Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Дани Магелани
преди 4 часа, Дънди каза:

Аз по-евтин от 7.85 евро не можах да намеря. За такава цена има и на Tirana - Bari.

 

преди 4 часа, Дънди каза:

Аз по-евтин от 7.85 евро не можах да намеря. За такава цена има и на Tirana - Bari.

Това е . Няма по-ниска.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 15 часа, Дани Магелани каза:

 

Това е . Няма по-ниска.

Аз взех за 5.85€ миналата седмица и сега пак  ми трябва още един,трябваше тогава да купя няколко билета с флекс,имаше за доста дестинации по 9.99€

Връзка към коментар
преди 10 минути , aloha8 каза:

Аз взех за 5.85€ миналата седмица и сега пак  ми трябва още един,трябваше тогава да купя няколко билета с флекс,имаше за доста дестинации по 9.99€

Коя беше дестинацията, споделихте ли тук. 

Последно мисля, че аз бях публикувал за 12 лева. 

Връзка към коментар
преди 2 часа, Doctor Who каза:

Коя беше дестинацията, споделихте ли тук. 

Последно мисля, че аз бях публикувал за 12 лева. 

Тирана-Бари беше,някой я беше споделил тук.

 

Сега 7.85€ TIA-VIE 25.07-14.99€ билет 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Имате ли идея защо преди време най-ниските цени в лева бяха 20.99 лева и системата ги отчиташе като 10 евро. Сега пак има цени от 19.99 лева и системата ги отчита като 10 евро.

Връзка към коментар

Баща ми и приятелка-титуляр на акаунта, са си взели двупосочни билети с автоматично чекиране. Получават обаче имейл за липсващи данни (паспортни или телефон на всеки пътник) за извършване на услугата. 

 

441064051_1860248864404719_4459653513804123781_n.jpg.156b980427873eaaea89a1bfc588bf24.jpg

 

Обаче аз нито през това управление, нито влизайки в акаунта, мога да достъпя, видя или променя личните данни на пътниците. Да разбирам ли от скрийншота по-долу, че си е бил ангажимент на пътника да въведе данните, които не са му поискани преди плащане и сега не може да бъдат променени и да получи тази услуга или някой знае как да успея да намеря и въведа липсващите данни: 

 

image.png.699005ac6f0e3cf8c236e04c0f0dfe5a.pngimage.png.699005ac6f0e3cf8c236e04c0f0dfe5a.png

Връзка към коментар
Преди 1 час, Lindt каза:

Баща ми и приятелка-титуляр на акаунта, са си взели двупосочни билети с автоматично чекиране. Получават обаче имейл за липсващи данни (паспортни или телефон на всеки пътник) за извършване на услугата. 

 

441064051_1860248864404719_4459653513804123781_n.jpg.156b980427873eaaea89a1bfc588bf24.jpg

 

Обаче аз нито през това управление, нито влизайки в акаунта, мога да достъпя, видя или променя личните данни на пътниците. Да разбирам ли от скрийншота по-долу, че си е бил ангажимент на пътника да въведе данните, които не са му поискани преди плащане и сега не може да бъдат променени и да получи тази услуга или някой знае как да успея да намеря и въведа липсващите данни: 

 

image.png.699005ac6f0e3cf8c236e04c0f0dfe5a.pngimage.png.699005ac6f0e3cf8c236e04c0f0dfe5a.png

Не съм го ползвала до сега това auto check, но се загледах в правилата им и би трябвало да може да се добавя информацията за телефон и документи. Симулирах добавяне на услугата към налична резервация и стигнах до правилата им. Обаче последните незнайно защо са на арабски, а Амелия нещо е в отпуска и не мога да я питам😆. От тези отговори си правя извод, че би трябвало да може да се добавя информацията и впоследствие.

IMG_5360.jpeg.159817fbca17ef7a81e636d77918af55.jpeg
 

IMG_5361.jpeg.ced24348579cc2f298c80439fbf1ed06.jpeg

в коя посока ще пътуват? За там има ли онлайн чекиране? Да не би в това да е проблема:

IMG_5362.jpeg.129817465dcbdffc9f6dde550ee5238b.jpeg

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, ДиянаВ каза:

Не съм го ползвала до сега това auto check, но се загледах в правилата им и би трябвало да може да се добавя информацията за телефон и документи. Симулирах добавяне на услугата към налична резервация и стигнах до правилата им. Обаче последните незнайно защо са на арабски, а Амелия нещо е в отпуска и не мога да я питам😆. От тези отговори си правя извод, че би трябвало да може да се добавя информацията и впоследствие.

IMG_5360.jpeg.159817fbca17ef7a81e636d77918af55.jpeg
 

IMG_5361.jpeg.ced24348579cc2f298c80439fbf1ed06.jpeg

в коя посока ще пътуват? За там има ли онлайн чекиране? Да не би в това да е проблема:

IMG_5362.jpeg.129817465dcbdffc9f6dde550ee5238b.jpeg

 

Билетите са до Брюксел, виждам имената на пътниците, пола и контактите на титуляра. Не знам за шенгенски полет какво им липсва, но и не намирам откъде да го добавя. 

 

 

IMG_20240530_073204.jpg.4660873f1ca2b7520f85a9cb2935ffcd.jpg

 

IMG_20240530_073132.jpg.fee4b772e97d5d9802f450087fe6d8d6.jpg

 

Аз съм купувала така билети на една далечна леля, за да си е спокойна и разбирам защо хората ползват опцията. Веднъж пак при нея обаче се оказа, че и да купиш място, онлайн чекирането отваря 6 месеца преди полета и не мога да я чекирам отсега и да забравя за резервацията. 

