Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 16 минути , stanimir каза:

🙂

Все някой трябва да плаща за евтините ни билети, неприятно е когато  ние сме в подобна позиция. 

Неприятното е, че в много от случаите и билетите вече не са чак толкова евтини. Ако нямаш нищо конкретно набелязано, просто търсиш евтини билети за някъде и датите ти не са фиксирани, може да се намерят благоприятни цени. Обаче, ако имаш конкретни дати и дестинация, може доста солено да ти излезе в някои случаи.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 3 минути , Eti* каза:

Неприятното е, че в много от случаите и билетите вече не са чак толкова евтини. Ако нямаш нищо конкретно набелязано, просто търсиш евтини билети за някъде и датите ти не са фиксирани, може да се намерят благоприятни цени. Обаче, ако имаш конкретни дати и дестинация, може доста солено да ти излезе в някои случаи.

Това не е ли винаги така? 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 8 минути , Eti* каза:

Неприятното е, че в много от случаите и билетите вече не са чак толкова евтини. Ако нямаш нищо конкретно набелязано, просто търсиш евтини билети за някъде и датите ти не са фиксирани, може да се намерят благоприятни цени. Обаче, ако имаш конкретни дати и дестинация, може доста солено да ти излезе в някои случаи.

От много време по празници, август  и изобщо когато е са най-високите цени на билети, почти винаги с нормална АК е по-евтино или в най-лошият случай на една и съща цена.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Явно не ви е направило впечатление, че wizzair вече не са нискотарифна компания!!! Цените на полетите им са абсолютно еднакви с цените на другите самолетни компании.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

За мен щом самолетния билет е по-евтин от автобуса,е нискотарифно.За утре София-Лондон е 115 лв,а автобус Юнион Ивкони е 234 лв (може да се намали с 10% в някои случаи).

  • Харесвам 13
Връзка към коментар
4 hours ago, muchachote said:

Явно не ви е направило впечатление, че wizzair вече не са нискотарифна компания!!! Цените на полетите им са абсолютно еднакви с цените на другите самолетни компании.

Уиз ер декларирано не са нискотарифна, а нискоразходна авиокомпания. Ниските разходи естествено водят и до по ниски тарифи, но целта на Уиз ер не е непременно да продава на ниски цени... Що се отнася до сравнението с други авиокомпании, те си намалиха цените, а не Уиз ер си ги увеличиха. Преди 15 години средната цена на един билет за отиване и връщане в Европа беше 250-300 евро, което ако сметнем и инфлацията днес би трябвало да бъде 300-350 евро...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

За едни хора и маршрути 10 евро вече е скъпо (след цени от -0.99), за други 100 евро е евтино...

Идеята, че на Уиз цените трябва да са ниски е наивна.

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 6 часа, muchachote каза:

Цените на полетите им са абсолютно еднакви с цените на другите самолетни компании.

И може би затова, мнозина  смятат,  че щом  Wizz и Ryan не са максимум 50%  от цените на класическите авиокомпании  значи са "много скъпи" и "много неизгодни". 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, Spirit каза:

Това не е ли винаги така? 

С нормална авиокомпания не можеш да постигнеш цена на двупосочен билет под 100 лева каквото и промоция да хванеш и колкото и кратка да е дастинацията.

Не исках да влизам в обяснителен режим, а само да си измрънкам, че не ми се дават 33 лева за приорити, т.е. за багаж с по-големи размери.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
1 minute ago, Eti* said:

С нормална авиокомпания не можеш да постигнеш цена на двупосочен билет под 100 лева каквото и промоция да хванеш и колкото и кратка да е дастинацията.

Не исках да влизам в обяснителен режим, а само да си измрънкам, че не ми се дават 33 лева за приорити, т.е. за багаж с по-големи размери.

100 лева ли е границата между НТА и "нормална" АК, и как се определя ?

Аз съм летял с ЛХ двупосочен SOF-MUC за 63 евро, с 2 салонни багажа, избор на място, сандвич и напитки  от вода до вино. 

Мислех си че съм достигнал цената с екстрите като на НТА, и до днес се чувствах някак си удовлетворен от постигнатото, докато сега разбирам, че все пак не съм постигнал мечтаната "НТА цена" 🙄.  Съкрушен съм 😉 ...

Връзка към коментар

Можеш, можеш.

Тия дни имаше София - Лондон за по 20 евро в посока с Бритиш. За неатрактивни месеци разбира се.

Всъщност наличието на нискотарифни компании сваля цените на всички по маршрута. 

 

  • Харесвам 7
  • Шок 2
Връзка към коментар
преди 3 минути , georgebg каза:

100 лева ли е границата между НТА и "нормална" АК, и как се определя ?

Аз съм летял с ЛХ двупосочен SOF-MUC за 63 евро, с 2 салонни багажа, избор на място, сандвич и напитки  от вода до вино. 

Мислех си че съм достигнал цената с екстрите като на НТА, и до днес се чувствах някак си удовлетворен от постигнатото, докато сега разбирам, че все пак не съм постигнал мечтаната "НТА цена" 🙄.  Съкрушен съм 😉 ...

Весела Коледа!

Връзка към коментар
преди 3 минути , georgebg каза:

100 лева ли е границата между НТА и "нормална" АК, и как се определя ?

100 лева вероятно е личната психологическа граница.

 

Иначе конкретно Лондон - София лично аз бих платил 30-50 евро повече, за да летя от Хийтроу вместо Лутън. Последния път по Коледа нямах избор и трябваше да летя с Уиз, защото места от Хийтроу нямаше.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 30 минути , neuromancer каза:

Можеш, можеш.

