Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 50 минути , Lindt каза:

Консултацията ми с ОББ не беше удовлетворителна:

Основанията за плащане са еднакви за всички направени транзакции.

Получателят е ATM/POS.

Не могат да ми кажат фирма или получател. 

Ако закрия картата си и те получат искане за тази сума с моите данни, те нямат основание да откажат транзакцията. Ако в сметката няма пари, то банката ще заплати (?) и ще ги изисква от мен, дори да са в друга сметка при тях.

Ако си закрия сметката при тях и отида в друга банка и договорът ми е се предаде на частен съдебен изпълнител, всяка банка ще им даде достъп до средствата ми. 

 

Искам да платя 3 вноски и да се разкарам завинаги. Наистина искам. Но ме спира идеята, че ще се върнат с твърдение, че парите не са превеждани на фирмата, с която имам договор и аз им дължа още някакво си нещо. А общите работници няма да ми издадат никакъв документ, че задълженията ми са погасени. Не виждам как ще ги убедя предвид огромния си успех до момента. 

 

Предвид това, аз почвам да си мисля, че ще бъда техен член до юни и ако някоя от подаваните жалби ми помогне да приключа по-бързо, ок, ако не, ще си поддържам формата и калявам нервите. 

Ще пробвам след малко да се консултирам с юрист за начините да си изисквам документите по-бързо и може и да си променя стратегията. 

Това ми звучи като някакъв хорър...

 

Чудя се - тази мрежа от фитнеси франчайз ли е и има ли общо с този бизнес? Защото ако има, аз бих пуснала оплакване директно в централата им. 

 

https://thepulsegroup.co.uk/# 

Връзка към коментар
преди 2 часа, Lindt каза:

Ако закрия картата си и те получат искане за тази сума с моите данни, те нямат основание да откажат транзакцията. Ако в сметката няма пари, то банката ще заплати (?) и ще ги изисква от мен, дори да са в друга сметка при тях.

Ако си закрия сметката при тях и отида в друга банка и договорът ми е се предаде на частен съдебен изпълнител, всяка банка ще им даде достъп до средствата ми. 

Tова ми се струва казано от някакви лелки в банката, които просто не искат да поемат никаква отговорност. Не си представям да е в действителност така, ама все пак опита ми с българските банки е доста отдавнашен.

Все пак обмисли да си спреш картата, защото ако са толкова лоши, колкото изглеждат нямаш гаранция че след 3те последни вноски няма да продължат да теглят пари "по грешка"

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, neuromancer каза:

Tова ми се струва казано от някакви лелки в банката, които просто не искат да поемат никаква отговорност. Не си представям да е в действителност така, ама все пак опита ми с българските банки е доста отдавнашен.

Все пак обмисли да си спреш картата, защото ако са толкова лоши, колкото изглеждат нямаш гаранция че след 3те последни вноски няма да продължат да теглят пари "по грешка"

Да, и аз си мисля, че не може да е точно така. По-скоро ми е цитирала развитие след частен съдебен изпълнител, а не сега. 

 

Ние сега проведохме чуден телефонен разговор с Пулс в 2 части. Първата завърши с обещание да провери какви документи ще ми дадат при предсрочното прекратяване. 

Втората част беше по-динамична. Дамата от обслужване на клиенти, звено "Казуси" била чула от колегите, че искам документ, с който оттеглям разрешението си да теглят пари от моята сметка. Нямали такъв формуляр, не се налагало. Имали нещо за отказ да обработват личните ми данни, но ги нямало тези бланки из офисите им и като отида да подам молба за прекратяване, може да нямат такъв документ. Можело да ми го дадат допълнително. Или аз да им занеса такъв и те да ми се обадят, когато вече е подписан. 

Аз мога да подам молба за прекратяване, която те, разбира се, ще удовлетворят и нея мениджърът в клона има право да разпише, но не и мой стандартен формуляр, ако занеса такъв. Ако имам Запис на Заповед, ще ми го дадат след плащане на рецепция. 

