Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

преди 1 минута , neuromancer каза:

Картата ти блокирана ли е? Не можеш ли просто да ги изхарчиш?

Ами, ще я пробвам сега като излизам, но даже и да мога, аз не искам да си купувам неща, от които нямам нужда, ще пробвам в някой супермаркет...

На мен на компютър с Опера браузер не ми работи и формата за контакт, накрая трябва да вкарам някакъв код от картинката, за да докажа, че не съм робот, но то няма картинка. 😆 Изпратих им сега (на Дайнърс) един мейл и ще мина през ПИБ да видя те какво ще ми кажат.

Връзка към коментар

Аз им писах мейл и ми звъннаха след 15на минути. Приключват дейност, картите са блокирани. Всички надвнесени суми ще бъдат върнати! По бързо ще стане ако минете през офис на ПИБ и попълните заявление за отказ от членство и предоставите IBAN за връщане на сумата!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

При всички положения ще пуснат финални извлечения и процедура за внасяне / прехвърляне на средства.

Не съм чел договора,  как биха могли да направят взиманията си незабавно изискуеми и се съмнявам да е възможно.Вероятно ПИБ ще поеме операциите им.

Жалко за Lastminute Group семейството  с огромните отстъпки.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 15 минути , Дидко каза:

Аз им писах мейл и ми звъннаха след 15на минути. Приключват дейност, картите са блокирани. Всички надвнесени суми ще бъдат върнати! По бързо ще стане ако минете през офис на ПИБ и попълните заявление за отказ от членство и предоставите IBAN за връщане на сумата!

Моите карти не са блокирани, Днес плащах.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Днес си писахме по повод една дублирана транзакция и нищо не споменаха за закриване, а само да си проверя извлечението за следващия месец по повод нея.

 

И моята карта е все още активна.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Така , "нелюбезната" мацка се оказа много мило създание и току-що ми разясни надълго и нашироко ситуацията около Дайнърс.

До края на седмицата всички клиенти ще получат уведомителен мейл за прекратяване дейността на компанията в България , като ще продължи да оперира пълноценно още 2 месеца.Два месеца бил законовият срок за предизвестие.До няколко дни ПИБ ще проведат телефонен разговор с клиентите на Дайнърс с предложение за нов кредитен продукт ( карта) със същия разполагаем лимит който имате одобрен по Дайнърс.

На въпрос защо виждам баланс "0" ми обясни че всичко при тях излиза коректно с надвнесени , дължими суми и т.н. , и при изрично желание от клиентите те могат да използват пълноценно картата в следващите 2 месеца. Пожелах да си я ползвам до края.До няколко минути картата би трябвало отново да е активна и да се вижда точния баланс.Няма нужда всеки да звъни , когато се обадят тези дни от ПИБ всеки ще може да заяви желание да продължи да ползва Дайнърс следващите два месеца , да получи друга кредитна карта още сега , или просто да прекрати договора си.

В случай че желаете може веднага да прекратите договора си и ако изберете нова карта балансите ще бъдат прехвърлени към нея , ако не - ще може да си получите надвнесените суми от ПИБ и пак там да си платите задълженията.

За служителите също било изненада , макар да са били наясно че предстои изтегляне на Дайнърс.

 

По всичко изглежда ще се разделим с добро и наистина жалко за този изключително продукт на който се радвахме през годините.

 

П.П. Няма и след 10 минути картата ми отново бе активирана и вече показва коректно разполагаемата сума.

  • Харесвам 22
  • Шок 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

"Хроника на една предизвестена смърт" беше това с Дайнърс. Не малко от 262-те страница на тази тема са ясно доказателство за непредотвратимостта на случилото се. И все пак, "сбогом и благодаря за рибата", както се казва...

  • Харесвам 4
  • Браво 2
Връзка към коментар

90% от билетите в последните години си ги взимах с отстъпката на Дайнърс през jetcosts etc. Лично за мен ще е голяма загуба и за съжаление не виждам близка алтернатива, за карта, която да предоставя такива постоянни отстъпки. Ако някой нещо намери, нека да сподели с нуждаещите се магеланци. 

Връзка към коментар

Да дам обратна връзка относно казуса с дублираните транзакции.

 

На 17 септември купен полет от Bravofly и издаден билет.

Две седмици по-късно Bravofly изтегля същата сума, без да съм давал авторизация , без да ми иска секюрити код и т.н. 

Забелязах в средата на октомври дублираните транзакции и заведох иск към Дайнърс ( имат си формуляр в офисите на ПИБ) 

 

Междувременно Lastminute / Bravofly канселират закупения билет с основание че съм завел оспорване срещу тях и така уж сам съм поискал канселирането ?!!

 

Всякаква комуникация с тях беше като блъскане на глава в бетонна стена 

- Ние сме изтеглили сумата само веднъж , свържете се с банката си ...

- Ако искате може да ви върнем сумата за канселирания полет още сега , но само ако прекратите делото срещу нас през вашата банка ...

 

Да де , но на практика съм платил три пъти за една и съща услуга , а те предлагат да върнат само първата сума и дори отказват да кажат дали ще е цялата или каквото там е останало след канселиране на полет , който е без право на канселиране ! 

Това било "вътрешна информация, която ще ви разкрием когато прекратите иска си срещу нас" 

 

Разбира се отказах и изчаках какво ще направят Дайнърс. 

След около 30 дни получих мейл , че случаят е спечелен в моя полза и ми възстановяват сумата за двете неоторизирани транзакции !

 

Да ама вече нямах и билет , хайде ново оспорване на базата на "заплатена ,но неполучена услуга" 

Изискаха да им предоставя комуникацията с Bravofly и затова проведох и един протяжен чат с агенцията за да имам нещо черно на бяло. От телефонните разговори нямаше как да покажа нещо ...

