Прескочи до съдържание

Карти Diners Club


Препоръчани мнения

В крайна сметка, Diners картата може ли да се ползва още два месеца както пише в предизвестието или не? Преди малко ми се обади доста неадекватна служителка по телефона, която не успя да отговори на нито един от въпросите ми, да ме пита дали съм запознат с прекратяването на договора с двумесечно предизвестие, като каза, че картата ше бъде деактивирана след два месеца, но в същото време не мога да я ползвам. Какво значи, че картата ще бъде деактивирана след два месеца като не може да се ползва, така или иначе? Предполагам да се изчистят някакви висящи плащания междувременно, ако има такива, но така и не получих отговор.

Връзка към коментар

Дали някой получи отговор на въпроса, новата карта която ще предложи ПИБ на Дайнерс картодържателите , ще наследи ли задълженията или надвнесената сума на Дайнерс картата ? Или просто ще закрият Дайнерса и ще предоставят възможност за нова карта, която всъщност няма да има нищо общо с Дайнерса.

И има ли срок, в който картодържателите на Дайнерс картата трябва да покрият задължението, ако има такова. Съществува хипотезата, че ако картодържател внася само минималната сума или сходна (което разбира се е доста неадекватно), издължаването може да се проточи доста дълго. 

Връзка към коментар

Ами няма причина да не може да си погасяваш с минимална вноска, освен ако няма някакви юридически врътки и да те задължат да си платиш всичко СЕГА-НА МОМЕНТА. 

Не е лошо да се светнем и за това, ако някой може да обясни.

Връзка към коментар

Според мен при двумесечно предизвестие е напълно нормално да изискат цялата дължима сума. Аз не бих се надявала задълженията ми към Дайнърс да се прехвърлят към нов продукт на ПИБ. Банката беше само партньор на Дайнърс, не ми се струва логично да си прехвърлят дължими суми. Между другото отговарят бързо и адекватно на мейл, може да си зададете въпросите там - info@diners.bg.

  Аз лично не виждам смисъл да държа активна картата - сайтовете не дават отстъпки ако е плащано с нея последните месеци, а входа от 30лв в салоните вече е под въпрос. 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 минути , iMari каза:

Според мен при двумесечно предизвестие е напълно нормално да изискат цялата дължима сума. Аз не бих се надявала задълженията ми към Дайнърс да се прехвърлят към нов продукт на ПИБ. Банката беше само партньор на Дайнърс, не ми се струва логично да си прехвърлят дължими суми. Между другото отговарят бързо и адекватно на мейл, може да си зададете въпросите там - info@diners.bg.

  Аз лично не виждам смисъл да държа активна картата - сайтовете не дават отстъпки ако е плащано с нея последните месеци, а входа от 30лв в салоните вече е под въпрос. 

 

При мен минаха наскоро две плащания в два поредни дни в lastminute, което ме накара да се надявам поне да може да се вземе още някой друг билет преди всичко да приключи...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , iMari каза:

Според мен при двумесечно предизвестие е напълно нормално да изискат цялата дължима сума. Аз не бих се надявала задълженията ми към Дайнърс да се прехвърлят към нов продукт на ПИБ. Банката беше само партньор на Дайнърс, не ми се струва логично да си прехвърлят дължими суми. Между другото отговарят бързо и адекватно на мейл, може да си зададете въпросите там - info@diners.bg.

  Аз лично не виждам смисъл да държа активна картата - сайтовете не дават отстъпки ако е плащано с нея последните месеци, а входа от 30лв в салоните вече е под въпрос. 

 

Аз съм абсолютно убеден, че ще има страшно много клиенти, които няма да имат възможност да покрият задълженията си в двумесечен срок. 

Въпроса е дали за тях ще се остави някакъв вариант за погасяване, защото не виждам как ще накарат законово някой да погаси задължението си  за два месеца, при положение, че е подписал договор за съвсем различно нещо. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, iMari каза:

Това просто няма как да стане. Няма кой да поддържа my diners след като Дайнърс прекратят дейност в България, а и при закриване на картата няма да имаш и достъп до сайта.

Между другото комуналните плащания могат да се експортнат в екселски файл за години назад- от Плащания ->История на плащания, но за съжаление за останалите трансакции явно трябва да се свалят извлечения.

Днес говорих с Дайнерс. Препоръчаха да се свалят извлеченията, защото сайта mydiners, се очаква да работи още около 3 месеца.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
31 minutes ago, Tesh said:

Аз съм абсолютно убеден, че ще има страшно много клиенти, които няма да имат възможност да покрият задълженията си в двумесечен срок. 