Споделих й, че сметката, от която се обслужват, е изпразнена и аз с радост ще отида в удобен за тях ден, за да платя 3 вноски срещу документ, че не им дължа нищо и копие от всеки лист, на който има мои данни. Така че ще очаквам да ми звънне в кой техен клон имат всички необходими формуляри с подпис от тях. До тогава аз няма да им платя нищо и ще подавам още сигнали за проверка, както съм направила в банката си, и в Комисията за Защита на потребителите и в Комисия за защита на личните данни. 

Та.. чакам 🙂

Редактирано от cck
Премахнати лични данни
  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, Георги каза:

Цялата сага ми е малко оплетена на мен, но сигурна ли си че това ще е решение и договора автоматично ли се прекратява тогава? Какво пречи на първи юли пак да осъмнеш с дебитирана карта и да започне същото упражнение...

Това е добро предупреждение, защото из оплакванията имаше и такива за "автоматично подновяване" при не подадено "предизвестие за прекратяване", което напълно си пасва с цялата схема... и за това нека пак се върнем към варианта с предсрочно и документирано прекратяване с 3 вноски.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 часа, Lindt каза:

Получателят е ATM/POS.

Не могат да ми кажат фирма или получател. 

@Lindt Не разбирам нищо от тънки моменти в банкирането и затова винаги съм недоразбрала нещо, но когато си поискам извлечение от сметката за последните възможни месеци, там има на кого, кога и колко пари са преведени от нея. 

Когато и да вляза в профилите си в кредитните карти, два броя, на различни банки,  на авторизации се вижда на кого съм платила - чрез ПОС или както съм го направила за конкретен случай. 

Щом излиза в моите извлечения защо да не излезе и в твоите ? Като не знае конкретната дама, на каса в банката, си искаш извлечение и ти го дават на момента. Единствения въпрос, който ми задават е за колко месеца назад го искам. Поискай си за максималния срок. В моята банка струва пари, в твоята може и да е безплатно. 

Така ще имаш един документ. 

Бих пуснала и една жалба поради неудовлетворяващ ме разговор със служител на  .... банка, която иначе много долюбвам .... 

 

На твое място, щях да си взема един ден отпуска, да намеря централата на тези хубосници , обикаляйки офис след офис, и щях да седя/ стоя  на/пред входната врата (  изгонена от нечий кабинет ), докато не ми дадат всичко, което си изредила по - горе или лист с подпис и кръгъл печат, че липсват такива и такива бланки, или  писмено обяснение защо няма такива и такива бланки, които обслужват моя потребителски интерес, след като моята банкова сметка  обслужва техния бизнес. Достатъчно те разиграват във времето да ги чакаш.

 

Надявам се имаш аудио на последните разговори.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 33 минути , patilana каза:

@Lindt Не разбирам нищо от тънки моменти в банкирането и затова винаги съм недоразбрала нещо, но когато си поискам извлечение от сметката за последните възможни месеци, там има на кого, кога и колко пари са преведени от нея. 

Когато и да вляза в профилите си в кредитните карти, два броя, на различни банки,  на авторизации се вижда на кого съм платила - чрез ПОС или както съм го направила за конкретен случай. 

Щом излиза в моите извлечения защо да не излезе и в твоите ? Като не знае конкретната дама, на каса в банката, си искаш извлечение и ти го дават на момента. Единствения въпрос, който ми задават е за колко месеца назад го искам. Поискай си за максималния срок. В моята банка струва пари, в твоята може и да е безплатно. 

Така ще имаш един документ. 

Бих пуснала и една жалба поради неудовлетворяващ ме разговор със служител на  .... банка, която иначе много долюбвам .... 

 

На твое място, щях да си взема един ден отпуска, да намеря централата на тези хубосници , обикаляйки офис след офис, и щях да седя/ стоя  на/пред входната врата (  изгонена от нечий кабинет ), докато не ми дадат всичко, което си изредила по - горе или лист с подпис и кръгъл печат, че липсват такива и такива бланки, или  писмено обяснение защо няма такива и такива бланки, които обслужват моя потребителски интерес, след като моята банкова сметка  обслужва техния бизнес. Достатъчно те разиграват във времето да ги чакаш.

 

Надявам се имаш аудио на последните разговори.

