Прескочи до съдържание

Rentalcars.com - промоции, мнения, въпроси и оценки


Препоръчани мнения

На 18.07.2018 г. в 14:32, Фил каза:

С извинение ако вече е коментирано, но минах по диагонал и не открих, та имам следното питане:
-  за повечето оферти излиза индикация коя е фирмата доставчик на услугата и рейтинг, но за някои оферти пише само "препоръчано от Ренталкарс", какво означава това? 
 

И допълнителен въпрос
- има ли как да се разбере дали е възможно получаване/предаване на автомобила извън обичайното работното време и ако да, дали и каква допълнителна такса ще има
 

 

image.thumb.png.ab253ab16241bc8e340707ee38c9e4ec.png

Здравей,

 

някои доставчици предоставят ексклузивни условия и цени, като това са офертите "препоръчано" или "най-добра цена". В случая за да може доставчик да препоръчан трябва да отговаря на следните условия - висок рейтинг, политика на горивото пълно-пълно и да се намира на летището.

 

Относно вторият въпрос - първоначално избери часовете, които те интересуват, ако има доставчик отворен по това време няма да има такса. В случай, че няма резултати, най-добре е да се свържете с нашия кол център. По принцип връщане извън работно време не е проблем, особено, ако доставчика е на летище, всички имат кутия в която да се върнат ключовете.

 

Поздрави

Даниел

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 4 часа, rentalcars.com каза:

Здравей,

 

някои доставчици предоставят ексклузивни условия и цени, като това са офертите "препоръчано" или "най-добра цена". В случая за да може доставчик да препоръчан трябва да отговаря на следните условия - висок рейтинг, политика на горивото пълно-пълно и да се намира на летището.

 

Ясно, благодаря. Мен по-скоро ме притеснява, че на тези препоръчаните оферти не излиза името на фирмата. 

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Искам да попитам Даниел от RentalCars два въпроса относно предстоящото ми пътуване към Тенерифе по Коледа:

  • Офертите, които намирам и съм харесал са с безплатна отмяна, но се споменава вътре депозит: "Безплатно анулиране до 48 часа преди вземане (с изключение на резервациите с депозит)". Кои са тези резервации, как да разбера дали офертата, която съм харесал има депозит и колко е депозитът?
  • Връщането на колата ще е рано сутрин около 4 часа. Цената в такъв случай крайна ли е или рентал компанията ще ми начисли допълнителна такса за връщане в извън работно време при положение, че съм проверил на техния сайт и наистина тогава офисът е затворен? 

Благодаря за съдействието!

Ако някой друг също е имал подобни чуденки, може да сподели.

 

 

Редактирано от vorbis
Връзка към мнение

Резервирах кола със специалната оферта за допълнителен шофьор безплатно. Но в потвърждението на резервацията никъде не е отбелязано. За мен е твърде вероятно на място фирмата да ми поиска да платя, защото този филм съм го гледала вече, и тогава успях да докажа, че съм права с имейл, в който бях поискала потвърждение. В случая обаче имам само скрийншот преди да е започната резервацията и то на български. Писах имейл на ренталкарс, но все още никакъв отговор...

Връзка към мнение
На 7.09.2018 г. в 22:27, vorbis каза:

Искам да попитам Даниел от RentalCars два въпроса относно предстоящото ми пътуване към Тенерифе по Коледа:

  • Офертите, които намирам и съм харесал са с безплатна отмяна, но се споменава вътре депозит: "Безплатно анулиране до 48 часа преди вземане (с изключение на резервациите с депозит)". Кои са тези резервации, как да разбера дали офертата, която съм харесал има депозит и колко е депозитът?
  • Връщането на колата ще е рано сутрин около 4 часа. Цената в такъв случай крайна ли е или рентал компанията ще ми начисли допълнителна такса за връщане в извън работно време при положение, че съм проверил на техния сайт и наистина тогава офисът е затворен? 

Благодаря за съдействието!

Ако някой друг също е имал подобни чуденки, може да сподели.

 

 

Здравей!

 

В случай, че резервираш с депозит това ще е показано на последната страница, където въвеждаш данни за плащане. Подобна опция е възможна, когато резервираш минимум 6 седмици предварително. В момента на резервация заплащаш малък депозит, останалото се тегли автоматично 4 седмици преди началота на наема. При отмяна депозита не се връща.

 

Ако при търсене си задал час на връщане 4 часа сутринта и имаш резултати няма никакъв проблем, това означава, че на място има кутия в която да оставиш ключовете. Попитай служителя, когато взимаш автомобила, къде точно е тази кутия. За връщане извън работно време такси няма, само при взимане.

 

Поздрави

Даниел

  • Благодаря 1
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Ще използвам случаят, че темата е с представител на Ренталс. Имам следния проблем. Имаме резервация на кола, чрез партньорския линк на сайта на Уиз. Ползването на автомобила приключи в първите дни на юли. До момента сумата не е постъпила по уиз сметката. Писах на Уиз, но там е от умрял писмо. При аналогични казуси, но за хотелски резервации Букинг са реагирали далеч по-адекватно. Дали можете да помогнете?