В чат разговора агента на Bravo за пореден път се опита да ме прави на идиот ,  какво ли не въртя "сам съм поискал канселиране" , после пък "сигурно банката ви е поискала , но нямам достъп до вътрешна информация" , "щом банката ви е възстановила средства за нас случая е приключен" ?!! 

Любимо ми стана "Ние не сме канселирали билета ви , вероятно авиокомпанията  го е канселирала по ваше желание"

- Как така по мое желание , аз никога не съм се свързвал с авиокомпанията 

"Тогава вероятно банката ви е поискала авиокомпанията да отмени билета"

- Ама как така , банката няма достъп до резервацията ми и няма как да се свърже и да поиска подобно нещо от авиокомпанията?" 

"Ние нищо повече не може да направим , билетът е канселиран по ваше собствено желание" 

"За бъдеще въпроси се отнасяйте към вашата банка"

 

Цялата тая идиотия я имам архивирана (Bravofly дават да си изтеглиш накрая файл с проведения чат) и сигурно в Дайнърс също са се хванали за главата 😄

 

 

 

Около месец и половина по-късно Дайнърс ме уведомиха че и второто оспорване към Bravofly е решено в моя полза.Така 4 месеца след злополучната покупка вече съм си върнал всичко.

Как да съм недоволен от Дайнърс ? 

 

Вече обаче ще имам едно наум към Lastminute , защото съм сигурен че без банката нямаше да си върна и малка част от всичко , а сумата никак не беше като да махнеш с ръка и да забравиш.

Купувал съм десетки билети през тях без никакви грижи , но ето че веднъж нещо се обърка и стана много неприятно.

 

 

  • Харесвам 12
  • Замислям се 2
Връзка към коментар

Свързах се с тях от първия опит и една любезна дама ми обясни че Дайнърс се изтеглят от България и от ПИБ ще се свържат с мен за нов продукт, а на въпроса защо ми е блокирана картата при положение че всичко си е платено отговора беше - " ами да не направите някакви излишни харчове/разходи  :blink: Ако искате напишете мейл с оплакване :mail1:" Подивях  :dwarf:

 

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Връзка към коментар
3 hours ago, Tesh said:

Отново става доста актуална темата с Бизнес салоните. 

Аз лично много ги използвах. 

Надявам се да има някаква алтернатива дори и на малко по - висока цена. 

🙏🙏🙏

Това бе дискутирано подробно не помня в тази или в друга тема.

Няма евтина алтернатива дори доближаваща се до Дайнърс , освен разните карти с достъп до 3-4 салона по Балканите и Виена.

Priority Pass Prestige с годишна такса 459€ ( на промо пада до около 300€) е подобно на това което даваше Дайнърс навремето.

https://www.prioritypass.com/join-prioritypass

 

Платинени и прочие карти достъпни за много ограничен кръг потребители не ги броя.За тях 30€ за салон така или иначе едва ли са нещо над което се замислят чак толкова.

 

А, ето :

https://magelanci.com/forums/topic/17879-банкови-карти-с-посещения-на-салони/page/2/

 

  • Харесвам 4
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
На 22.01.2024 г. в 14:11, stanimir каза:

По всичко изглежда ще се разделим с добро и наистина жалко за този изключително продукт на който се радвахме през годините.

Да, в действителност се случва това - без изненади!

Да споделя малко позитивен опит:

Един проведен разговор с Дайнърс във вторник относно ситуацията, както при @stanimir, с подробни "успокоителни" пояснения и инструкции.

В сряда подаване в офис на ПИБ на заявление за закриване на картите, в което се попълва и банкова сметка за превод на надвнесена сума (при мен тя не беше малка, тъй като в последния момент рент-а-кар компания ми възстанови голям депозит точно в Дайнър картата)

В четвъртък (вчера) парите бяха по сметката ми в другата банка. Да отбележа, без такса за превода, въпреки че първоначално беше начислена.

 

Не мога да не изразя задоволството си от такава цивилизована, всъщност, нормална и по правилата "раздяла" с любимата на всички нас банкова карта, точно както го очаквах - без изненади!

  • Харесвам 8
Връзка към коментар
преди 2 минути , Mistela каза:

Аз все още не съм получила такова съобщение, картата ми е активна и си я ползвам всеки ден.

Предполагам в последния ден на януари ще ми я спрат?!

И аз не съм получила съобщение...моята е в комбинация с Мастър кард - Еволв.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

За съжаление и аз днес получих съобщение  с предизвестие за едностранно прекратяване на договора с Дайнерс. Беше посочено, че ПИБ ще предложат друга алтернатива, но мисля че няма как да е така удобна както беше Дайнерс. На мен специално ДК ми беше много удобна за разплащане на сметки и данъци.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 48 минути , iMari каза:

Искам да запазя информацията за движенията по картата максимално назад във времето. Има ли по-интелигентен начин от това да свалям извлечение по извлечение?

Мисля би било логично сайта да остане само като справки да си правиш, именно, а не да сваляш всички извлечения.

Няма логика, то не е месец два за сваляне, аз поне за 6-7 години трябва да свалям ?!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 17 часа, Mistela каза:

Мисля би било логично сайта да остане само като справки да си правиш, именно, а не да сваляш всички извлечения.

Няма логика, то не е месец два за сваляне, аз поне за 6-7 години трябва да свалям ?!

Това просто няма как да стане. Няма кой да поддържа my diners след като Дайнърс прекратят дейност в България, а и при закриване на картата няма да имаш и достъп до сайта.

Между другото комуналните плащания могат да се експортнат в екселски файл за години назад- от Плащания ->История на плащания, но за съжаление за останалите трансакции явно трябва да се свалят извлечения.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.