 

 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 30 минути , Lindt каза:

 

Билетите са до Брюксел, виждам имената на пътниците, пола и контактите на титуляра. Не знам за шенгенски полет какво им липсва, но и не намирам откъде да го добавя. 

 

 

IMG_20240530_073204.jpg.4660873f1ca2b7520f85a9cb2935ffcd.jpg

 

IMG_20240530_073132.jpg.fee4b772e97d5d9802f450087fe6d8d6.jpg

 

Аз съм купувала така билети на една далечна леля, за да си е спокойна и разбирам защо хората ползват опцията. Веднъж пак при нея обаче се оказа, че и да купиш място, онлайн чекирането отваря 6 месеца преди полета и не мога да я чекирам отсега и да забравя за резервацията. 

 

 

 

 

Възможно е услугата им за автоматичен чекин да не работи, както трябва. Това мнение открих, като сравнително скоро споделено тук.

На 18.04.2024 г. в 10:40, DGTG каза:

Вие чекирахте ли се?

За полет вчера аз имах платено авто-чекиране и уизз не ме чекираха, независимо, че това трябваше да се случи 50 часа преди полета. Дори ми пращаха мейли да ме подсещат, че трябва да се чекирам. Накрая сама го направих. Освен това, при чекирането (идване от шенгенска страна) попълвах данни за лична карта.

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 15 минути , ДиянаВ каза:

Възможно е услугата им за автоматичен чекин да не работи, както трябва. Това мнение открих, като сравнително скоро споделено тук.

 

Ох, аз покрай това, че съм бот на всички компютри, отдавна мисля, че не им работят услугите както трябва 😄

  • Харесвам 1
  • Смея се 5
Връзка към коментар

Моя близка приятелка живее в Дубай и миналия месец ми каза, че там се говори много за туристическите визи последно време, защото много малайзийци, индийци и тн. влизат с туристическа виза с цел работа. Освен двупосочен билет ще изискват и 3000 налични дирхама, къде се планира да се отседне и тн. Темата живо ме вълнува, още повече, че възнамерявам да пътувам този път сама с малко дете. Не виждам да е излязла официална информация, освен в новинарските сайтове.

Връзка към коментар

Най-вероятно напоследък имат проблем с тази услуга.

Аз съм ползвала няколко пъти авто чек-ин, но последния път при връщане от Копенхаген не ме чекира.

Първо не ми даде да попълвам паспортни данни. Мислех, че може да ги имат запазени от преди, макар, че никъде не можах да проверя какво точно има запазено като информация.

След това реших, че сигурно не са им необходими паспортни данни вече. В крайна сметка системата не ме чекира. Направих го сама. След това си поисках парите за неполучената услуга. Върнаха ми ги.

 

Преди беше - щом влезеш в профила си се вижда какво си закупил и отгоре имаше съобщение нещо  като "липсваща информация". Като се кликне на него даваше полетата за попълване на данните от паспорт, както и тел. номер, за да може после да чекира. 

 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 37 минути , traveler каза:

Тръгнах да резервирам билети за двама с Wizz Discount и не ми дава да продължа, ако не вкарам данните за втория пътник, а не виждам къде.

Помогнете!:sad:

Веднага под твоите, натискаш върху 2. Passnger (adult)

 

Screenshot2024-05-31at08-46-06WIZZDreammore.Livemore.Bemore.png.0ce12425a9e0fda6ca2464f5bd3308b6.png

 

 

 

На мен пък ме дразни как ми стоят две стари резервации в предстоящи и не мога да ги махна никак. И всеки път ме посреща тази от миналата година. Сега се закачи и още една. Идеи как да ги махна?

 

441991841_1116870996046498_6171516471534297533_n.jpg.0e107c1411f3d0d0d65ada0dab1d09aa.jpg

Връзка към коментар
преди 13 минути , Argentique каза:

Веднага под твоите, натискаш върху 2. Passnger (adult)

 

Screenshot2024-05-31at08-46-06WIZZDreammore.Livemore.Bemore.png.0ce12425a9e0fda6ca2464f5bd3308b6.png

 

 

 

На мен пък ме дразни как ми стоят две стари резервации в предстоящи и не мога да ги махна никак. И всеки път ме посреща тази от миналата година. Сега се закачи и още една. Идеи как да ги махна?

 

441991841_1116870996046498_6171516471534297533_n.jpg.0e107c1411f3d0d0d65ada0dab1d09aa.jpg

Под моите няма как да добавя а като натисна  2. Passnger (adult) става това:

image.png.2e1bbfdfd675c6a1b43d4ee3ee50c1af.png

 Да, бих ги попълнил но къде?

 

Връзка към коментар
преди 7 минути , Alexander каза:

Това, че са в продажба нищо не значи..

Те дори не са в продажба още, тъй като са без цени. Аз съобщавам какво виждам заредено, не се наемам да тълкувам какво значи, или не значи.

Иначе моята първа мисъл също беше, че едва ли всички ще издържат до края на октомври.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

 

 

преди 19 минути , traveler каза:

Под моите няма как да добавя а като натисна  2. Passnger (adult) става това:

image.png.2e1bbfdfd675c6a1b43d4ee3ee50c1af.png

 Да, бих ги попълнил но къде?

 

Ами попълни си тогава първо твоите данни като Пътник 1 по-горе. При мен се попълват автоматично. Огледай дали си попълнил всички поленца за твоите данни - багаж и т.н.

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   5 магеланци

    • vl_stamboliev
    • Iliyan Minchev
    • Tamer
    • thomasbg
    • ruwenzogy
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.