Тия дни имаше София - Лондон за по 20 евро в посока с Бритиш. За неатрактивни месеци разбира се.

Всъщност наличието на нискотарифни компании сваля цените на всички по маршрута. 

 

Точно , НТА притискат традиционните АК да държат ниски цени. 

 

Ако не бяха easy,  Ryan и Wizz, щяхме на кукуво лято да видим  British  да летят на подобни цени от София. 

 

Друг е въпросът, че вече разликите стават все  по-минимални.

 

Екстрите при НТА са въпрос на избор.В редките случаи, когато ми се налага да плащам за тях хич не ми е приятно,  но пък в следващ момент летя до Лондон двупосочно за 20€ и приемам, че пълно щастие няма. 

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

А аз като трябва да плащам за допълнителните екстри, се самоуспокоявам, че с по-малко от 30 лв. не влизам в супермаркет да пазарувам за вечеря🙂 Но пак се дразня де, на добавките към цената, защото ги умножавам по 2-3🙂

Редактирано от ДиянаВ
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
19 hours ago, neuromancer said:

Можеш, можеш.

Тия дни имаше София - Лондон за по 20 евро в посока с Бритиш. За неатрактивни месеци разбира се.

Всъщност наличието на нискотарифни компании сваля цените на всички по маршрута. 

 

Но трябва да плащаш за избор на място, чекиран багаж и кетъринг, а мястото за краката вече е по малко или в най добрия случай същото като това в  самолетите на Ryanair 🙂

 

Economy Basic

Allocated seats or pay to choose anytime

Hand baggage only

Last to board

Drinks and M&S food available to buy on flights to/from London Heathrow and London Gatwick

Priority boarding for families

 

Общо взето само летищата в Лондон и възможността за връзки към други полети е разликата в услугата.

 

 

 

 

Връзка към коментар
преди 1 минута , Topfly каза:

Но трябва да плащаш за избор на място, ръчен багаж,

Ако ще издребняваме, това не е така, не трябва да плащаш избор на място, само ако си изключително придирчив. И имаш право на два ръчни багажа, което се плаща при другите. Останалото е еднакво. Но както казах това е за мен лично, иначе всеки си решава сам по неговите си критерии. За мен лично и само летището да беше разликата пак си струва.

Връзка към коментар
5 minutes ago, neuromancer said:

 За мен лично и само летището да беше разликата пак си струва.

Какво толкова ти харесва в Хитроу? Летището е по голямо от другите, повече бъхтиш пеша и в крайна сметка не стигаш по бързо до центъра от кацането на самолета до пристигането в центъра. Ако бече въпрос само на удобство аз бих избрал London city airport 🙂

 

11 minutes ago, neuromancer said:

Ако ще издребняваме, това не е така, не трябва да плащаш избор на място, само ако си изключително придирчив. И имаш право на два ръчни багажа, което се плаща при другите. Останалото е еднакво.

Това се компенсира с обикновено по високите цени на билетите, така че общо взето безплатен обяд няма 🙂

Връзка към коментар

Междуконтиненталните полети кацат в Хийтроу, и после не трябва да прекарам няколко часа в автобуса до Лутън например.

Има зала с катерушки за деца, за разлика от Лутън, където трябва да висиш един час в опашка на стълбите. Служителите са виждали бразилски паспорти и не те карат да чакаш да се качат всички, за да проверят дали ти трябва виза. Връзката с центъра е железопътна, кеф ти бърза, кеф ти бавна. 

Относно цената, аз вече казах, че съм готов да платя 30 евро повече, за да летя с Бритиш. Пак казвам, това си личен избор.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте!

Най-вероятно е било дъвкано, предъвкано, та дори и изплюто един милион пъти вече, но честно да си кажа, въобще не ми се търси из тези 358 страници в темата... Та да питам: от известно време като избера да летя с Wizzair или Ryanair и пише че към билета хич не е включен никакъв ръчен багаж и те карат да си закупиш Priority ticket, за да имаш право на него (+ още една чанта). За първи път ми се наложи да закупя въпросния приотитетен билет и дори за моя голяма изненада половината самолет бяха приоритетни господа и госпожици (за сравнение: по мои спомени преди най-много 10% от самолета да са били с Priority).

Доколко е вярно това? Ако човек си закупи само билета и не плаща нищо отгоре ще му откажат ли ръчен багаж (една раница до 10кг)? 
Позволява ли им го закона въобще?

Благодарско за отзивите... 

Връзка към коментар
преди 4 минути , Aleks каза:

Доколко е вярно това? Ако човек си закупи само билета и не плаща нищо отгоре ще му откажат ли ръчен багаж (една раница до 10кг)? 
Позволява ли им го закона въобще?

Не е вярно, ако не доплатиш за багаж имаш право на един малък ръчен багаж със съответните размери, описани подробно на сайта им. 

Приоритета дава право на още един голям багаж, и затова толкова много го купуват.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И приоритетът обикновено е по-евтин от 10 кг чекиран багаж. Аз лично затова се възползвам от него, а не да се кача 5 мин преди останалите. Последно 20 кг чекиран багаж беше на цената на приоритета (10 кг) на човек. Та купих чекиран. При двама пътуващи излезе на половината цена за 2 приоритета. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Чекирания по време на резервацията винаги е по-нисък от това да го аднеш след това. София-Атина чекиран по време на резервация 12.50 евро, а приорити 10 евро. Чекиран след резервация 20 евро приорити 10 евро. Много зависи от много неща най-общо казано 🤣🤣

 

П.С. Това се отнасяше за Раян забравих,че съм в друга тема хаха 

  • Смея се 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.