 

Ако влезеш в онлайн банкирането си в транзакция на POS, ще видиш титуляр, основание, още пояснения и референция. Ако избереш експорт в pdf на транзакцията, ще се появят:

име и сметка на наредителя, дата, вид транзакция (покупка карта POS), а като получател отново ще видиш POS/ATM. 

Това попитах банката си, може ли те да ми кажат на кого е регистрирано това POS устройство. Момичето каза, че няма достъп и ще се обърне към колеги. След това  ми звънна повторно и каза, че и те не са можели да видят. 

Предполагам при писмена настойчивост от моя страна, ще потърсят отговора. 

 

Поне за мен референция/още пояснения и наредител/получател не е едно и също нещо.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@patilana , записването на някой без негово съгласие, не е законно, както и използването на записите, а като гледам Линд как се е оплела, не и трябват повече неприятности.

Линд, и по горе ти писах и пак ще се повторя: премини единствено на епистоларна форма на контакт с тях. Оставам впечатление, че служителите на Пулс са специално обучени да се оправят с такива като теб. Ако можеш да прекратиш един договор, то няма никакво значение на каква бланка ще  напишеш уведомлението и не виждам за какво ти е съгласието на мениджъра. Нали не  става въпрос за прекратяване по взаимно съгласие, а с тримесечно предизвестие. 

Разиграват те, а ти им се хващаш. Напиши им, че прекратяваш отношенията си с тях на основание точката за тримесечното предизвестие и се постарай да имаш доказателство за връчването - обратна разписка, нотариално връчване. В уведомлението пиши, че оттегляш съгласието, както и упълномощаването им да си да теглят пари от сметката ти. Поискай сметка на която да им преведеш парите или отиди в офиса им и си поискай документ за плащането. Задължително проследи да пише като основание плащане на сума за предизвестие за прекратяване на договора.

След което закрий сметката. Ако не си подписала запис на заповед няма да е толкова лесно да те пратят на съдия-изпълнител. Дело няма да заведат, защото има доказателства за връчено предизвестие и заплащане на сумата.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

Намесвам се и аз, че видях тая магическа дума "Пулс". От доста време се каня да почна да ходя там, че много ми ги хвалят. Чувал съм и разни оплаквания от прекалено обвързващи договори.

 

Почнах да чета твоето мнение, ама ми се стори много дълго. А няма и никакви готини снимки, с каквито обикновено се отличават твоите и на Живко мнения ... За съжаление стигнах точно до момента, в който сама си си виновна, щото си забравила, че нямаш копие от договора у вас. И на база на тази информация реших да се произнеса по бързата процедура:

 

Вината е твоя!

 

😛

 

Следващият, моля!

  • Смея се 5
Връзка към коментар
преди 1 минута , Брани каза:

Намесвам се и аз, че видях тая магическа дума "Пулс". От доста време се каня да почна да ходя там, че много ми ги хвалят. Чувал съм и разни оплаквания от прекалено обвързващи договори.

 

Почнах да чета твоето мнение, ама ми се стори много дълго. А няма и никакви готини снимки, с каквито обикновено се отличават твоите и на Живко мнения ... За съжаление стигнах точно до момента, в който сама си си виновна, щото си забравила, че нямаш копие от договора у вас. И на база на тази информация реших да се произнеса по бързата процедура:

 

Вината е твоя!

 

😛

 

Следващият, моля!

На мен не ми е много смешно. Всъщност ако отида там и почна да снимам полуголи дами, може пък да ми прекратят членството за уронване на престижа и нарушаване на правилата. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
На 19.11.2019 г. в 22:55, Rumiana каза:

@Lindt, намери дали имат страница във Фейсбук, Туитър, Инстаграм и пр. социални мрежи и опиши одисеята си там - чувала съм , че в болшинството случаи като твоя това има ефект - те се боят от подобна лоша реклама.  Успех!

Да. И после ни я дай тука. И ние дружно 100 човека ще се включим с негативни коментари. Дано помогне.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 12 минути , Happy_Traveler каза:

Да. И после ни я дай тука. И ние дружно 100 човека ще се включим с негативни коментари. Дано помогне.