Въпроса е дали за тях ще се остави някакъв вариант за погасяване, защото не виждам как ще накарат законово някой да погаси задължението си  за два месеца, при положение, че е подписал договор за съвсем различно нещо. 

Дайнърс със сигурност изобщо НЯМАТ страшно много клиенти..Поне сред магеланци съм убеден че са много малко тези които не  погасяват задълженията си в срок.Дължим кредит по кредитна карта е много глупаво финансово поведение.Има далеч по-евтини начини за финансиране.Само фирмите за бързи кредити са по-неразумен начин за пари назаем ( основно на хора които нямат достъп до нормално кредитиране).

Някой чел ли си е внимателно целия договор с Дайнърс ? Аз не.

Няма да прехвърлят задълженията към новите кредитни продукти , но много лесно могат да бъдат прехвърлени под форма на вноска на каса / превод към някаква специална сметка в ПИБ , или пък дадени на колекторска фирма.

По интересно е какво става с евентуални искове за chargeback  след като Дайкърс преустанови дейността си ? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Tesh каза:

Дали някой получи отговор на въпроса, новата карта която ще предложи ПИБ на Дайнерс картодържателите , ще наследи ли задълженията или надвнесената сума на Дайнерс картата ? Или просто ще закрият Дайнерса и ще предоставят възможност за нова карта, която всъщност няма да има нищо общо с Дайнерса.

И има ли срок, в който картодържателите на Дайнерс картата трябва да покрият задължението, ако има такова. Съществува хипотезата, че ако картодържател внася само минималната сума или сходна (което разбира се е доста неадекватно), издължаването може да се проточи доста дълго. 

Моята се оказа, че е блокирана автоматично с пускането на предизвестието. Отблокираха я след като звъннах и им обясних, че не мога да плащам комуналните задължения. Жената, с която говорих беше много любезна и каза, че няма пречка да си ползвам картата в 2 мес. срок, считано от датата на получаване на предизвестието. Така, че дори и да е блокирана, са длъжни да я отблокират.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Tesh каза:

Аз съм абсолютно убеден, че ще има страшно много клиенти, които няма да имат възможност да покрият задълженията си в двумесечен срок. 

Въпроса е дали за тях ще се остави някакъв вариант за погасяване, защото не виждам как ще накарат законово някой да погаси задължението си  за два месеца, при положение, че е подписал договор за съвсем различно нещо. 

Аз не бих се притеснявал чак толкова за тия хора, освен ако не съм от тях. Предвид лихвите, които се плащат, това хич не е разумно поведение. Предполагам ще останат дължими и няма да си ги изискат веднага, ама кой знае...

Връзка към коментар

Със сигурност е вписано нещо от сорта в договора , ако някой го пази нека си го прочете.Нещо подобно ,  но тук изглежда е прекратяване по вина на клиента 

 

 

Screenshot_2024-01-30-19-51-36-336_com.adobe.reader.jpg

Връзка към коментар

Всъщност може ли някой, който е получил предизвестието да каже дали в него е упоменат срок, в който задълженията трябва да бъдат погасени. 

 

P. S

 

Всъщност са го написали, 14 дни е срока за погасяване. 

Връзка към коментар
преди 11 часа, Duke каза:

Няма вариант банкова институция да "забрави" са изискуеми и ликвидни вземания от свои клиенти, така, че не си правете излишни сметки без кръчмар...

Въпроса е малко по-различен. В текста те указват едностранно 14 дневен срок за погасяване на задълженията, с което аз лично не съм съгласен. 

Разбира се най-нормалното нещо на света е задълженията да бъдат погасени, но не и в едностранно зададен крайно къс срок. 

Връзка към коментар
преди 21 минути , Tesh каза:

Въпроса е малко по-различен. В текста те указват едностранно 14 дневен срок за погасяване на задълженията, с което аз лично не съм съгласен. 

Разбира се най-нормалното нещо на света е задълженията да бъдат погасени, но не и в едностранно зададен крайно къс срок. 

14 дни след изтичане срока на предизвестието. Т.е. ти имаш 2 месеца + 14 дни да си погасяваш стари задължения, а пък предизвестието е достатъчно голямо, че всеки да си направи сметка колко точно да харчи в този период за да може да погаси в рамките на въпросните 14 дни след изтичането на 2-та месеца. 

Ако не... задълженията по всяка вероятност ще бъдат продадени на някоя колекторска фирма.