Връзка към мнение
преди 22 часа, TeddyBear каза:

Ще използвам случаят, че темата е с представител на Ренталс. Имам следния проблем. Имаме резервация на кола, чрез партньорския линк на сайта на Уиз. Ползването на автомобила приключи в първите дни на юли. До момента сумата не е постъпила по уиз сметката. Писах на Уиз, но там е от умрял писмо. При аналогични казуси, но за хотелски резервации Букинг са реагирали далеч по-адекватно. Дали можете да помогнете?

Здравей, пиши ни на нас директно. Ползвай формата за контакт или лайв чат

 

Screenshot_1.png

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Уважаеми г-н .........,

Благодарим Ви за изпратения имейл.

Казвам се Полина и се извинявам,ако не съм успяла да разбера точно въпроса Ви.

Вашата резервация в нашата система е на стойност 360.60лева.
Вие сте я заплатили,чрез сайта на Wizzair и както виждам сте я използвали.

В случай,че питането Ви е свързано с промоциите и бонус системата на Wizzair ,моля свържете се с тях директно.

Желая Ви спокойна вече.

С уважение,
Полина
 
Дали може да ориентирате колежката ви Полина за какво иде реч. Ако вие не сте подали инфо към Уиз, те няма как да изплатят сумата. Това се случва непрекъснато и с Букинг и там в рамките на няколко дни потвърждават на Уиз резервацията и използването и. 
Връзка към мнение
На 19.09.2018 г. в 19:08, TeddyBear каза:
Уважаеми г-н .........,

Благодарим Ви за изпратения имейл.

Казвам се Полина и се извинявам,ако не съм успяла да разбера точно въпроса Ви.

Вашата резервация в нашата система е на стойност 360.60лева.
Вие сте я заплатили,чрез сайта на Wizzair и както виждам сте я използвали.

В случай,че питането Ви е свързано с промоциите и бонус системата на Wizzair ,моля свържете се с тях директно.

Желая Ви спокойна вече.

С уважение,
Полина
 
Дали може да ориентирате колежката ви Полина за какво иде реч. Ако вие не сте подали инфо към Уиз, те няма как да изплатят сумата. Това се случва непрекъснато и с Букинг и там в рамките на няколко дни потвърждават на Уиз резервацията и използването и. 

Здравей, пиши ми на danielzlatanov@rentalcarsconnect.com с номера на резервацията ти и ще съдействам.

 

Поздрави

Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...
  • 3 седмици по-късно ...

Здравейте , 

 

Преди около 2 седмици направих резервация за intermediate car в Йордания, но цената на която я направих съответства на economy size car и бих искал да попитам дали на място има шанс да ми дадът по малка кола вместо това което пише в резервацията ми?

 

Поздрави,

Пламен.

Връзка към мнение

Всичко може , особено ако имат налични по-малки. Това не зависи обаче от брокера (ренталкарс) , а от доставчика на място .

Връзка към мнение

Ако няма каквато сте резервирали дават по-голяма на същата цена. Предполагам, че е възможно някой да се направи на маймуна, но това няма как да се предвиди.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Въпрос: При еднопосочен наем на кола в момента платих само стойността на наема, а сумата за еднопосочно плащане се заплаща "на място". Кое е това място - при взимане на колата или при връщането и? Сумата е посочена във ваучера за резервация.

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Здравейте имам следния казус. Късен полет до Болоня и работно време на фирмата, която съм харесал, малко след часа на кацане.

Ако направя резервацията за кола от вечерта ( последния възможен слот) ще имам ли проблем при закъснение на полет-а да я взема сутринта на следващия или ще се разглежда като неявяване на гише ?

Връзка към мнение

Не ми се е случвал такъв казус и не знам от коя фирма наемаш и какви са условията й, но предполагам, че ще се разглежда като неявяване.

 

Някъде из форума бях чел за случай на яваване в офиса малко преди края на работното време, но офисът вече е бил затворен. Мисля, че колегите-магеланци ги бяха накарали на сутринта да си платят като попове нов наем на кола. Но това са само мъгляви спомени, така че да не те подведа.

Редактирано от vorbis
Връзка към мнение
преди 17 минути , Климент каза:

става въпрос за Winrent

На сайта им пише само това:

Цитат

Time Tolerance: The Customer has to communicate, to the Win Rent location, the possible delay for the pick up of the vehicle, in absence of any communication a time tolerance of 1 hour will be applied according to the time confirmed in the reservation; exceeded this tolerance the reservation will be considered cancelled without notice. 

Най-добре им звънни или им пиши, за да имаш черно на бяло отговорът им.

Връзка към мнение

Резервирам през Ренталкарс кола от Меминген и се чудя дали Кеди са читав доставчик? Няма особено голям избор от рент-а-кар компании на това летище, а през Ренталкарс ми излизат само "Препоръчано от ренталкарс" и Кеди, като разликата в цената мисля, че е само във free cancellation при Кеди. Някой знае ли колко им струва пълната застраховка на Кеди, мисля да я заплатя на място като взимам колата директно от тях? Има ли други скрити такси, които изпускам?

