Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте, преди малко използвахме ваучери, които аз съм подарявал, като всеки от тях е на стойност 25 евро. Въпреки това единствено първият ваучер беше използван на пълната сума, а за останалите 3 сумата за използване беше само 18 лева.

Цялата резервация беше за около 280 лева и имаше остатък над 180 лева, та не мога да разбера каква е причината за това.

 

IMG_2582.jpeg

Връзка към коментар

Включвам се да напомня да сравнявате цените на едно и също нещо в сайта и приложението. Вчера ми предложиха багаж 10кг на изгодна цена в приложението, а от сайта си взех 20кг още по-изгодно.

  • Харесвам 8
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 21 минути , tara каза:

Включвам се да напомня да сравнявате цените на едно и също нещо в сайта и приложението. Вчера ми предложиха багаж 10кг на изгодна цена в приложението, а от сайта си взех 20кг още по-изгодно.

За коя дестинация и дата ви ги даде изгодните багажи ?

Връзка към коментар
преди 19 часа, adreno каза:

И аз попаднах в капана на Surcharge fee, която добавят на последната стъпка. Пуснах клейм веднага, но някой има ли опит - връщат ли парите?

Да, пусни им клейм през сайта и ще ти я върнат като кредит или по карта както избереш. Може и да звъннеш на кол центъра.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
18 minutes ago, nevidima999 said:

Купен полет на най-високата тарифа и после активиран флекс и отменен, парите са в уиз профил. Могат ли да се изтеглят в картата ? 

Не , не се връщат пари в картата,  когато отмяната е по желание на пътника..Имаш ги единствено в профила като кредит, който е валиден 90 дни.

 

The amount for the cancelled booking is refunded to the WIZZ-account of the booking holder within 72 hours notwithstanding the number of passengers in the given booking. If the booking is cancelled with the WIZZ Flex service, the amount paid for the cancelled booking cannot be refunded to the bank account or credit card it was originally paid from.

f. The refunded amount can be used within 90 days from the date of the refund. The departure date of the new flights booked using the refunded amount does not need to fall within this time period.

Връзка към коментар
преди 38 минути , stanimir каза:

Не , не се връщат пари в картата,  когато отмяната е по желание на пътника..Имаш ги единствено в профила като кредит, който е валиден 90 дни.

 

The amount for the cancelled booking is refunded to the WIZZ-account of the booking holder within 72 hours notwithstanding the number of passengers in the given booking. If the booking is cancelled with the WIZZ Flex service, the amount paid for the cancelled booking cannot be refunded to the bank account or credit card it was originally paid from.

f. The refunded amount can be used within 90 days from the date of the refund. The departure date of the new flights booked using the refunded amount does not need to fall within this time period.

Благодаря stanimir . Още едно въпросче, ако купя билети и уиз отмени полета ще мога да си ги възстановя в картата ?

Връзка към коментар
26 minutes ago, nevidima999 said:

Благодаря stanimir . Още едно въпросче, ако купя билети и уиз отмени полета ще мога да си ги възстановя в картата ?

Ако са купени с кредит получаваш обратно само кредит. Ако са купени с реални пари , тогава може да си ги възстановиш по картата.

 

Тези които сега имаш като кредит (след отмяната с флекса) вече няма как да бъдат възстановени в реални пари, дори с тях да вземеш нов полет и Wizz да го отменят.

Връзка към коментар
На 15.05.2024 г. в 20:33, Jorro каза:

Да, пусни им клейм през сайта и ще ти я върнат като кредит или по карта както избереш. Може и да звъннеш на кол центъра.

Върнаха ми ги на следващия ден след като пуснах жалбата - директно по картата и ДСК си прибраха половин процент.

Връзка към коментар
На 15.05.2024 г. в 1:21, adreno каза:

И аз попаднах в капана на Surcharge fee, която добавят на последната стъпка. Пуснах клейм веднага, но някой има ли опит - връщат ли парите?

Да задължително винаги връщат парите. При мен след 3-4 месеца.

Връзка към коментар

За първи път ще купувам билети за възрастен и дете на 10 години. Възможно ли е да взема билет с флекс само на възрастния, да си купя багаж, където намеря по-евтин и да добавя впоследствие и билет за детето?

Връзка към коментар

След няколко часа летя с Wizz.Но не мога да вляза в сайта им.Някакво обновление има уж.Някой друг с подобен проблем? Или информация кога ще е достъпен?Не успях да разпечатам бордните карти.Имам  уж препратени   бордни карти на които изглеждат доста странно и сега се притеснявам

Връзка към коментар
преди 9 минути , Velmar каза:

След няколко часа летя с Wizz.Но не мога да вляза в сайта им.Някакво обновление има уж.Някой друг с подобен проблем? Или информация кога ще е достъпен?Не успях да разпечатам бордните карти.Имам  уж препратени   бордни карти на които изглеждат доста странно и сега се притеснявам

И при мен не ставаше първоначално влизането в сайта. Току що обаче, по време на писането, се получи. Пробвай сега.

Връзка към коментар
преди 8 минути , Velmar каза:

След няколко часа летя с Wizz.Но не мога да вляза в сайта им.Някакво обновление има уж.Някой друг с подобен проблем? Или информация кога ще е достъпен?Не успях да разпечатам бордните карти.Имам  уж препратени   бордни карти на които изглеждат доста странно и сега се притеснявам

Аппа май работи нормално, пробвайте там. На препратените БК е достатъчно да се чете кода. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.