ползвам всички екстри които предлагат ...  това е като питието - това от чии крака е мачкан  материала, няма значение, ако резултата т.е. вкуса те кефи 😉 

Връзка към коментар
преди 17 часа, georgebg каза:

50-60 евро ми се видя твърде приемливо пред алтернативата за 500 USD/годишно

О, разбира се, аз по-скоро питах за да видим дали не може да се открие съответното инфо на други сайтове.

Връзка към коментар
преди 18 часа, Фичо каза:

А с какво се избива? :rolleyes:
Всъщност, коя функционалност на платения абонамент би била особено полезна ?

Например вижда се, ако платен потребител се е регистрирал, кой друг регистрирал се потребител е летял по даден маршрут. Преди месец синът ми летя на обмен и сред регистриралите се по съответната линия бяха няколко магеланеца, след които естествено и Матеев, къде без него.

Възраст на самолета, проследяване на полетите за по-дълъг периодн назад и т.н.

Аз ползвам silver и то ми е достатъчно.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
3 hours ago, Фичо said:

О, разбира се, аз по-скоро питах за да видим дали не може да се открие съответното инфо на други сайтове.

Вероятно може, аз реално не знам за много от екстрите, просто няма реклами и не ми прави номера като следя полет 🙂

Основното ми удоволствие е да съм част от такъв проект и да докладвам  около 1200 самолета и 50к позиции на ден.

Това ми носи някакъв вид удовлетворение ...

Връзка към коментар
Преди 1 час, georgebg каза:

Вероятно може, аз реално не знам за много от екстрите, просто няма реклами и не ми прави номера като следя полет 🙂

Основното ми удоволствие е да съм част от такъв проект и да докладвам  около 1200 самолета и 50к позиции на ден.

Това ми носи някакъв вид удовлетворение ...

Че от къде имаш толкова време, ти не работиш ли?

Или, това ти е работата?

Връзка към коментар
21 minutes ago, AlexandraKo said:

Че от къде имаш толкова време, ти не работиш ли?

Или, това ти е работата?

Е .. работя разбира се 🙂

Купува се оборудване за около 50-60 евро, програмира се, настройва се, с един кабел го свързваш към домашния интернет (или служебния 😉 ) , една антенка на прозореца .... и това си работи, и докато праща данни имаш най-високия абонамент на FR24  включващ общо 4 сесии т.е. 4 едновременно полващи устройства към акаунта (и мобилните апп-ове)

Връзка към коментар
преди 10 часа, georgebg каза:

Е .. работя разбира се 🙂

Купува се оборудване за около 50-60 евро, програмира се, настройва се, с един кабел го свързваш към домашния интернет (или служебния 😉 ) , една антенка на прозореца .... и това си работи, и докато праща данни имаш най-високия абонамент на FR24  включващ общо 4 сесии т.е. 4 едновременно полващи устройства към акаунта (и мобилните апп-ове)

Ми, виж ме, колко съм IT неука, щом си мисля, че седиш до него го управляваш:(((((((И ти изисква време и внимания:(((

Връзка към коментар
На 26.06.2019 г. в 11:11, Мари Николова каза:

Ако може малко разяснения

STD е времето в което самолета трябва да излети по разписание

ATD е актуалното време в което е излетял

STA е времето в което трябва да кацне по разписание?

А от къде идва това Landed:)?

А Тези полети, които закъсняват са с оранжева и червена чертичка нали?

Screenshot_2019-06-26-10-39-53.png

Landed може би е в UTC време, ако е от приложението този скрийн, явно не го конвертират в локално 🙂 3 часа е в момента отклонението спрямо българската часова зона. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.