 

Сега виждам, че и офиса им работи до 21 часа, а на нас полета ни по разписание пристига в 20 часа. Какво става ако закъснее самолета , ще има ли кой да ни даде колата или по-добре някой друг доставчик да търся?

 

image.png.5a7a9c91bd277ae8297cb97d990cffb4.png

Редактирано от oli_mali
Връзка към мнение

От всички рентали,които съм имал, най-най- положителният ми опит е именно с Кеди. На летището в Бари бях ъпгрейднат със СУВ на 7000км. Кеди са лоукост филиал на Юръпкар, но не усетих нищо лоукост, освен ниската цена на наема. Както знаем добре, всички локални офиси са франчайз, но аз не бих се притеснявал при наем в “бяла страна”.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 7 минути , oli_mali каза:

Резервирам през Ренталкарс кола от Меминген и се чудя дали Кеди са читав доставчик? Няма особено голям избор от рент-а-кар компании на това летище, а през Ренталкарс ми излизат само "Препоръчано от ренталкарс" и Кеди, като разликата в цената мисля, че е само във free cancellation при Кеди. Някой знае ли колко им струва пълната застраховка на Кеди, мисля да я заплатя на място като взимам колата директно от тях? Има ли други скрити такси, които изпускам?

 

Сега виждам, че и офиса им работи до 21 часа, а на нас полета ни по разписание пристига в 20 часа. Какво става ако закъснее самолета , ще има ли кой да ни даде колата или по-добре някой друг доставчик да търся?

 

image.png.5a7a9c91bd277ae8297cb97d990cffb4.png

Keddy са подразделение на Europcar. На летището в Меминген има 2 или 3 гишета за коли под наем. Когато взимах кола от там преди време, служителят беше полиглот колкото български полицай, комуникацията не вървеше, въздъхнах и карах без застраховка. Движнието е много спокойно, особено между селата в Баварско. Ще те изчакат за колата, но при връщането, ако е в такъв час, ключът се пуска в пощенска кутия срещу входа на терминала. Летището е перфектно, между напускането на самолета и излизането от летището минават не повече от 5-10 минути, с чакане на опашка за проверка.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Доста съм разочарован от "price match" политиката на rentalcars

Накратко направих резервация за началото на Август 478лв за седмица с допълнителна застраховка от фирмата  която предоставя колата ( winrent)

В момента на сайта на winrent ( winrent.it/en) цената със включена застраховка е 144.22 евро , докато в rentalcars e от порядъка на 300 евро  което за мен е абсурдно. При опит за "изравняване на цена"  през сайта на rentalcars   формата , след изпращане на заявката не се случва нищо. просто се презарежда формата. Свързах се с поддръжката на българския телефон. Поискаха снимка на екрана, пратих им, получих странен отговор че не могат да направят price match, защото моята резервация била на по-ниска цена от тази която е в момента на сайта ?!? Освен това не била със застраховка .

Предложиха ми да направя запазване на оферта и за по-късно и за него да ми направят "price match" . Направих 2 една с допълнителната застраховка и една без, за да им покажа разликата. Цената без застраховка бе 3 пъти по-висока на сайта на rentalcars от тази на доставчика. Пратих им снимка на екрана на winrent с цена без застраховка, за да им покажа че това което искам е различно от това което ми твърдят.

получих оферта без застраховка , защото ...съм им пратил снимка без застраховка. Цялата комуникация бе на български по мейл основно, като всеки път ми отговаряше различно лице.

Последно им писах тази сутрин и получих следния отговор

Цитат
Уважаеми г-н Горанов,
Тъй както са Ви обяснили колежките, вариантите които имате са два:
1) Оферта за същия автомобил, като този в резервацията Ви, който е в същата категория, като автомоибла от снимката, която ни изпратихте.
Офертата е с № 579365083, като в нея цената е приравнена с цената от сайта на WinRent .
Цената е само за наема, без допълнително покритие.
В офертата можете да видите и цената за Пълна застраховка, както и условията към нея, и ако представлява интерес за Вас, може да бъде добавена в последствие. Цената на пълната застраховка не може да бъде променяна.
2) Да отменим резервацията която имате и да Ви възстановим заплатената сума и да наемете колата директно от сайта на WinRent.
В настоящата ситуация, ние не можем да направим матч за тази цена защото е пакет, който не съответства на офертата, която ние можем да направим, както и на новото предложение от сайта на Winrent.
В очакване на Вашият отговор. Оставаме на Ваше разположение за допълнителни въпроси на тел: 024486384.
Поздрави,
Ивона
Единствената причина да не съм ги зарязал до сега е че сайта на winrent не ми вдъхва достатъчно доверие за да им пратя номера на кредитната си карта.
Редактирано от Климент
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.