Хехе, как си представяте, да нямат Фейсдувар?😀Как иначе, ще уведомяват, за великите си дела? Аха, сега се разбра, че туй не било прост фитнес, ами "лайфстайл верига номер 1 в България".

Например:

 

Уникалната Black FitDay промоция на Pulse Fitness & SPA е факт‼️
Само до 29.11 можете да се възползвате от карта с цели 30% отстъпка за лайфстайл верига номер 1 в България!
⚠️ Броят на промо картите е ограничен!
Не губете време, а запазете своята тук още сега 👇

 

Като се напише фитнес Пулс - фейсбук, веднага излиза.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 21 минути , Happy_Traveler каза:

Да. И после ни я дай тука. И ние дружно 100 човека ще се включим с негативни коментари. Дано помогне.

Все пак не се превръщайте в стадо. Нали имаме претенции да сме нещо! Имам познати, които са изключително доволни,  но явно не им се е налагало да прекратяват договор.Хора на които вярвам. Във всеки случай монетата може да има и друга страна. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Аз съм имала спор с тях за договор и честно ще си го напиша. Пък и да съм нямала - трябва да се подкрепяме в такива ситуации и да си имаме доверие. Щото поради факта, че в България всеки си е за себе си и си мълчи (нали не е негов проблемът) сме на този хал. 🙂

Сега влезнах във Фб страницата им - те са махнали опцията за review!!! Погледнах останалите фитнеси - всички я имат. Леле, колко са долни!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Сравнението е нелепо,  но вие си пишете де 😉. Просто не смятам, че трябва да борим "българската работа" с циганска. 

Аз в живота си не съм стъпвал във фитнес салон, не искам да развалям тая хубава фигура. 

  • Харесвам 3
  • Браво 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар

Ами, аз съм доволните клиенти. По-нагоре казах, че и договори съм подписвала, и членство съм замразявала, и съм прекратявала предсрочно договор без никакви проблеми. Базата им е страхотна. Ако е имало проблеми, винаги са били разрешавани без хабене на нерви. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз предпочитам да пускам жалби. Не виждам страх от лоша репутация при тези хора. Ако някоя от изпратените бланки и оплаквания свърши работа, ще я публикувам, за да може и други руси жени да намерят по-лесно начина да се измъкнат от ситуацията, в която сами са се напъхали.

 

В случай, че си сключил договор с нормално регистрирана фирма, подлежаща на на регулация от КЗП и НАП, и си платил всичко веднага, без да се изисква да им предоставиш абсолютно никакви данни, тогава вероятно можеш спокойно да използваш добрата им база. Но в моя случай, в който мога да искам съдействие от някое борче на Витоша и никой не упражнява контрол над "сдружението", в което имам честта да членувам... 

 

 Аз се опитвам да пусна уведомление за прекратяване по куриер, с готовност да платя трите вноски предизвестие, заложени в правилника им. Хващам се на бас, че на адреса им никой няма да приеме пратката, както няма имейл или каквато и да било форма на контакт. 

Междувременно съм дала съгласие да обработват личните ми данни според условията на сайта им, които се променят всеки ден, до година след приключване на членството ми. И към момента не знам как да вкодирам оттегляне на съгласието си.

А личните ми данни включват № на лична карта, ЕГН, банкова карта с CSV. И въобще не ми се коментира колко съм тъпа, за да ги предоставя, но определено съм нещастна, че не мога да поправя грешките си. 

преди 1 час, stanimir каза:

Все пак не се превръщайте в стадо. Нали имаме претенции да сме нещо! Имам познати, които са изключително доволни,  но явно не им се е налагало да прекратяват договор.Хора на които вярвам. Във всеки случай монетата може да има и друга страна. 

 

Преди 1 час, bulpa каза:

Ами, аз съм доволните клиенти. По-нагоре казах, че и договори съм подписвала, и членство съм замразявала, и съм прекратявала предсрочно договор без никакви проблеми. Базата им е страхотна. Ако е имало проблеми, винаги са били разрешавани без хабене на нерви. 