 

Относно въпросните карти на ПИБ - няма да имат нищо общо с дайнърс, няма да се прехвърлят стари задължения или надвнесени суми. Единствения плюс е, че тези карти ще бъдат с автоматично одобрен кредит лимит равен на този по Дайнърс картата, без необходимост от допълнително кандидатстване.

 

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Вероятно ще е някоя от стандартните карти на ПИБ , евентуално може да има разни промоционални условия,  като първа година без такса , което е практика при тях и разбира се предварително одобрен кредитен лимит.

Връзка към коментар

Стандартната им кредитна карта Visa Класик така или иначе няма такса при активно ползване, дори и след първата година, има и 0.5% кешбек (до 250лв), но  това са си стандартните условия, дори и да не си бил клиент на Дайнърс.

Връзка към коментар
преди 17 часа, boogy83 каза:

Ами няма причина да не може да си погасяваш с минимална вноска, освен ако няма някакви юридически врътки и да те задължат да си платиш всичко СЕГА-НА МОМЕНТА. 

Не е лошо да се светнем и за това, ако някой може да обясни.

За мен всичко, което някой решава едностранно е некоректно. С прекратяването на услугата ок, но да ме задължат да си платя всичко 14 дно след прекратяването е абсурдно. И макар да не е проблем за мен (моята карта е пълна и има лимит само 500 лева) съм сигурен, че за някои хора , ще бъде такъв и ако не оставят някаква вратичка за погасяване след тези 14 дни със сигурност, ще се обърна https://commission.europa.eu/ .

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някой в крайна сметка прочете ли си договора ? Аз съм го изхвърлил отдавна , но ще е странно финансова институция да не е изпипала юридически детайлите.

 

27 minutes ago, Tesh said:

За мен всичко, което някой решава едностранно е некоректно

Банките постоянно променят едностранно условия , също и ЕРП-та , ВИК , мобилни оператори и т.н.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Това е от общите условия:

Х. ПОГАСЯВАНЕ НА КРЕДИТА
...
10.4. При прекратяване на договорните отношения между Титуляря и Издателя, независимо от основанието за това, Титулярят се задължава незабавно да погаси всички задължения по Партидата, включително разноски, такси, лихви и главница.

ХІІІ. ПРЕДСРОЧНА ИЗИСКУЕМОСТ
13.2. Ползваният кредит става автоматично изцяло и предсрочно изискуем и Издателят предприема незабавно действия за принудително събиране на вземанията си, в т.ч. по съдебен ред, без да уведомява Титуляря и без да дава допълнителен срок за изпълнение, във всички случаи, когато:
...
13.2.2. Договорът бъде прекратен, респ. правото да ползва Кредитен лимит независимо от основанието за това - считано от датата на прекратяването им.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Diners все още си работи при мен през Jetcost-Lastminute и останалите, взех десетина билета последните дни с много добри отстъпки. Не съм получавал никакви мейли и обаждания, MyDiners също си функционира нормално. Явно ще си остане така още 1-2 месеца. А някой дали е пробвал салоните последните дни - активни ли са още картите?

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 39 минути , lyubo21 каза:

Diners все още си работи при мен през Jetcost-Lastminute и останалите, взех десетина билета последните дни с много добри отстъпки. Не съм получавал никакви мейли и обаждания, MyDiners също си функционира нормално. Явно ще си остане така още 1-2 месеца. А някой дали е пробвал салоните последните дни - активни ли са още картите?

При мен е същото, картата работи абсолютно нормално и нямам никакви мейли или обаждания. А последните дни взех над 20 билета с Дайнърс с огромни отстъпки (да е жив и здрав немския ластминит, че отново е махнал лимита за брой покупки). Ужасно много ще ми липсва тази карта, когато изчезне.

 

Ако Дайнърс ще спира работа в края на март (както служителите съобщават) до момента вече всички клиенти трябваше да са получили 2-месечното си предизвестие за прекратяване, което явно не се е случило. Все още няма и публикувана на diners.bg новина за предстоящо спиране на дейност. Та може би картата ще се задържи малко повече - няма да е първи път, в който инфото по телефона се разминава с реалността.

 

Салоните работят, вчера един приятел ползва и влезна без проблем.

 

@vl_stamboliev Ryanair не излизат въобще в ластминит, аз купувах съвсем други полети. Иначе и десктоп и апп проверявам, никога не е сигурно къде ще се покаже по-ниската цена. Например, апп-ът ми продаде един билет на Air Arabia за €62 при официална цена €108.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.