 

 

Офертата за 25 лв отстъпка при "директен дебит" я получи и Жижо при отиване на място, за да поиска условия за присъединяване. Има я и на сайта им. Така че мисля, че това предложение активно се предлага и приема от ужасно много неграмотни като мен хора. Вероятно не и от разумни членове на обществото.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 48 минути , Lindt каза:

Аз предпочитам да пускам жалби. Не виждам страх от лоша репутация при тези хора. Ако някоя от изпратените бланки и оплаквания свърши работа, ще я публикувам, за да може и други руси жени да намерят по-лесно начина да се измъкнат от ситуацията, в която сами са се напъхали.

 

В случай, че си сключил договор с нормално регистрирана фирма, подлежаща на на регулация от КЗП и НАП, и си платил всичко веднага, без да се изисква да им предоставиш абсолютно никакви данни, тогава вероятно можеш спокойно да използваш добрата им база. Но в моя случай, в който мога да искам съдействие от някое борче на Витоша и никой не упражнява контрол над "сдружението", в което имам честта да членувам... 

 

 Аз се опитвам да пусна уведомление за прекратяване по куриер, с готовност да платя трите вноски предизвестие, заложени в правилника им. Хващам се на бас, че на адреса им никой няма да приеме пратката, както няма имейл или каквато и да било форма на контакт. 

Междувременно съм дала съгласие да обработват личните ми данни според условията на сайта им, които се променят всеки ден, до година след приключване на членството ми. И към момента не знам как да вкодирам оттегляне на съгласието си.

А личните ми данни включват № на лична карта, ЕГН, банкова карта с CSV. И въобще не ми се коментира колко съм тъпа, за да ги предоставя, но определено съм нещастна, че не мога да поправя грешките си. 

 

 

 

Офертата за 25 лв отстъпка при "директен дебит" я получи и Жижо при отиване на място, за да поиска условия за присъединяване. Има я и на сайта им. Така че мисля, че това предложение активно се предлага и приема от ужасно много неграмотни като мен хора. Вероятно не и от разумни членове на обществото.

Добре де, що не платиш на един адвокат, когото да упълномощиш и да отиде да се разправя, вместо теб. Ще си спестиш куп нерви и време.

@mililia ти е дала много хубави съвети. Вместо да се чудиш, какво да правиш, на коя комисия да пишеш, да се ядосваш, щом се сетиш за проблема, просто намираш някого, дето знае законите, знае как да постъпи, какво и как да го изиска, така че, да не могат да увъртат. Той и жалба знае как да напише, не е все едно и също,   гражданката Петрова да се оплаква и адв. Петрова, да е написала жалба и да посочва нарушения, на членове и закони.

Ние, в годините сме се научили - за всяко проблемно  нещо, пращаме семейния адвокат.

Като може с пари, да се спестят ядове и разкарване, дилема няма.

 

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 19 минути , AlexandraKo каза:

Добре, де, що не платиш на един адвокат, когото да упълномощиш и да отиде да се разправя, вместо теб. Ще си спестиш куп нерви и време.

@mililia ти е дала много хубави съвети. Вместо да се чудиш, какво да правиш, на коя комисия да пишеш, да се ядосваш, щом се сетиш за проблема, просто намираш някого, дето знае законите, знае как да постъпи, какво и как да го изиска, така че, да не могат да увъртат.

 

 

Тя толкова много ми помага с разгадаването на всичко, че аз съм в шок 🙂  По принцип ми е нужен добър адвокат, което би струвало малко повече от 300-те лева, които им дължа в случай на невъзможност за предсрочно прекратяване. 

А жалбата до Комисията за защита на личните данни, ако даде резултат, ще разреши проблема с предоставените от мен данни. 

Иначе моето сдружение е такова, че мога да се оплача в Министерството на Спорта. 

Закриването на банковата ми сметка също не може да се пропусне. 

 

Така де, спрях се на варианта с най-малко разходи. Ако не проработи, ще се разбере скоро и ще мисля за адвокат. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Каквото и да напишеш в Гугъл все такива истории излизат за този фитнес, но тук развръзката е много бърза и драматична по нашенски.  

 

https://glas.bg/novini/video-advokat-pokaza-dogovora-si-nai-tuzarskiia-fitnes-160941/ 

 

https://glas.bg/novini/tuzarski-fitnes-plovdiv-zapochna-da-promenia-praktikite-si-162329/ 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

@Lindt не си тъпа. Ти си прекрасен, емоционален, позитивен, честен, млад човек. Справяш се повече от добре с проблема. Липсата на решение до момента не е в резултат на твои грешни действия. Проточването също не е, защото си бездейна.

 

Аз съм ти много благодарна, че не остави за себе си този тормоз и го сподели тук. Предоставянето на данните е единствено условие за използване на прекрасната, не съм я виждала, база. Как да не ги дадеш ? Няма основание да се упрекваш

Тогава не знаеше , че всъщност си попаднала в схема , измислена, за да изкарва "джобните " на бизнесмените. Разбрахме за нея, благодарение на тези, които разровиха и ни предоставиха инфо за фирмата и на другите, които го изкоментираха като специалисти . Благодаря Ви !

Та, не е проблемът в имането и нямането на договор, и неговото неправилно съхранение, а в начина на управление на бизнеса. То не е и проблем за собственика. В някои случаи, да речем в София, става проблем за клиента. Както някой писа нагоре, що да не ти дръпнат пари за още един месец ? Кой им го дава ? 

Шапка им свалям на юристите, съставили модела, защото са се погрижили и за това на пръв поглед да можеш, а на практика, да не можеш, да кажеш Стига !

Ако някой иска да стане милионер и да не плати нито стотинка данък на "тъпата " държава - да копира. Няма нужда да емигрира.  Успехът е гарантиран. 

 

Като попитах за записки, имах предвид, че всеки средностатистически човек спира да чува и да разбира смисъла на разговора с някой, който го е поставил в състояние на емоционален колапс. Доказано при научни изследвания. Водейки ги, на спокойствие ще си ги разгадаеш и ще следваш указанията. Или пък някой, който не е емоционално въвлечен в казуса, ще ги разбере за теб. След няколко месеца ще изчистиш всички предизвикани противоречия. Точно толкова ще му трябват и на адвоката.

Няма зъл умисъл в моя въпрос. Аз съм, горе споменатия човек, без юридическо, счетоводно или икономическо образование, и не разбирам термините, нито пък схемите. Трябва ми действаш начин да се справя с проблеми от подобно естество, без да си докарам комплекс за малоценност от разиграването, защото не съм малоценна, както и Шоколадка :wub:не е, както и другите:give_rose:, опарили се от схемата, не са.

 

 

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Естествено имa и коментарите от чужденци в същия стил...

 

Avoid this place! The gym itself is alright; it has its perks and flaws. However, my problem is with a manager. I’ve canceled a contract, or so I thought I did. They kept billing me and wouldn’t make a refund. The manager plays dumb, is very rude and has not once said that she’s sorry. I really believe they (or only she) do the same thing with all the foreigners or with people they know are not gonna be in Bulgaria for long so that they probably won’t pursue them legally or otherwise. I see that I’m not the only one with this problem. 

 

Но исках нещо друго да питам, някъде беше казала, че СПА центърът не работел, това ако е още така и е продължило повече от два месеца според частите от договора, които се мотаят из Интернет си е основание да прекратиш членството си без предизвестие и такси просто с подаване на писмено уведомление за съответното неизпълнение... което си има начини да им връчиш без да се разправяш с общи работници и после поне да имаш още един аргумент срещу тях.   
 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

А дано, ама ... от статията за пловдивския адвокат:

 

Цитат

Членството в клуба може да бъде прекратено без предизвествие от страна на ЧЛЕНА НА КЛУБА в случай, че КЛУБА не изпълни задължението си да му осигури упражняването на правата му да използва съоръженията, предоставени от КЛУБА в обема съответстващ на регистрационната форма за период по-дълъг от 60 дни. За да се ползва ЧЛЕНА НА КЛУБА от това свое право трябва да са налице две предпоставки: 1. ЧЛЕНЪТ НА КЛУБА да е изпратил до КЛУБА в 7 дневен срок от установяване на нарушението, писмено уведомление, че е налице неизпълнение от страна на клуба в тази хипотеза с конкретно посочено неизпълнение.

 

Дори да е изпълнено горното условие, друга уловка би била, че само част от СПА центъра не работи, а не целият.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.